• Sablonok
  • Ügyfélportál e-mail sablonok

Ügyfélportál e-mail sablonok

Minden alkalommal, amikor az ügyfél jegyet nyújt be valamelyik terméke vagy szolgáltatása használatáról, a személyzetnek válaszolnia kell rá, és ezzel értékes időt veszít, amelyet más feladatokra fordíthatna. Ennek azonban nem kell így lennie. Miért?

Nem minden termékkel kapcsolatos kérdés olyan összetett, hogy az ügyfélszolgálati ügynök figyelmét igényelnék. Jelentős számú kérdést a meglévő felhasználók meg tudnak válaszolni, ha egy szervezetnek van ügyfélportálja.

Az ügyfélportál egy önkiszolgáló platform, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy információkat osszanak meg, bármikor megoldásokat kereshessenek problémáikra, és önállóan adhassanak le kérdéseiket. Hozzáférést kínál az ügyfelek számára egy olyan webhelyhez, amelyen beszélgetéseket hozhatnak létre, frissíthetik elérhetőségeiket, konzultálhatnak egy tudásbázissal, letölthetik az erőforrásokat, böngészhetnek a korábbi bejegyzések között, vagy megoszthatják ismereteiket más felhasználókkal.

Miután azonban elkészítette ezt a portált, népszerűsítenie kell az ügyfelek körében, végig kell vezetnie őket az ügyfélportál-fiók létrehozásának folyamatán, és végül arra kell ösztönöznie az ügyfeleket, hogy aktív felhasználókká váljanak.

A gondosan kidolgozott e-mail kommunikáció a leghatékonyabb módszer a következőkre:

  • Tájékoztassa az ügyfeleket az ügyfélportál elérhetőségéről
  • Hirdesse az ügyfélportált
  • Az ügyfelek navigálása az ügyfélportál-fiók létrehozásának folyamatán keresztül

Az ügyfélportál e-mail sablonjainak segítségével elérheti ügyfeleit, és meggyőzheti őket, hogy csatlakozzanak az általuk létrehozott ügyfélportálhoz. Ez a cikk a hatékony ügyfélszolgálati kommunikáció minden szakaszából különféle üzenettípusok példáit gyűjti össze, kiegészítve hatékony ügyfélszolgálati e-mail témakörökkel.

Mi az e-mail sablon?

Az e-mail sablon egy HTML formátumú e-mail, amelyet felhasználva létrehozhatja saját üzenetét a javasolt tartalom és a saját tartalmával történő módosításával. A SendPulse több, mint 130 ingyenes sablont kínál, amelyek használatra készek.

Az e-mail sablon lehetővé teszi e-mail kampányok létrehozását képek, szövegek, betűtípusok és egyéb elemek cseréjével. A SendPulse e-mail sablon galériája tematikus szakaszokra oszlik, így megtalálhatja az Ön számára legmegfelelőbb sablont.

Az e-mail sablon használatának előnyei

Időt és energiát takarít meg

Ahelyett, hogy e-mail sablont készítene a semmiből, könnyedén feltöltheti saját képeit, megváltoztathatja a szöveget, és új releváns tartalmat választhat ki előfizetőinek. Nem kell pazarolnia az idejét annak tervezésére és kitalálására, hogy melyik formátum működik a legjobban.

Ügyfélportál e-mail sablonok
Mentse az ügyfélportál sablonjainkat a tárolt üzenetekbe, hogy időt takarítson meg

Nem kell ellenőrizni a formázást

Minden alkalommal, amikor új e-mail sablont hoz létre a semmiből, ellenőrizze, hogy nincs-e benne hiba. Mindig fennáll annak a veszélye, hogy fontos szakaszokat hagy ki, vagy hibázik a formázásban. A sablon használata biztosítja, hogy az e-mail pontosan ugyanúgy nézzen ki, mint az előnézet.

Ügyfélportál e-mail tárgysora

Ellenőrző e-mailek

  • Igazolja az e-mail címét!
  • Kérem igazolja az e-mail címét a [company] számára!
  • Ellenőrizze a [customer portal name] e-mail címét
  • Üdvözöljük a [customer portal]-nál, kérem igazolja az e-mail címét!
  • [name], kérem igazolja az e-mail fiókját!
  • [company] – fiók igazolása
  • [company] – e-mail igazolása
  • [email address] – töltse ki a feliratkozást a [cég/ ügyfélportál]-ra!
  • Aktiválja a [company] fiókját!
  • Igazoló e-mail
  • Az ön igazoló kódja
  • Az ön [customer portal] biztonsági kódja: [code]
  • Ellenőrizze az igazolási kódot a [company]-hoz!
  • Kérem igazolja az e-mail címét!

