Partner
Mi az Intercom?
Az Intercom egy üzenetküldő platform, amelyet a vállalkozások használnak az ügyfelekkel való kommunikációhoz. Az üzenetküldés felhasználható adatok gyűjtésére és szűrésére célzott üzenetek létrehozásához.
Hogyan használhatja?
Ezzel az integrációval nyomon követheti és kezelheti az üzeneteket vagy felhasználókat. Felvehet eseményeket, jegyzeteket, felhasználókat hozhat létre, címkéket kezelhet, cégeket frissíthet, bejövő üzeneteket küldhet és még sok mást. Az Intercom integráció értesíti Önt a hírekről, a frissítésekről és az új ügyfelekről is.
Előnyök
- Nyomonköveti vállalkozása beszélgetéseit
- Összegyűjti az adatokat és kezeli ügyfeleit
- Nincs több váltogatás appok között
Mi az a VoIP (Voice over Internet Protocol)? Hogyan működik a VoIP?
Videos - Mi Az A Voip Voice Over Internet Protocol Hogyan Mukodik A Voip
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely innovatív megoldásokat kínál a panaszkezelési rendszerek, az e-mail kezelő szoftverek és az ügyfélportál szoftverek terén. Az ügyfélszolgáltatás fontos része a vállalkozásoknak és az ügyfélek hűségét befolyásolja, ezért fontos figyelembe venni az ügyféligényeket. A LiveAgent rendszere jelentéseket biztosít, a gamifikációval motiválja az ügyfélszolgálati csapatot és lehetőség van az ügyfelek véleményét felhasználó termékek előállítására az Értékelés és Javaslat Táblával. A cég támogatja a VoIP telefonrendszereket és az önkiszolgáló szoftvereket is, és részletes adatmigrációs és rendszerállapot jelentéseket biztosít.
Az ügyfélkapcsolatok fontosak a vállalatok számára, ezért az ügyfelek motivációit és követelményeit meg kell érteni. A CRM stratégiája segíthet ebben, melynek során kiváló szolgáltatást kell nyújtani és gondoskodni kell az ügyfelekről. A LiveAgent ügyfélszolgálati támogatás szoftvere segít az ügyfél elégedettségének javításában és hasznos tippeket találhatunk a cég blogjában. Elérhető ingyenes próba és bocsánatkérési sablonok állnak rendelkezésre. Az ügyfélszolgálati jelentések áttekintik az összes igényt, a kapcsolódó tevékenységeket és az SLA megfelelőségét. A készség alapú továbbítás segítségével jobb kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat kínálhatunk. A hívásmegoldás szakértői segítséget nyújtanak az ügyfélszolgáltatással kapcsolatos fogalmak megértésében.