Hozzon létre tudásbázist magyar támogatási dokumentáció segítségével
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver kiskereskedők számára testreszabható kapcsolat gombokat, visszaküldési e-mail sablonokat és élő csevegés lehetőséget biztosít. A szoftver intuitív kezelőfelülettel és többnyelvű támogatással rendelkezik, ami könnyen elérhető tudásbáziscikkeket kínál. Az ügyfélszolgálati megoldás megbízható tudásmenedzsmentet és egyéni témákat is biztosít az ügyfelek számára.
Kustomer alternatíva - LiveAgent
A LiveAgent olyan ügyfélszolgálati megoldás, amelyet sokan ajánlanak a jobb, gyorsabb és pontosabb támogatás érdekében. A LiveAgent megkönnyíti az ügyfelekkel való kommunikációt és segít növelni a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. A rendszer könnyen használható, és statisztikai adatokat is biztosít az ügyfelek igényeiről. Sokak szerint a Kayako alternatívájaként a LiveAgent sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
Szüksége van egy magyar, ingyenes élő chat szoftverre?
Az ügyfélszolgálat és az ügyfélélmény szoftvereinek fontossága kiemelkedő a vállalkozások számára. A LiveAgent alkalmazás chat és visszaküldési lehetőségeket biztosít, valamint kulcsfontosságú funkciókat nyújt. A proaktív chat sablonok segítségével értékesítési lehetőségeket teremthetünk, vagy akár segíthetünk dühös ügyfeleinknek is. Az esettanulmány email sablonok hasznosak a stratégiák kidolgozásában, és a korábbi ügyfelek véleménye fontos az elégedettséghez. Az ügyfélélmény szoftver rendkívül változatos áron áll rendelkezésre, és különböző csomagokat is kínálnak az ügyfél- és alkalmazottszámokhoz igazítva.
Ingyenes magyar tudásbázis szoftvert keres?
A LiveAgent segít növelni a vásárlói elégedettséget és az értékesítést, és kedvező áron korlátlan számú ügynökkel, email, közösségi média és telefon integrációval rendelkezik. A szoftver speciális funkciókat kínál, amelyek segítenek megkönnyíteni az ügyfélszolgálat munkáját és nyomon követni az ügyfelek igényeit. Az átfogó lehetőségekkel a felhasználók megtalálhatják a számukra megfelelő funkciókat és lehetőségeket. A program használatával az ügyfélkapcsolatok hatékonyabbá válhatnak, így ideális megoldás kisvállalkozások és startupok számára. Az eszköz segíti a közösségi média ügyfélszolgálat munkáját is, és számos integrációt támogat, beleértve a Facebook Messengert, az Instagramot és a Twittert.
Használja a GYIK szoftvert és optimalizálja az ügyfél önkiszolgáló élményét
A bejövő hívásközpontok hatékony megoldást nyújtanak az ügyfélhívások kezeléséhez, valamint az élő chat is fontos kommunikációs csatorna az induló és kisvállalkozások számára. Az elkötelezett ügyfelek többet költenek, ezért érdemes befektetni a call center szoftverekbe. A LiveAgent szolgáltatás előnyei közé tartozik a hatékony ügyfélszolgálatot támogató funkciói, kérhetünk telefonos demót vagy támogatást, a munka terhelését pedig csökkenthetjük a program automizációs megoldásaival. A jó tapasztalatú ügyfelek nagyobb valószínűséggel ajánlják a márkát másoknak is, és a promóterek is hajlamosak új ajánlatokat kipróbálni vagy újravásárolni a terméket.
Magyar ügyfélszolgálati szoftver a jobb vásárlói élményért
A LiveAgent egy magyar, teljeskörű ügyfélszolgálati szoftver, ami jegykezelő rendszerrel kombinálja minden ügyfélszolgálati folyamatát. Ingyenes próba elérhető, a vállalati emaillel akár 30 napig is használható. A rendszer segít abban, hogy a csapat könnyedén dolgozhasson együtt, nyomonkövethesse a vásárlói kérdéseket, és hosszútávú kapcsolatokat építsenek.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk