Jira

Mi a Jira?

A Jira egy hiba-, probléma- és projektkövető szoftver. Mára a piacon elérhető egyik legerősebb munkamenedzsment eszközzé fejlődött, és a világ minden táján olyan csapatok használják, amelyek a termékmenedzsmentre, a projektmenedzsmentre, az agilitásra, a szoftverfejlesztésre, a hibakövetésre és a feladatok kezelésére összpontosítanak.

Hogyan használhatja?

A Jirának több célja van, és különféle megoldásokat kínál a munkafolyamatához. A Jira Software Cloud segítséget nyújt az értékesítésben, a problémák figyelemmel kísérésében, a frissítések, jegyzetek, felhasználói vélemények nyomon követésében vagy kezelésében. Önön múlik, hogy hogyan fogja használni ezt a nyomkövető szoftvert.

Problémák nyomonkövetése és kezelése

A Jira segítségével feladatokat hozhat létre, hozzárendelheti őket egyénekhez és csapatokhoz, meghatározhatja a prioritásokat és nyomon követheti azok fejlődését. Lehetővé teheti a feladatok áthelyezését a fejlesztés szakaszai között a munkafolyamat maximális átláthatósága érdekében.

Riportok

A Jira segítségével átfogó jelentéseket készíthet, hogy jobban megértse az egyes projektek előrehaladását. Például a Jira nyomon követheti, hogy mennyit költenek kollégái az egyes projektekre, hogy a munkafolyamatot a költségvetésbe illeszthesse.

Scrum és Kanban

A Jira használatra kész scrum és kanban táblákat biztosít. Ezek a táblák olyan feladatkezelő központokként szolgálnak, amelyek különböző feladatokat tartalmaznak egy projekten belül. Ezeknek a tábláknak a használatával nagyobb átláthatóságot biztosíthat a különböző csapatok munkafolyamataiban.

Előnyök

Ha összekapcsolja a Jira és a LiveAgent fiókját, akkor képes lesz:

  • Megtekintheti a Jira feladatokhoz kapcsolódó jegyeket a LiveAgenten belül
  • Egyesítse ügyfelei meghatározott feladatait jegyekkel
  • Keressen rá a Jira jegyekre közvetlenül a LiveAgentben

Hogyan lehet integrálni a Jirát a LiveAgenttel

A LiveAgent tartalmaz egy natív integrációs plugint a Jira számára, így könnyedén összekapcsolhatja a két alkalmazást a help desk konfigurációjából. Nincs szüksége semmilyen kódolási készségre, csak kövesse ezt az útmutatót, és tudja meg, hogyan integrálhatja a Jirát a LiveAgentbe.

Az első lépés a LiveAgent konfigurációjának elérése. Menjen a beépülő modulok szakaszába, és keresse meg Jirát. A beépülő modul aktiválásához kattintson az aktiváló kapcsolóra. A LiveAgentnek ezt a lépést követően újra kell töltenie.

Hol található a Jira plugin a LiveAgent beállításaiban
LiveAgent plugin szakasz

Keresse meg az aktív Jira plugint, és kattintson a konfigurációs kerékre az integráció beállításához.

Aktivált Jira plugin a LiveAgentben elérhető konfigurációs lehetőséggel
Konfigurálja a Jira plugint

Most meg kell adnia adatait. Az első mezőnek tartalmaznia kell a Jira URL-t. Ezután írja be az e-mail címét a másodikba. Használja azt az e-mailt, amelyet a Jira-fiókja létrehozásakor használt. Az utolsó mezőhöz API-token szükséges.

Jira plugin konfigurációs ablak a LiveAgent beállításaiban
Jira plugin konfigurációja

A mező alatt található egy link. Kattintson rá, és hozza létre az API tokent, majd másolja és illessze be a LiveAgent API token mezőjébe.

Az API tokenek létrehozásának helye a Jirában
Hozzon létre API tokent

Ha elkészült, ne felejtsen el a Mentés gombra kattintani.

A sikeresen konfigurált Jira plugin a LiveAgentben
Siker

Most már be van állítva a Jira-integrációja. Ha meg szeretné tudni, hogyan működik, nyissa meg az e-mail jegyeket, vagy bármely más választottat, és nézze meg a jobb oldali panelt. Itt láthatja az integrációk ikonjait (ha már vannak ilyenek). Keresse meg a Jira logót egy nyitott jegyben.

Jira logó jegy nézetben
Jira logó a jobb szélen

Ha rákattint, könnyedén létrehozhat egy kérdést közvetlenül a jegy nézetből. A Létrehozás gombra kattintás után új Jira ablak nyílik meg, ahol beállíthatja a jegy sajátosságait.

Új Jira ablak az új probléma létrehozásával és ismertetésével
Új probléma Jirában

Hogyan integrálható a Jira Software Cloud és a LiveAgent a Zapieren keresztül

A Zapieren keresztüli integráció perceket vesz igénybe. Nagyon egyszerű. A Zapier két különböző alkalmazás két funkcióját köti össze. Ebben az esetben az alkalmazások a Jira Software Cloud és a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverek lesznek. Nincs szükség kódolási tapasztalatokra, hogy együtt működjenek, kövesse ezt az egyszerű útmutatót, vagy próbálkozzon saját maga a Zapieren.

Először is szüksége lesz egy Zapier-fiókra. Ha még nem rendelkezik vele, itt létrehozhatja. Bejelentkezéskor menjen a LiveAgent + Jira szoftverfelhő-integrációk oldalra

LiveAgent és Jira integrációs oldal a Zapieren
LiveAgent + Jira integráció a Zapieren

Görgessen lefelé az oldalon, amíg meg nem jelenik a LiveAgent + Jira Software Cloud csatlakoztatása percek alatt rész. Itt kiválaszthat egy eseményindítót és egy műveletet. Az egyik alkalmazásban megjelenő eseményindító aktivál egy műveletet a másikban, létrehozva az integrációt. Válassza ki az Ön igényeinek megfelelőt.

Példaként bemutatjuk az integrációt a Jira eseményindító Új probléma és a LiveAgent beszélgetés létrehozása művelettel. Ha kiválasztotta őket, folytassa a kék gombra kattintva.

Csatlakoztassa a LiveAgentet és a Jirát a Zapieren, miután kiválasztott egy eseményindítót és egy műveletet, mint a képen
Csatlakoztassa a Jirát a LiveAgenttel

Ebben a szakaszban be kell állítania a Jira Software Cloud eseményindítót. Jelentkezzen be Atlassian / Jira fiókjába, és folytassa a beállítást. Az adatok kezeléséhez engedélyeket kell megadnia a Zapier számára.

Jira esményindító beállítása Zapieren
Jira esményindító beállítása

Ha elkészült, kattintson a Mentés és folytatás gombra.

A Jira esményindító beállításának befejezése
A Jira esményindító beállításának befejezése

Az esményindító beállításának utolsó lépése az esményindító tesztelése. Ezt a lépést kihagyhatja, de javasoljuk, hogy végezze el a tesztet. Ez csak néhány másodpercet vesz igénybe. Ha bármilyen problémába ütközik, a Zapier egy praktikus hibaelhárítási útmutatót kínál Önnek.

Jira eseményindító teszt
Eseményindító teszt

Most be kell állítania a LiveAgent eseményindítót. A folyamat megegyezik a korábbiakkal, csak néhány mező kitöltése szükséges, esetünkben a létrehozandó beszélgetés megadása. Töltse ki a feladó e-mailt, a címzett e-mailt, a tárgyát és az üzenetet. Abban az esetben, ha tovább szeretné meghatározni a műveletet, kitöltheti a nem kötelező mezőket is.

A LiveAgent művelet beállítása a Zapieren
A LiveAgent művelet beállítása

Ha végzett, végezze el az integráció utolsó tesztjét.

Jira és LiveAgent integrációs teszt a Zapieren
Integrációs teszt

Sikeres teszt után lépjen a LiveAgent oldalra, és nézze meg a jegykezelési részt. Minden alkalommal, amikor új probléma készül a Jira Software Cloud szolgáltatásban, jegyet kap információkkal.

Példa a sikeres integrációra a LiveAgent jegy nézetében
Jegypélda

Ez az! Sikeresen integrálta a Jira Software Cloud szolgáltatást a LiveAgent jegyrendszerrel.

Frequently asked questions

Mi a Jira?

A Jira egy projektmenedzsment szoftver, amely lehetővé teszi a feladatok, projektek és termékek kezelését. Ezenkívül felhívja a figyelmet a lehetséges hibákra, amelyeket meg kell javítani. 

Milyen előnyei vannak a Jira használatának?

- testreszabható

- hasznos bővítmények 

- felhasználóbarát

- növeli a munkafolyamat hatékonyságát 

 

Vissza az integrációkhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót