ClickFunnels integration
Mi az a ClickFunnels?
A ClickFunnels segítségével értékesítési tölcsért hozhat létre, amely a kezdetektől segíti a vállalatokat az értékesítési folyamatok automatizálásában. A ClickFunnels a termékek online promóciójára és értékesítésére szolgál.
Hogyan használhatja?
A ClickFunnels integrációjával nyomon követheti az új ügyfeleket, az ügyféltevékenységeket, a sikeres és a sikertelen vásárlásokat. Az ezekről szóló értesítések elérhetőek a LiveAgent irányítópultján. Emellett kezelheti az e-mailjeit, címkéket hozhat létre vagy távolíthat el, névjegyeket kezelhet vagy hozhat létre, ügyfeleket adhat csoportokhoz és új beszélgetéseket hozhat létre.
Előnyök
- Kövesse nyomon az értékesítési folyamatokat
- Kezelje a ClickFunnels-t a LiveAgent irányítópultjáról
- Javítsa a munkafolyamatokat
A LiveAgent egy hatékony és könnyen használható ügyfélszolgálati szoftver, amely növeli a vásárlói elégedettséget és támogatja a cégeket hatékonyabb kommunikációban az ügyfelekkel. Az oldal számos információt tartalmaz a cég árairól, funkcióiról, integrációiról és támogatásáról, valamint többek között VoIP telefonrendszerek és önkiszolgáló szoftverek kínálatával rendelkezik. A LiveAgent nyílt forráskódú jegykezelési rendszere személyre szabott állapotok beállítását teszi lehetővé minden egyes jegyhez. A cikk emellett hangsúlyozza az ügyfélélmény és az erőforrások hatékonyabb kihasználása fontosságát.
Az ügyfélkapcsolatok fontosak a vállalatok számára, ezért az ügyfelek motivációit és követelményeit meg kell érteni. A CRM stratégiája segíthet ebben, melynek során kiváló szolgáltatást kell nyújtani és gondoskodni kell az ügyfelekről. A LiveAgent ügyfélszolgálati támogatás szoftvere segít az ügyfél elégedettségének javításában és hasznos tippeket találhatunk a cég blogjában. Elérhető ingyenes próba és bocsánatkérési sablonok állnak rendelkezésre. Az ügyfélszolgálati jelentések áttekintik az összes igényt, a kapcsolódó tevékenységeket és az SLA megfelelőségét. A készség alapú továbbítás segítségével jobb kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat kínálhatunk. A hívásmegoldás szakértői segítséget nyújtanak az ügyfélszolgáltatással kapcsolatos fogalmak megértésében.
A szöveg arról szól, hogy hogyan lehet segíteni a pozitív vélemények megosztásában, és e-mail sablonok is elérhetőek az ajánlások kéréséhez. Az esettanulmányok fontosak a B2B marketing stratégiákban, és az esettanulmányi kérelem email sablonok elősegítik az esettanulmányok és sikersztorik szerzését. A digitális termékek és szolgáltatások integrációja elengedhetetlen a piacon, és a LiveAgent kínál concierge migrációs szolgáltatásokat a help desk megoldásokhoz. A gamifikáció a motivációt növeli az ügyfélszolgálatban.