Partner
Mi a Klaviyo?
A Klaviyo egy e-kereskedelmi marketing automatizáló eszköz, amelynek középpontjában az e-kereskedelem áll. Ez az eszköz segíti a vállalkozásokat abban, hogy több személyes élményt nyújtsanak e-mailben, SMS-ben, alkalmazáson belüli értesítéseken és interneten keresztül.
Hogyan használhatja?
A Klaviyo segít kezelni ügyfélkörét, meghallgatni azt, és az igényeket az Ön közönségéhez szabni. Ezt különféle funkciók és eszközök segítségével teszi.
Dinamikus formák és személyreszabás
A Klaviyo űrlapkészítője lehetővé teszi, hogy több információt gyűjtsön az ügyfélköréről és bővítse e-mail listáját. Még programozói képességekkel sem kell rendelkeznie.
Szegmentálás
Bármely esemény, profil, felmérés, hely vagy dátum alapján megcélozhatja az ügyfeleket. Használja a szegmentálást az ügyfélcsoportok felépítéséhez.
Adattudomány
A szoftver automatikusan megjósolja a fontos elemzéseket, mint például az ütemtervet, az ügyfél élettartamára vonatkozó értéket és a nemét.
Automatizálás
A Klaviyo lehetővé teszi a kommunikáció automatizálását előre elkészített sablonokon keresztül, amelyeket személyre szabhat és megcélozhatja az ügyfélköre egy meghatározott részét.
Előnyök
- A Klaviyo és a LiveAgent között a névjegyek automatikus importálása/exportálása
- Frissítse a névjegyeket közvetlenül a LiveAgentből
- Iratkoztasson fel embereket közvetlenül a LiveAgent jegyeiből
- Segít további előfizetők összegyűjtésében a beérkező jegyek száma szerint
- Minden egy kényelmes helyen van – a LiveAgent kezelőfelületén, így nem kell váltogatnia az eszközök között
Frequently asked questions
Mi az a Klaviyo?
A Klaviyo egy olyan vállalat, amely 2012-től segíti a vállalkozásokat az eladások növelésében, platformot biztosítva e-mail és SoMe marketing kampányok létrehozásához.
Hogyan integrálhatja Klaviyót a LiveAgentbe?
1. Jelentkezzen be a LiveAgentjébe 2. Kattintson a Konfigurációk - Rendszer - Bővítmények elemre 3. Keresse meg Klaviyo-t 4. Aktiválja a bővítményt 5. Töltse ki a Klaviyo API kulcsát
A márka nagyon fontos az üzleti világban, mert ez az ügyfelek felé ígéretet jelent. A láthatóságnak, a vonzó kialakításnak és a speciális megjelenésnek meg kell felelnie bizonyos követelményeknek. Az élő csevegés lehetőséget teremt a proaktív ügyfélszolgálatra és a konverziós hatékonyság javítására, amely növeli a konverziók számát és javítja a hűséget és a bevételt. A konverziós költségek szabályozása létfontosságú a sikerhez. A tudásbázis és ügyfélportál segít megválaszolni olyan kérdéseket, mint az árcsökkentés vagy -emelkedés, és lehetőséget ad a felhasználók interakciójára.
Helpdesk szoftver a Divatipar számára
A LiveAgent szoftver segítséget nyújt az ügyfélszolgálat számos területén, beleértve az egészségügyet és a banki szektort is. Az intuitív jegyrendszer és az automatizált feladatok lehetővé teszik a fokozott ügyfélelégedettséget és hatékonyságot. A szoftver 40 alkalmazásnyelvet kínál, személyre szabható és több mint 179 help desk funkciót és 40 integrációt biztosít. Az ingyenes próbaváltozat segít a vállalatoknak kipróbálni a szolgáltatást.
A LiveAgent számos ügyfélszolgáltatási szoftvert és VoIP telefonrendszert kínál, amelyeket az ügyfeleknek kínál. Az ügyfélelkötelezettség hatékonyabb kapcsolattartást tesz lehetővé az ügyfelekkel, és a cég blogja, szójegyzéke és webináriuma segíti a további információkat. Népszerű termékei az ügyfélszolgálati szoftver, VoIP telefonrendszerek, önkiszolgáló szoftver, bejövő call center szoftver, panaszkezelési rendszer és ügyfélportál szoftver. A LiveAgent partnerprogramja szintén elérhető.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely innovatív megoldásokat kínál a panaszkezelési rendszerek, az e-mail kezelő szoftverek és az ügyfélportál szoftverek terén. Az ügyfélszolgáltatás fontos része a vállalkozásoknak és az ügyfélek hűségét befolyásolja, ezért fontos figyelembe venni az ügyféligényeket. A LiveAgent rendszere jelentéseket biztosít, a gamifikációval motiválja az ügyfélszolgálati csapatot és lehetőség van az ügyfelek véleményét felhasználó termékek előállítására az Értékelés és Javaslat Táblával. A cég támogatja a VoIP telefonrendszereket és az önkiszolgáló szoftvereket is, és részletes adatmigrációs és rendszerállapot jelentéseket biztosít.