Salesforce integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az a Salesforce?
A Salesforce egy ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) szoftver. Szolgáltatásai lehetővé teszik a vállalatok és vállalkozások számára, hogy együttműködjenek a Cloud szolgáltatással. Ez lehetőséget ad számukra, hogy jobb szolgáltatásokat nyújtsanak azoknak a vállalatoknak, akik támogatni akarják ügyfeleiket. Időt takaríthat meg, és javíthatja az ügyfélkapcsolatokat és az ügyfélélményt.
Hogyan használhatja?
A Salesforce és a LiveAgent integrációval eseteket hozhat létre a Salesforce-fiókjában a LiveAgent jegyeken keresztül. Nem kell lógva hagynia az ügyfélcsevegéseket, csak azonnal jelentse az eseteket, és jobb vásárlói elégedettséget biztosítson.
Amikor megjelenik egy ügyfélbeszélgetési jegy kérés, kattintson a jobb oldali panelen található Salesforce gombra, és létrehozhat egy ügyet, amelynek azonosítója az ügyfél e-mailje, és a Salesforce-ügybe feltöltött csevegési átirat.
A LiveAgent Salesforce integrációja a Zapieren keresztül lehetővé teszi a fontos információk nyomon követését, mint például új ügyfelek, kapcsolattartók, események, objektumok, objektumtípusok, kampányok és zárt lehetőségek.
Új fiókokat, kampányokat, megjegyzéseket, eseteket, névjegyeket és mellékleteket manuálisan is létrehozhat. Bátran adhat hozzá névjegyeket kampányokhoz, hozhat létre és frissíthet objektumokat a LiveAgent irányítópultjáról. Ezek az integrációk külön-külön is létrehozhatók, és kiválaszthatja, melyiket szeretné használni.
Előnyök
- Kövesse nyomon ügyfélkapcsolatait a LiveAgentből
- Kezelje a feladatokat egyszerűen a LiveAgent irányítópultjáról
- Hozzon létre új eseteket, vagy adjon hozzá potenciális ügyfeleket
Hogyan integrálható a Salesforce a LiveAgenthez
A LiveAgent rendelkezik az ügyfelek számára elérhető Salesforce integrációs bővítménnyel. Segíthet nyomon követni ügyfeleit, kezelni az ügyeket, vagy új, potenciális ügyfeleket adhat hozzá.
- A beépülő modul aktiválásához nyissa meg a LiveAgent programot, és lépjen a Konfiguráció> Rendszer> Pluginok menüpontra. A bővítményt a bővítmények listájában találja meg. Ha megvan, kattintson a jobb oldalon található Aktiválás kapcsolóra.
- A LiveAgent újraindul, és ezt követően megtalálja az aktív bővítményt a lista tetején. Kattintson az aktiváló kapcsoló melletti konfigurációs gombra (fogaskerék ikonra), és egy új opcióablak nyílik meg.
- Másolja ki és illessze be az API kulcsát a Salesforce-ból, és kattintson a Mentés gombra. Megtalálja és létrehozhatja az API kulcsot a Salesforce alkalmazásban. Nyissa meg, és válassza a Beállítás> Integrációk> API lehetőséget.
Készen van és az integráció aktív. Most már ki is próbálhatja!
Hogyan integrálható a Salesforce a LiveAgenttel a Zapieren keresztül
Ha a LiveAgent és a Salesforce további munkafolyamat-képességeit szeretné feloldani, próbálkozzon a Zapier szolgáltatás használatával. A Zapier olyan vállalat, amely két alkalmazás összekapcsolására összpontosít, különféle integrációs eredményekkel, képességeiktől függően.
Ez a rendszer olyan triggerekkel és műveletekkel működik, amelyeket kiválaszthat, és saját maga hozhat létre egyéni integrációt. Ez egy egyszerű folyamat, amely csak néhány percet vesz igénybe.
- Először jelentkezzen be Zapier-fiókjába, vagy hozzon létre egyet itt. Ingyenes. Ezután lépjen a LiveAgent + Salesforce integrációk oldalra.
