Mi a jegy prioritása?
Minden jegyhez prioritást rendelünk hozzá az SLA szintje alapján. A Liveagent prioritást rendel hozzá a jegyekhez automatikusan, “kiszolgálás érkezési sorrendben” elv alapján, ha nem állított be az SLA szintet. A prioritásokat nézetek és jelentések létrehozására használják, és feltételként és műveletekként az automatizálásokban és az indítókban, valamint műveletekként a Szabályokban.
Expert’s note
A Jegyprioritás egy hatékony jegykezelő rendszer, amely lehetővé teszi az ügyfélszolgálat számára, hogy könnyen és hatékonyan kezelje az ügyfélprioritásokat.
Vásárlói elégedettség értékelés
Az adott szöveg alapján a cég egy új terméket kíván piacra vinni, ehhez pedig különböző marketing stratégiákat terveznek alkalmazni. A céljuk, hogy minél szélesebb körben elterjesszék a terméküket és növeljék a vásárlóik számát.
Növelje az átváltási rátákat a LiveAgent-el
Egyszerűsítse a vásárlási folyamatot, biztosítson több csatornás támogatást, chateljen vásárlóival valós időben. A jó átváltási ráta 2-5%. Gondolja újra az ajánlatát, optimalizálja az oldalát.
Hívásközpont sablonok, amelyek erős ügyfélkapcsolatokat építenek ki
A call center szkripteknek tartalmazniuk kell az ügynökök bemutatkozását, záró mondatokat és az ügyfelek várakoztatására szolgáló protokollokat.
Közösségi média támogató szoftver
Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.