Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Elege van a help desk szoftveréből?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Rocket.Chat alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
Help desk software comparison
Alternatives background

Rocket.Chat alternatívát keres?

Javítsa válaszidejét a LiveAgent gyors, élő csevegő widgetjével és mindencsatornás jegyrendszerével. Váltson ügyfélszolgálatunkra, és férjen hozzá a jegyrendszerhez, amely kezeli az e-mailek, élő csevegés, hívásközpont, ügyfélportál, Viber és közösségi médiát – Facebook, Twitter és Instagram.

Olvasson tovább, hogy többet megtudjon a LiveAgent funkcióiról, vagy iratkozzon fel ingyenes, 14 napos próbaverziónkra.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Rocket.chat vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent Rocket.chat
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent 15 dollár/ügynök/hó áron kínál jegykezelést a Jegy csomagban.
A Rocket.chat csomagban kínál jegykezelést 3 dollár/ügynök/hónap áron.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chatet kínál a Jegy+Chat csomagban 29 USD/felhasználó/hó áron.
A Rocket.chat élő csevegést kínál csomagban 3 USD/ügynök/hó áron.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
A Rocket.chat nem kínálja a Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A Rocket.chat nem kínál önkiszolgáló portált.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál.
A Rocket.chat nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál a Jegy csomagban, 39 USD/hó/dollár felár ellenében, vagy az all-inclusive csomagban további díjak nélkül.
A Rocket.chat Twitter integrációt kínál 25 USD/hó felár ellenében.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Rocket.chat nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Rocket.chat nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
A Rocket.chat nem kínál tudásbázist.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent vásárlói fórumot kínál.
A Rocket.chat nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron.
A Rocket.chat automatizálást és szabályokat kínál csomagban 3 USD/ügynök/hó áron.
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron.
A Rocket.chat API funkciókat kínál csomagban havi 3 dollárért.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Rocket.chat nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Rocket.chat nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Rocket.chat korlátlan előzményeket kínál csomagban havi 3 dollárért.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan webhelyeket kínál.
A Rocket.chat nem kínál korlátlan webhelyeket.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
A Rocket.chat nem kínál korlátlan csevegőgombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Rocket.chat korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál csomagban 3 USD/ügynök/hónap áron.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Rocket.chat nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan, napi 24 órás támogatást kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Rocket.chat korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban havi 3 dollárért.
Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

A leggyorsabb csevegőszolgáltatás fejlett funkciókkal

Férjen hozzá a leggyorsabb élő csevegő alkalmazáshoz olyan funkciókkal, amelyek az ügyfelekkel való kommunikációt pofon egyszerűvé teszik. Egyszerűen adjon hozzá egy chat gombot a webhelyéhez, és hagyja, hogy az ügyfelek bármikor felvegyék Önnel a kapcsolatot.

Ügynökei láthatják, amit az ügyfelek gépelnek, mielőtt a küldés gombra kattintanának. A proaktív csevegési meghívások növelik az ügyfelek elkötelezettségét. Kövesse nyomon online látogatóit, ossza el a csevegéseket és férjen hozzá a teljes csevegési előzményekhez.

Hozzon létre egy pozitív élményt az élő csevegéssel

Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Kommunikáljon az összes népszerű nyilvános csatornán

Javítsa az ügyfél és a csapat kommunikációját az összes szükséges kommunikációs csatornához való hozzáféréssel. Kezdjen el gondoskodni ügyfeleiről e-mail jegykezelés, élő chat, ügyfélportál, call center, Viber, és közösségi médián keresztülFacebook, Twitter, és Instagram.

Minden szépen rendezve van egy jegyrendszerben, így bárhol és bármikor a legjobb ügyfélélményt nyújthatja.

Többcsatornás eszközök egy felhasználói felületen

Fedezze fel a jegykezelés funkcióit és integrációit az Ön által kedvelt eszközökkel.

Rocket.Chat alternatíva

 

Nagyszerű ügyfél-élmény megkönnyítve

Az alapvető kommunikációs szolgáltatások csak a kezdet, minden eszközt és kommunikációs csatornát fejlett funkciók támasztanak alá, amelyek segítenek az ügyfelek problémáinak megoldásában.

A LiveAgent több, mint 70 integrációt támogat a népszerű szoftverekkel, amelyek segítségével a munkafolyamatot egyetlen helyre egyesítheti. Tekintse meg a LiveAgent által kínált eszközök teljes listáját és derítse ki, hogyan tehetik okosabbá a munkafolyamatokat.

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Úttörő szoftver

Tudta?

A 2006-ban alapított LiveAgent volt az első megoldás a piacon, amely élő chat és help desk szolgáltatásokat kínált. 2021-től a LiveAgent a piac legjobbra értékelt és legtöbbet áttekintett ügyfélszolgálati megoldása, amely világszerte több, mint 150 millió felhasználót és 40 000 vállalkozást szolgál ki.

Rocket.Chat alternatíva
30%

Generáljon magasabb bevételt

Hozzon létre emlékezetes ügyfélélményeket, amelyek növelik a bevételt.

97%

Növelje az elégedettséget

Örvendeztesse meg ügyfeleit villámgyors válaszokkal.

16×

Növelje az ügyfél értékét

Növelje az eladásokat az ügyfelei márkájához hűségesen tartásával.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Pozitív élmény minden ügyfelünk számára

Célunk, hogy ugyanolyan nagyszerű élményt nyújtsunk, mint Ön minden ügyfelének. Ezért ügyfélszolgálati csapatunk a nap 24 órájában rendelkezésre áll. Vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben, csevegésben, telefonon vagy tekintse meg ügyfélportálunkat amikor csak problémája akad, vagy információt szeretne kapni.

Továbbá, tisztességesen tartjuk az árképzésünket így nem kell tönkretennie költségkeretét egy drága ügyfélszolgálati megoldással. Próbálja ki, és tapasztalja meg, hogy ügyfeleink miért váltottak a különböző platformokról a LiveAgentre.

Ajánlások

Fedezze fel, hogy miért szeretnek ügyfeleink a LiveAgenttel dolgozni

  • Roman Bosch
    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
    Rustem Gimaev Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
  • Randy Bryan
    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
    David Chandler Volterman
Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Készen áll a kipróbálásra?

Nézze meg demó videónkat, hogy teljes élményt kapjon a LiveAgentről. Megtekintheti az egyik megfizethető árképzési tervünket vagy elindíthatja az ingyenes 14 napos próbaverziót a LiveAgent-élmény megszerzéséhez. Nincs szükség bankkártya-információkra és nincsenek kötelezettségek.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

GYIK

Hogyan teljesít a LiveAgent a Rocket.Chat-hez képest?

A LiveAgent a következő extra szolgáltatásokat kínálja a Rocket.Chat-tel ellentétben: hívásközpont, önkiszolgálás, közösségi média integrációk, ügyfélfórum, tudásbázis és korlátlan csevegő gombok.

Milyen extra előnyei vannak a LiveAgent használatának a Rocket.Chat-tel szemben?

A LiveAgent használatának előnyei a Rocket.Chat-tel szemben a megnövekedett ügyfél-elégedettséget, az ügyfelek megtartását, az alacsonyabb ügyfélszolgálati költségeket, az alacsonyabb elhagyási arány és az ügynökök jobb munkafolyamata.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót