Klaviyo integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi a Klaviyo?
A Klaviyo egy e-kereskedelmi marketing automatizáló eszköz, amelynek középpontjában az e-kereskedelem áll. Ez az eszköz segíti a vállalkozásokat abban, hogy több személyes élményt nyújtsanak e-mailben, SMS-ben, alkalmazáson belüli értesítéseken és interneten keresztül.
Hogyan használhatja?
A Klaviyo segít kezelni ügyfélkörét, meghallgatni azt, és az igényeket az Ön közönségéhez szabni. Ezt különféle funkciók és eszközök segítségével teszi.
Dinamikus formák és személyreszabás
A Klaviyo űrlapkészítője lehetővé teszi, hogy több információt gyűjtsön az ügyfélköréről és bővítse e-mail listáját. Még programozói képességekkel sem kell rendelkeznie.
Szegmentálás
Bármely esemény, profil, felmérés, hely vagy dátum alapján megcélozhatja az ügyfeleket. Használja a szegmentálást az ügyfélcsoportok felépítéséhez.
Adattudomány
A szoftver automatikusan megjósolja a fontos elemzéseket, mint például az ütemtervet, az ügyfél élettartamára vonatkozó értéket és a nemét.
Automatizálás
A Klaviyo lehetővé teszi a kommunikáció automatizálását előre elkészített sablonokon keresztül, amelyeket személyre szabhat és megcélozhatja az ügyfélköre egy meghatározott részét.
Előnyök
- A Klaviyo és a LiveAgent között a névjegyek automatikus importálása/exportálása
- Frissítse a névjegyeket közvetlenül a LiveAgentből
- Iratkoztasson fel embereket közvetlenül a LiveAgent jegyeiből
- Segít további előfizetők összegyűjtésében a beérkező jegyek száma szerint
- Minden egy kényelmes helyen van – a LiveAgent kezelőfelületén, így nem kell váltogatnia az eszközök között
Frequently Asked Questions
Mi az a Klaviyo?
A Klaviyo egy olyan vállalat, amely 2012-től segíti a vállalkozásokat az eladások növelésében, platformot biztosítva e-mail és SoMe marketing kampányok létrehozásához.
Hogyan integrálhatja Klaviyót a LiveAgentbe?
1. Jelentkezzen be a LiveAgentjébe 2. Kattintson a Konfigurációk - Rendszer - Bővítmények elemre 3. Keresse meg Klaviyo-t 4. Aktiválja a bővítményt 5. Töltse ki a Klaviyo API kulcsát
Az automatizált megoldás jelentős előnyöket kínál WordPress webhelyek számára, mint jobb felhasználói élmény, hosszabb időtöltés és személyre szabott link-equity elosztás. A LiveAgent chat eszköz segítséget nyújt a vásárlóknak és a látogatói viselkedés nyomon követésére is lehetőséget ad. A LiveAgent célja az ügyfélszolgálat játékosítása és az ügynökök motiválása, növelése a hatékonyság és elősegítése a csapatmunka. A LiveAgent feliratkozást kínál és küld egy üzenetet az e-mail címére, a belépési adatokkal.
A LiveAgent támogatási rendszer lehetővé teszi a több vállalati márka kezelését és a többcsatornás támogatást, beleértve a közösségi média platformokat is. Az ügyfélszolgálati kommunikáció hatékonysága növelhető az Élő chat és az ügyfélszolgálati chat használatával. Emellett a LiveAgent számos más szolgáltatást is kínál, mint például panaszkezelési rendszer, e-mail kezelő szoftver és önkiszolgáló támogatás. Az ingyenes próbaverzió elérhető, és további termékfrissítések és promóciók is várhatók.