Mi az a tréning?
A tréning az ügynökök képzésének folyamata, hogy jól fel legyenek készítve az ügyfelek kiszolgálására.
A tréning megtanít arra, hogyan kell az ügyfelekkel beszélni, hogyan lehet hibaelhárítást végezni, és megfelelő információt nyújt számukra a vállalat által értékesített termékekről. A tréningnek nem szabad abbamaradnia, mivel az ügynökök elkezdenek dolgozni, megoldják az ügyfél kérdéseit és folyamatosan tanulnak. Valahányszor egy új kérdés megoldódik, mindig lehet tanulni belőle. A Workshopok jó módja az alkalmazottak tréningelésének és a tanultak figyelemmel kísérésének.
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.
A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tudásbázis cikkek, jegyek és e-mail sablonok formázását, valamint számos szerkesztési lehetőséget kínál, mint például betűtípusok változtatása és képek hozzáadása. Azok, akik értenek a dizájnhoz, egyéni tudásbázis cikkeket is készíthetnek a HTML és CSS szerkesztő segítségével.