Monday integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az a Monday?
A Monday egy sokoldalú megoldás a vállalkozások számára. Használhatja projektek, ügyfélkapcsolatok, hirdetési kampányok kezelésére, hibák követésére, ügyfélprojektek kezelésére és egyebekre.
Mit tehet vele?
Rengeteg mindent tehet ezzel az integrációval közvetlenül a LiveAgentből. A Monday integrálása után nyomon követheti az új ügyfeleket, az oszlopérték-változásokat, a táblán szereplő elemeket, az új frissítéseket, a tételeket és a felhasználókat. Ön is végezhet változtatásokat. Nyugodtan archiválhat tételeket, csoportokat vagy táblákat, gondoskodhat az e-mail oszlopértékekről, tételeket hozhat létre és így tovább.
Előnyök
- Kövesse nyomon a LiveAgent híreit és frissítéseit
- Archiváljon, hozzon létre elemeket és végezzen munkát egyetlen megoldásból
- Nincs több váltogatás appok között
Frequently Asked Questions
Mi az a Monday?
A Monday egy projektmenedzsment eszköz, amely segíti a céget a csapat munkájának megtervezésében, szervezésében és nyomon követésében.
Hogyan tudja kihasználni a Monday integrációt a LiveAgenttel?
A Monday integrációnak sok előnye van. Először is, nincs szükség az interfészek közötti váltásra. Sőt, a Monday segít a csapatoknak még hatékonyabban működni, figyelemmel kísérve a LiveAgent híreit és frissítéseit.
Közösségi média támogató szoftver
Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.
Ez a cikk bemutatja az 5 legjobb CRM-rendszert az üzleti élet számára, beleértve a Salesforce-t, az Insightly-t, a Zoho CRM-et, a Scoro-t és a Microsoft Dynamic 365-et. A LiveAgent vállalatról szóló szövegben számos szoftvert és szolgáltatást említenek, mint például a VoIP telefonrendszerek, az ügyfélszolgálati és panaszkezelési rendszerek. Az oldal további szolgáltatásai közé tartozik a technikai támogatás és a részletes változási napló. Fontos megfontolni az összes opciót ennek érdekében. Ajánlott feliratkozni a hírlevélre és felvenni a kapcsolatot a Sales-el.
A cikk bemutatja, hogy mi az a Slack, egy ingyenes felhőalapú csapat-együttműködési eszköz, és hogy hogyan lehet összekapcsolni a LiveAgenttel. A Slack használata előnyös, mert valós időben tudunk csevegni kollégáinkkal, míg a LiveAgenttel ügynökbeszélgetéseket, videohívásokat, vagy egyéb ügyfél-interakciókat kezelhetünk. A Slack integrációja lehetővé teszi az automatikus értesítéseket a kijelölt Slack-csatornán belül, amikor új jegyekről, vagy megváltozott jegyállapotokról van szó. A cikk végén található egy útmutató az egyéni Slack értesítések beállításához a LiveAgentben.
LiveAgent offers various communication channels and services for inbound sales campaigns. It also provides tools for customer service reports and agent performance overview. Integration templates make it easy to integrate digital products and services into the LiveAgent system. The software motivates agents with gamification, helps organize customer relationships, and gathers important feedback. AWeber is an email marketing tool that can be integrated with LiveAgent to track customer interactions and manage email campaigns. The integration can be activated through the LiveAgent configuration and allows for the management of subscribers and campaigns. The text also mentions the option to integrate AWeber with LiveAgent through Zapier.