Üdvözlő e-mailek

  • Örülünk, hogy látunk!
  • Köszönjük feliratkozását 🙂
  • Üdvözöljük a [customer portal] közösségében
  • Üdvözöljük a [customer portal] családjában
  • Üdvözöljük a fedélzeten
  • Köszönjük, hogy csatlakozott hozzánk!
  • Üdv a klubban!
  • Ön regisztrált. Itt van a következő …
  • Üdvözöljük [customer portal] -fiókjában
  • Várjuk Önt a [customer portal]-on
  • Köszönjük, hogy a [customer portal] választotta

Megerősítő e-mailek

  • Megerősítés: fiókja létrejött!
  • Megerősítettük – üdvözöljük a fedélzeten
  • A fiókja kész és működik!
  • Ju Hú! Ez megtörténik!
  • A [customer portal name] fiókja készen áll
  • Most már elkezdheti használni a [customer portal] -fiókját
  • Most már hozzáférhet fiókjához a [customer portal]-on
  • Egy fiók [name] számára aktiválva van.
  • Köszönjük, hogy regisztráltált, lépjen be a fiókjába
  • A regisztrálása befejeződött
  • Fiók megerősítő e-mail

Jelszó visszaállítása e-mailek

  • [customer portal] jelszó visszaállítása
  • Az ön jelszó-viszaállítási linkje
  • Segítségre van szüksége a jelszó visszaállításához?
  • Itt van az új jelszava a [customer portal]
  • Az ön új jelszava csak néhány kattintásra van
  • Elfelejtette a jelszavát?
  • Az ön jelszavának visszaállítása
  • Jelszó-visszaállítás
  • [name] ez az e-mail segít önnek visszaállítani a jelszavát
  • Válasszon egy új jelszót a [customer portal]-beli fiókjához
  • A [customer portal] jelszavának megváltoztatása

Visszajelzési e-mailek

  • Szeretnénk tudni a véleményét a [customer portal]-ról
  • Mit gondol ön a [customer portal]-ról?
  • Beszélnünk kellene a [customer portal], [name]…
  • Mondjon véleményt a [customer portal] kapcsolatos tapasztalatáról
  • Ossza meg visszajelzését a [customer portal]-ról
  • Ossza meg véleményét a [customer portal]-ról
  • Szeretnénk tudni a véleményét
  • Köszönjük, hogy aktív felhasználója a [customer portal]-nak
  • Mi az ön tapasztalata a [customer portal]-lal?
  • Fejleszteni szeretnénk a [customer portal]-unkat. Szükségünk van a segítségére!
  • Hogyan tegyük jobbá a [customer portal]-t?

Meghívó e-mailek

  • Szeretné a legtöbbet kihozni a [product/service]? Csatlakozzon a [customer portal]-hoz
  • Csatlakozzon most a [customer portal]-hoz. Nem fogja megbánni.
  • [customer portal] Önre vár
  • Tudta, hogy minden ügyfelünk számára elérhető egy [customer portal]?
  • Itt az ideje, hogy csatlakozzon a [customer portal]-hoz
  • Nem akarunk dicsekedni, de a felhasználók imádják a [customer portal]-unkat
  • Itt van, miért érdemes csatlakozni a [customer portal]-hoz
  • Meghívjuk, hogy csatlakozzon portálunkhoz!
  • Új modulokat adtunk a [customer portal]-hoz. Csatlakozzon most és nézze meg őket!
  • Ismerje meg a [product/service] összes jellemzőjét és előnyét
  • Azért hoztuk létre, hogy növekedjen és új dolgokat tanuljon a [product/service]-ról
  • Amit megtanulhat …

Ügyfélkapu e-mail sablonok ötletei

Ellenőrző e-mail sablonok

Rövid ellenőrző e-mail sablon 1


Rövid ellenőrző e-mail sablon 2


Rövid ellenőrző e-mail sablon 3


Az értéket hangsúlyozó ellenőrző e-mail sablon


Ellenőrző e-mail sablon megerősítő linkkel


Üdvözlő e-mail sablonok

Egy egyszerű üdvözlő e-mail sablon


Üdvözlő e-mail sablon cselekvésre ösztönzéssel


Informatív üdvözlő e-mail sablon


Megerősítő e-mail sablonok

Rövid visszaigazoló e-mail sablon


Köszönjük, hogy kitöltötte a regisztráció megerősítését szolgáló e-mail sablont


“Várunk …” megerősítő e-mail sablon


Megerősítő e-mail sablon az erőforrásokra mutató linkekkel


Jelszó visszaállítási e-mail sablonok 

Jelszó visszaállítása e-mail sablon 1


Jelszó visszaállítása e-mail sablon 2


Jelszó visszaállítása e-mail sablon 3


Jelszó visszaállítása e-mail sablon 4


Visszajelzés e-mail sablonok

Visszajelzés e-mail sablonok 1


Visszajelzés e-mail sablonok 2


Visszajelzés e-mail sablonok 3


Visszajelzés e-mail sablonok 4


Meghívó e-mail sablonok

Meghívó e-mail sablonok 1


Meghívó e-mail sablonok 2

Meghívó e-mail sablonok 3

Ügyfélkapu e-mail sablonok – Gyakran Feltett Kérdések

Hogyan mérhetem meg az e-mailes kommunikációm sikerét?

Megoldott jegy

A hírlevelek sikerességének ellenőrzéséhez a leghasznosabb mutatók a kézbesítési arányok, a nyitott arányok, az átkattintási arányok és a visszafordulási arányok.

  • A kézbesítési arány a nem ugráló e-mailek aránya a küldött e-mailek számával.
  • A megnyitási arány a hírlevelet megnyitó feliratkozók aránya a kézbesített e-mailek számával.
  • A rákattintási arány azt mutatja meg, hogy hány ember kattintott az e-mailbeli linkekre.
  • A visszafordulási arány a hírlevelek listáján szereplő e-mail címek aránya, amelyek nem kapták meg az üzenetet, mivel levelező szervereik vagy ügyfeleik visszaküldték őket, és a listában szereplő összes e-mail cím aránya.

Jellemzően jó eredmények:

  • Legalább 95% szállítási arány
  • 30% + nyitott árfolyamon
  • Több mint 10% az átkattintási arány
  • Kevesebb, mint 2% a visszafordulási arány

Ezek az arányok és referenciaértékek azonban iparonként eltérőek lehetnek. Az eredményeket befolyásoló legfontosabb elemek a kampány adatminősége és tartalmi értéke.

Írjak egyszerű szöveges e-mailt, vagy HTML-ben küldjem?

Ügyfélportál e-mail sablonok

Az egyszerű szöveges e-mail formázás nélküli szöveget tartalmaz. Lehetővé teszi továbbá egyszerű látvány vagy GIF beágyazását az e-mail másolatba. A HTML e-mail tartalmazhat képeket, betűszíneket és egyéb szövegformázási lehetőségeket. A megfelelő e-mail formátum az e-mail marketing stratégiájától, a márkaépítéstől és a stílus útmutatótól függ.

Ha rövid e-mailt küld, például ellenőrző e-mailt vagy jelszó-visszaállító e-mailt, ragaszkodhat az egyszerű szöveges verzióhoz. Azok az e-mailek azonban, amelyek arra ösztönzik a címzettet, hogy tegyenek valamilyen műveletet, például meghívó e-mailt vagy visszajelzési e-mailt, vonzóbbá tehetik az üzenetet, ha HTML formátumban küldik őket.

Megoldási idő

Ez valóban attól függ, hogy milyen típusú e-mailt küld. A legjobb, ha  ellenőrző e-maileket küldünk közvetlenül a felhasználó művelete után, így folytathatják az ellenőrzést igénylő folyamatot. Például, amikor a felhasználó létrehoz egy fiókot az e-mail címével, azonnal meg kell kapnia egy ellenőrző e-mailt, meg kell tudnia erősíteni e-mailjét, és meg kell tennie a következő lépéseket.

Ugyanez vonatkozik az üdvözlő e-mailekre és a megerősítő e-mailekre, amelyeket azonnal el kell küldeni, miután a felhasználó létrehozta az ügyfélportál-fiókot és sikeresen ellenőrizte azt, hogy folytathassák a regisztrációs folyamatot és a lehető leghamarabb hozzáférhessenek a portálhoz.

A jelszó visszaállításával kapcsolatos e-mail sem más. Azonnal el kell küldenie egy jelszó-visszaállító e-mailt, miután az ügyfélportál felhasználója kérést küld, vagy segítséget kér az új jelszó beállításához. Ha a felhasználónak néhány másodpercnél tovább kell várnia a jelszó-visszaállító e-mailre, akkor feladhatja, és hozzáférés nélkül maradhat az ügyfélportálhoz.

Ha egy visszajelzési e-mailről van szó, az valóban attól függ, hogy az ügyfelek hogyan használják az Ön ügyfélportálját. Ne várjon azonban túl sokáig, mielőtt kikérné a véleményüket. Jó ötlet elküldeni ezt az e-mailt 10 napon belül, miután az ügyfél elkezdte használni az ügyfélportált.

A szabály nagyjából ugyanaz, amikor meghívó e-mailt akar küldeni. Ideális esetben néhány nappal (vagy héttel, a termék / szolgáltatás összetettségétől függően) küldje el az e-mailt, miután az ügyfél megkezdte az Ön termékének / szolgáltatásának használatát. Először vezesse át őket a bevezető folyamaton, hagy ismerjék meg termékét, és vegye fel az összes rendelkezésre álló adatot, majd tájékoztassa őket az ügyfélportálhoz való csatlakozás lehetőségről.

Ready to create your customer portal?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
Vissza a sablonokhoz

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..