Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Vásárlói visszajelzés

Mi az a vásárlói visszajelzés?

Az ügyfél visszajelzése az ügyfél tapasztalata, meglátásai és gondolatai a vállalat szolgáltatásaival, termékeivel és általános tapasztalataival kapcsolatban. Az ilyen típusú információkhoz való hozzáférés lehetővé teszi a márka fejlődését és növekedését az idő múlásával.

Mi a visszajelzés?

“A visszajelzés olyan információ, vagy vélemény nyilatkozat valamiről, például egy új termékről, amely meg tudja mondani, hogy sikeres-e vagy sem.”

Cambridge szótár

Miért fontos az ügyfelek visszajelzése?

A pozitív visszajelzések lehetővé teszik, hogy a márkája organikusan elismert legyen. Például a Google-on, a közösségi médián keresztül stb. Ugyanez vonatkozik a negatív visszajelzésekre is. Megdöntheti vagy megtörheti az üzleti életét. Ezért vállalatának a teljes ügyfélélményre kell összpontosítania, nemcsak a szolgáltatás/termék fejlesztésére.

Hogyan javíthatja az egész ügyfélélményt?

Manapság az ügyfelek nem akarnak egész nap várni a támogatásra. Ezért azonnali és hatékony támogatás biztosítása boldog ügyfeleket eredményez. Sok vállalat küzd a gyors ügyfélszolgálatért. Ez a probléma általában azért fordul elő, mert az ügyfelek mindenféle platformon keresztül lépnek kapcsolatba.

Ennek eredményeként az ügyfélképviselők gyakran számos platformmal zsonglőrködnek, ami mindkét fél számára stresszes és kaotikus lehet. A probléma megoldásának egyik módja az ügyfélszolgálati szoftverek használata. A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati szoftver, amely az összes ügyfélkérdést egyetlen felületre gyűjti. Ennek eredményeként lehetővé teszi ügynökeinek, hogy hatékonyan oldják meg az ügyfelekkel kapcsolatos kérdéseket.

LiveAgent Product Tour

De van még más is. A LiveAgent egy összetett ügyfélszolgálati megoldás, amely több, mint 180 funkcióval rendelkezik, például;

Mik az előnyei a LiveAgentnek?

  • Javított ügyfél-hűség
  • Jobb ügyfél-élmény
  • Sima ügyfélút
  • Ügyfélmegtartás
  • Az ügyfél boldogsága

Hogyan gyűjthet ügyfél-visszajelzéseket?

Mielőtt elmélyülnénk az ügyfél-visszajelzések gyűjtésének módjaiban, meg kell határoznunk az ügyfél-visszajelzések 2 típusát.

Mi a különbség a kért és a nem kért visszajelzés között?

Kért visszajelzés az, amikor márkája az ügyfelekhez fordul visszajelzésért. Másrészt a kéretlen visszajelzés az, amikor az ügyfél motivációt érez arra, hogy kritikát adjon stimulus vagy javaslat nélkül. Például visszajelzést kaphat a Google Véleményeken. Javasoljuk, hogy kapcsolja be a Google Figyelmeztetéseket a negatív visszajelzések figyelemmel kísérése és hatékony kezelése érdekében.

Most, hogy meghatároztuk a különbségeket, térjünk vissza arra, hogy miként kaphat márkája visszajelzést. Az ügyfelek visszajelzésének gyűjtésére többféle lehetőség van. Ami azonban megfelelhet egy iparágnak, annak nem kell megfelelnie az Önének. Próbálja ki, és nézze meg, milyen felmérések működnek az ügyfelek számára.

Az ügyfél-visszajelzések összegyűjtésének 3 módja

Személyes interjúk

Az ügyfelektől való tanulás legjobb módja a szemtől szemben. Nemcsak információkat kap, hanem az ügyfél testbeszédét is láthatja. Összességében nagyobb betekintést nyújt, mivel a kérdező több pontosító kérdést tehet fel a következő kérdésekkel, hogy mélyebb betekintést nyerhessen a fogyasztó vállalattal kapcsolatos perspektívájába. Ez a megközelítés az ügyfélfelmérés kvalitatív módszere. Nem biztos abban, hogy használnia kéne-e ezt a módszert? Először mérje fel azt a célt, amelyet elérni próbál. Ha az a célja, hogy információkat szerezzen sok vásárlótól, akkor e-mailes felmérések útján válasszon egy mennyiségi lehetőséget. De ha további betekintést szeretne szerezni az ügyfelek szemszögéből, válassza a személyes interjúkat.

Email felmérések

A SurveyAnyPlace  szerint az átlagos válaszarány kb. 33% különböző kommunikációs platformoknál. Az e-mailes felmérések aránya megközelítőleg 30%, ami nagyon jó, mivel az ügyfelek minden nap egyre több spam e-mailt kapnak. A SurveyAnyPlace javasolja egy e-mailes kérdőív létrehozását a tényleges “felmérés” szó nélkül. Ez megdöbbentő, 10%-kal növeli a válaszadási arányát!

Az e-mailek továbbra is hatalmas szerepet játszanak minden vállalkozásban. Hozzon létre néhány e-mail felmérés sablont, és küldje el őket automatikusan minden ügyfél-interakció után. A LiveAgent lehetővé teszi az e-mail sablonok gyors és hatékony létrehozását mindenféle küzdelem nélkül.

E-mail sablonok - LiveAgent szolgáltatás

Szeretne ügyfél-visszajelzést kapni minden interakció után? Integrálja a Nicereply-t a LiveAgenttel ingyenesen és ne fizessen a megválaszolatlan felmérésekért.

Építse be az ügyfelek visszajelzését - LiveAgent

Szeretne alternatívát használni? A LiveAgent ingyenes integrációt kínál a Simplesat-tal a hatékony értékelésekért.

Vásárlói visszajelzések - LiveAgent integráció

Weboldal

A visszajelzések gyűjtésének legegyszerűbb módja a webhelye. A LiveAgent kiváló ügyfélszolgálati szoftver, amely lehetővé teszi egy Visszajelzés és Javaslatok gomb beágyazását. A gomb testreszabható, és lehetővé teszi a potenciális vásárlók számára, hogy gyors és hatékony visszajelzést adjanak. Ezenkívül a szolgáltatás minden alkalommal, amikor visszajelzést kap, automatikusan új értesítést/jegyet hoz létre. Ezáltal ügynökei azonnal reagálhatnak, ha szükséges.

Vásárlói visszajelzések és javaslatok funkció - LiveAgent
Tippjeink a hatékony ügyfél felmérésekhezs;
  1. Kvantitatív módszerrel (pl. E-mailes felmérések) rengeteg ügyfélinformációt szerezhet.
  2. Elemezze az adatokat.
  3. Hozzon létre új célt (pl. Az ügyfelek által tapasztalt újbóli problémák tisztázása stb.)
  4. Minőségi kutatás (személyes interjúk) folytatása, hogy minél több ügyfél tapasztalatot szerezzen.
  5. Elemezze és végül alkalmazza/fejlessze a szükségeseket.

Mit kell kérdeznie az ügyfélfelmérések során?

Mielőtt felmérést készítene, a marketing csapatának meg kell határoznia, hogy milyen visszajelzést próbálnak kapni. Szeretne visszajelzést kapni az ügyfélszolgálatról, termékről vagy az általános vásárlói élményről? Miután meghatározta az ügyfél-visszajelzés felmérésének célját, folytathatja a kérdések létrehozását.

Milyen kérdéseket vegyen fel a felmérésbe?

  1. Nyitott kérdések
  2. Feleletválasztós kérdések
  3. Igen/Nem kérdések

Hogyan mérhető az ügyfelek elégedettsége?

  • Ügyfél-elégedettségi pontszám
  • Net Promoter pontszám
  • Az ügyfélfelmérések válaszadási aránya (e-mail, élő chat)
  • Kéretlen visszajelzés

Ha többet szeretne megtudni, olvassa el cikkünket a top 20 ügyfél mutatóról , amelyet minden márkának mérnie kellene.

Szeretne többet megtudni?

Nézze meg részletes ügyfél-visszajelzési cikkünket;

Ready to improve your customer service?

LiveAgent is help desk software that helps you turn unhappy customers into satisfied customers right away. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi az ügyfél visszajelzés?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az ügyfelek visszajelzései az ügyfél hozzájárulása, meglátásai, gondolatai a vállalat szolgáltatásaival, termékeivel és általános tapasztalataival kapcsolatban. Az ilyen információk lehetővé teszik a márka fejlődését és növekedését az idő múlásával.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Miért fontos az ügyfelek visszajelzése?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A pozitív visszajelzések lehetővé teszik, hogy a márkája szervesen elismert legyen. Például a Google-on, a közösségi médián keresztül stb. Ugyanez vonatkozik a negatív visszajelzésekre is. Megdöntheti vagy megtörheti az üzleti életét. Ezért vállalatának a teljes ügyfélélményre kell összpontosítania, nem csak a termékfejlesztésre.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi a különbség a kért és a nem kért visszajelzés között?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Kért visszajelzés az, amikor márkája az ügyfelekhez fordul visszajelzésért. Másrészt a kéretlen visszajelzés az, amikor az ügyfél motivációt érez arra, hogy kritikát adjon stimulus vagy javaslat nélkül.” } }] }
Vissza az akadémiához Hozzon létre INGYENES fiókot

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.