Növelje az átváltási rátákat a LiveAgent-el
A LiveAgent lehetőséget biztosít az átváltási ráták növelésére az ügyfélszolgálati stratégia helyes beállításával és az élő chat beültetésével. Azok a vállalatok, amelyek az ügyfélszolgálatukra fókuszálnak, 11%-al magasabb átváltási rátát jelentettek, mint azok, akik nem erre fókuszálnak.
Szüksége van egy magyar, ingyenes élő chat szoftverre?
Az ügyfelek nagy része online élő chat támogatást igényel. Az ingyenes csevegő szoftver előnyei közé tartozik a vásárlói elégedettség, a gyorsabb válaszidő, az ügynökei hatékonyságának növelése és a megtérülés javítása. Az élő chat lehetősége növeli a fogyasztók vásárlási hajlandóságát, így érdemes kipróbálni az ingyenes alkalmazást a saját cégében. A LiveAgent személyre szabható és nyelvileg is alkalmazkodó chat widgetet biztosít, így könnyű létrehozni az örök érvényű ingyenes fiókot.
Ingyenes magyar tudásbázis szoftvert keres?
A LiveAgent tudásbázis-megoldása lehetővé teszi fájlok csatolását cikkekhez, ami csökkenti a felesleges ügyfélkérdéseket és javítja az ügyfélkommunikációt. A LiveAgent már több mint 21 000 vállalkozásnak segített az ügyfélszolgálatban, és könnyedén felállítható tudásbázist biztosít az ügyfelek számára.
Szeretne váltani LiveCall-ról?
A LiveAgent teljeskörű help desk megoldásokat kínál, amelyeket könnyen integrálhat más alkalmazásokkal. Lenyűgöző ügyfélszolgálatot nyújtunk 24/7, és támogatjuk a nyelvhez tartozó alkalmazásokat. Áttérhet LiveAgentre és élvezheti a megtakarításokat és a beruházások megtérülését. Válasszon a háromféle csomagunk közül, amelyek mindegyike tartalmazza a több mint 175 funkciót és a 40 integrációt, valamint a 43 nyelvi fordítás lehetőségét.
Ingyenes magyar ügyfélmenedzsment szoftvert keres?
A CRM rendszer lehetővé teszi az ügyfelek szegmentálását és a velük kapcsolatos információk megtekintését, ami gördülékenyebb ügyfélkommunikációt eredményez. Ez előnyt nyújthat bármilyen méretű vállalkozásnak a versenytársakkal szemben. Egy nagyszerű ingyenes ügyfélkezelő szoftver egységesíti az ügyfélszolgálati csatornákat, és tartalmaz alapvető jelentéseket az ügyfélszolgálati teljesítményről. A CRM rövidítése az ügyfélkapcsolat-kezelésnek.
Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel
Az ügyfeleknek fontos az információ, amit biztosítunk nekik a weboldalunkon. Ha kérdéseik vannak, segítséget tudunk nyújtani 0-24. Visszajelzést kaphatunk tőlük az ügyfélportálunkon keresztül, ami segít nekünk növelni a vásárlói kapcsolatunkat és interaktív elemeket készíteni. Állítsuk be tehát a tudásbázisunkat és legyünk jobbak az okos vásárlói kapcsolat szoftverrel még ma!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk