A legjobb ingyenes call center szoftver

Élvezze a korlátlan hívásrögzítéseket, visszahívásokat és IVR-t már mától!

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Ingyenes call center szoftverre van szüksége?

A CCW szerint a vállalatok 62% -a gondolja úgy, hogy a jövőbeli beruházások legnagyobb kihívása a jelenlegi call center szoftverrel való integráció lesz.

A magyar LiveAgent használatával ez nem jelenthet kihívást. Adja hozzá telefonszámát a LiveAgenthez és kezdjen hívásokat kezdeményezni és fogadni böngészőn, vezetékes telefonon vagy mobilalkalmazásokon keresztül. Korlátlan hívásfelvételeket tárolhat a in LiveAgentben és felhasználhatja őket képzési vagy jogi célokra.

Kezdje el növelni az ügyfél-elégedettség szintjét és az ügynökök hatékonyságát az ingyenes call center szoftverünkkel még ma!

  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software

Az ingyenes call center megoldás előnyei

Vezessen be egy ingyenes call center szoftvert vállalkozásába és élvezze ezeket az előnyöket:

Gyorsabb Válaszidő

Szoftverünk olyan ingyenes jegykezelő szolgáltatásokat tartalmaz, amelyek segítenek az ügyfelek kérdéseinek megoldására fordított idő minimalizálásában.

Egyetlen Kapcsolattartó Pont

Az ügyfélszolgálati csapat egy helyen képes kezelni a több csatornából beérkező ügyfélkéréseket.

Az Ügyfélszolgálati Csapat Teljesítményének Növelése

Az összes támogatási csatornát egy helyen kezelve ügynökei kevesebb időt töltenek több eszköz megfigyelésére.

Ingyenes call center szoftver funkciók

A LiveAgent ingyenes call center szoftvere rengeteg időt takarít meg Önnek és növeli az ügynökök hatékonyságát. Szabadítsa meg ügynökeit több eszköz és telefonos alkalmazás figyelemmel kísérésétől. A LiveAgent ingyenes call center szoftverével minden hívása tárcsázható és fogadható a LiveAgent irányítópultján vagy a LiveAgent alkalmazásunkon keresztül. Ingyenes telefonos szoftverünk támogatja az ügynökei közötti belső hívásokat is.

Egy másik alapvető előnyünk a hívásrögzítő szolgáltatásunk. Ez a funkció lehetővé teszi a hívásfelvételek tárolását és visszajátszását képzési és jogi célokra.

Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
features overview - integration

További ingyenes szolgáltatások

Javítsa ügyfélszolgálatát ingyenes call center szoftverünkkel. A telefonközpont funkcióin kívül ingyenes univerzális postaládás jegykezelő rendszert, élő chat-et, tudásbázist és korlátlan ügynököket biztosítunk.

Ingyenes telefonos szoftverünk örökre ingyenes marad, de vannak olyan korlátozásai, mint például a 7 napos jegykeresési előzmények, 1 e-mail cím, 1 telefonszám és 1 élő csevegés gomb. Ha érdeklik a fejlettebb funkciók, vagy nem szeretne korlátozásokat a csevegő gombok, e-mailek vagy telefonszámok számában, akkor tekintse meg különböző árkategóriás csomagjainkat.

Az ingyenes call center szoftver megakadályozza az ügyfélszolgálat hanyatlását

Lassú Válaszidő

Az amerikaiak 12%-a a lassú válaszidőt tartja az első számú frusztrációnak az ügyfélszolgálat iránt. Statista

A Médiát Átfogó Átláthatóság Hiánya

A fogyasztók 72%-a gyenge ügyfélszolgálatnak találja, ha a problémát több embernek kell elmagyaráznia. Dimensional Research

Az Átláthatóság Hiánya

A fogyasztók 72% -a azt mondja, hogy amikor kapcsolatba lépnek az ügyfélszolgálattal, elvárják az ügynöktől, hogy „tudja, kik ők, mit vásároltak, és legyen belelátása a korábbi tevékenységeibe”. Microsoft

Men shaking hands - illustration

Próbálja ki a LiveAgentet még ma!

A LiveAgent a legkelendőbb és #1-nak minősített help desk szoftver SMB számára 2020-ban. Próbálja ki az ingyenes call center megoldásunkat és váltson bármikor különböző árkategóriás csomagra, hogy korlátlan jegyelőzményeket és további szolgáltatásokat kapjon, illetve hogy korlátozások nélkül használhassa az élő csevegés gombjait, e-mail címeket, telefonszámokat és kapcsolatfelvételi űrlapjainak.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Megéri az ingyenes Call Center szoftver?

Az ingyenes call center szoftver mindenképp megéri, ha szoloprén vagy kisvállalkozás, amelynek csak egy telefonszámra van szüksége, és nincs szüksége további funkciókra, például; hívásrögzítés vagy IVR. A LiveAgent azonban egy teljes körű help desk megoldás, amely magában foglalja a call center szoftvert is. Bár az ingyenes verziónknak kevesebb funkciója lehet, ez általában nagyszerű lehetőség a kisvállalkozások számára. Ez magában foglalja a jegykezelést, a telefonszámot, a chat gombot, az alapvető jelentéseket és az ügyfélportált.

Van olyan ingyenes call center szoftver, amely megfelel üzleti célokra?

Nagyon sok különböző call center rendszer kínál ingyenes próbaverziót vagy ingyenes fiókot. Ha szeretné megtalálni a megfelelőt, tekintsen meg szoftver-áttekintő webhelyeket az összehasonlításhoz. A LiveAgent egy ügyfélszolgálati megoldás, amely telefonos központot is tartalmaz. Örökre ingyenes fiókot és ingyenes próbaverziót kínálunk mindazoknak, akik érdeklődnek a széles körű help desk szolgáltatásaink iránt.

Fontolóra vegyem a fizetős call center szoftvert?

Ha funkciókban gazdag call center szoftvert keres, akkor a válasz igen. Az ingyenes hívásközpont szoftvereknek általában vannak korlátai, vagy, ahogy mondani szoktuk, minimális lehetőségekkel rendelkeznek. Mindez azonban attól függ, hogy milyenek a vállalat preferenciái és igényei.

Related Articles to Ingyenes Call Center Szoftver
Növelje az átváltási rátákat az ügyfélszolgálati stratégia helyes beállításával, mint például beültetni az élő chat funkciót, hogy valós idejű támogatást tudjon nyújtani.

Növelje az átváltási rátákat a LiveAgent-el

A LiveAgent lehetőséget biztosít az átváltási ráták növelésére az ügyfélszolgálati stratégia helyes beállításával és az élő chat beültetésével. Azok a vállalatok, amelyek az ügyfélszolgálatukra fókuszálnak, 11%-al magasabb átváltási rátát jelentettek, mint azok, akik nem erre fókuszálnak.

A magyar LiveAgent ingyenes élő chat szoftvere lehetőséget nyújt arra, hogy weboldala látogatóit vásárlókká alakítsa. Használja a leggyorsabb chat widgetet.

Szüksége van egy magyar, ingyenes élő chat szoftverre?

Az ügyfelek nagy része online élő chat támogatást igényel. Az ingyenes csevegő szoftver előnyei közé tartozik a vásárlói elégedettség, a gyorsabb válaszidő, az ügynökei hatékonyságának növelése és a megtérülés javítása. Az élő chat lehetősége növeli a fogyasztók vásárlási hajlandóságát, így érdemes kipróbálni az ingyenes alkalmazást a saját cégében. A LiveAgent személyre szabható és nyelvileg is alkalmazkodó chat widgetet biztosít, így könnyű létrehozni az örök érvényű ingyenes fiókot.

Ha egy ingyenes magyar tudásbázist keres, a LiveAgentet Önnek találták ki. Tekintse meg az ügyfélszolgálati megoldásainkat és tudjon meg többet.

Ingyenes magyar tudásbázis szoftvert keres?

A LiveAgent tudásbázis-megoldása lehetővé teszi fájlok csatolását cikkekhez, ami csökkenti a felesleges ügyfélkérdéseket és javítja az ügyfélkommunikációt. A LiveAgent már több mint 21 000 vállalkozásnak segített az ügyfélszolgálatban, és könnyedén felállítható tudásbázist biztosít az ügyfelek számára.

Szeretne LiveCall-ról váltani? Bennünk megbízhat! Vegye fel a kapcsolatot a LiveAgent csapatával és kezdje el adatait áthozni hozzánk ingyenesen még ma!

Szeretne váltani LiveCall-ról?

A LiveAgent teljeskörű help desk megoldásokat kínál, amelyeket könnyen integrálhat más alkalmazásokkal. Lenyűgöző ügyfélszolgálatot nyújtunk 24/7, és támogatjuk a nyelvhez tartozó alkalmazásokat. Áttérhet LiveAgentre és élvezheti a megtakarításokat és a beruházások megtérülését. Válasszon a háromféle csomagunk közül, amelyek mindegyike tartalmazza a több mint 175 funkciót és a 40 integrációt, valamint a 43 nyelvi fordítás lehetőségét.

Ingyenes magyar ügyfélmenedzsment szoftvert keres?

A CRM rendszer lehetővé teszi az ügyfelek szegmentálását és a velük kapcsolatos információk megtekintését, ami gördülékenyebb ügyfélkommunikációt eredményez. Ez előnyt nyújthat bármilyen méretű vállalkozásnak a versenytársakkal szemben. Egy nagyszerű ingyenes ügyfélkezelő szoftver egységesíti az ügyfélszolgálati csatornákat, és tartalmaz alapvető jelentéseket az ügyfélszolgálati teljesítményről. A CRM rövidítése az ügyfélkapcsolat-kezelésnek.

Növelje a vásárlói kapcsolatot a testre szabott összcsatornás támogatással. Hagyjon vásárlóinak nagyszerű érzést minden alkalommal, amikor a vállalatával lépnek interakcióba.

Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel

Az ügyfeleknek fontos az információ, amit biztosítunk nekik a weboldalunkon. Ha kérdéseik vannak, segítséget tudunk nyújtani 0-24. Visszajelzést kaphatunk tőlük az ügyfélportálunkon keresztül, ami segít nekünk növelni a vásárlói kapcsolatunkat és interaktív elemeket készíteni. Állítsuk be tehát a tudásbázisunkat és legyünk jobbak az okos vásárlói kapcsolat szoftverrel még ma!

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót