A CCW szerint a vállalatok 62% -a gondolja úgy, hogy a jövőbeli beruházások legnagyobb kihívása a jelenlegi call center szoftverrel való integráció lesz.
A magyar LiveAgent használatával ez nem jelenthet kihívást. Adja hozzá telefonszámát a LiveAgenthez és kezdjen hívásokat kezdeményezni és fogadni böngészőn, vezetékes telefonon vagy mobilalkalmazásokon keresztül. Korlátlan hívásfelvételeket tárolhat a in LiveAgentben és felhasználhatja őket képzési vagy jogi célokra.
Kezdje el növelni az ügyfél-elégedettség szintjét és az ügynökök hatékonyságát az ingyenes call center szoftverünkkel még ma!
Élvezze az örök érvényű ingyenes fiókot!
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Vezessen be egy ingyenes call center szoftvert vállalkozásába és élvezze ezeket az előnyöket:
Szoftverünk olyan ingyenes jegykezelő szolgáltatásokat tartalmaz, amelyek segítenek az ügyfelek kérdéseinek megoldására fordított idő minimalizálásában.
Az ügyfélszolgálati csapat egy helyen képes kezelni a több csatornából beérkező ügyfélkéréseket.
Az összes támogatási csatornát egy helyen kezelve ügynökei kevesebb időt töltenek több eszköz megfigyelésére.
A LiveAgent ingyenes call center szoftvere rengeteg időt takarít meg Önnek és növeli az ügynökök hatékonyságát. Szabadítsa meg ügynökeit több eszköz és telefonos alkalmazás figyelemmel kísérésétől. A LiveAgent ingyenes call center szoftverével minden hívása tárcsázható és fogadható a LiveAgent irányítópultján vagy a LiveAgent alkalmazásunkon keresztül. Ingyenes telefonos szoftverünk támogatja az ügynökei közötti belső hívásokat is.
Egy másik alapvető előnyünk a hívásrögzítő szolgáltatásunk. Ez a funkció lehetővé teszi a hívásfelvételek tárolását és visszajátszását képzési és jogi célokra.
Javítsa ügyfélszolgálatát ingyenes call center szoftverünkkel. A telefonközpont funkcióin kívül ingyenes univerzális postaládás jegykezelő rendszert, élő chat-et, tudásbázist és korlátlan ügynököket biztosítunk.
Ingyenes telefonos szoftverünk örökre ingyenes marad, de vannak olyan korlátozásai, mint például a 7 napos jegykeresési előzmények, 1 e-mail cím, 1 telefonszám és 1 élő csevegés gomb. Ha érdeklik a fejlettebb funkciók, vagy nem szeretne korlátozásokat a csevegő gombok, e-mailek vagy telefonszámok számában, akkor tekintse meg különböző árkategóriás csomagjainkat.
Az amerikaiak 12%-a a lassú válaszidőt tartja az első számú frusztrációnak az ügyfélszolgálat iránt. Statista
A fogyasztók 72%-a gyenge ügyfélszolgálatnak találja, ha a problémát több embernek kell elmagyaráznia. Dimensional Research
A fogyasztók 72% -a azt mondja, hogy amikor kapcsolatba lépnek az ügyfélszolgálattal, elvárják az ügynöktől, hogy „tudja, kik ők, mit vásároltak, és legyen belelátása a korábbi tevékenységeibe”. Microsoft
A LiveAgent a legkelendőbb és #1-nak minősített help desk szoftver SMB számára 2020-ban. Próbálja ki az ingyenes call center megoldásunkat és váltson bármikor különböző árkategóriás csomagra, hogy korlátlan jegyelőzményeket és további szolgáltatásokat kapjon, illetve hogy korlátozások nélkül használhassa az élő csevegés gombjait, e-mail címeket, telefonszámokat és kapcsolatfelvételi űrlapjainak.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Az ingyenes call center szoftver mindenképp megéri, ha szoloprén vagy kisvállalkozás, amelynek csak egy telefonszámra van szüksége, és nincs szüksége további funkciókra, például; hívásrögzítés vagy IVR. A LiveAgent azonban egy teljes körű help desk megoldás, amely magában foglalja a call center szoftvert is. Bár az ingyenes verziónknak kevesebb funkciója lehet, ez általában nagyszerű lehetőség a kisvállalkozások számára. Ez magában foglalja a jegykezelést, a telefonszámot, a chat gombot, az alapvető jelentéseket és az ügyfélportált.
Nagyon sok különböző call center rendszer kínál ingyenes próbaverziót vagy ingyenes fiókot. Ha szeretné megtalálni a megfelelőt, tekintsen meg szoftver-áttekintő webhelyeket az összehasonlításhoz. A LiveAgent egy ügyfélszolgálati megoldás, amely telefonos központot is tartalmaz. Örökre ingyenes fiókot és ingyenes próbaverziót kínálunk mindazoknak, akik érdeklődnek a széles körű help desk szolgáltatásaink iránt.
Ha funkciókban gazdag call center szoftvert keres, akkor a válasz igen. Az ingyenes hívásközpont szoftvereknek általában vannak korlátai, vagy, ahogy mondani szoktuk, minimális lehetőségekkel rendelkeznek. Mindez azonban attól függ, hogy milyenek a vállalat preferenciái és igényei.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk