A szöveg arról szól, hogy milyen fontos az ügyfélszolgálat a vállalkozások számára, és hogy egy speciális szoftver használatával jobban támogathatóak az ügyfelek. A szoftver több mint 175 funkcióval és több mint 40 integrációval rendelkezik, ami versenyképessé teszi az árát. Az ügyfelek elégedettségének növelése érdekében érdemes megnézni a megfelelő szoftver használatát.
HappyFox alternatívára van szüksége?
A LiveAgent többnyelvű ügyfélszolgálatot nyújt, többek között univerzális postaládával, hibrid jegyrendszerrel, automatizációval és analitikával. 43 nyelven érhető el és támogatja a nyelvi alkalmazható widgeteket. További információért látogasson el a LiveAgent weboldalára.
LiveHelpNow alternatívát keres?
A LiveAgent segítségdesk szoftver a legkelendőbb és #1-nak minősített SMB számára 2020-ban. Az alkalmazás célja, hogy segítsen a felhasználóknak közelebb kerülni az ügyfelekhez és gyorsabban kiszolgálni őket. A LiveAgent már számos nagyobb márkanév (például a Huawei, a BMW és az O2) számára is nyújtott segítséget. A felhasználók az alkalmazást akár ingyen is kipróbálhatják. A LiveAgent-t összehasonlító oldalakat is kínál, hogy a felhasználók pontosan láthassák, hogy hogyan teljesít az alkalmazás más népszerű jegyrendszer-szoftverekkel összehasonlítva.
A LiveAgent egy jegykezelő szoftver, amely számos funkciót kínál, többek között közösségi média integrációt és munkafolyamat-menedzsmentet. Az összegyűjtött felhasználói értékelések szerint az egyszerű használat és az ügyfélszolgálat minősége nagyon jó. A szolgáltatás ára 15 USD/ügynök/hónap. Az eszközök között megtalálható a riasztások és az eszkalációk kezelése, az automatizált jegyirányítás, a call center menedzsment és a többcsatornás kommunikáció lehetősége. Továbbá megtekintheti, hogy hogyan viselkednek az Ön webhelyén a látogatók és egy biztonságos, valós idejű csevegő widget is rendelkezésre áll.
A LiveAgent olyan központi ügyfélkommunikációs platform, amely segít az ügyfélszolgálatban az ügyfelekkel való hatékonyabb kommunikáció révén. A felhasználók nagyon elégedettek a LiveAgent termékeivel és szolgáltatásaival, amelyeket egyszerű használatuk és a nagyszerű riport alkalmazások jellemeznek. Az ügyfélszolgálati csapatok nagyon jól teljesítenek a LiveAgent segítségével, amely növeli a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Az embereknek nagy előnyt jelent a LiveAgent live chat megoldása, amely segíti a hatékonyabb támogatást és a magasabb megtérülési ráta elérését.
Jobb LivePerson alternatívát keres?
Az ügyfélnek az általa kívánt szolgáltatást kell fizetnie, és a LiveAgent csomagjainak árai ehhez az igényhez igazodnak. Az ügyfél előzetes kipróbálásra számíthat, és kapcsolatba léphet a LiveAgenttel bármilyen kérdéssel. A LiveAgent megfizethető csomagokat kínál már 15€-tól, és ingyenes 14 napos próbaidőszakkal rendelkezik. Próbálja ki a LiveAgentet, amely számos nagy márkával együtt dolgozik. Nincs szükség bankkártyára.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk