Partner
Mi az a Socialbakers?
A Socialbakers egy AI-alapú marketingcég, amelynek középpontjában a közösségi média áll. Futtatnak egy marketingcsomagot, amely számos hatékony eszközt tartalmaz a médiakezeléshez.
Ezek tartalmazzák az elemzéseket a versenyképes betekintéshez és a benchmarkinghoz, a Builder – egy közzétételi eszköz, a hirdetések a közösségi médiában történő hirdetéskezeléséhez, az egyes márkák körüli beszélgetések figyelése és a szakmai szolgáltatások konzultáció céljából.
Hogyan használhatja a Socialbakerst?
A LiveAgent Socialbakers integrációja segíthet a közösségi média kezelésében, a válaszadásban és a jegykezelésben. A Socialbakers közösségi platform követni fogja közösségi médiáját, például a Facebookot és a Twittert, és kivonja az összes fontos információt.
A LiveAgent integrálása után egy felhasználói fiók jön létre a Socialbakers alkalmazásban. Ez a felhasználó hozzárendelhető a kommunikációhoz. Minden alkalommal, amikor a Socialbakers alkalmazásban létrehoz egy kérdést vagy egy kérést, a LiveAgent ügynökéhez rendelhető.
A LiveAgent help desk szoftver javíthatja az összes ügyfél-interakciót egyetlen kapcsolattartó központból. Építsen ki jobb kapcsolatokat és javítsa az ügyfelek elégedettségét a közösségi média funkcióink segítségével.
A LiveAgent közösségi média jegyrendszerei lehetővé teszik a Facebook, Instagram és Twitter kommunikációjának kezelését egy többcsatornás jegyrendszeren belül. A közösségi média üzeneteit, megjegyzéseit, bejegyzéseit és csevegési üzeneteit a LiveAgent kezelheti, és nem kell váltania az alkalmazások között.
Milyen előnyökkel jár a Socialbakers integráció?
- Kövesse nyomon a közösségi média fiókjait
- A jegyrendszer rendszerezi a megjegyzéseket, üzeneteket, megemlítéseket és egyebeket
- Minden megtalálható egy kényelmes kezelőfelületen
- Azonnal válaszoljon a jegyrendszeren keresztül
- Növelje a munkafolyamatát
Hogyan lehet integrálni a Socialbakerst a LiveAgenttel
Kövesse az alábbi útmutatót, hogy megtudja, hogyan integrálhatja a Socialbakerst a LiveAgenttel. Ne feledje, hogy fizetett Socialbakers csomaggal kell rendelkeznie ahhoz, hogy hozzáférjen a teljes beállításhoz, és befejezze az integrációs folyamatot a LiveAgent segítségével.

- Nyissa meg Socialbakers fiókját, és adjon hozzá egy új felhasználót a LiveAgent hitelesítő adataival. Ez biztosítja, hogy a LiveAgentnek szánt kommunikáció a jegyrendszerbe érkezzen. Az irányítópulton kattintson a jobb felső sarokban lévő profilképe melletti nyílra, majd kattintson a Beállítások gombra. Keresse meg a felhasználókat, és adjon hozzá új felhasználót a LiveAgent hitelesítő adataival.

- Most lépjen a Beállítások> Feladat automatizálása menüpontba, és állítson be egy szabályt a LiveAgent felhasználó számára a Socialbakers szolgáltatásban. Minden alkalommal, amikor a cég nevét vagy más választott kifejezést említik, a Socialbakers exportál egy jegyet a LiveAgentbe.
Az integráció befejeződött, és a közösségi média megjegyzéseit láthatja a LiveAgentben. Tekintse meg a LiveAgent közösségi média funkcióit, hogy megtudja, hogyan használhatja tovább azokat, vagy nézze meg a bemutató videót, hogy teljes képet kapjon a LiveAgent funkcióiról.
Frequently Asked Questions
Mi a Socialbakers?
A Socialbakers egy közösségi média marketing platform, amely segít megérteni közönségét, megfelelő tartalmat létrehozni és végső soron javítani az elkötelezettséget.
Milyen előnyei vannak a Socialbakers és a LiveAgent integrálásának?
- jobb munkafolyamat - a help desk rendszerből való válaszadás képessége - szervezett jegyek, megjegyzések és megemlítések
Hogyan integrálhatja a Socialbakerst a LiveAgentbe?
Hozzon létre új felhasználót a LiveAgent hitelesítő adataival a Socialbakers szolgáltatásban. Szabály létrehozása a LiveAgent felhasználó számára a Feladatok automatizálásában. Ennyi.
Közösségi média ügyfélszolgálat
A közösségi média lehetővé teszi a tartalom megosztását, amely erőteljes hatással van a véleménynyilvánításra és a karrierekre. Az ügyfélszolgálat szintén elengedhetetlen a közösségi médiában, mivel az ügyfelek gyors válaszokat várnak. A közösségi média lehetőséget teremt az üzleti sikerekhez és a romboláshoz.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely innovatív megoldásokat kínál a panaszkezelési rendszerek, az e-mail kezelő szoftverek és az ügyfélportál szoftverek terén. Az ügyfélszolgáltatás fontos része a vállalkozásoknak és az ügyfélek hűségét befolyásolja, ezért fontos figyelembe venni az ügyféligényeket. A LiveAgent rendszere jelentéseket biztosít, a gamifikációval motiválja az ügyfélszolgálati csapatot és lehetőség van az ügyfelek véleményét felhasználó termékek előállítására az Értékelés és Javaslat Táblával. A cég támogatja a VoIP telefonrendszereket és az önkiszolgáló szoftvereket is, és részletes adatmigrációs és rendszerállapot jelentéseket biztosít.
A LiveAgent demó és próbaverzió elérhető, amely hatékony eszköz az ügyfélszolgálatban. A hívásközpont sablonok erős ügyfélkapcsolatokat építenek ki. Az email sablonok tartalmazzák az információkat és a hivatkozásokat. A LiveAgent demója bemutatja az árazást, funkciókat és integrációkat. További tudás megszerzéséhez az akadémiai és webináriumi lehetőséget használhatja, valamint van lehetőség ajánlatot kérni, partnerré válni és az impresszumot megtekinteni.
Jobbítaná marketinges hírnevét?
Az online pozitív első benyomás nagymértékben hozzájárulhat a marketing és eladási sikerhez. Egy ügyfélszolgálati rendszer bevezetése segíthet ebben.