Teamsupportról LiveAgentre váltás?
A Quality Unit LLC által készített weboldal a felhasználói adatok védelmére összpontosít a GDPR irányelvek szerint. A LiveAgent használatához regisztrálni kell, de hamarosan megkapja a szükséges belépési adatokat. A weboldal sütiket használ, és a felhasználókat arra kéri, hogy elfogadják az adatvédelmi irányelveket. A vállalkozások számára lehetőség van ajánlatot kérni a LiveAgent használatára. Az oldal chatet is tartalmaz, amelyhez szintén cookie elfogadás szükséges.
Visionről LiveAgentre migrálni?
LiveAgent és Vision kínálnak hasonló szolgáltatásokat, mint Viber integráció, tudásbázis, ügyfél fórum és automatizáció. A LiveAgent Jegy tervben API funkciókat és IVR-t is kínál, valamint korlátlan előzményeket biztosít $15/ügynök/hó áron. A LiveAgent emellett lehetővé teszi a videóhívásokat is, míg a Vision nem kínálja ezt a funkciót. A jegyek nem járnak le és megőrződnek.
A LiveAgent nagyszerű választás az ügyfelekkel való kommunikációhoz, növeli a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. A felhasználók elégedettek az árakkal és a szolgáltatással, és azt mondják, hogy a szolgáltatás hatékonyabbá és rendezettebbé teszi az ügyfélszolgálatot. Az ügyfelek a LiveAgentet a legjobb támogatásnak tartják, amelyet valaha kaptak.
NovoCallról LiveAgentre váltás?
A LiveAgent lehetőséget kínál az adatok biztonságos és könnyed áthozására a NovoCallból. Az ingyenes próba lehetőséget kínál 7 vagy 30 napra, a legtöbben a cég vagy a csapat nevét választják a LiveAgent aldomainjének. A regisztrációval elfogadják a Feltételeket és az Adatvédelmet.
Biztonsági adatvédelmi politika
A LiveAgent egy Help Desk és Élő Chat szoftver, melynek célja a Forex ipar támogatása. A szolgáltatások között található adatmigráció, rendszer állapot, panaszkezelő rendszer és ügyfélportál szoftver. A LiveAgent Demó és árazási lehetőségeket kínál, valamint partnerekkel bővítik a kínálatot. A vállalatról díjak és tanúsítványok találhatók a weboldalon, valamint lehetőség van a blog, szójegyzék és akadémia böngészésére. A LiveAgent támogatási portáljára és hírlevelére történő feliratkozással pedig rendszeres híreket és kedvezményeket kaphatunk a szolgáltatásról.
Migráció a Qonvoról a LiveAgentre?
A LiveAgent ügyfélszolgálati megoldás több mint 175 lehetőséget és több mint 40 integrációt kínál. Az ügyfelek 43 különböző nyelv közül választhatnak. Csatlakozni lehet a számítástechnikai vállalatokhoz és az Oxford Egyetemhez, hogy világszínvonalú támogatást nyújtsanak az ügyfeleknek. A kis-, közép- és nagyvállalkozások számára rendelkezésre állnak teljes körű csomagok, és az adatok migrálása a Qonvo-ból is lehetséges.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk