Mik azok a jelentések?
A jelentések vagy más néven elemzések átfogó betekintést nyújtanak a fiókjában zajló eseményekbe. A LiveAgent átfogó jelentéseket kínál, beleértve az elemzési áttekintést, a teljesítményjelentést, az ügynöki jelentést, az osztályi jelentést, a címke jelentést, az időjelentést vagy az ellenőrzési naplót, mindezt CSV fájlokba exportálva.
Tudjon meg többet a LiveAgent Jelentésekről.

LiveAgent 5.25 – Új funkciók, fejlesztések és fontos javítások
A LiveAgent céggel kapcsolatos információk és termékek találhatóak a honlapon, beleértve az ügyfélszolgálati szoftvereket, VoIP telefonrendszereket és más eszközöket. A vállalat nyújt partnereknek és érdeklődőknek is számos lehetőséget, mint a partnerprogram és a webináriumok. A honlapon elérhető az árak és a demó lehetősége is.
A LiveAgent belső chat funkciója lehetővé teszi az ügynökök számára azonnali szöveges üzenetek és mellékletek küldését az online és offline kollégáiknak. A belső chat ablak több beszélgetést is támogat egyszerre. A rendszer lehetővé teszi az ügyfelek valós idejű gépelési nézetének előnézetét, valamint az élő csevegés fontos adatainak összekapcsolását a Google Analytics szolgáltatással. Az ügyfelek élményének javítása és az ügynökök hatékonyabb munkavégzése érdekében érdemes kipróbálni a LiveAgent belső chat funkcióját.
A Tevékenységnapló rendszer segít az ügyfélszolgálat hatékonyságának növelésében és bármilyen méretű vállalkozás számára előnyös lehet. A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver lehetővé teszi a cégprofilok és kapcsolati információk tárolását, nincs beállítási díj és 24/7 ügyfélszolgálat érhető el. A jegykezelő rendszer automatizálja a támogatási feladatokat és hivatalos nyilvántartás az ügyféltámogatási igényről. Az ingyenes próbaverzió kipróbálható 14 napig.