RingCentral integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi a RingCentral?
A RingCentral egy call center szoftver különböző képességekkel. Hang, fax, üzenet, konferenciás- és web meeting lehetőségeket kínál. Segít a vállalkozásoknak kezelni mindent a call center kezeléstől a napi meetingekig.
Hogyan használhatja?
Kövesse hívásait, hangposta üzeneteit, új SMS üzeneteket és ügyfeleket. Generálhat hívásokat, küldhet faxot vagy sms-t, létrehozhat beszélgetéseket és kezelheti ügyfeleit.
Előnyök
- Kezelje hívásait, üzeneteit és még sok más, szoftver váltás nélkül
- Kapjon értesítést mi történik a RingCentral-on a LiveAgent-től
Hívásközpont sablonok, amelyek erős ügyfélkapcsolatokat építenek ki
A call center szkripteknek tartalmazniuk kell az ügynökök bemutatkozását, záró mondatokat és az ügyfelek várakoztatására szolgáló protokollokat.
Call center minőségbiztosítási ellenőrzőlista
Az ügyfélszolgálatban fontos a köszönetnyilvánítás, ami segít az elégedettség és a lojalitás kialakításában. Az ügynökök lehetnek személyesebbek is, ha az ügyfelek nevén szólítják őket. Az elégedettség megerősítéséhez érdemes megkérdezni a vásárlót, hogy elégedett volt-e és mit lehetett volna jobban csinálni. Egy kérdőíves követő üzenet pedig hatékonyabb lehet, mint egyszerűen telefonon kérdezni.
A magyar LiveAgent beépített CRM-jével az ügynökök azonnal láthatják, kivel kommunikálnak. Bármilyen csatornát is használnak ügyfelei, az ügynökei egyszerűen, kényelmesen és hatékonyan kezelhetik az összes ügyfél-interakciót egyetlen helyről. A szoftver több, mint 180 funkcióval és több mint 40 integrációval rendelkezik, hogy megfeleljen az üzleti igényeknek. A magyar LiveAgent a legjobb ár-érték arányt kínálja az Ön pénzéért, teljesen átlátható árakkal, havonta csak valós használatért számlázva.