Mik azok a jelentések?
A jelentések vagy más néven elemzések átfogó betekintést nyújtanak a fiókjában zajló eseményekbe. A LiveAgent átfogó jelentéseket kínál, beleértve az elemzési áttekintést, a teljesítményjelentést, az ügynöki jelentést, az osztályi jelentést, a címke jelentést, az időjelentést vagy az ellenőrzési naplót, mindezt CSV fájlokba exportálva.
Tudjon meg többet a LiveAgent Jelentésekről.
![](https://www.liveagent.hu/wp/urlslab-download/b76c5669956ac5699fb40842e4d1eb1f/analytics_overview_liveagent-1.jpg)
Hogyan lehet adatközpontú ügyfélszolgálatot nyújtani?
Mi teszi a nagyszerűvé ügyfélszolgálati élményt? A legfontosabb, amit szem előtt kell tartani, hogy az ügyfélszolgálat az emberekkel kezdődik és végződik.
Ügyfélszolgálati minőségbiztosítási ellenőrzőlista
Arra törekszik, hogy az ügyfélszolgálat minősége a legmagasabb szinten maradjon? Ha igen, ügyfélszolgálati minőségbiztosítási ellenőrző listánk segíthet ebben!
Az égi média segítségével javítható a vállalat hírneve és vonzható potenciális ügyfelek. Az ügyfélközpontú marketing stratégiát az ügyfelek elvárásai motiválják, melyet a felső vezetőség létrehoz. Az ügyfélszolgálati rendszer bevezetése javíthatja a pozícionálást, csökkentve az értelmetlen kommenteket a közösségi oldalakon. A LiveAgent az ingyenes próbaverziója segítségével nagyszerű eszköz az ügyfelekkel történő kommunikációban és kiváló ügyfélszolgálatot biztosíthat.