Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Búcsúzzon el a lassú, másodlagos szoftverektől

Váltson a LiveAgentre és mi ingyenesen migráljuk az adatait a Freshcaller-ből.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
migration animation
Migration background

Freshcallerről LiveAgentre migrál?

Váltson könnyedén a Freshcallerről a LiveAgentre. Csapatunk készen áll, hogy segítsen Önnek bármiben, amire szüksége van, és mi ingyenesen áthozzuk az adatait!

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Freshcaller vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent Versenyző
Összesített értékelés
Összesített szoftverértékelés a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.7
A Capterra ellenőrzött felhasználói által 5-ből 4,7-es általános értékelést kapott.
4.5
A Capterra ellenőrzött felhasználói által 5-ből 4,5-ös általános értékelést kapott.
Egyszerű használat
Könnyű használat minősítése a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.6
5-ből 4,6-ot kapott az egyszerű használatra a Capterra hitelesített felhasználói által.
4.5
5-ből 4,5-öt kapott az egyszerű használatra a Capterra hitelesített felhasználói által.
Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálati értékelések a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.7
5-ből 4,7-es értékelést kapott a Capterra hitelesített felhasználóitól az ügyfélszolgálatra.
4.6
5-ből 4,6-os értékelést kapott a Capterra hitelesített felhasználóitól az ügyfélszolgálatra.
Ár-érték arány
Ár-érték arány értékelések a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.7
A termék ár-értékét 5-ből 4,7-re értékelték a Capterra ellenőrzött felhasználói.
4.4
A termék ár-értékét 5-ből 4,4-re értékelték a Capterra ellenőrzött felhasználói.
Ár
A szoftver ára USD -ben ügynökönként havonta.
$15/hó/ügynök Az ár USD-ben ügynökönként havonta.
$19/hó/ügynök Az ár USD-ben ügynökönként havonta.
Riasztások / eszkalációk
Riasztások és eszkalációk a jegyekre és az SLA-kra prioritás és előre meghatározott feltételek alapján.
Riasztásokat és eszkalációkat kínál.
Riasztásokat és eszkalációkat kínál.
Automatizált továbbítás
Automatikus jegytovábbítás meghatározott osztályokhoz és ügynökökhöz előre meghatározott feltételek alapján.
Automatizált továbbítást kínál.
Automatizált továbbítást kínál.
Call center menedzsment
Központi irányítópult hívások kezdeményezéséhez, fogadásához és kezeléséhez.
Call center kezelést kínál.
Call center kezelést kínál.
Sorkezelés
A hívássorok kezelésére szolgáló rendszer.
Sorkezelést kínál.
Sorkezelést kínál.
E-mail kezelés
Lehetőség van arra, hogy a jegyszoftvert több e-mail címmel összekapcsolja, hogy e-maileket közvetlenül a szoftverből fogadhasson, válaszolhasson és írhasson.
E-mail kezelést kínál.
E-mail kezelést kínál.
Teljesítmény adatok
Kövesse nyomon webhelye látogatóinak viselkedését. Nézze meg, mennyi ideig böngészik a webhelyét, vagy melyik webhelyen vannak.
Teljesítménymutatókat kínál.
Teljesítménymutatókat kínál.
Tudásbázis menedzsment
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy átfogó tudástárakat hozzanak létre és kezeljenek.
Tudásbázis kezelést kínál.
Tudásbázis kezelést kínál.
Többcsatornás kommunikáció
Több kommunikációs vonallal (például e-mail, élő csevegés, call center vagy közösségi média) kapcsolódik az összes üzenet egyszerűsítéséhez, és lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy válaszoljanak rájuk a jegyszoftverből.
Többcsatornás kommunikációt kínál.
Többcsatornás kommunikációt kínál.
Valós idejű csevegés
Natív élő csevegő widget, amely telepíthető a webhelyére, és valós idejű kommunikációra használható a webhely látogatóival.
Valós idejű csevegést kínál.
Valós idejű csevegést kínál.
Jelentés/elemzés
Analitikai irányítópult, amely lehetővé teszi a felhasználók számára teljesítményjelentések készítését.
Jelentést/elemzést kínál.
Nem kínál jelentést/elemzést.
Önkiszolgáló portál
Egy olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi, hogy olyan ügyfélportált hozzon létre, amelyre ügyfelei regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
Önkiszolgáló portált kínál.
Önkiszolgáló portált kínál.
Szolgáltatási szintű megállapodás (SLA) kezelése
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi az SLA naplók, az SLA megfelelőség és egyebek kezelését és figyelését.
Szolgáltatásszintű megállapodás (SLA) kezelést kínál.
Szolgáltatásszintű megállapodás (SLA) kezelést kínál.
A közösségi média integrációja
Integrációk a népszerű közösségi hálózatokkal, mint például a Facebook.
A közösségi média integrációját kínálja.
A közösségi média integrációját kínálja.
Jegykezelés
Kezelje a jegyeket jegy továbbítással, jegyek egyesítésével, felosztásával, spamként való megjelölésével, elhalasztással és egyebekkel.
Jegykezelést kínál.
Jegykezelést kínál.
Munkafolyamat kezelés
Automatizálási szabályok, amelyek megvalósíthatók az ügyfélszolgálati folyamatok felgyorsítására.
Munkafolyamat kezelést kínál.
Munkafolyamat kezelést kínál.
Data migration from one solution to another

