A tökéletes megoldás az oktatási és a civil szervezetek számára

Teljes mértékben méretezhető, adaptálható és testreszabható az Ön igényeinek megfelelően.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo

30%

Több bevételt generál

Hozzon létre emlékezetes ügyfélélményeket, amelyek növelik a bevételt.

97%

Javítsa az elégedettséget

Örvendeztesse meg ügyfeleit villámgyors válaszokkal.

16×

Növelje az ügyfél értékét

Növelje az eladásokat úgy, hogy ügyfeleit hűségesen tartja márkájához.

Business background

Ügyfélszolgálati szoftver intézmények és civil szervezetek számára

Összpontosítson intézményének a társadalomra vagy a környezetre gyakorolt pozitív hatására a LiveAgenttel, a legtöbbet értékelt #1 besorolású ügyfélszolgálati szoftver a KKV-ok számára 2020-ban. Maradjon közelebb partnereihez és hozzuk létre együtt a változást.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo
Handle many requests at the same time with LiveAgent

Időt takaríthat meg az automatizálás használatával

Oktatás és a civil szervezetek általában erős személyes kapcsolatokra épülnek, mivel így működnek. Azonban, ez egy jó ötlet nekik hogy fedjék le személyes aktivitásukat a LiveAgent segítségével és spórolják meg működési időforrásaikat. Kombinálja az összes kommunikációs csatornáit a közösségi médián, élő chat-en és a kapcsolatfelvételt űrlapon, melyek létfontosságúak vállalkozásuk fejlődéséhez. Ráadásul csodáljuk erőfeszítéseiket, hogy jobbá tegyék ezt a világot!

Korszerűsítse az érdekelt felekkel folytatott kommunikációt

Soha ne veszítse el a jelenlegi és a potenciális érdekeltekkel folytatott korábbi beszélgetéseit. Az univerzális postafiókunknak és az erőteljes keresésnek köszönhetően pontosan megtalálja a megfelelő jegyet, amelyre szüksége van. Indítsa el a beszélgetést chat-ben, folytassa a jegyet, és még telefonálhat is a végén – mindent egy helyen!

Person collecting multiple pieces of paper into one net
Woman responding to text while walking

Reagáljon a megkeresésekre gyorsabban

Kapjon választ azonnal kérdéseire, és döntse le a nyelvi akadályt. Akár valós idejű gépelési nézetet is kaphat, amely segít a megfelelő válaszok elkészítésében a megfelelő időben. Gyakran mozog több hely között? Semmi probléma, a LiveAgent mobilalkalmazásokat kínál a kapcsolattartáshoz bárhol is van. Diákjait sokkolni fogja a sebessége! Hiszen tudja: E=mc2!

Korszerűsítse ügyfélszolgálatát

Hozza létre intézményét modern gondolkodású, megközelíthető és kommunikációs hozzáértésű szervezetként, és hozzon létre egy jövedelmező, ügyfélközpontú online jelenlétet. Kapcsolatba léphet a potenciális hallgatókkal és szüleikkel, vagy új csevegőket vonzhat az élő chat használatával.

Right tools to increase sales

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

Portás migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldások közül.

Milyen előnyökkel jár majd az Ön intézménye és civil szervezete számára a LiveAgent használata?

Növelje az elégedettséget

Adjon szabadságot ügyfeleinek, hogy kapcsolatba léphessenek Önnel bármilyen tetszőleges csatornán keresztül – legyen szó élő csevegésről, e-mailről, telefonról vagy közösségi médiáról.

Növelje a hatékonyságot

Automatizálja a hétköznapi és ismétlődő feladatokat, hogy az ügyfélkapcsolatok ápolására összpontosíthasson.

Legyen példa

Az ügyfél-elégedettség, a válaszidők és a termelékenység javításával váljon iparági vezetővé az ügyfélszolgálatban.

5 star rating

Legmagasabb biztonsági előírások

A LiveAgent a legkorszerűbb biztonsági szabványokat kínálja, a legújabb megfeleléssel. Privát kommunikációja biztonságos és titkosított, az Ön preferenciái alapján az EU, az Egyesült Államok vagy az ázsiai adatközpontokban található. A LiveAgent emellett teljes mértékben megfelel a GDPR-nak, és követi a SaaS ipar legújabb bevált gyakorlatait.

Hatékony erőforrás-gazdálkodás

A pénzügyi és emberi erőforrások minden nonprofit szervezet egyik legfontosabb részét képezik. Soha ne pazarolja önkéntesei vagy résztvevői idejét több email postafiók vagy más csatorna kezelésével, és fektesse azt inkább abba, hogy a projektek hatását nagyobb léptékűvé tegye. A LiveAgentre támaszkodva jelentős lendületet adhat jövőképének teljesítményében és sikerében.

Woman ordering at the table
Person holding a pen in the hand

Az ügyfélszolgálat elérhető 24/7/365

Az üzleti partnerek és az ügyfelek azonnal hozzáférést akarnak kapni a projektekhez, az anyagi hozzájáruláshoz vagy a tevékenységeihez kapcsolódó információkhoz, függetlenül az időtől, a naptól vagy a helyszíntől. Egyszerű, mégis hihetetlenül értékes ügyfélportál létrehozása GYIK-ekkel, közösségi fórumokkal, vagy több különböző kategóriával és cikkel segítheti őket a megfelelő információk megszerzésében. Ez az ügynökök idejét is megtakarítja, mivel az ügyfelek képesek egyedül keresni a válaszokat.

Tekintse meg, hogy miért választják a cégek a LiveAgentet

A legolcsóbb help desk megoldás

A LiveAgent ingyenes csomagja többek között ingyenes tudásbázist is kínál. Díjcsomag esetén még több mindent kaphat elfogadható áron.

9 $ hónap

Small üzleti

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email cím
  • 3 kapcsolatfelvételi űrlap
  • 1 API kulcs
$29 hónap

Medium üzleti

  • Minden a Smallban, plusz
  • 10 email cím
  • 3 élő chat gomb
  • Osztályok vezetése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 kapcsolatfelvételi űrlap

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Fedezze fel, hogyan takaríthat meg több pénzt az árkalkulátorunk segítségével, és válassza ki a megfelelő ügyfélszolgálati rendszert az ügyfélszolgálati csapatának.

Kapcsolódó cikkek ehhezOktatási civil szervezet
A nagyszerű ügyfélszolgálat a jobb Help Desk szoftverrel kezdődik. Tekintse meg a LiveAgent előnyeit, és 5 perc alatt kezdje el használni.

Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.

A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely gyors és egyszerű implementációval rendelkezik. Az elérhető legjobb ügyfélszolgálatot nyújtja a hét minden napján, a nap 24 órájában. A Post Affiliate Pro pedig egy vezető tagfelvevő nyomon követési szoftver, amely több mint 30 ezer vállalat által használt.

A magyar LiveAgent megosztott vállalati postafiókot kínál, amely lehetővé teszi az alkalmazottak számára, hogy elosszák a nem elérhető ügynökök terhelését. Tudjon meg többet a LiveAgent további előnyeiről.

Jólét megteremtése az ügyfélsiker szoftverrel

Teljes mértékben többnyelvű ügyfélelégedettség szoftver, mely lehetővé teszi a munkatársaknak az anyanyelvük használatát ügyfelekkel való kommunikációban. A LiveAgent számos funkciót és integrációt kínál, valamint ingyenes próbaverziót.

A LiveAgent támogatás dokumentációs szoftverével könnyedén létrehozhat átfogó tudásbázist a támogatási dokumentációt hogy létrejöhessen az önkiszolgálás.

Hozzon létre tudásbázist magyar támogatási dokumentáció segítségével

A jól megírt támogatási dokumentáció segíti az ügyfeleket és támogatási csapatot. Az átfogó tudásbázis növeli a vásárlói elégedettséget. A LiveAgent az egyik legtöbbet értékelt ügyfélszolgálati szoftver Magyarországon, amely számos funkcióval és integrációval rendelkezik.

Ha egy ingyenes magyar tudásbázist keres, a LiveAgentet Önnek találták ki. Tekintse meg az ügyfélszolgálati megoldásainkat és tudjon meg többet.

Ingyenes magyar tudásbázis szoftvert keres?

A könnyen használható LiveAgent vállalati szoftver számos ügyfélszolgálati szolgáltatást kínál, többek között VoIP telefonrendszert és e-mail kezelő szoftvert.

Ingyenes magyar ügyfélmenedzsment szoftvert keres? Tekintse meg a LiveAgent előnyeit, hogy alkalmasak-e Önnek, vagy hozza létre saját ingyenes profilját.

Ingyenes magyar ügyfélmenedzsment szoftvert keres?

"A LiveAgent szoftver lehetővé teszi az ügyfélinterakciók optimalizálását, valamint az ügynökök korlátlan támogatását. Kínál kommunikációs csatornákat és ingyenes tudásbázist."

A LiveAgent a legátnézettebb és #1 értékelt ügyfélszolgálati szoftver az SMB-nél 2020-ban. Emigrálja adatait a LeadDesktől a Liveagentre még ma.

Átköltözik a LeadDeskből a LiveAgentre?

LiveAgent segít vállalatoknak az ügyfélszolgálat és értékesítési folyamatok optimalizálásában, proaktív chat és online látogatók funkcióval. A szoftver számos kommunikációs csatornát és funkciót kínál, beleértve a gamifikációt is, amelyek segíthetnek a vállalkozásoknak értékesítési kampányaikban és ügyfélszolgálati tevékenységükben. Emigrálhat más szoftverről és választhat egyedi nyelvet, valamint ingyenes próbaidő is elérhető.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x