Ingyenes próba

Ügyfélszolgálati szoftver intézmények és civil szervezetek számára

Összpontosítson intézményének a társadalomra vagy a környezetre gyakorolt pozitív hatására a LiveAgenttel, a legtöbbet értékelt #1 besorolású ügyfélszolgálati szoftver a KKV-ok számára 2020-ban. Maradjon közelebb partnereihez és hozzuk létre együtt a változást.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc
Handle many requests at the same time with LiveAgent

Időt takaríthat meg az automatizálás használatával

Oktatás és a civil szervezetek általában erős személyes kapcsolatokra épülnek, mivel így működnek. Azonban, ez egy jó ötlet nekik hogy fedjék le személyes aktivitásukat a LiveAgent segítségével és spórolják meg működési időforrásaikat. Kombinálja az összes kommunikációs csatornáit a közösségi médián, élő chat-en és a kapcsolatfelvételt űrlapon, melyek létfontosságúak vállalkozásuk fejlődéséhez. Ráadásul csodáljuk erőfeszítéseiket, hogy jobbá tegyék ezt a világot!

Korszerűsítse az érdekelt felekkel folytatott kommunikációt

Soha ne veszítse el a jelenlegi és a potenciális érdekeltekkel folytatott korábbi beszélgetéseit. Az univerzális postafiókunknak és az erőteljes keresésnek köszönhetően pontosan megtalálja a megfelelő jegyet, amelyre szüksége van. Indítsa el a beszélgetést chat-ben, folytassa a jegyet, és még telefonálhat is a végén – mindent egy helyen!

Person collecting multiple pieces of paper into one net
Respond to requests quicker and faster

Reagáljon a megkeresésekre gyorsabban

Kapjon választ azonnal kérdéseire, és döntse le a nyelvi akadályt. Akár valós idejű gépelési nézetet is kaphat, amely segít a megfelelő válaszok elkészítésében a megfelelő időben. Gyakran mozog több hely között? Semmi probléma, a LiveAgent mobilalkalmazásokat kínál a kapcsolattartáshoz bárhol is van. Diákjait sokkolni fogja a sebessége! Hiszen tudja: E=mc2!

Korszerűsítse ügyfélszolgálatát

Hozza létre intézményét modern gondolkodású, megközelíthető és kommunikációs hozzáértésű szervezetként, és hozzon létre egy jövedelmező, ügyfélközpontú online jelenlétet. Kapcsolatba léphet a potenciális hallgatókkal és szüleikkel, vagy új csevegőket vonzhat az élő chat használatával.

Right tools to increase sales

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

Portás migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldások közül.

badges

Milyen előnyökkel jár majd az Ön intézménye és civil szervezete számára a LiveAgent használata?

Increased customer satisfaction and loyalty

Megnövekedett ügyfél-elégedettség

Two hands holding a dollar bill

Ésszerű előfizetési díj

Growing trend of increased productivity

Magasabb hatékonyság és produktivitás

crown

A legjobb hatás megérkezett

5 star rating

Legmagasabb biztonsági előírások

A LiveAgent a legkorszerűbb biztonsági szabványokat kínálja, a legújabb megfeleléssel. Privát kommunikációja biztonságos és titkosított, az Ön preferenciái alapján az EU, az Egyesült Államok vagy az ázsiai adatközpontokban található. A LiveAgent emellett teljes mértékben megfelel a GDPR-nak, és követi a SaaS ipar legújabb bevált gyakorlatait.

Hatékony erőforrás-gazdálkodás

A pénzügyi és emberi erőforrások minden nonprofit szervezet egyik legfontosabb részét képezik. Soha ne pazarolja önkéntesei vagy résztvevői idejét több email postafiók vagy más csatorna kezelésével, és fektesse azt inkább abba, hogy a projektek hatását nagyobb léptékűvé tegye. A LiveAgentre támaszkodva jelentős lendületet adhat jövőképének teljesítményében és sikerében.

Woman ordering at the table
Person holding a pen in the hand

Az ügyfélszolgálat elérhető 24/7/365

Az üzleti partnerek és az ügyfelek azonnal hozzáférést akarnak kapni a projektekhez, az anyagi hozzájáruláshoz vagy a tevékenységeihez kapcsolódó információkhoz, függetlenül az időtől, a naptól vagy a helyszíntől. Egyszerű, mégis hihetetlenül értékes ügyfélportál létrehozása GYIK-ekkel, közösségi fórumokkal, vagy több különböző kategóriával és cikkel segítheti őket a megfelelő információk megszerzésében. Ez az ügynökök idejét is megtakarítja, mivel az ügyfelek képesek egyedül keresni a válaszokat.

Tekintse meg, hogy miért választják a cégek a LiveAgentet

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

A legmegfizethetőbb ügyfélszolgálati megoldás

A LiveAgent ingyenes csomagja a többi szolgáltatás mellett ingyenes tudásbázist kínál. Előfizetéssel pedig még többet kaphat elfogadható áron.

Díjcsomag neve

Jegyek

A legalkalmasabb a kisebb ügynökségek és vállalkozók számára

15 /hó
Díjcsomag neve

Jegyek+chat

KKV-k, professzionális marketingszakemberek és nagy ügynökségek számára

29 /hó

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Hogyan segíthet a help desk szoftver az ön civil szervezetében?

A Help Desk szoftver segít az ügyfelek kéréseinek kezelésében. Eszközöket kínál a jegyek kezeléséhez, kiosztásához és rangsorolásához, valamint az összetett problémák gyorsabb megoldásához.

Mi az a civil szervezet?

A a civil szervezet egy nem kormányzati szervezet rövidítése, amely olyan szervezetet jelent, amely nem része a kormánynak. Általában semmilyen politikai tevékenységet nem folytatnak, hanem a humanitárius és a segítő munkára összpontosítanak.

Miért használjon egy oktatási intézmény help desk szoftvert?

Az oktatási intézmények ügyfélszolgálati szoftvere segíti őket a problémák és kérdések megoldásában, miközben a hallgatók és az oktatók könnyen hozzáférhetnek információikhoz.

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót