A tökéletes megoldás az oktatási és a civil szervezetek számára

Teljes mértékben méretezhető, adaptálható és testreszabható az Ön igényeinek megfelelően.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo

30%

Több bevételt generál

Hozzon létre emlékezetes ügyfélélményeket, amelyek növelik a bevételt.

97%

Javítsa az elégedettséget

Örvendeztesse meg ügyfeleit villámgyors válaszokkal.

16×

Növelje az ügyfél értékét

Növelje az eladásokat úgy, hogy ügyfeleit hűségesen tartja márkájához.

Business background

Ügyfélszolgálati szoftver intézmények és civil szervezetek számára

Összpontosítson intézményének a társadalomra vagy a környezetre gyakorolt pozitív hatására a LiveAgenttel, a legtöbbet értékelt #1 besorolású ügyfélszolgálati szoftver a KKV-ok számára 2020-ban. Maradjon közelebb partnereihez és hozzuk létre együtt a változást.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo
Handle many requests at the same time with LiveAgent

Időt takaríthat meg az automatizálás használatával

Oktatás és a civil szervezetek általában erős személyes kapcsolatokra épülnek, mivel így működnek. Azonban, ez egy jó ötlet nekik hogy fedjék le személyes aktivitásukat a LiveAgent segítségével és spórolják meg működési időforrásaikat. Kombinálja az összes kommunikációs csatornáit a közösségi médián, élő chat-en és a kapcsolatfelvételt űrlapon, melyek létfontosságúak vállalkozásuk fejlődéséhez. Ráadásul csodáljuk erőfeszítéseiket, hogy jobbá tegyék ezt a világot!

Korszerűsítse az érdekelt felekkel folytatott kommunikációt

Soha ne veszítse el a jelenlegi és a potenciális érdekeltekkel folytatott korábbi beszélgetéseit. Az univerzális postafiókunknak és az erőteljes keresésnek köszönhetően pontosan megtalálja a megfelelő jegyet, amelyre szüksége van. Indítsa el a beszélgetést chat-ben, folytassa a jegyet, és még telefonálhat is a végén – mindent egy helyen!

Person collecting multiple pieces of paper into one net
Woman responding to text while walking

Reagáljon a megkeresésekre gyorsabban

Kapjon választ azonnal kérdéseire, és döntse le a nyelvi akadályt. Akár valós idejű gépelési nézetet is kaphat, amely segít a megfelelő válaszok elkészítésében a megfelelő időben. Gyakran mozog több hely között? Semmi probléma, a LiveAgent mobilalkalmazásokat kínál a kapcsolattartáshoz bárhol is van. Diákjait sokkolni fogja a sebessége! Hiszen tudja: E=mc2!

Korszerűsítse ügyfélszolgálatát

Hozza létre intézményét modern gondolkodású, megközelíthető és kommunikációs hozzáértésű szervezetként, és hozzon létre egy jövedelmező, ügyfélközpontú online jelenlétet. Kapcsolatba léphet a potenciális hallgatókkal és szüleikkel, vagy új csevegőket vonzhat az élő chat használatával.

Right tools to increase sales

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

Portás migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldások közül.

Milyen előnyökkel jár majd az Ön intézménye és civil szervezete számára a LiveAgent használata?

Növelje az elégedettséget

Adjon szabadságot ügyfeleinek, hogy kapcsolatba léphessenek Önnel bármilyen tetszőleges csatornán keresztül – legyen szó élő csevegésről, e-mailről, telefonról vagy közösségi médiáról.

Növelje a hatékonyságot

Automatizálja a hétköznapi és ismétlődő feladatokat, hogy az ügyfélkapcsolatok ápolására összpontosíthasson.

Legyen példa

Az ügyfél-elégedettség, a válaszidők és a termelékenység javításával váljon iparági vezetővé az ügyfélszolgálatban.

5 star rating

Legmagasabb biztonsági előírások

A LiveAgent a legkorszerűbb biztonsági szabványokat kínálja, a legújabb megfeleléssel. Privát kommunikációja biztonságos és titkosított, az Ön preferenciái alapján az EU, az Egyesült Államok vagy az ázsiai adatközpontokban található. A LiveAgent emellett teljes mértékben megfelel a GDPR-nak, és követi a SaaS ipar legújabb bevált gyakorlatait.

Hatékony erőforrás-gazdálkodás

A pénzügyi és emberi erőforrások minden nonprofit szervezet egyik legfontosabb részét képezik. Soha ne pazarolja önkéntesei vagy résztvevői idejét több email postafiók vagy más csatorna kezelésével, és fektesse azt inkább abba, hogy a projektek hatását nagyobb léptékűvé tegye. A LiveAgentre támaszkodva jelentős lendületet adhat jövőképének teljesítményében és sikerében.

Woman ordering at the table
Person holding a pen in the hand

Az ügyfélszolgálat elérhető 24/7/365

Az üzleti partnerek és az ügyfelek azonnal hozzáférést akarnak kapni a projektekhez, az anyagi hozzájáruláshoz vagy a tevékenységeihez kapcsolódó információkhoz, függetlenül az időtől, a naptól vagy a helyszíntől. Egyszerű, mégis hihetetlenül értékes ügyfélportál létrehozása GYIK-ekkel, közösségi fórumokkal, vagy több különböző kategóriával és cikkel segítheti őket a megfelelő információk megszerzésében. Ez az ügynökök idejét is megtakarítja, mivel az ügyfelek képesek egyedül keresni a válaszokat.

Tekintse meg, hogy miért választják a cégek a LiveAgentet

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

A legolcsóbb help desk megoldás

A LiveAgent ingyenes csomagja többek között ingyenes tudásbázist is kínál. Díjcsomag esetén még több mindent kaphat elfogadható áron.

9 $ hónap

Small üzleti

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email cím
  • 3 kapcsolatfelvételi űrlap
  • 1 API kulcs
$29 hónap

Medium üzleti

  • Minden a Smallban, plusz
  • 10 email cím
  • 3 élő chat gomb
  • Osztályok vezetése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 kapcsolatfelvételi űrlap

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Fedezze fel, hogyan takaríthat meg több pénzt az árkalkulátorunk segítségével, és válassza ki a megfelelő ügyfélszolgálati rendszert az ügyfélszolgálati csapatának.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Kapcsolódó cikkek ehhezOktatási civil szervezet
A LiveAgent támogatás dokumentációs szoftverével könnyedén létrehozhat átfogó tudásbázist a támogatási dokumentációt hogy létrejöhessen az önkiszolgálás.

Hozzon létre tudásbázist magyar támogatási dokumentáció segítségével

A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver kiskereskedők számára testreszabható kapcsolat gombokat, visszaküldési e-mail sablonokat és élő csevegés lehetőséget biztosít. A szoftver intuitív kezelőfelülettel és többnyelvű támogatással rendelkezik, ami könnyen elérhető tudásbáziscikkeket kínál. Az ügyfélszolgálati megoldás megbízható tudásmenedzsmentet és egyéni témákat is biztosít az ügyfelek számára.

A LiveAgent egy nagyszerű Kustomer alternatíva megfizethető árakkal, remek jegyrendszerrel és számos kommunikációs csatorna támogatásával.

Kustomer alternatíva - LiveAgent

A LiveAgent olyan ügyfélszolgálati megoldás, amelyet sokan ajánlanak a jobb, gyorsabb és pontosabb támogatás érdekében. A LiveAgent megkönnyíti az ügyfelekkel való kommunikációt és segít növelni a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. A rendszer könnyen használható, és statisztikai adatokat is biztosít az ügyfelek igényeiről. Sokak szerint a Kayako alternatívájaként a LiveAgent sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

A magyar LiveAgent ingyenes élő chat szoftvere lehetőséget nyújt arra, hogy weboldala látogatóit vásárlókká alakítsa. Használja a leggyorsabb chat widgetet.

Szüksége van egy magyar, ingyenes élő chat szoftverre?

Az ügyfélszolgálat és az ügyfélélmény szoftvereinek fontossága kiemelkedő a vállalkozások számára. A LiveAgent alkalmazás chat és visszaküldési lehetőségeket biztosít, valamint kulcsfontosságú funkciókat nyújt. A proaktív chat sablonok segítségével értékesítési lehetőségeket teremthetünk, vagy akár segíthetünk dühös ügyfeleinknek is. Az esettanulmány email sablonok hasznosak a stratégiák kidolgozásában, és a korábbi ügyfelek véleménye fontos az elégedettséghez. Az ügyfélélmény szoftver rendkívül változatos áron áll rendelkezésre, és különböző csomagokat is kínálnak az ügyfél- és alkalmazottszámokhoz igazítva.

Ha egy ingyenes magyar tudásbázist keres, a LiveAgentet Önnek találták ki. Tekintse meg az ügyfélszolgálati megoldásainkat és tudjon meg többet.

Ingyenes magyar tudásbázis szoftvert keres?

A LiveAgent segít növelni a vásárlói elégedettséget és az értékesítést, és kedvező áron korlátlan számú ügynökkel, email, közösségi média és telefon integrációval rendelkezik. A szoftver speciális funkciókat kínál, amelyek segítenek megkönnyíteni az ügyfélszolgálat munkáját és nyomon követni az ügyfelek igényeit. Az átfogó lehetőségekkel a felhasználók megtalálhatják a számukra megfelelő funkciókat és lehetőségeket. A program használatával az ügyfélkapcsolatok hatékonyabbá válhatnak, így ideális megoldás kisvállalkozások és startupok számára. Az eszköz segíti a közösségi média ügyfélszolgálat munkáját is, és számos integrációt támogat, beleértve a Facebook Messengert, az Instagramot és a Twittert.

Tegye lehetővé ügyfelei számára, hogy választ találjanak kérdéseikre az önkiszolgáló használatával. A magyar LiveAgent GYIK szoftvere lehetőséget nyújt egy lenyűgöző ügyfélportál létrehozásában.

Használja a GYIK szoftvert és optimalizálja az ügyfél önkiszolgáló élményét

A bejövő hívásközpontok hatékony megoldást nyújtanak az ügyfélhívások kezeléséhez, valamint az élő chat is fontos kommunikációs csatorna az induló és kisvállalkozások számára. Az elkötelezett ügyfelek többet költenek, ezért érdemes befektetni a call center szoftverekbe. A LiveAgent szolgáltatás előnyei közé tartozik a hatékony ügyfélszolgálatot támogató funkciói, kérhetünk telefonos demót vagy támogatást, a munka terhelését pedig csökkenthetjük a program automizációs megoldásaival. A jó tapasztalatú ügyfelek nagyobb valószínűséggel ajánlják a márkát másoknak is, és a promóterek is hajlamosak új ajánlatokat kipróbálni vagy újravásárolni a terméket.

A LiveAgent egy magyar, teljesen funkcionális ügyfélszolgálati rendszer, ami jegykezelő rendszerrel kombinálja minden ügyfélszolgálati folyamatát.

Magyar ügyfélszolgálati szoftver a jobb vásárlói élményért

A LiveAgent egy magyar, teljeskörű ügyfélszolgálati szoftver, ami jegykezelő rendszerrel kombinálja minden ügyfélszolgálati folyamatát. Ingyenes próba elérhető, a vállalati emaillel akár 30 napig is használható. A rendszer segít abban, hogy a csapat könnyedén dolgozhasson együtt, nyomonkövethesse a vásárlói kérdéseket, és hosszútávú kapcsolatokat építsenek.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót