AWeber integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az az AWeber?
Az AWeber egy e-mailes marketing eszköz, amelyet az AWeber Communications hozott létre 1998-ban. Az e-mail marketing egy kereskedelmi üzenet közvetlen marketingje az e-mailt használó emberek csoportjának. A legszélesebb értelmében véve minden e-mail, ami potenciális vagy jelenlegi ügyfélnek lett elküldve, e-mail marketingnek tekinthető. Az AWeber állítása szerint ma már több, mint 100 000 aktív ügyfelük van.
Hogyan használhatja?
Az ügynökeinek nem kell váltaniuk a platformok között, hogy nyomon kövessék, mi történik az Ön e-mailes marketingjével. A jegykezelő irányítópulton nyomon követheti az ügyfél-interakciókat és az e-mailes kampányokat.
Soha nem volt még ilyen egyszerű a feliratkozóinak kezelése az ügyfélszolgálati szoftveren belül. Az AWeber bővítmény aktiválása lehetővé teszi, hogy közvetlenül a LiveAgentből feliratkoztathasson és leiratkoztathasson kapcsolatokat az e-mailes marketinglistáiról. A spam e-mailek elküldésének elkerülése érdekében a feliratkozáskor egy feliratkozó e-mailt küldünk. (A feliratkozást meg kell erősítenie a személynek).
Előnyök
- Kövesse nyomon az ügyfél interakcióit
- Kövesse az e-mail kampányait
- Az ügyfél feliratkoztatása vagy leiratkoztatása
Az AWeber integrálása a LiveAgentbe
Aktiválhatja az LA konfigurációjában elérhető natív plugin segítségével.
Menjen a Konfiguráció > Rendszer > Bővítmények elemre, és keresse meg az AWeber integrációt. Kattintson a csúszkára az aktiválásához.
Az aktív integrációt a többi aktív bővítmény közötti integrációs listák tetején találja meg. Kattintson a kapcsoló melletti Konfigurációs fogaskerék ikonra, és új beállításablak nyílik meg.
Kattintson a Megerősítő kód letöltése elemre, és egy új böngészőablak nyílik meg. Másolja és illessze be a kapott kódot az AWeber Megerősítő kód beillesztése mezőbe, majd kattintson a Mentés gombra.
Hozzáadhat ügyfeleket és kampányokat külön listákhoz az AWeber e-mail kampányai szerint.
Kész is van. Most ellenőrizze a jegyeket, és az AWeber a jegykezelő nézete a jobb oldalon látható.
Az AWeber és a LiveAgent integrálása a Zapieren keresztül
Az AWeber és a LiveAgent közötti integráció a Zapieren keresztül is létrehozható. Hozzon létre egy Zapier-fiókot ha még nincs, és lépjen a LiveAgent + AWeber Integráció oldalra.
Görgessen lefelé, és válassza ki a kiváltó okot és a műveletet. Az egyik alkalmazásban megjelenő eseményindító aktiválja a másik műveletet, létrehozva az integrációt. Gondoljon arra hogy mit szeretne, hogy csináljon az alkalmazása, és válasszon.
Mivel néhány választási lehetőség áll rendelkezésre, ezt az útmutatót egy integrált új előfizető és egy új ügyfél hozzáadásával mutatjuk be. Akár ezt, akár egy másik integrációt választja, a folyamat meglehetősen egyszerű. Ha végzett, kattintson a kék csatlakozás gombra.
Most állítsa be a kiváltó okot. Jelentkezzen be az AWeber vagy a LiveAgent fiókba, az integrációtól függően, és kattintson az egyszerű folyamatra. Végezhet egy akció tesztet is, hogy lássa, működik-e. Ezt a lépést ki is hagyhatja.
A műveletek beállítása kissé több időt vehet igénybe, az integráció választásától függően. Esetünkben csak az ügyfél e-mail címét és néhány választható mezőt kellett kitöltenünk, hogy meghatározzuk, mi történjen, amikor a művelet elindul.
Ha végzett, végezzen integrációs tesztet. Nem szükséges, de ez azonnal teszteli az integrációt, így nem kell azt Önnek megtennie.
Siker!
Frequently Asked Questions
Mi az AWeber?
Az AWeber egy e-mail marketing szoftver, amely automatizálja az e-maileket, ami végső soron elősegíti a vállalat növekedését.
Hogyan integrálhatja az AWeber-t a LiveAgentbe?
Kövesse az alábbi útmutatót: 1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe 2. Keresse meg a Rendszert 3. Kattintson a Pluginokra 4. Aktiválja az AWeber-t 5. Másolja ki az API kulcsot, és helyezze be az AWeberbe
Ügyfélszolgálati igénylőlapok sablonjai
A marketing summary of the text in Hungarian would be: "A marketing szövegben bemutatott termék innovatív és vonzó, amely vonzza a vásárlókat az egyedi funkcióival és stílusával."
Ügyfélszolgálati szoftver ingatlan iparhoz
A többcsatornás ügyfélszolgálati szoftver segíthet a vállalatnak növelni az értékét és piaci jelenlétét az elégedett ügyfelek által. Az élő chattel lehetővé teszi a megfelelő információk időben történő biztosítását a jövőbeli tulajdonosok számára, ami javíthatja a piaci penetrációt és boldogabb vásárlókat eredményezhet. Tudjon meg többet az elégedett ügyfélérték növeléséről és az élő chattel előnyeiről.
Ügyfélszolgálati lágy készségek
A LiveAgent magyar ügyfélszolgálati szoftver, amely segít megoldani a vásárlói kérdéseket és biztosítja a kitűnő vásárlói élményt. Az ügyfélszolgálati képviselőknek empátiásnak és kommunikatívnak kell lenniük, és fontos a proaktív hallgatás és a pozitív hozzáállás. Az ügyfélszolgálati szoftver több funkciót kínál, beleértve az ügyféladatok kezelését és testreszabását.