Ingyenes próba

Hogyan gyűjtsünk ajánlásokat

Nagyszerű rendszeresen elemezni az értékeléseket, meghatározni az erősségeit és pontosan meghatározni a gyengeségeket. Megfelelő képet kaphat arról, hogy cége mit csinál jól, és mit kellene javítani. Ami a rossz minősítéseket illeti, a megoldás elég nyilvánvaló. Az ügyfelek visszajelzései alapján megoldja a problémákat.

De mi a helyzet a pozitív visszajelzésekkel? Valószínűleg nincs mit javítani ott. Szóval csak örülnie kellene és nem kellene semmit tennie? Nos, nem pontosan.

A Net Promoter Score egy olyan mutató, amely lehetővé teszi, hogy nyomon kövesse azokat az ügyfeleket, akik hajlandók megosztani a vállalatukkal kapcsolatos gondolataikat, és azonnal válaszolniuk aggályaikra vagy problémáikra. Megkérdezi vásárlóját, hogy milyen valószínűséggel ajánlják a céget egy barátjának vagy kollégának. Az NPS méri a vállalat és az ügyfelek közötti hűséget. Ha negatív visszajelzést kap, akkor azt felhasználja fejlesztésére. De amikor pozitívat kap, akkor éppen azonosította a márka promóterét.

Ezek az emberek lelkesek a termékéért/szolgáltatásáért, és remek lehetőséget jelentenek az ügyfél ajánlások gyűjtésére!

Amikor vásárlói 9 vagy 10 értéket választanak az NPS felmérésen, ötször nagyobb eséllyel ajánlják a céget barátaiknak, és pozitív véleményeket írnak termékeiről és cégéről.

Jelentős esély van arra, hogy ügyfelei még nem gondoltak még arra, hogy véleményt írjanak a vállalkozásáról. Nem mindenki gondolkozik úgy, hogy “szeretem ezt a terméket, hadd írjak véleményt róla!” Sokszor szükségük van egy bökésre. Pontosan ezért küldje el rendszeresen az NPS felméréseket az ügyfeleknek, és lépjen kapcsolatba promótereivel annak érdekében, hogy utólag gyűjtsön ajánlásokat.

Mindig lesz olyan ügyfélcsoport, amely nem válaszol. Ennek megváltoztatásának hatékony módja az, ha ösztönzőket kínál a vélemények és ajánlások írására. Ennek nagyszerű módja az, ha kuponokat kínál népszerű weboldalakhoz, például az Amazonhoz. Fontos kijelenteni, hogy elvárja tőlük, hogy őszinte értékelést vagy ajánlást írjanak, nem feltétlenül pozitívat. Az ösztönzés semmiképpen sem kapcsolódhat az értékelés pozitív jellegéhez.

Hogyan szerezzen ajánlásokat ügyfelektől?

Nézzük meg, hogyan kell ezt a gyakorlatban megtenni. Ebben a példában Nicereply felméréseket fogunk használni a LiveAgent integrációval. Kétféle módon gyűjtheti az ajánlásokat az NPS-en keresztül a Nicereply-al. Először elmagyarázzuk, hogyan szerezhetünk ajánlásokat az ügyfelektől az NPS-kampányokkal.

Szerezzen ajánlásokat az ügyfelektől egy “Campaign” terjesztéssel

Kezdje a Nicereply-fiók létrehozásával, és kövesse a LiveAgent integrációjával. Ezt követően készen áll az első NPS-kampány elküldésére ügyfeleinek. Fiókjában az NPS fülre kattint, és kattintson a “Campaigns” terjesztésre.

Most megadja a névjegyzékét, és importálja a LiveAgent ügyfélkapcsolatait (beillesztheti vagy feltölthet egy fájlt). Ezután a márkának megfelelő módon szerkesztheti a kampány megjelenését.

Ezután lépjen a kampánybeállítások közé, ahol szerkesztheti a tárgy vagy a feladó nevét, és ütemezheti a kampányát.

Az NPS-kampányy ütemezése megtörtént, és a megadott dátumon és időpontban elküldjük a partnerlistájára. Az összes összegyűjtött értékelést és megjegyzést megtekintheti a Nicereply Irányítópultjában.

Nézze csak! Ügyfelei válaszoltak az NPS felmérésére, és pozitív visszajelzéseket adtak Önnek. Mint láthatja, az ügyfél neve mellett egy kis kék boríték ikon található. Ez az ikon lehetővé teszi, hogy egy értékelésre egy kattintással válaszoljon.

Miután rákattint a borítékra, egy új e-mail jön létre az alapértelmezett e-mail kliensen belül. Ebben az e-mailben már meg lesz határozva a címzett e-mail címe.

Mindössze annyit kell tennie, hogy hozzon létre egy üzenetet, amely arra ösztönzi az ügyfeleket, hogy írjanak ajánlást a vállalat számára. Például kérheti cége értékelését egy olyan népszerű szoftver-összehasonlító webhelyen, mint például; G2Crowd, Capterra vagy GetApp. Vagy esetleg megkérheti ügyfeleit, hogy írjanak ajánlást közvetlenül a webhelyére.

Ajánlói kampánysablon (példa):

Kérjen ajánlásokat az ügyfelektől egy “Trigger” disztribúcióval

Van azonban egy másik módszer a felhasználói ajánlások összegyűjtésére, amely lehetővé teszi az utólagos üzenetek küldésének automatizálását is. Létrehozza Nicereply-fiókját, integrációt hoz létre a LiveAgent szolgáltatással, majd lépjen a fiókjában található NPS fülre, és kattintson a “Trigger” terjesztésre. A trigger egy automatikus e-mail, amely felmérést küld az ügyfélnek a jegyének megoldása után.

Válassza a LiveAgent integráció elemet a legördülő menüből a trigger viselkedésének kezeléséhez a trigger beállításokban. Megváltoztathatja az e-mail feladóját és a tárgyát, módosíthatja, hogy hány órával a kérdőív kitöltése után küldje el és egyebeket. A folytatás előtt el kell mentenie a változtatásokat és aktiválnia kell a ravaszt.

Az NPS kiváltó aktiválása után a Nicereply rendszeresen elkezdi vizsgálni a jegyek állapotát, és órákkal a jegyek megoldása után küld NPS felméréseket (meghatározott). Miután visszajelzéseket gyűjtött az ügyfelektől, láthatja azokat közvetlenül a minősített jegyen belül.

A Nicereply automatikusan hozzáad egy új jegycímkét és megjegyzést, amely meghatározza az értékelés értékét és megjegyzését.

Most már csak annyit kell tennie, hogy létrehoz egy új Szabályt a LiveAgent-fiókján belül, hogy az e-maileket automatikusan elküldje a márka promótereinek. A LiveAgent-fiókjában lépjen a Konfiguráció elemre, és kattintson az Automatizálás – Szabályok – Létrehozás gombra. Találjon ki egy új szabály nevet, és határozza meg annak feltételeit. Ebben a példában a szabályt Nicereply NPS ajánlásnak fogjuk nevezni. Új szabályun akkor kerül alkalmazásra, amikor a jegycímkék megváltoznak, és a feltételcsoport jegycímke; Nicereply NPS 10 hozzáadva. Ha szeretné, hozzáadhat egy másik feltételcsoportot az NPS 9 jegycímkéhez.

Az utolsó dolog, amit meg kell tennünk, egy cselekvés létrehozása. Válassza az e-mail küldését végrehajtandó műveletként. Ezután megváltoztathatja a feladó e-mail címét és azt, hogy kinek fogják elküldeni az e-mailt (válassza a Kérelmező lehetőséget). Ugyanazt a tárgyat és e-mail tartalmat fogjuk használni, mint az első példában. Ha elkészült az e-mail létrehozásával, egyszerűen mentse el az új szabályt, és készen áll a felhasználói ajánlások gyűjtésére!

Lezárás

Az ajánlások hatékony módja annak, hogy a vállalat a legtisztább és „hihetőbb” módon magyarázza el vállalatának értékét a meglévő ügyfelek számára. Az ügyfelek egykoron haboztak termékei vagy szolgáltatásai megvásárlásával kapcsolatban, ezért nagy segítséget nyújthatnak azok számára, akik most ilyen helyzetben vannak. Miután a potenciális új vásárló meghallgat valakit, akivel valóban kapcsolatban állhatnak – és olyannal, akinek nem az a feladata, hogy dicsérje a cégét -, akkor nagyobb valószínűséggel vásárol.

Az emberek sokkal nagyobb valószínűséggel hisznek abban az értékben, amelyet Ön mond, ha bizonyítékot kínálnak a hozzájuk hasonló problémákkal küzdő vállalkozások. A felhasználói ajánlások azért olyan hatalmasak, mert lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy reflektorfénybe kerüljenek az Ön vállalata helyett. Valójában a fogyasztók 58%-kal nagyobb eséllyel térnek el a konverziótól, ha már kapcsolatba léptek egy értékeléssel, ezért minél hamarabb kezdje el gyűjteni őket!

Fedeze fel saját maga

A tudás fontos, de csak akkor ha gyakorlatba ültetik. Teszteljen mindent amit akadémiánkon tanult közvetlenül a LiveAgent belsejében.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
Vissza az akadémiához Hozzon létre INGYENES fiókot

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..