Ingyenes próba

Tartalmi email sablonok

Sokféle tartalom típus van, amit publikálhat weboldalán vagy más platformokon. Használhat néhány típusú tartalmat, hogy új követőket szerezzen, vagy hogy a potenciális ügyfelek figyelmét felkeltse, míg a többi tartalom kapcsolat építésre szolgál a már meglévő kliensekkel.

Az előbbiekre példa a korlátozott tartalom és a hírlevél feliratkozás, amelyek megkövetelik, hogy a felhasználó megadja a kapcsolattartási információit, például az email címét annak érdekében, hogy elérje a teljes cikket vagy jelentést. Ez azt jelenti, hogy néhány értékes tartalmat kell érte nyújtania, amiért megadták a kapcsolattartási információikat. Ezeket a kapcsolattartási információkat használhatja a jövőbeli marketing kampányoknál, azzal a tudattal, hogy már érdekeltek voltak bizonyos termékekben vagy szolgáltatásokban, amelyeket kínál.

Az utóbbi típusú tartalmak, amelyek a már meglévő ügyfeleit célozzák, tartalmaznakblog posztokat, webináriumokat, esettanulmányokat, és külsős cikkeket vagy brand megemlítéseket. Fontos, hogy annyi ember olvassa, nézze vagy figyelje az új tartalmát, amennyi csak lehet, mivel a fő célja az oldalára való forgalom vezetése és az ügyfél lojalitás növelése.

LinkedIn webinárium betekintés email sablon

Az egyik legjobb módja ennek, hogy tartalmi emaileket küldjön, hogy informálja klienseit a létezésükről. Valahányszor ilyen típusú anyagokat készít, emailt kellene küldenie a releváns felhasználóknak, akik az adatbázisában találhatóak – beleértve azokat, akik nemrég iratkoztak fel a hírlevél email frissítéseire.

Ahhoz, hogy gyorsabbá és egyszerűbbé tegye ezt a folyamatot, jó ötlet tartalmi email sablonokat használni. Biztosítunk néhány példát olyan email sablonokról, amelyeket különféle típusú tartalmakra használhat, de először is kezdjük az alapokkal.

Mi az email sablon?

Az email sablon egy keretrendszer, amit használhat az email üzenete írására, kizárólag a javasolt tartalom kicserélésével a sajátjára. Lehetővé teszik, hogy gyorsan és egyszerűen készítsen tartalmi email marketing kampányokat szimplán azzal, hogy a szöveg egy részét és más üzenet elemeket kicseréli a saját márka személyére.

A tartalmi email sablonok időt és erőfeszítést spórolnak meg önnek, mivel csak a releváns részeket kell módosítania ahelyett, hogy nulláról írna egy emailt. Ez több időt hagy a kreativitásról és az új tartalom írására. Továbbá, csökkentett szüksége van a formátum vagy a hibák ellenőrzésére, mivel a sablon segít mindent egyenletesen tartani és csökkenteni a hibák elkövetésének esélyeit.

Email sablon testre szabás
Szabja testre az email sablonokat a LiveAgent-ben

Személyre szabott és következetes tartalmi emailek

A tartalmi emailek személyre szabása segít a kulcs metrikák fejlesztésében, mint például a kattintási rátában, ami a címzettek százalékát definiálja, akik követnek egy linket az emailben egy külsős oldalra. Növelheti ezt a metrikát 27%-kal egyszerűen egy olyan email küldésével, ami a címzett nevére van címezve (forrás).

Ez a legegyszerűbb formája a személyre szabásnak. A tartalmi emailjeinek bizonyos kliensekre szabása segíthetnek egy hosszú távú ügyfél élményt készíteni. Ez növekedett bizalmat és lojalitást jelenthet márkája felé. Mi több, 74%-a a kereskedőknek egyetért abban, hogy a személyre szabás segíti növelni az elkötelezettséget (forrás).

Sephora visszanyerő e-mail
Sephora személyre szabott emailek

A személyre szabottságban széleskörűen egyetértenek, miszerint ez lehet a marketing jövője. Növelheti a stratégiája hatását azáltal, hogy testre szabott tartalmat és emaileket küld az adatbázisa bizonyos szegmensei számára. A legérdekesebb és legrelevánsabb anyagok bemutatása az embereknek segíti az ügyfél élmény javítását, amit ön biztosít.

A sablonok használatának egyik előnye, hogy segít fenntartani egy következetes dizájn megjelenést. A közönsége elvárhat bizonyos általános szín, betűtípus és elrendezési aspektusokat emailjeiben, hogy mindig ugyan azok maradjanak. Ez segít a címzetteknek, hogy a következetes kommunikációs stílusát asszociálják a márkával, így emailjei ki fognak emelkedni a tömött postaládákból.

A tartalmi emailek posztolási menetrendjének is következetesnek kell lennie, kivéve az elolvasandó emaileket, amelyeket azonnal küldenek, ha fontos híreket kell megosztani. Ez segíti az ismeretség felépítését azokkal a címzettekkel, akik tudhatják, mikor várják az üzeneteit.

A horgonyzott szövegeket, amelyek olvasóit a külsős forrásokból a weboldalára vezetik, visszavezető linkeknek hívják és segíthet növelni a web forgalmat és márka figyelmet építhet. A visszavezető linkek hozzájárulnak a keresőmotor optimalizációhoz is (SEO), ami azt eredményezi, hogy a weboldala magasabb pozícióban fog helyet foglalni a kulcsszó lekérdezésekben a keresőmotor eredmény oldalakon (SERP-ek), mint például a Google.

Az olyan tartalmaknak, amelyek nincsenek az oldalán publikálva, például a közösségi médián, egy külön dokumentumban vagy egy külsős blogban, weboldalon, tartalmazniuk kellene visszavezető linkeket, ha lehetséges. A tartalmi emaileknek, amelyeket azért küld, hogy informálja a feliratkozóit az új anyagáról is tartalmaznia kellene linkeket a weboldalára, ha lehetséges.

Ha a márkája egy független szervezet által lett megemlítve, viszont nincs visszavezető link a weboldalára, emailt kellene küldenie a szerzőnek vagy a tulajdonosnak, hogy megkérdezze, frissítenék-e a releváns horgony tartalmazása érdekében. Javasolhatja is, hogy mi legyen a szöveg annak érdekében, hogy egyszerűbb legyen a folyamat a másik félnek.

Végül, ha egy törött linket talál egy tiszteletbeli hatósági személy weboldalán, ahonnan szeretne egy visszavezető linket, küldhet nekik egy emailt, ami javasolhat egy releváns horgony kicserélést, ami a saját oldalára vezet vissza.

Tartalmi email tárgysorok

Korlátozott tartalom email tárgysorok 

  • Itt az [eBook/fehér papír], amit kért!
  • Remek tartalom vár önre, ahogy ígértük
  • Nézze meg videónkat a [fájdalom pont] megoldására
  • Élő videót közvetítünk és meghívjuk Önt megtekinteni
  • Üdvözöljük a [téma] kurzuson a [vállalat neve]-től
  • Köszönjük, hogy regisztrált a [napi/heti/havi] emailjeink fogadására a [téma]-ról

Új blog poszt email tárgysorok 

  • Nem csak ön küzd a [fájdalom ponttal]…
  • Megunta, hogy nem a kívánt eredményeket kapja? Segítünk
  • Ne hagyja ki ezeket a nagyszerű tippeket a [cél] eléréséhez!
  • Hallotta ezt a trükköt a [feladat] számára?
  • Nyissa ki, hogy megtudja, hogyan érheti el a [célkitűzést]
  • Nincs ideje a [feladatra]? Ez a [X] tipp segíteni fog

Webinárium betekintő tárgysorok

  • Mentse el a dátumot – a meghívója a [társaság] webináriumjába a [témáról]
  • Nem akarja kihagyni a közelgő [cím] online eseményt
  • Regisztráció teljesítve! Itt van, hogy mit várhat…
  • [Cím] webinárium regisztráció megerősítése és előzetesek
  • Emlékeztető: az online eseményünk [ma/holnap/ezen a héten] lesz
  • Ne feledkezzen meg a közelgő [cég] webináiumáról!

Hírlevél feliratkozási email tárgysorok

  • Üdv, sikeresen feliratkozott
  • Üdvözlünk a [cím] hírlevélen
  • Nyissa ki a levelet a [tartalomhoz], amit kért
  • Most, hogy feliratkozott…
  • A regisztrációja befejeződött, mit szól ezekhez a másik [tartalmakhoz]
  • A [cég] hírlevél feliratkozói még kíváncsiak a…

Esettanulmány email tárgysorok 

  • Egy esettanulmány arról, hogyan tud a [termék/szolgáltatás] segíteni a [fájó pontján]
  • Nézze, mit értünk el együtt [a már meglévő kliens neve]-vel
  • Miért kellene még egy próbát adnia nekünk: egy esettanulmány
  • Emlékszik a [termék/szolgáltatás] kipróbálására?
  • Szeretnénk egy esettanulmányt írni arról, hogy mit értünk el közösen!
  • Ossza meg a történetét a [termék/szolgáltatás] használatával

Külsőleg publikált email tárgysorok 

  • Olvassa el az új cikkem, [cím], amelynek a partnerünk a házigazdája
  • Szeretne többet tudni a [téma]-ról? Megoldjuk
  • Nézze meg az új cikkünket a [külsőleges kiadó neve]-nél
  • Olvasson el mindent, amit tudnia kell [témáról]
  • Közzétenné a cikkünket, [potenciális kiadó neve]?
  • Van egy nagyszerű ötletünk a [téma]-ról, amit imádni fog!

Új márka megemlítés email tárgysorok 

  • Nézze meg a megemlítésünket a [külső kiadó neve] új [cikkében/blog posztjában/más tartalomban]
  • Olvasson többet a [tárgy] témáról a partnerünk oldalán
  • Hozzáadna egy visszavezető linket a [társaságra] a [címben]?
  • Köszönjük a megemlítést! Itt egy link, amit hozzáadhat…
  • Kérelem a horgonyzott szöveg megváltoztatására, amely a társaságunkat említi meg a [címben]
  • Frissítené ezt a visszavezető linket?

Elolvasandó email tárgysorok 

  • Fontos [társaság] frissítés bent
  • Elolvasandó: egy állítás a [problémáról]
  • Egy fontos frissítést talál a [társaságtól] csatolva
  • Hírek a [problémáról] ebben az üzenetben
  • Látogassa meg a [weboldalunkat/blogunkat/más forrásainkat] egy fontos bejelentés miatt
  • Állítás a [társaságtól] a [problémáról]: kövesse a benne lévő linket

Tartalmi email sablon ötletek

Korlátozott tartalom email sablonok

Korlátozott tartalom email sablon 1 – feliratkozás megerősítés


Korlátozott tartalom email sablon 2 – link a videóhoz


Korlátozott tartalom email sablon 3 – email sorozatok


Új blog poszt email sablonok

Új blog poszt email sablon 1 – empatikusság egy fájó pontról


Korlátozott tartalom email sablon 2 – kíváncsiság felkeltése


Korlátozott tartalom email sablon 3 – hogyan érjen el egy bizonyos célt


Webinárium betekintési sablonok

Webinárium betekintés email sablon 1 – meghívó előnézettel


Webinárium betekintés email sablon 2 – regisztráció megerősítés előzetesekkel


Webinárium betekintés email sablon 3 – emlékeztető egy videó előzetessel


Hírlevél feliratkozási email sablonok

Hírlevél feliratkozási email sablon 1 – üdvözlet egy személytől


Hírlevél feliratkozási email sablon 2 – tartalom feliratkozásért cserében

Hírlevél feliratkozási email sablon 3 – további tartalom hirdetése


Esettanulmány email sablonok

Esettanulmány email sablon 1 – egy termék vagy szolgáltatás használatának eredményei


Esettanulmány email sablon 2 – egy termék vagy szolgáltatás újrapróbálása


Esettanulmány email sablon 3 – részvételre való kérelem

Külsőleg publikált cikk email sablonok

Külsőleg publikált cikk email sablon 1 – a témára való fókuszálás


Külsőleg publikált cikk email sablon 2 – reflektorfény egy kiadón


Külsőleg publikált cikk email sablon 3 – ötlet vetése


Új márka megemlítés email sablonok

Új márka megemlítés email sablon 1 – a kliensek informálása a hivatkozási tartalomról


Új márka megemlítés email sablon 2 – egy visszavezető email hozzáadásának kérelme


Új márka megemlítés email sablon 3 – egy visszavezető link vagy horgony javítása vagy frissítése


Elolvasandó email sablonok

Elolvasandó email sablon 1 – bejelentés az üzenet törzsében


Elolvasandó email sablon 2 – állítás csatolva

Elolvasandó email sablon 3 – link egy külső forrásra

Tartalmi email sablonok – Gyakran ismételt kérdések

Mi a tartalmi email ideális hossza?

Az emailjének kizárólag pár rövid bekezdésből kellene állnia, 75 és 150 szó között, könnyen áttekinthetőnek és megérthetőnek kell lennie.

Miért kell tartalmi emaileket küldenie?

A tartalmi emailek a legjobbak a tartalmi marketing kampányokhoz. Segíthetnek új klienseket vonzani vagy növelni az értékesítéseket és konverziókat.

Mit kell tartalmaznom a tartalmi emailben?

A tartalmi emailben tartalmazhat egy személyre szabott üdvözletet, ami hálával tölti el az ügyfelet. Követheti egy emlékeztetővel a termékéről vagy szolgáltatásáról és egy erős CTA-val.

Start personalizing email templates from LiveAgent today

Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial and explore all the advanced help desk features that we have to offer, including customizable email templates.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi a tartalmi email ideális hossza?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az emailjének kizárólag pár rövid bekezdésből kellene állnia, 75 és 150 szó között, könnyen áttekinthetőnek és megérthetőnek kell lennie.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Miért kell tartalmi emaileket küldenie?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A tartalmi emailek a legjobbak a tartalmi marketing kampányokhoz. Segíthetnek új klienseket vonzani vagy növelni az értékesítéseket és konverziókat.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mit kell tartalmaznom a tartalmi emailben?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A tartalmi emailben tartalmazhat egy személyre szabott üdvözletet, ami hálával tölti el az ügyfelet. Követheti egy emlékeztetővel a termékéről vagy szolgáltatásáról és egy erős CTA-val.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.