Minden alkalommal, amikor az ügyfél jegyet nyújt be valamelyik terméke vagy szolgáltatása használatáról, a személyzetnek válaszolnia kell rá, és ezzel értékes időt veszít, amelyet más feladatokra fordíthatna. Ennek azonban nem kell így lennie. Miért?
Nem minden termékkel kapcsolatos kérdés olyan összetett, hogy az ügyfélszolgálati ügynök figyelmét igényelnék. Jelentős számú kérdést a meglévő felhasználók meg tudnak válaszolni, ha egy szervezetnek van ügyfélportálja.
Az ügyfélportál egy önkiszolgáló platform, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy információkat osszanak meg, bármikor megoldásokat kereshessenek problémáikra, és önállóan adhassanak le kérdéseiket. Hozzáférést kínál az ügyfelek számára egy olyan webhelyhez, amelyen beszélgetéseket hozhatnak létre, frissíthetik elérhetőségeiket, konzultálhatnak egy tudásbázissal, letölthetik az erőforrásokat, böngészhetnek a korábbi bejegyzések között, vagy megoszthatják ismereteiket más felhasználókkal.
Miután azonban elkészítette ezt a portált, népszerűsítenie kell az ügyfelek körében, végig kell vezetnie őket az ügyfélportál-fiók létrehozásának folyamatán, és végül arra kell ösztönöznie az ügyfeleket, hogy aktív felhasználókká váljanak.
A gondosan kidolgozott e-mail kommunikáció a leghatékonyabb módszer a következőkre:
Az ügyfélportál e-mail sablonjainak segítségével elérheti ügyfeleit, és meggyőzheti őket, hogy csatlakozzanak az általuk létrehozott ügyfélportálhoz. Ez a cikk a hatékony ügyfélszolgálati kommunikáció minden szakaszából különféle üzenettípusok példáit gyűjti össze, kiegészítve hatékony ügyfélszolgálati e-mail témakörökkel.
Az e-mail sablon egy HTML formátumú e-mail, amelyet felhasználva létrehozhatja saját üzenetét a javasolt tartalom és a saját tartalmával történő módosításával. A SendPulse több, mint 130 ingyenes sablont kínál, amelyek használatra készek.
Az e-mail sablon lehetővé teszi e-mail kampányok létrehozását képek, szövegek, betűtípusok és egyéb elemek cseréjével. A SendPulse e-mail sablon galériája tematikus szakaszokra oszlik, így megtalálhatja az Ön számára legmegfelelőbb sablont.
Ahelyett, hogy e-mail sablont készítene a semmiből, könnyedén feltöltheti saját képeit, megváltoztathatja a szöveget, és új releváns tartalmat választhat ki előfizetőinek. Nem kell pazarolnia az idejét annak tervezésére és kitalálására, hogy melyik formátum működik a legjobban.
Minden alkalommal, amikor új e-mail sablont hoz létre a semmiből, ellenőrizze, hogy nincs-e benne hiba. Mindig fennáll annak a veszélye, hogy fontos szakaszokat hagy ki, vagy hibázik a formázásban. A sablon használata biztosítja, hogy az e-mail pontosan ugyanúgy nézzen ki, mint az előnézet.
Rövid ellenőrző e-mail sablon 1
Rövid ellenőrző e-mail sablon 2
Rövid ellenőrző e-mail sablon 3
Az értéket hangsúlyozó ellenőrző e-mail sablon
Ellenőrző e-mail sablon megerősítő linkkel
Egy egyszerű üdvözlő e-mail sablon
Üdvözlő e-mail sablon cselekvésre ösztönzéssel
Informatív üdvözlő e-mail sablon
Rövid visszaigazoló e-mail sablon
Köszönjük, hogy kitöltötte a regisztráció megerősítését szolgáló e-mail sablont
“Várunk …” megerősítő e-mail sablon
Megerősítő e-mail sablon az erőforrásokra mutató linkekkel
Jelszó visszaállítása e-mail sablon 1
Jelszó visszaállítása e-mail sablon 2
Jelszó visszaállítása e-mail sablon 3
Jelszó visszaállítása e-mail sablon 4
Visszajelzés e-mail sablonok 1
Visszajelzés e-mail sablonok 2
Visszajelzés e-mail sablonok 3
Visszajelzés e-mail sablonok 4
Meghívó e-mail sablonok 1
Meghívó e-mail sablonok 2
Meghívó e-mail sablonok 3
A hírlevelek sikerességének ellenőrzéséhez a leghasznosabb mutatók a kézbesítési arányok, a nyitott arányok, az átkattintási arányok és a visszafordulási arányok.
Jellemzően jó eredmények:
Ezek az arányok és referenciaértékek azonban iparonként eltérőek lehetnek. Az eredményeket befolyásoló legfontosabb elemek a kampány adatminősége és tartalmi értéke.
Az egyszerű szöveges e-mail formázás nélküli szöveget tartalmaz. Lehetővé teszi továbbá egyszerű látvány vagy GIF beágyazását az e-mail másolatba. A HTML e-mail tartalmazhat képeket, betűszíneket és egyéb szövegformázási lehetőségeket. A megfelelő e-mail formátum az e-mail marketing stratégiájától, a márkaépítéstől és a stílus útmutatótól függ.
Ha rövid e-mailt küld, például ellenőrző e-mailt vagy jelszó-visszaállító e-mailt, ragaszkodhat az egyszerű szöveges verzióhoz. Azok az e-mailek azonban, amelyek arra ösztönzik a címzettet, hogy tegyenek valamilyen műveletet, például meghívó e-mailt vagy visszajelzési e-mailt, vonzóbbá tehetik az üzenetet, ha HTML formátumban küldik őket.
Ez valóban attól függ, hogy milyen típusú e-mailt küld. A legjobb, ha ellenőrző e-maileket küldünk közvetlenül a felhasználó művelete után, így folytathatják az ellenőrzést igénylő folyamatot. Például, amikor a felhasználó létrehoz egy fiókot az e-mail címével, azonnal meg kell kapnia egy ellenőrző e-mailt, meg kell tudnia erősíteni e-mailjét, és meg kell tennie a következő lépéseket.
Ugyanez vonatkozik az üdvözlő e-mailekre és a megerősítő e-mailekre, amelyeket azonnal el kell küldeni, miután a felhasználó létrehozta az ügyfélportál-fiókot és sikeresen ellenőrizte azt, hogy folytathassák a regisztrációs folyamatot és a lehető leghamarabb hozzáférhessenek a portálhoz.
A jelszó visszaállításával kapcsolatos e-mail sem más. Azonnal el kell küldenie egy jelszó-visszaállító e-mailt, miután az ügyfélportál felhasználója kérést küld, vagy segítséget kér az új jelszó beállításához. Ha a felhasználónak néhány másodpercnél tovább kell várnia a jelszó-visszaállító e-mailre, akkor feladhatja, és hozzáférés nélkül maradhat az ügyfélportálhoz.
Ha egy visszajelzési e-mailről van szó, az valóban attól függ, hogy az ügyfelek hogyan használják az Ön ügyfélportálját. Ne várjon azonban túl sokáig, mielőtt kikérné a véleményüket. Jó ötlet elküldeni ezt az e-mailt 10 napon belül, miután az ügyfél elkezdte használni az ügyfélportált.
A szabály nagyjából ugyanaz, amikor meghívó e-mailt akar küldeni. Ideális esetben néhány nappal (vagy héttel, a termék / szolgáltatás összetettségétől függően) küldje el az e-mailt, miután az ügyfél megkezdte az Ön termékének / szolgáltatásának használatát. Először vezesse át őket a bevezető folyamaton, hagy ismerjék meg termékét, és vegye fel az összes rendelkezésre álló adatot, majd tájékoztassa őket az ügyfélportálhoz való csatlakozás lehetőségről.
Ready to create your customer portal?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Free TrialLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..