Ingyenes adatátvitel

Ügyfélszolgálatunk tagjai készen állnak arra, hogy bármiben segítsenek, amire szüksége van, ezért forduljon hozzánk bátran! Amíg áthozzuk az adatait, szünetet tarthat és nyugodtan várhatja meg, amíg használni kezdheti új LiveAgent fiókját, hogy a legjobb támogatást nyújthassa ügyfeleinek.

Szeretné a migrációt Ön intézni?

Jelenleg egy migrációs plugint kínálunk a Freshcallerhez, amely segít az adatok importálásában. Kattintson ide további információkért.

Migrate data to LiveAgent on your own

Milyen adatokat hozhatok át a Freshcallerről?

Customers icon

Emberek

Könnyedén áthozhatja az ügynököket, az adminisztrátorokat, a végfelhasználókat és az ügyfeleket.

dollar ticket

Címkék

Hozzá át az összes osztály és jegy címkéjét.

Email icon

Jegyek

Hozza át a jegyeket, csatolmányokat, felhasználók és jegyek adatait.

Készen áll, hogy Freshcallerről a LiveAgentre váltson?

Vessen egy pillantást néhány előnyre, amelyek a LiveAgentre váltással járnak.

Customer providing review for service on mobile phone

Kiváló ügyfélszolgálat

24/7 rendelkezésre állnak munkatársaink. Bármikor elérhetőek vagyunk, amikor szüksége van ránk.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Teljeskörű szolgálati megoldások

Hasznos eszközök, több mint 175 szolgáltatás és több mint 40 integráció. Mindent megtalál, amire szüksége van.

Person collecting papers into the net

Növelje a bevételt és az ROI-t

Szerezze be a LiveAgentet örökre ingyenesen, vagy válassza a három prémium megoldásunk egyikét.

Multilingual support included

Válassza ki saját nyelvét

Válasszon egyet a 43 különböző fordítás közül. A LiveAgent támogatja a nyelvekhez alkalmazkodó widgeteket is.

Migrálja adatait a Freshcallerből még ma

A Liveagent a legjobbra értékelt és #1 rangú ügyfélszolgálati szoftver SMB-hez 2020-ban. Csatlakozzon olyan vállalatokhoz, mint a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetem a világszínvonalú ügyféltámogatásban.

Díjcsomag neve

All-Inclusive

Ideális minden méretű vállalkozásnak és nagyvállalatnak

$39 /hó

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót