A legjobb ingyenes call center szoftver

Élvezze a korlátlan hívásrögzítéseket, visszahívásokat és IVR-t már mától!

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Ingyenes call center szoftverre van szüksége?

A CCW szerint a vállalatok 62% -a gondolja úgy, hogy a jövőbeli beruházások legnagyobb kihívása a jelenlegi call center szoftverrel való integráció lesz.

A magyar LiveAgent használatával ez nem jelenthet kihívást. Adja hozzá telefonszámát a LiveAgenthez és kezdjen hívásokat kezdeményezni és fogadni böngészőn, vezetékes telefonon vagy mobilalkalmazásokon keresztül. Korlátlan hívásfelvételeket tárolhat a in LiveAgentben és felhasználhatja őket képzési vagy jogi célokra.

Kezdje el növelni az ügyfél-elégedettség szintjét és az ügynökök hatékonyságát az ingyenes call center szoftverünkkel még ma!

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Az ingyenes call center megoldás előnyei

Vezessen be egy ingyenes call center szoftvert vállalkozásába és élvezze ezeket az előnyöket:

Gyorsabb Válaszidő

Szoftverünk olyan ingyenes jegykezelő szolgáltatásokat tartalmaz, amelyek segítenek az ügyfelek kérdéseinek megoldására fordított idő minimalizálásában.

Egyetlen Kapcsolattartó Pont

Az ügyfélszolgálati csapat egy helyen képes kezelni a több csatornából beérkező ügyfélkéréseket.

Az Ügyfélszolgálati Csapat Teljesítményének Növelése

Az összes támogatási csatornát egy helyen kezelve ügynökei kevesebb időt töltenek több eszköz megfigyelésére.

Ingyenes call center szoftver funkciók

A LiveAgent ingyenes call center szoftvere rengeteg időt takarít meg Önnek és növeli az ügynökök hatékonyságát. Szabadítsa meg ügynökeit több eszköz és telefonos alkalmazás figyelemmel kísérésétől. A LiveAgent ingyenes call center szoftverével minden hívása tárcsázható és fogadható a LiveAgent irányítópultján vagy a LiveAgent alkalmazásunkon keresztül. Ingyenes telefonos szoftverünk támogatja az ügynökei közötti belső hívásokat is.

Egy másik alapvető előnyünk a hívásrögzítő szolgáltatásunk. Ez a funkció lehetővé teszi a hívásfelvételek tárolását és visszajátszását képzési és jogi célokra.

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent
features overview - integration

További ingyenes szolgáltatások

Javítsa ügyfélszolgálatát ingyenes call center szoftverünkkel. A telefonközpont funkcióin kívül ingyenes univerzális postaládás jegykezelő rendszert, élő chat-et, tudásbázist és korlátlan ügynököket biztosítunk.

Ingyenes telefonos szoftverünk örökre ingyenes marad, de vannak olyan korlátozásai, mint például a 7 napos jegykeresési előzmények, 1 e-mail cím, 1 telefonszám és 1 élő csevegés gomb. Ha érdeklik a fejlettebb funkciók, vagy nem szeretne korlátozásokat a csevegő gombok, e-mailek vagy telefonszámok számában, akkor tekintse meg különböző árkategóriás csomagjainkat.

Az ingyenes call center szoftver megakadályozza az ügyfélszolgálat hanyatlását

Lassú Válaszidő

Az amerikaiak 12%-a a lassú válaszidőt tartja az első számú frusztrációnak az ügyfélszolgálat iránt. Statista

A Médiát Átfogó Átláthatóság Hiánya

A fogyasztók 72%-a gyenge ügyfélszolgálatnak találja, ha a problémát több embernek kell elmagyaráznia. Dimensional Research

Az Átláthatóság Hiánya

A fogyasztók 72% -a azt mondja, hogy amikor kapcsolatba lépnek az ügyfélszolgálattal, elvárják az ügynöktől, hogy „tudja, kik ők, mit vásároltak, és legyen belelátása a korábbi tevékenységeibe”. Microsoft

Men shaking hands - illustration

Próbálja ki a LiveAgentet még ma!

A LiveAgent a legkelendőbb és #1-nak minősített help desk szoftver SMB számára 2020-ban. Próbálja ki az ingyenes call center megoldásunkat és váltson bármikor különböző árkategóriás csomagra, hogy korlátlan jegyelőzményeket és további szolgáltatásokat kapjon, illetve hogy korlátozások nélkül használhassa az élő csevegés gombjait, e-mail címeket, telefonszámokat és kapcsolatfelvételi űrlapjainak.

Kapcsolódó cikkek ehhezIngyenes Call Center Szoftver
Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Élő chat

Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Támogatás

Az értékesítési vezetők 80%-a mesterséges intelligenciát használ az ügyfélményben. A chatbotok és e-mail marketing fontos szerepet játszanak a digitális marketingben. Az ügyfélszolgálati csapat fontos a vállalkozás sikerében.

Amit lát, azt kapja (WYSIWYG) szerkesztővel testreszabhatja cikkei dizájnját és megjelenítheti a tartalmat a kívánt módon.

WYSIWYG szerkesztő cikkekhez

A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tudásbázis cikkek, jegyek és e-mail sablonok formázását, valamint számos szerkesztési lehetőséget kínál, mint például betűtípusok változtatása és képek hozzáadása. Azok, akik értenek a dizájnhoz, egyéni tudásbázis cikkeket is készíthetnek a HTML és CSS szerkesztő segítségével.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x