Hozzon létre emlékezetes ügyfélélményeket, amelyek növelik a bevételt.
Örvendeztesse meg ügyfeleit villámgyors válaszokkal.
Növelje az eladásokat úgy, hogy ügyfeleit hűségesen tartja márkájához.
Összpontosítson intézményének a társadalomra vagy a környezetre gyakorolt pozitív hatására a LiveAgenttel, a legtöbbet értékelt #1 besorolású ügyfélszolgálati szoftver a KKV-ok számára 2020-ban. Maradjon közelebb partnereihez és hozzuk létre együtt a változást.
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Oktatás és a civil szervezetek általában erős személyes kapcsolatokra épülnek, mivel így működnek. Azonban, ez egy jó ötlet nekik hogy fedjék le személyes aktivitásukat a LiveAgent segítségével és spórolják meg működési időforrásaikat. Kombinálja az összes kommunikációs csatornáit a közösségi médián, élő chat-en és a kapcsolatfelvételt űrlapon, melyek létfontosságúak vállalkozásuk fejlődéséhez. Ráadásul csodáljuk erőfeszítéseiket, hogy jobbá tegyék ezt a világot!
Soha ne veszítse el a jelenlegi és a potenciális érdekeltekkel folytatott korábbi beszélgetéseit. Az univerzális postafiókunknak és az erőteljes keresésnek köszönhetően pontosan megtalálja a megfelelő jegyet, amelyre szüksége van. Indítsa el a beszélgetést chat-ben, folytassa a jegyet, és még telefonálhat is a végén – mindent egy helyen!
Kapjon választ azonnal kérdéseire, és döntse le a nyelvi akadályt. Akár valós idejű gépelési nézetet is kaphat, amely segít a megfelelő válaszok elkészítésében a megfelelő időben. Gyakran mozog több hely között? Semmi probléma, a LiveAgent mobilalkalmazásokat kínál a kapcsolattartáshoz bárhol is van. Diákjait sokkolni fogja a sebessége! Hiszen tudja: E=mc2!
Hozza létre intézményét modern gondolkodású, megközelíthető és kommunikációs hozzáértésű szervezetként, és hozzon létre egy jövedelmező, ügyfélközpontú online jelenlétet. Kapcsolatba léphet a potenciális hallgatókkal és szüleikkel, vagy új csevegőket vonzhat az élő chat használatával.
Portás migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldások közül.
Adjon szabadságot ügyfeleinek, hogy kapcsolatba léphessenek Önnel bármilyen tetszőleges csatornán keresztül – legyen szó élő csevegésről, e-mailről, telefonról vagy közösségi médiáról.
Automatizálja a hétköznapi és ismétlődő feladatokat, hogy az ügyfélkapcsolatok ápolására összpontosíthasson.
Az ügyfél-elégedettség, a válaszidők és a termelékenység javításával váljon iparági vezetővé az ügyfélszolgálatban.
A LiveAgent a legkorszerűbb biztonsági szabványokat kínálja, a legújabb megfeleléssel. Privát kommunikációja biztonságos és titkosított, az Ön preferenciái alapján az EU, az Egyesült Államok vagy az ázsiai adatközpontokban található. A LiveAgent emellett teljes mértékben megfelel a GDPR-nak, és követi a SaaS ipar legújabb bevált gyakorlatait.
A pénzügyi és emberi erőforrások minden nonprofit szervezet egyik legfontosabb részét képezik. Soha ne pazarolja önkéntesei vagy résztvevői idejét több email postafiók vagy más csatorna kezelésével, és fektesse azt inkább abba, hogy a projektek hatását nagyobb léptékűvé tegye. A LiveAgentre támaszkodva jelentős lendületet adhat jövőképének teljesítményében és sikerében.
Az üzleti partnerek és az ügyfelek azonnal hozzáférést akarnak kapni a projektekhez, az anyagi hozzájáruláshoz vagy a tevékenységeihez kapcsolódó információkhoz, függetlenül az időtől, a naptól vagy a helyszíntől. Egyszerű, mégis hihetetlenül értékes ügyfélportál létrehozása GYIK-ekkel, közösségi fórumokkal, vagy több különböző kategóriával és cikkel segítheti őket a megfelelő információk megszerzésében. Ez az ügynökök idejét is megtakarítja, mivel az ügyfelek képesek egyedül keresni a válaszokat.
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
A LiveAgent ingyenes csomagja többek között ingyenes tudásbázist is kínál. Díjcsomag esetén még több mindent kaphat elfogadható áron.
Most Popular
Fedezze fel, hogyan takaríthat meg több pénzt az árkalkulátorunk segítségével, és válassza ki a megfelelő ügyfélszolgálati rendszert az ügyfélszolgálati csapatának.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
A Help Desk szoftver segít az ügyfelek kéréseinek kezelésében. Eszközöket kínál a jegyek kezeléséhez, kiosztásához és rangsorolásához, valamint az összetett problémák gyorsabb megoldásához.
A a civil szervezet egy nem kormányzati szervezet rövidítése, amely olyan szervezetet jelent, amely nem része a kormánynak. Általában semmilyen politikai tevékenységet nem folytatnak, hanem a humanitárius és a segítő munkára összpontosítanak.
Az oktatási intézmények ügyfélszolgálati szoftvere segíti őket a problémák és kérdések megoldásában, miközben a hallgatók és az oktatók könnyen hozzáférhetnek információikhoz.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk