Chaport alternatívát keres?

Miért ne kaphatna többet, mint egy eszközt az élő csevegéshez? A LiveAgent kínálja a leggyorsabb élő chat widgetet a piacon, több eszközzel, több integrációval és mindezt megfizethető áron.

Változtasson még ma és próbálja ki a LiveAgent-et ingyenesen!

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logó ügyfél lyreco
logó ügyfél usc

Az ügyfélszolgálat nem csak a valós idejű csevegésről szól.
Engedje meg ügyfeleinek, hogy ők válasszák ki a kívánt módszert a LiveAgent segítségével.

A LiveAgent egyszerűsíti az összes ügyfélszolgálati csatornát egyetlen szoftverré
Személy dönt két lehetőség között

Hatékony Chaport alternatíva

A LiveAgent lehetőséget biztosít Önnek a szabad kommunikációra vásárlóival különböző módokon. Email, élő chat, közösségi média, vagy akár telefonon keresztül is, minden megoldható, hogy Ön az igazán fontos dolgokra fókuszálhasson. 

A leggyorsabb élő chat widget

A LiveAgent a piacon a leggyorsabb élő chat eszközzel büszkélkedhet. Mindössze 2,5 másodperc alatt jelenik meg, így a legjobb ügyfélszolgálatot nyújthatja ügyfeleinek. 

Lépjen kapcsolatba ügyfeleivel villám sebességgel és ne várakoztassa őket.

A leggyorsabb élő chat a piacon

4 ok, amiért a vállalatok a LiveAgent-re váltanak

Hívásközpont

Call center támogatás

A rengeteg más lehetőség mellett a LiveAgent lehetőséget biztosít call center integrációhoz is. Gyorsan és könnyen beállítható!

Élő chat buborékok

A leggyorsabb élő chat

A mi élő chat widgetünk a leggyorsabb a piacon, a chat ablak 2.5 másodperc alatt jelenik meg. 

Gazdag lehetőségeket kínál

Funkciókban gazdag

Több, mint 175 lehetőség, hogy a munkafolyamat könnyebb legyen és élvezhetőbb.

Pénzeszsák dollár érme

Megfizethető árak

A LiveAgent elfogadható áron nyújt különböző csomagokat. Válassza ki három díjcsomagunk egyikét, vagy válasszon külön szolgáltatásokat a ügyfélszolgálat testreszabásához.

 
Professzionális beépített ügyfélszolgálati szoftver

Call center támogatás

A LiveAgent egyik remek lehetősége a call center támogatás. Létrehozhatja saját virtuális call centerét és hozzáadhatja a böngészőhöz, telefonhoz vagy más egyéb eszközhöz választása szerint.

Hozzon ki többet ügyfélszolgálatából és ügyfeleinek személyesebb megközelítést nyújthat.

Tegyen többet kedvező áron

A LiveAgent-tel sokkal többet tehet kedvező áron. Három különböző díjcsomagot ajánlunk, melyek hasznos lehetőségekkel és integrációkkal vannak ellátva, ezzel segítve a támogatást anélkül, hogy a költségvetését terhelné.

 
Növelje az ügyfélszolgálata kapacitását kevesebb pénzért

Nézze meg, hogy miért váltanak a vállalatok a LiveAgent használatára

“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja mi a közös a Huawei, BMW, Yamaha, O2 és az Oxfordi Egyetem között? Jól tippelt… A LiveAgent! 

Próbálja ki most ingyenesen Nincs Szükség Bankkártyára

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..