Búcsúzzon el a lassú, másodlagos szoftverektől

Váltson a LiveAgentre és mi ingyenesen migráljuk az adatait a Freshcaller-ből.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Freshcallerről LiveAgentre migrál?

Váltson könnyedén a Freshcallerről a LiveAgentre. Csapatunk készen áll, hogy segítsen Önnek bármiben, amire szüksége van, és mi ingyenesen áthozzuk az adatait!

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

Freshcaller vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent Versenyző
Összesített értékelés
Összesített szoftverértékelés a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.7
A Capterra ellenőrzött felhasználói által 5-ből 4,7-es általános értékelést kapott.
4.5
A Capterra ellenőrzött felhasználói által 5-ből 4,5-ös általános értékelést kapott.
Egyszerű használat
Könnyű használat minősítése a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.6
5-ből 4,6-ot kapott az egyszerű használatra a Capterra hitelesített felhasználói által.
4.5
5-ből 4,5-öt kapott az egyszerű használatra a Capterra hitelesített felhasználói által.
Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálati értékelések a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.7
5-ből 4,7-es értékelést kapott a Capterra hitelesített felhasználóitól az ügyfélszolgálatra.
4.6
5-ből 4,6-os értékelést kapott a Capterra hitelesített felhasználóitól az ügyfélszolgálatra.
Ár-érték arány
Ár-érték arány értékelések a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.7
A termék ár-értékét 5-ből 4,7-re értékelték a Capterra ellenőrzött felhasználói.
4.4
A termék ár-értékét 5-ből 4,4-re értékelték a Capterra ellenőrzött felhasználói.
Ár
A szoftver ára USD -ben ügynökönként havonta.
$15/hó/ügynök Az ár USD-ben ügynökönként havonta.
$19/hó/ügynök Az ár USD-ben ügynökönként havonta.
Riasztások / eszkalációk
Riasztások és eszkalációk a jegyekre és az SLA-kra prioritás és előre meghatározott feltételek alapján.
Riasztásokat és eszkalációkat kínál.
Riasztásokat és eszkalációkat kínál.
Automatizált továbbítás
Automatikus jegytovábbítás meghatározott osztályokhoz és ügynökökhöz előre meghatározott feltételek alapján.
Automatizált továbbítást kínál.
Automatizált továbbítást kínál.
Call center menedzsment
Központi irányítópult hívások kezdeményezéséhez, fogadásához és kezeléséhez.
Call center kezelést kínál.
Call center kezelést kínál.
Sorkezelés
A hívássorok kezelésére szolgáló rendszer.
Sorkezelést kínál.
Sorkezelést kínál.
E-mail kezelés
Lehetőség van arra, hogy a jegyszoftvert több e-mail címmel összekapcsolja, hogy e-maileket közvetlenül a szoftverből fogadhasson, válaszolhasson és írhasson.
E-mail kezelést kínál.
E-mail kezelést kínál.
Teljesítmény adatok
Kövesse nyomon webhelye látogatóinak viselkedését. Nézze meg, mennyi ideig böngészik a webhelyét, vagy melyik webhelyen vannak.
Teljesítménymutatókat kínál.
Teljesítménymutatókat kínál.
Tudásbázis menedzsment
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy átfogó tudástárakat hozzanak létre és kezeljenek.
Tudásbázis kezelést kínál.
Tudásbázis kezelést kínál.
Többcsatornás kommunikáció
Több kommunikációs vonallal (például e-mail, élő csevegés, call center vagy közösségi média) kapcsolódik az összes üzenet egyszerűsítéséhez, és lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy válaszoljanak rájuk a jegyszoftverből.
Többcsatornás kommunikációt kínál.
Többcsatornás kommunikációt kínál.
Valós idejű csevegés
Natív élő csevegő widget, amely telepíthető a webhelyére, és valós idejű kommunikációra használható a webhely látogatóival.
Valós idejű csevegést kínál.
Valós idejű csevegést kínál.
Jelentés/elemzés
Analitikai irányítópult, amely lehetővé teszi a felhasználók számára teljesítményjelentések készítését.
Jelentést/elemzést kínál.
Nem kínál jelentést/elemzést.
Önkiszolgáló portál
Egy olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi, hogy olyan ügyfélportált hozzon létre, amelyre ügyfelei regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
Önkiszolgáló portált kínál.
Önkiszolgáló portált kínál.
Szolgáltatási szintű megállapodás (SLA) kezelése
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi az SLA naplók, az SLA megfelelőség és egyebek kezelését és figyelését.
Szolgáltatásszintű megállapodás (SLA) kezelést kínál.
Szolgáltatásszintű megállapodás (SLA) kezelést kínál.
A közösségi média integrációja
Integrációk a népszerű közösségi hálózatokkal, mint például a Facebook.
A közösségi média integrációját kínálja.
A közösségi média integrációját kínálja.
Jegykezelés
Kezelje a jegyeket jegy továbbítással, jegyek egyesítésével, felosztásával, spamként való megjelölésével, elhalasztással és egyebekkel.
Jegykezelést kínál.
Jegykezelést kínál.
Munkafolyamat kezelés
Automatizálási szabályok, amelyek megvalósíthatók az ügyfélszolgálati folyamatok felgyorsítására.
Munkafolyamat kezelést kínál.
Munkafolyamat kezelést kínál.
Data migration from one solution to another

Ingyenes adatátvitel

Ügyfélszolgálatunk tagjai készen állnak arra, hogy bármiben segítsenek, amire szüksége van, ezért forduljon hozzánk bátran! Amíg áthozzuk az adatait, szünetet tarthat és nyugodtan várhatja meg, amíg használni kezdheti új LiveAgent fiókját, hogy a legjobb támogatást nyújthassa ügyfeleinek.

Szeretné a migrációt Ön intézni?

Jelenleg egy migrációs plugint kínálunk a Freshcallerhez, amely segít az adatok importálásában. Kattintson ide további információkért.

Migrate data to LiveAgent on your own

Milyen adatokat hozhatok át a Freshcallerről?

Emberek

Könnyedén áthozhatja az ügynököket, az adminisztrátorokat, a végfelhasználókat és az ügyfeleket.

Címkék

Hozzá át az összes osztály és jegy címkéjét.

Jegyek

Hozza át a jegyeket, csatolmányokat, felhasználók és jegyek adatait.

Készen áll, hogy Freshcallerről a LiveAgentre váltson?

Vessen egy pillantást néhány előnyre, amelyek a LiveAgentre váltással járnak.

Customer providing review for service on mobile phone

Kiváló ügyfélszolgálat

24/7 rendelkezésre állnak munkatársaink. Bármikor elérhetőek vagyunk, amikor szüksége van ránk.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Teljeskörű szolgálati megoldások

Hasznos eszközök, több mint 175 szolgáltatás és több mint 40 integráció. Mindent megtalál, amire szüksége van.

Person collecting papers into the net

Növelje a bevételt és az ROI-t

Szerezze be a LiveAgentet örökre ingyenesen, vagy válassza a három prémium megoldásunk egyikét.

Multilingual support in LiveAgent

Válassza ki saját nyelvét

Válasszon egyet a 43 különböző fordítás közül. A LiveAgent támogatja a nyelvekhez alkalmazkodó widgeteket is.

Migrálja adatait a Freshcallerből még ma

A Liveagent a legjobbra értékelt és #1 rangú ügyfélszolgálati szoftver SMB-hez 2020-ban. Csatlakozzon olyan vállalatokhoz, mint a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetem a világszínvonalú ügyféltámogatásban.

Díjcsomag neve

All-Inclusive

Ideális minden méretű vállalkozásnak és nagyvállalatnak

$39 /hó

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Kapcsolódó cikkek ehhezFreshcaller migráció
A támogatási jegyrendszer segít a csapatoknak nagy mennyiségű kérések kezelésében több csatornán keresztül és lehetővé teszi számukra, hogy gyorsan és hozzáértően válaszoljanak a kérdésekre.

Támogatási Jegyrendszer

A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a testreszabható gombok létrehozását és a híváskonfigurációk beállítását. A rendszer gyors és különböző árazási csomagokat kínál.

Szerezze be a megfelelő szoftvert és biztosítsa ügyfeleinek a lehető legjobb támogatást. A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 rangú ügyfélszolgálat SMB-hez 2020-ban.

Freshcaller alternatívát keres?

A LiveAgent egy könnyen használható és hatékony vállalati szoftver, amely számos ügyfélszolgálati szolgáltatást kínál, beleértve a VoIP telefonrendszert és az e-mail kezelő szoftvert. Az ügyfelekkel való interakciók és az értékesítési folyamat hatékony kezelését biztosítja.

A LiveAgent illeszkedik igényeihez a szórakoztatóipar számára azáltal, hogy élő chat funkciókat kínál annak érdekében, hogy gyorsabb online segítséget legyen képes nyújtni.

Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára

A LiveAgent call center szoftvert ajánlják az ügyfélszolgálatban dolgozóknak, mivel testreszabható gombokat és gyors működést kínál. Az ügyfélszolgálati jelentések áttekintést adnak az ügyfélszolgálati igényekről és az ügynökök teljesítményéről. A LiveAgent biztonságos szoftver a Quality Unit biztosításával.

Szeretne a Channelsről áttérni egy másik szoftverre? Fontolja meg a LiveAgent programot a következő help desk szoftvereként. Migrálja az adatait most.

Költözés Channelsről a LiveAgentre?

A LiveAgent szolgáltatás egyszerű használatot, jó ár-érték arányt, valós idejű kommunikációt és ügyfélszolgálati képzést kínál üzleti hírnév javítására és elégedett ügyfelek elérésére.

A LiveAgent ingyenes fiókot nyújthat az ügyfélszolgálata biztosításához. Tudjon meg többet egy ingyenes magyar ügyfélszolgálati szoftver előnyeiről és hátrányairól.

Funkciógazdag ingyenes help desk szoftver.

Az ingyenes LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver segít ügyfeleit gyorsabb válaszokkal és hatékonyabb munkával a különböző kommunikációs csatornákon.

A LiveAgent egy sokoldalú több csatornás lehetőség az ügyfélszolgálata számára. Csatlakozzon a LiveAgenthez és csatlakozzon más cégekhez, akik már jobb támogatást nyújtanak.

Smartsupp alternatívát keres?

Képzze csapatait az ügyfélélményekkel kapcsolatos kommunikáció alapjaira, válassza a megfelelő help desk szoftvert, és biztosítsa ügyfélszolgálatának biztonságát a LiveAgent segítségével.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót