• Sablonok
  • Ügyfélportál e-mail sablonok

Ügyfélportál e-mail sablonok

Minden alkalommal, amikor az ügyfél jegyet nyújt be valamelyik terméke vagy szolgáltatása használatáról, a személyzetnek válaszolnia kell rá, és ezzel értékes időt veszít, amelyet más feladatokra fordíthatna. Ennek azonban nem kell így lennie. Miért?

Nem minden termékkel kapcsolatos kérdés olyan összetett, hogy az ügyfélszolgálati ügynök figyelmét igényelnék. Jelentős számú kérdést a meglévő felhasználók meg tudnak válaszolni, ha egy szervezetnek van ügyfélportálja.

Az ügyfélportál egy önkiszolgáló platform, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy információkat osszanak meg, bármikor megoldásokat kereshessenek problémáikra, és önállóan adhassanak le kérdéseiket. Hozzáférést kínál az ügyfelek számára egy olyan webhelyhez, amelyen beszélgetéseket hozhatnak létre, frissíthetik elérhetőségeiket, konzultálhatnak egy tudásbázissal, letölthetik az erőforrásokat, böngészhetnek a korábbi bejegyzések között, vagy megoszthatják ismereteiket más felhasználókkal.

Miután azonban elkészítette ezt a portált, népszerűsítenie kell az ügyfelek körében, végig kell vezetnie őket az ügyfélportál-fiók létrehozásának folyamatán, és végül arra kell ösztönöznie az ügyfeleket, hogy aktív felhasználókká váljanak.

A gondosan kidolgozott e-mail kommunikáció a leghatékonyabb módszer a következőkre:

  • Tájékoztassa az ügyfeleket az ügyfélportál elérhetőségéről
  • Hirdesse az ügyfélportált
  • Az ügyfelek navigálása az ügyfélportál-fiók létrehozásának folyamatán keresztül

Az ügyfélportál e-mail sablonjainak segítségével elérheti ügyfeleit, és meggyőzheti őket, hogy csatlakozzanak az általuk létrehozott ügyfélportálhoz. Ez a cikk a hatékony ügyfélszolgálati kommunikáció minden szakaszából különféle üzenettípusok példáit gyűjti össze, kiegészítve hatékony ügyfélszolgálati e-mail témakörökkel.

Mi az e-mail sablon?

Az e-mail sablon egy HTML formátumú e-mail, amelyet felhasználva létrehozhatja saját üzenetét a javasolt tartalom és a saját tartalmával történő módosításával. A SendPulse több, mint 130 ingyenes sablont kínál, amelyek használatra készek.

Az e-mail sablon lehetővé teszi e-mail kampányok létrehozását képek, szövegek, betűtípusok és egyéb elemek cseréjével. A SendPulse e-mail sablon galériája tematikus szakaszokra oszlik, így megtalálhatja az Ön számára legmegfelelőbb sablont.

Az e-mail sablon használatának előnyei

Időt és energiát takarít meg

Ahelyett, hogy e-mail sablont készítene a semmiből, könnyedén feltöltheti saját képeit, megváltoztathatja a szöveget, és új releváns tartalmat választhat ki előfizetőinek. Nem kell pazarolnia az idejét annak tervezésére és kitalálására, hogy melyik formátum működik a legjobban.

Időt és energiát takarít meg
Mentse az ügyfélportál sablonjainkat a tárolt üzenetekbe, hogy időt takarítson meg

Nem kell ellenőrizni a formázást

Minden alkalommal, amikor új e-mail sablont hoz létre a semmiből, ellenőrizze, hogy nincs-e benne hiba. Mindig fennáll annak a veszélye, hogy fontos szakaszokat hagy ki, vagy hibázik a formázásban. A sablon használata biztosítja, hogy az e-mail pontosan ugyanúgy nézzen ki, mint az előnézet.

Ügyfélportál e-mail tárgysora

Ellenőrző e-mailek

  • Igazolja az e-mail címét!
  • Kérem igazolja az e-mail címét a [company] számára!
  • Ellenőrizze a [customer portal name] e-mail címét
  • Üdvözöljük a [customer portal]-nál, kérem igazolja az e-mail címét!
  • [name], kérem igazolja az e-mail fiókját!
  • [company] – fiók igazolása
  • [company] – e-mail igazolása
  • [email address] – töltse ki a feliratkozást a [cég/ ügyfélportál]-ra!
  • Aktiválja a [company] fiókját!
  • Igazoló e-mail
  • Az ön igazoló kódja
  • Az ön [customer portal] biztonsági kódja: [code]
  • Ellenőrizze az igazolási kódot a [company]-hoz!
  • Kérem igazolja az e-mail címét!

Üdvözlő e-mailek

  • Örülünk, hogy látunk!
  • Köszönjük feliratkozását 🙂
  • Üdvözöljük a [customer portal] közösségében
  • Üdvözöljük a [customer portal] családjában
  • Üdvözöljük a fedélzeten
  • Köszönjük, hogy csatlakozott hozzánk!
  • Üdv a klubban!
  • Ön regisztrált. Itt van a következő …
  • Üdvözöljük [customer portal] -fiókjában
  • Várjuk Önt a [customer portal]-on
  • Köszönjük, hogy a [customer portal] választotta

Megerősítő e-mailek

  • Megerősítés: fiókja létrejött!
  • Megerősítettük – üdvözöljük a fedélzeten
  • A fiókja kész és működik!
  • Ju Hú! Ez megtörténik!
  • A [customer portal name] fiókja készen áll
  • Most már elkezdheti használni a [customer portal] -fiókját
  • Most már hozzáférhet fiókjához a [customer portal]-on
  • Egy fiók [name] számára aktiválva van.
  • Köszönjük, hogy regisztráltált, lépjen be a fiókjába
  • A regisztrálása befejeződött
  • Fiók megerősítő e-mail

Jelszó visszaállítása e-mailek

  • [customer portal] jelszó visszaállítása
  • Az ön jelszó-viszaállítási linkje
  • Segítségre van szüksége a jelszó visszaállításához?
  • Itt van az új jelszava a [customer portal]
  • Az ön új jelszava csak néhány kattintásra van
  • Elfelejtette a jelszavát?
  • Az ön jelszavának visszaállítása
  • Jelszó-visszaállítás
  • [name] ez az e-mail segít önnek visszaállítani a jelszavát
  • Válasszon egy új jelszót a [customer portal]-beli fiókjához
  • A [customer portal] jelszavának megváltoztatása

Visszajelzési e-mailek

  • Szeretnénk tudni a véleményét a [customer portal]-ról
  • Mit gondol ön a [customer portal]-ról?
  • Beszélnünk kellene a [customer portal], [name]…
  • Mondjon véleményt a [customer portal] kapcsolatos tapasztalatáról
  • Ossza meg visszajelzését a [customer portal]-ról
  • Ossza meg véleményét a [customer portal]-ról
  • Szeretnénk tudni a véleményét
  • Köszönjük, hogy aktív felhasználója a [customer portal]-nak
  • Mi az ön tapasztalata a [customer portal]-lal?
  • Fejleszteni szeretnénk a [customer portal]-unkat. Szükségünk van a segítségére!
  • Hogyan tegyük jobbá a [customer portal]-t?

Meghívó e-mailek

  • Szeretné a legtöbbet kihozni a [product/service]? Csatlakozzon a [customer portal]-hoz
  • Csatlakozzon most a [customer portal]-hoz. Nem fogja megbánni.
  • [customer portal] Önre vár
  • Tudta, hogy minden ügyfelünk számára elérhető egy [customer portal]?
  • Itt az ideje, hogy csatlakozzon a [customer portal]-hoz
  • Nem akarunk dicsekedni, de a felhasználók imádják a [customer portal]-unkat
  • Itt van, miért érdemes csatlakozni a [customer portal]-hoz
  • Meghívjuk, hogy csatlakozzon portálunkhoz!
  • Új modulokat adtunk a [customer portal]-hoz. Csatlakozzon most és nézze meg őket!
  • Ismerje meg a [product/service] összes jellemzőjét és előnyét
  • Azért hoztuk létre, hogy növekedjen és új dolgokat tanuljon a [product/service]-ról
  • Amit megtanulhat …

Ügyfélkapu e-mail sablonok ötletei

Ügyfélportál – Ellenőrző e-mail sablonok

Rövid ellenőrző e-mail sablon 1


Hello [name],

You’ve registered for [company name] customer portal. Before you can use your account, you need to verify that this is your email address by clicking the following link: [link]

Kind Regards, [company]


Rövid ellenőrző e-mail sablon 2


Hi [name],

We just need to verify your email address before you can access your customer portal account.

Verify your email address here [verification link]

Thanks! – The [company] team


Rövid ellenőrző e-mail sablon 3


Hey [name],

You’re almost ready to start enjoying our customer portal.

Simply click the big [color] button below to verify your email address.

[button]

Best, [company]


Az értéket hangsúlyozó ellenőrző e-mail sablon


Hello [name/email address]

Are you ready to get access to all the useful info that we’ve prepared for you?

Complete your registration by clicking on the button below!

[button]

This link will verify your email address, and then you’ll officially be a part of our customer portal community.

See you there!

Best regards, the [company] team


Ellenőrző e-mail sablon megerősítő linkkel


Hi [name],

Thanks for registering for our customer portal!

We need a little more information to complete your registration, including a confirmation of your email address.

Click below to confirm your email address:

[link]

If you have problems, please paste the above URL into your web browser.

Thanks, the [company] team


Ügyfélportál – Üdvözlő e-mail sablonok

Egy egyszerű üdvözlő e-mail sablon


Hello [name],

Thank you for joining our customer portal community!

We are [one sentence that describes your organization best]. We’re happy that you will get [the value a recipient will get by learning more about your product/service].

We believe that our customer portal will make your life easier. We hope you enjoy it!

If you need anything from us, remember that we’re at your disposal.

Best,
The [company] team


Üdvözlő e-mail sablon cselekvésre ösztönzéssel


Hi there [name]!

I’m absolutely thrilled that you’ve decided to give our customer portal a try. If you need to contact the team or me, feel free to do so at any time.

The best way to start using our customer portal is to [the next step users should take].

So if you haven’t done that already, get started now!

[CTA]

Have a great day,
The [company] Team


Informatív üdvözlő e-mail sablon


Hi [name],

Welcome to [company] customer portal. Our platform is powered by [unique characteristics of your customer portal, e.g. knowledge from our top-notch experts in customer service] to help you with [user pain point].

Here’s a quick look at what to expect:

• [Link to customer portal article/manual 1]
• [Link to customer portal article/manual 2]
• [Link to customer portal article/manual 3]

We share the latest news about our [product/service], tips and tricks for customers, our experiments, and battle-tested solutions.

Zero spam, just our best content.

Best,
The [company] team


Ügyfélportál – Megerősítő e-mail sablonok

Rövid visszaigazoló e-mail sablon


Hello [name],

Thank you for joining our customer portal.

We’d like to confirm that your account was created successfully, and you can now start accessing it.

If you have any issues with logging into your account, reach out to us at [email address].

Best,
The [customer portal] team


Köszönjük, hogy kitöltötte a regisztráció megerősítését szolgáló e-mail sablont


Dear [name],

Thank you for completing your customer portal registration.

This email is t to confirm that your account is active and that you are now officially part of the [customer portal] family.
Enjoy!

Regards,
The [company] team


“Várunk …” megerősítő e-mail sablon


Hello [name],

Thank you for creating a [customer portal] account. We look forward to reading your first posts.

See you around!

The [customer portal] team


Megerősítő e-mail sablon az erőforrásokra mutató linkekkel


Hello [name],

We’re happy that another incredible person (you) joined our community.

To get started, try out these three simple tasks that will help you understand our platform:

Task 1 [for example, login]
Task 2 [for example, create an entry]
Task 3 [for example, use a basic feature]

Remember to check out our tutorials [link] and sign up for your first 10 lessons on how to use the [customer portal] platform.

Thank you for joining, let’s make great things happen together!

Sincerely,
The [company] team


Ügyfélportál – Jelszó visszaállítási e-mail sablonok 

Jelszó visszaállítása e-mail sablon 1


It seems like you forgot your [customer portal] password. If this is true, click the link below to reset your password.

Reset my password [link]

If you did not forget your password, you can safely ignore this email.

Best,
The [company] team


Jelszó visszaállítása e-mail sablon 2


Hello [name],

Somebody requested a new password for the [customer portal] account associated with [email].

No changes have been made to your account yet.

You can reset your password by clicking the link below.

If you did not request a new password, please let us know immediately by replying to this email.

Yours,
The [company] team


Jelszó visszaállítása e-mail sablon 3


Hi [name],

You recently requested to reset the password for your [customer portal] account. Click the button below to proceed.

[button]

If you did not request a password reset, please ignore this email or reply to let us know. This password reset is only valid for the next 30 minutes.

Thanks, the [customer portal] team


Jelszó visszaállítása e-mail sablon 4


Please use the following link to reset your password: [link]

If you did not request a password change, please feel free to ignore this message.

If you have any comments or questions, then don’t hesitate to reach us at [email to customer portal support team]

Please feel free to respond to this email. It was sent from a monitored email address, and we would love to hear from you.

Yours,
The [company] team


Ügyfélportál – Visszajelzés e-mail sablonok

Visszajelzés e-mail sablonok 1


Hi [name],

[X] days ago, you created an account at [customer portal], and you’ve been an active user ever since.

We’d love to get your feedback on the platform! Give us a rating by clicking on the stars below:

[*****]

Kind regards,
The [customer portal] team


Visszajelzés e-mail sablonok 2


Hi [name],

Thanks for using [customer portal].

Please tell us about your experience by completing this 30-second survey. Your feedback helps us create a better experience for yourself and other [customer portal] users.

Let us know how it goes!

– The [customer portal] team


Visszajelzés e-mail sablonok 3


Dear [name],

Your feedback means a lot to us. We constantly strive to provide a flawless experience for our customers, and your input helps us do so.

With that in mind, we would really appreciate it if you could take a minute to share your feedback on the portal.

We hope to see you soon at [customer portal]

Best regards, [customer portal team member’s name]


Visszajelzés e-mail sablonok 4


Hi [username],

Help us shape the [customer portal] experience by taking this survey.

Your feedback is very important to us and will help us make the portal better, so we hope you will take a few minutes to answer our questions.

[CTA]

We appreciate your time and feedback!
The [customer portal] team


Ügyfélportál – Meghívó e-mail sablonok

Meghívó e-mail sablonok 1


Hi [customer name]!

We’ve given you access to our portal so that you can manage your journey with us and get to know all the possibilities offered by [product/service].

If you want to create an account, please click on the following link: [link]

Enjoy!

Best,
The [customer portal] team


Meghívó e-mail sablonok 2


Hi there!

How much time are you spending [dealing with a customer pain point]? I bet it’s too much!

[product/service] is an intuitive [purpose of your product/service] tool that will help you drive meaningful results on [issue your product/service helps with], and give you more time to focus on other areas of your [sector] strategy, such as [one of the activities].

We’re so happy that you’re taking [company] for a spin, and we’d love it if you create a customer portal account to join our user community!

We’ll walk you through the platform and share our best tips and tricks first.

Then you can start learning more about [product/service] and, when you feel like it, contribute to the community and share your own knowledge.

Register Now

Best,
The [customer portal] team

Meghívó e-mail sablonok 3


Hey!

It’s time to focus on other things! We created [customer portal] so that you can get to know [product/service] and spend less time dealing with [pain point].

Join our portal to learn:

[benefit 1]
[benefit 2]
[benefit 3]

Here’s what some other [users of your customer portal] are saying:

[Testimonial 1]
[Testimonial 2]

[Register now]

Best,
The [customer portal] team

Ügyfélkapu e-mail sablonok – Gyakran Feltett Kérdések

Hogyan mérhetem meg az e-mailes kommunikációm sikerét?

Megoldott jegy

A hírlevelek sikerességének ellenőrzéséhez a leghasznosabb mutatók a kézbesítési arányok, a nyitott arányok, az átkattintási arányok és a visszafordulási arányok.

  • A kézbesítési arány a nem ugráló e-mailek aránya a küldött e-mailek számával.
  • A megnyitási arány a hírlevelet megnyitó feliratkozók aránya a kézbesített e-mailek számával.
  • A rákattintási arány azt mutatja meg, hogy hány ember kattintott az e-mailbeli linkekre.
  • A visszafordulási arány a hírlevelek listáján szereplő e-mail címek aránya, amelyek nem kapták meg az üzenetet, mivel levelező szervereik vagy ügyfeleik visszaküldték őket, és a listában szereplő összes e-mail cím aránya.

Jellemzően jó eredmények:

  • Legalább 95% szállítási arány
  • 30% + nyitott árfolyamon
  • Több mint 10% az átkattintási arány
  • Kevesebb, mint 2% a visszafordulási arány

Ezek az arányok és referenciaértékek azonban iparonként eltérőek lehetnek. Az eredményeket befolyásoló legfontosabb elemek a kampány adatminősége és tartalmi értéke.

Írjak egyszerű szöveges e-mailt, vagy HTML-ben küldjem?

Írjak egyszerű szöveges e-mailt, vagy HTML-ben küldjem?

Az egyszerű szöveges e-mail formázás nélküli szöveget tartalmaz. Lehetővé teszi továbbá egyszerű látvány vagy GIF beágyazását az e-mail másolatba. A HTML e-mail tartalmazhat képeket, betűszíneket és egyéb szövegformázási lehetőségeket. A megfelelő e-mail formátum az e-mail marketing stratégiájától, a márkaépítéstől és a stílus útmutatótól függ.

Ha rövid e-mailt küld, például ellenőrző e-mailt vagy jelszó-visszaállító e-mailt, ragaszkodhat az egyszerű szöveges verzióhoz. Azok az e-mailek azonban, amelyek arra ösztönzik a címzettet, hogy tegyenek valamilyen műveletet, például meghívó e-mailt vagy visszajelzési e-mailt, vonzóbbá tehetik az üzenetet, ha HTML formátumban küldik őket.

Megoldási idő

Ez valóban attól függ, hogy milyen típusú e-mailt küld. A legjobb, ha  ellenőrző e-maileket küldünk közvetlenül a felhasználó művelete után, így folytathatják az ellenőrzést igénylő folyamatot. Például, amikor a felhasználó létrehoz egy fiókot az e-mail címével, azonnal meg kell kapnia egy ellenőrző e-mailt, meg kell tudnia erősíteni e-mailjét, és meg kell tennie a következő lépéseket.

Ugyanez vonatkozik az üdvözlő e-mailekre és a megerősítő e-mailekre, amelyeket azonnal el kell küldeni, miután a felhasználó létrehozta az ügyfélportál-fiókot és sikeresen ellenőrizte azt, hogy folytathassák a regisztrációs folyamatot és a lehető leghamarabb hozzáférhessenek a portálhoz.

A jelszó visszaállításával kapcsolatos e-mail sem más. Azonnal el kell küldenie egy jelszó-visszaállító e-mailt, miután az ügyfélportál felhasználója kérést küld, vagy segítséget kér az új jelszó beállításához. Ha a felhasználónak néhány másodpercnél tovább kell várnia a jelszó-visszaállító e-mailre, akkor feladhatja, és hozzáférés nélkül maradhat az ügyfélportálhoz.

Ha egy visszajelzési e-mailről van szó, az valóban attól függ, hogy az ügyfelek hogyan használják az Ön ügyfélportálját. Ne várjon azonban túl sokáig, mielőtt kikérné a véleményüket. Jó ötlet elküldeni ezt az e-mailt 10 napon belül, miután az ügyfél elkezdte használni az ügyfélportált.

A szabály nagyjából ugyanaz, amikor meghívó e-mailt akar küldeni. Ideális esetben néhány nappal (vagy héttel, a termék / szolgáltatás összetettségétől függően) küldje el az e-mailt, miután az ügyfél megkezdte az Ön termékének / szolgáltatásának használatát. Először vezesse át őket a bevezető folyamaton, hagy ismerjék meg termékét, és vegye fel az összes rendelkezésre álló adatot, majd tájékoztassa őket az ügyfélportálhoz való csatlakozás lehetőségről.

Ready to create your customer portal?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan mérhetem meg az e-mail kommunikációm sikerét?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A hírlevelek sikerességének ellenőrzéséhez a leghasznosabb mérőszámok a kézbesítési arányok, a megnyitási arányok, az átkattintási arányok és a visszafordulási arányok.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: Írjak egyszerű szöveges e-mailt, vagy HTML-ben küldjem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Ha rövid e-mailt küld, például ellenőrző e-mailt vagy jelszó-visszaállító e-mailt, ragaszkodhat az egyszerű szöveges verzióhoz. Azok az e-mailek azonban, amelyek arra ösztönzik a címzettet, hogy tegyenek valamilyen műveletet, például meghívó vagy visszajelzési e-mail, vonzóbbá tehetik az üzenetet, ha HTML formátumban küldik őket.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mikor kellene ügyfélportállal kapcsolatos e-mailt küldenem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Ez a küldött e-mail típusától függ. Például, amikor a felhasználó az e-mail címével létrehoz egy fiókot, azonnal meg kell kapnia az ellenőrző e-mailt.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.