A LiveAgentben e-mail sablonokat hozhat létre az ügyfelek és az operátorok számára. A LiveAgent-ből küldött összes e-mail sablon HTML vagy egyszerű szöveges e-mail formátumban formázható. Az WYSIWYG szerkesztő használatával egyszerűen szerkesztheti és stilizálhatja e-mail sablonjainak tartalmát.
E-mail sablonok
Ügyfél e-mail sablonok
Ezek előre konfigurált e-mail üzenetek, amelyeket bizonyos típusú események esetén az ügyfeleknek küldünk.
Testreszabhatja az Ügyfél e-mail sablonjait:
Jegy válasz (Elküldve az ügyfélnek, amikor az operátor válaszol a meglévő jegyre.)
Új jegy (Elküldve az ügyfélnek, amikor az operátor létrehoz egy jegyet az “Üzenet írás” gomb segítségével.)
Üzenet továbbítása (Elküldve, amikor az operátor üzenetet továbbít az ügyfélnek.)
Jegy lezárása (Ügyfélnek elküldve, amikor az ügy megoldódott)
Chat átirat (Az ügyfélnek elküldött chat átirat e-mail sablonja. Az átirat e-mailben történő fogadásához az ügyfélnek ki kell választania az átirat küldése opciót.)
Válasz a fórum témájára vagy javaslatára (Amikor új válasz érkezett a fórumhoz vagy a témához, ezt az e-mailt elküldjük mindazoknak az ügyfeleknek, akik megjegyzést fűztek vagy szavaztak a javaslatokról / témákról. Ez az e-mail tartalmaz egy leiratkozási linket is.)
Regisztrációs levél (Elküldve az ügyfélnek, amikor fiókot hoz létre a Tudásbázisban. Ez az e-mail tartalmaz egy linket, ahol beállíthatja a jelszavát. Ügyfél e-mail ellenőrzésként is szolgál. A hamis e-mail címeket használó ügyfelek nem lesznek képesek beállítani fiókjuk jelszavát.)
Elfelejtett jelszó (Elküldve az ügyfélnek, amikor az elfelejtett jelszó linkre kattint. Ez az e-mail tartalmaz egy linket a jelszó visszaállításához.)
Operátori e-mail sablonok
Ezek előre konfigurált e-mailek, amelyeket bizonyos típusú események kapcsán küldünk az operátoroknak.
Operátori e-mail sablonok
Testreszabhatja az operátori e-mail sablonjait:
Az ügyfél egy hozzárendelt jegyben válaszol (Akkor küldjük az operátornak, amikor az ügyfél egy hozzá rendelt jegyben válaszol. Értesítést nem küldünk, ha az ügynök be van jelentkezve a rendszerbe.)
Operátorhoz rendelt jegy (Az operátornak elküldve, amikor a jegyet hozzá rendelik. Az értesítést nem küldjük el, amikor az operátor be van jelentkezve a rendszerbe.)
Új jegy létrehozása (Elküldve az operátornak amikor az új jegy létrejön bármelyik osztályon)
Új jelszó kérése e-mailben (Elküldve az operátornak vagy az ügyfélnek, amikor a felhasználó új jelszót kér. Ez az e-mail tartalmaz egy linket a jelszó visszaállításához.)
Elfelejtett jelszó (elküldve az operátornak, amikor rákattint az elfelejtett jelszó linkre. Ez az e-mail tartalmaz egy linket a jelszó visszaállításához.)
Regisztrációs levél (elküldve az operátornak amikor az adminisztrátor felveszi őt a rendszerbe. Ez az e-mail tartalmaz egy linket a jelszavának beállításához.)
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Az ön LiveAgentjének a létrehozása
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre. Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját. Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
A LiveAgent irányítópultjának létrehozása folyamatban van...
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.