- Görgessen lefelé, és válassza ki, hogy melyik alkalmazás hajtsa végre az aktiválást, és mi lesz a trigger. Számos lehetőség létezik, például a naptárintegráció, az előre írt üzenetek és mások, amelyek kombinálhatók a második alkalmazással. Gondolja át, mit szeretne tenni az integrációval, és válassza ki. Ha végzett a kijelöléssel, folytassa a kék gombbal.
- A következő lépések a kiváltó tényezőtől és a művelettől függően változhatnak, de általában könnyen kezelhetők. A legtöbb esetben ez olyan egyszerű, mint bejelentkezni a fiókokba és engedélyeket biztosítani a Salesforce számára. Minden trigger beállítás tartalmaz egy trigger tesztet is, hogy megtudja, a Zapier sikeresen csatlakozott-e az alkalmazáshoz.
- A második rész általában megköveteli a művelet konfigurálását is. Az elején az integrációs lehetőségek közül választottuk a LiveAgent művelet létrehozása beszélgetést, ami azt jelenti, hogy be kellett állítanunk az e-mailt. Ez magában foglalta a feladó és a címzett e-mail címeinek, az üzenet tárgyának és törzsének beírását néhány nem kötelező lehetőség között.
- Ha végzett az előző résszel, végezzen egy utolsó tesztet az integrációval a Zapieren és nézze meg, hogy működik-e. Ez volt dióhéjban a Zapier-integrációk teljes folyamata.
Frequently Asked Questions
Mi az a Salesforce?
A Salesforce egy CRM szoftver, amely 1996 óta segíti az üzleti kapcsolatok javítását. Sőt, növelheti a vállalat jövedelmezőségét és az általános folyamatokat.
Milyen előnyei vannak a Salesforce és a LiveAgent integrálásának?
- jobb termelékenység - nincs szükség interfészek váltására - könnyen frissítheti a LiveAgent kampányait - adjon hozzá új névjegyeket a LiveAgentből
A cikk összehasonlítja a különböző jegykezelő szoftvereket, és javasolja, hogy a felhasználók válasszák ki a legmegfelelőbb megoldást az igényeiknek megfelelően. A LiveAgent ideális megoldás az ügyfélszolgálatok számára, különösen azoknak, akik Google email fiókjukról futtatják a szolgáltatást. Az invitáló e-mailek vizuálisan vonzónak kell lenniük, és érdemes többször is elküldeni őket a következő héten. A LiveAgent hatékony eszköz az ügyfélszolgálattal való kommunikációhoz, javítja az ügyfélszolgálat hatékonyságát és növeli a vásárlói elégedettséget.
Az árualap kezelése online kulcsfontosságú, és személyre szabott ügyfélélményt kell nyújtani. Az élő chat-kezelő rendszerek, például a LiveAgent és a Shopify, sok előnnyel járnak az ügyfélszolgálat és az értékesítés területén. Az esettanulmányok és a sikersztorik növelhetik az ügyfél bizalmát és hitelességét. Az e-mail sablonokkal könnyen elindíthat hivatkozási marketing kampányokat.
LiveAgent offers various communication channels and services for inbound sales campaigns. It also provides tools for customer service reports and agent performance overview. Integration templates make it easy to integrate digital products and services into the LiveAgent system. The software motivates agents with gamification, helps organize customer relationships, and gathers important feedback. AWeber is an email marketing tool that can be integrated with LiveAgent to track customer interactions and manage email campaigns. The integration can be activated through the LiveAgent configuration and allows for the management of subscribers and campaigns. The text also mentions the option to integrate AWeber with LiveAgent through Zapier.
Salesforce Sales Cloud tudásbázis értékelése
Detailed information on the top customer experience trends for 2023 is available on the LiveAgent website. LiveAgent offers efficient customer service and sales management, with secure and fast operation. It also provides community monitoring, live chat, and ticket management. Additionally, it integrates with other Atlassian software. Salesforce's pricing plans are flexible and include various features, making it suitable for different usage scenarios. Users can add and edit knowledge base articles by adjusting user settings. The "Knowledge" service in Salesforce can be found by clicking on the application launcher in the top left corner. Overall, while Salesforce's knowledge base functions adequately, its navigation could be improved.