Monday integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az a Monday?
A Monday egy sokoldalú megoldás a vállalkozások számára. Használhatja projektek, ügyfélkapcsolatok, hirdetési kampányok kezelésére, hibák követésére, ügyfélprojektek kezelésére és egyebekre.
Mit tehet vele?
Rengeteg mindent tehet ezzel az integrációval közvetlenül a LiveAgentből. A Monday integrálása után nyomon követheti az új ügyfeleket, az oszlopérték-változásokat, a táblán szereplő elemeket, az új frissítéseket, a tételeket és a felhasználókat. Ön is végezhet változtatásokat. Nyugodtan archiválhat tételeket, csoportokat vagy táblákat, gondoskodhat az e-mail oszlopértékekről, tételeket hozhat létre és így tovább.
Előnyök
- Kövesse nyomon a LiveAgent híreit és frissítéseit
- Archiváljon, hozzon létre elemeket és végezzen munkát egyetlen megoldásból
- Nincs több váltogatás appok között
Frequently Asked Questions
Mi az a Monday?
A Monday egy projektmenedzsment eszköz, amely segíti a céget a csapat munkájának megtervezésében, szervezésében és nyomon követésében.
Hogyan tudja kihasználni a Monday integrációt a LiveAgenttel?
A Monday integrációnak sok előnye van. Először is, nincs szükség az interfészek közötti váltásra. Sőt, a Monday segít a csapatoknak még hatékonyabban működni, figyelemmel kísérve a LiveAgent híreit és frissítéseit.
Közösségi média támogató szoftver
Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.
Ez a cikk bemutatja az 5 legjobb CRM-rendszert az üzleti élet számára, beleértve a Salesforce-t, az Insightly-t, a Zoho CRM-et, a Scoro-t és a Microsoft Dynamic 365-et. A LiveAgent vállalatról szóló szövegben számos szoftvert és szolgáltatást említenek, mint például a VoIP telefonrendszerek, az ügyfélszolgálati és panaszkezelési rendszerek. Az oldal további szolgáltatásai közé tartozik a technikai támogatás és a részletes változási napló. Fontos megfontolni az összes opciót ennek érdekében. Ajánlott feliratkozni a hírlevélre és felvenni a kapcsolatot a Sales-el.
A cikk bemutatja, hogy mi az a Slack, egy ingyenes felhőalapú csapat-együttműködési eszköz, és hogy hogyan lehet összekapcsolni a LiveAgenttel. A Slack használata előnyös, mert valós időben tudunk csevegni kollégáinkkal, míg a LiveAgenttel ügynökbeszélgetéseket, videohívásokat, vagy egyéb ügyfél-interakciókat kezelhetünk. A Slack integrációja lehetővé teszi az automatikus értesítéseket a kijelölt Slack-csatornán belül, amikor új jegyekről, vagy megváltozott jegyállapotokról van szó. A cikk végén található egy útmutató az egyéni Slack értesítések beállításához a LiveAgentben.