Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Búcsúzzon el a lassú, másodlagos szoftverektől

Váltson a LiveAgentre és mi ingyenesen migráljuk az adatait a Chaport-ból.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
migration animation
Migration background

Átváltana Chaportról LiveAgentre?

Ha azt tervezi, hogy LiveAgentre vált és szeretné az adatait áthozni Chaportból, nyugodtan forduljon hozzánk. Kollegáink örömmel segítenek az adatok migrálásában – ingyenesen!

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Chaport vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent Chaport
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Chaport jegykezelést kínál csomagban 19 dollár/ügynök/hó áron.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban $29/ügynök/hó áron.
A Chaport az Élő csevegést csomagban 19 dollár/ügynök/hó áron kínálja.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
A Chaport nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
Chaport nem kínál önkiszolgáló szolgáltatást.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál a Jegy-csomagban, további $39/hó/fiók ellenében, vagy All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
A Chaport Facebook-integrációt kínál csomagban, 19 dollár/ügynök/hó áron.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
A Chaport nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Chaport nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál a Jegy csomagban, további 39 USD/hó/fiók ellenében, vagy All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
A Chaport a Viber integrációját csomagban 19 dollár/ügynök/hó áron kínálja.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
A Chaport nem kínál tudásbázist.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A Chaport nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A Chaport nem kínál automatizálást és szabályokat.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Chaport csomagban kínál API funkciókat, körülbelül $19/ügynök/hó áron.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Chaport nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Chaport nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Chaport korlátlan előzményeket kínál csomagban 29 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Chaport korlátlan weboldalakat kínál csomagban 19 dollár/ügynök/hó áron.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy + Chat csomagban, 29 dollár/ügynök/hó áron.
A Chaport korlátlan csevegő gombokat kínál csomagban 19 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Chaport korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál $19/ügynök/hó áron.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Chaport nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
A Chaport nem kínál korlátlan, 24/7 támogatást.
Data migration from one solution to another

Ingyenesen átmigráljuk az adatait

Pihenjen és tartson egy kis szünetet, amíg mi gondoskodunk az adatairól. Ez a szolgáltatásunk nem kerül semmibe és adatai pillanatok alatt átkerülnek Chaportból LiveAgentbe. Keressen fel minket és beszélje meg kollegáinkkal a migráció menetét.

Szeretné a migrációt ön intézni?

Jelenleg kifejezetten a Chaport számára készült migrációs plugin fejlesztésén dolgozunk. További információk hamarosan.

Migrate data to LiveAgent on your own

Milyen adatokat tudok áthozni Chaportból?

Customers icon

Emberek

Könnyen migrálhatja az ügynököket, rendszergazdákat, végfelhasználókat és ügyfeleket.

dollar ticket

Címkék

Migrája át hozzánk az összes részleget és jegycímkéket.

Email icon

Jegyek

Átmigrálhatja hozzánk a jegyeket, a csatolmányokat, a felhasználói mezőket és jegyfelületet.

Készen áll a Chaportról a LiveAgentre való áttérésre?

Vessen egy pillantást az előnyökre, melyeket akkor kap, ha átvált LiveAgentre

Customer providing review for service on mobile phone

Kiemelkedő ügyfélszolgálat

24/7 ügyfélszolgálat. Itt vagyunk, bármikor is legyen szüksége ránk!

Ultimate omni-channel help desk software experience

Teljeskörű ügyfélszolgálati megoldás

Hasznos alkalmazások, több mint 175 funkció és több, mint 40 integráció. Mindent megtalál, amire csak szüksége lehet.

Person collecting papers into the net

Növelje a megtakarításait és a beruházások megtérüléseit

Használja a LiveAgentet örökre ingyenesen, vagy válasszon három csomagunk közül megfizethető áron.

Choose your preferred language

Válassza ki a saját nyelvét

Válasszon egyet a 43 különböző fordítás közül. A LiveAgent támogatja a nyelvhez tartozó alkalmazásokat is.

Migrálja még ma adatait a Chaportból!

A LiveAgent a legtöbbet értékelt és első számú jegykezelő szoftver kis- és középvállalkozások számára. Csatlakozzon olyan vállalatokhoz, mint a Huawei, a BMW, a Yamaha és az Oxford University, hogy világszínvonalú támogatást nyújtson ügyfeleinek.

Jegy+Chat

Jegy+Chat

Ideális kis- és középvállalkozások számára

$29/hó
Jegy+Chat

All-Inclusive

Ideális minden méretű és nagyvállalat számára

$39/hó

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Hogyan lehet áttérni a Chaportról a LiveAgentre?

A Chaportról a LiveAgentre való áttéréshez bátran forduljon ügyfélszolgálatunkhoz segítségért, vagy használjon egy ingyenes migrációs plugint.

Milyen adatokat lehet áttelepíteni a Chaportról a LiveAgentre?

Vállalkozása olyan adatokat migrálhat, mint a jegyek, rendszergazdák, ügynökök, vásárlói információk, címkék, mellékletek és egyebek, áttelepítheti őket a Chaportról a LiveAgentre.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót