Mi a ClickUp?
A ClickUp egy felhőalapú együttműködési és projektmenedzsment megoldás, amely minden méretű és mindenféle szakterületű vállalkozás számára készült. Számos hatékony funkciót kínál a feladatkezeléshez, például riasztásokat, feladatok hozzárendelését és állapotokat.
Hogyan használható a ClickUp?
A LiveAgenthez csatlakozva, az alkalmazások közötti váltogatás helyett egyetlen megoldás használatával felgyorsíthatja a munkafolyamatokat. A LiveAgent ClickUp integrációjával egyszerűen kezelheti és nyomon követheti a feladatokat. Ha e-mailt kap vagy küld a LiveAgentből, akkor egy egyszerű paranccsal a ClickUp alkalmazásban feladattá konvertálhatja azt. Ezenkívül hozzáfűzheti a jegyeket a már meglévő feladatokhoz.
Míg a ClickUp integráció folyamatosan tájékoztatja Önt, a LiveAgent nyomon követi az ügyfelek jegyeit és megszervezi azokat az Ön számára. A prioritások és a jegyek kezelése zökkenőmentes, függetlenül attól, hogy hány kommunikációs csatornát használ. Ha javítani szeretné a munkafolyamatát, és sokkal kevesebbet szeretne váltani a lapok között, használja ki az olyan integrációk előnyeit, mint a ClickUp.
Kövesse nyomon, mi folyik más eszközökben, amelyeket jobban és gyorsabban végez a munkája érdekében. A LiveAgent több, mint 150 integrációt támogat más szoftverekkel, így Ön arra koncentrálhat, hogy ügyfeleinek segítsen.
Milyen előnyei vannak a ClickUp-nak?
- Projektek kezelése a LiveAgentből
- Kövesse nyomon a feladatokat egy helyen
- Működjön együtt kollégáival
- Konvertálja az e-maileket feladatokká
- Linkeljen jegyeket meglévő feladatokhoz
Looking for a better way to manage customer tickets?
Manage all of your communication channels with LiveAgent's multi-channel ticketing system
Költségbe kerül a ClickUp és a LiveAgent integrálása?
A ClickUp és a LiveAgent árajánlata külön van. A ClickUp azonban ingyenes díjcsomagot is kínál. A LiveAgent a csomag részeként ingyen kínálja az integrációt, ezért nincsenek külön díjak a ClickUp és a LiveAgent integrálásáért.
Hogyan integrálható a ClickUp a LiveAgenttel
A LiveAgent kész pluginnal rendelkezik a ClickUp integrációhoz, így a folyamat nagyon egyszerű. Kövesse az alábbi útmutatót, hogy megtudja, hogyan végezheti el önállóan.
- A ClickUp integrálásához nyissa meg a LiveAgentet és lépjen a Konfiguráció> Rendszer> Pluginok menüpontra. Keresse meg a listában a ClickUp bővítményt, kattintson az aktiválás kapcsolóra, majd a LiveAgent újraindul.
- Ezután megtalálhatja az aktív bővítményt a lista tetején. Kattintson a Konfigurálás fogaskerék gombra, és keresse meg az API kulcs mezőt. A mezőbe be kell írnia a ClickUp API kulcsot.
- Lépjen a ClickUp-fiókjába, és válassza a Saját beállítások> Alkalmazások menüpontot. Keresse meg az üres API token mezőt, és kattintson a Generálás gombra. Ezután egyszerűen másolja és illessze be az API kulcsot a LiveAgent ClickUp integrációs API kulcs mezőjébe, majd kattintson a Mentés gombra.
Az integráció befejeződött, és elkezdheti kezelni a feladatait, miközben továbbra is nyomon követi az ügyféljegyeket. Nézze meg az alábbi Bemutató videónkat, hogy megtudja, mit tehet még a LiveAgenttel.

Frequently asked questions
Mi az a ClickUp?
A ClickUp egy olyan projektmenedzsment eszköz, amely emlékeztetőket, célokat, naptárakat és még sok minden mást kínál minden csapat számára.
Milyen előnyei vannak a ClickUp és a LiveAgent integrálásának?
Nem kell interfészt váltani, az e-mailek könnyen átalakíthatók feladatokká, összekapcsolja a jegyeket a feladatokkal, projektek kezelése a LiveAgentből.
Ingyenes a ClickUp és a LiveAgent integrációja?
Igen, ingyenes, és nincsenek további fizetések, ha rendelkezik egy LiveAgent-csomaggal.