Google Űrlapok integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi a Google Űrlapok?
A Google Űrlapok egy felmérés adminisztrációs szoftver. A Google Dokumentum Szerkesztő csomag része. Adatok, információk, gyűjtésére és kutatásokra használják felmérések útján. A Google Űrlapok mindenki számára ingyenesen használható.
Hogyan használhatja?
Amikor integrálja a LiveAgenttel, megtalálja és létrehozhatja a válaszokat, követheti az értesítéseket és kezelheti az űrlapokat. Ezen funkciók közül sok közvetlenül elvégezhető az irányítópultról, így nem kell váltania az alkalmazások között.
Előnyök
- Kezeli űrlapjait egyetlen szoftveren belül
- Válaszok hozzáadása vagy módosítása
- Nincs több váltogatás szoftverek között
Hogyan integrálható a Google Űrlapok a LiveAgenttel a Zapieren keresztül?
A Google Űrlapokat a Zapier szolgáltatáson keresztül integrálhatja. A Zapier lehetővé teszi két alkalmazás zökkenőmentes összekapcsolását és integrációk létrehozását közöttük. Ezen a linken létre kell hoznia egy Zapier-fiókot. Ha kész, menjen a Google Űrlapok + LiveAgent integrációs oldalára a Zapieren.
Görgessen lefelé az oldalon, amíg meg nem jelenik az eseményindító és a művelet kiválasztása. A LiveAgent és más alkalmazások integrálásának első lépése az, hogy kiválassza, mit szeretne tenni az integrációval. Ez a megfelelő eseménykiváltó okok és műveletek kiválasztásával történhet.
Az integrációs beállításoktól függően az eseménykiváltót és a műveletet beállító lehetőség a kombinációtól függően változhat. Az integrációs folyamat azonban általában könnyű marad, és perceken belül elvégezhető.
Elég sok kombináció közül lehet választani. Példaként bemutatunk egy útmutatót az Űrlapok új vagy frissített válasz kiváltására a táblázatokban és a LiveAgent beszélgetés létrehozása műveletben. A választás után egyszerűen kattintson az alábbi kék Csatlakozás gombra a folytatáshoz.
Ehhez a lépéshez meg kell adnunk bejelentkezési adatainkat és hozzáférést kell biztosítanunk a Zapierhez. Azt is kiválaszthatjuk, hogy melyik táblázat, munkalap vagy oszlop és annak tartalma kerüljön az integráció részévé.
Miután megadta ezeket az adatokat, a Zapier aktiválási tesztet kér. Dönthet úgy, hogy kihagyja, de javasoljuk, hogy folytassa vele, hogy ellenőrizze, helyesen működik-e.
Most a LiveAgent műveletről. Mivel azt akarjuk, hogy integrációnk beszélgetést hozzon létre a jegyrendszerünkben, konfigurálnunk kell annak feladóját, címzettjét és üzenetét. Van még egy részleg szakasz is, amely meghatározza, hogy melyik osztálynak küldik a jegyet.
A telepítés ezen része tartalmazza a nem kötelező mezőket is, például a címzett nevét, a CC e-mail címét, az üzenet azonosítóját és egyebeket. Választhatja ezeknek a mezőknek a kitöltését, ha azt szeretné, hogy üzenete pontosabb legyen.
Az integrációs folyamat utolsó része a teszt.
Siker! Az integráció készen áll. Kattintson a Zap bekapcsolására az aktiválásához és a használat megkezdéséhez. Minden alkalommal kap egy üzenetet a jegyrendszerben, ha új vagy frissített válasz érkezik a táblázataiba.
Ha több különböző integrációt szeretne létrehozni, térjen vissza a cikk elején található Zapier oldalra, és kövesse ugyanezt a folyamatot.
Frequently Asked Questions
Milyen előnyökkel jár a Google űrlapok a LiveAgent használatával?
- kezelheti Google űrlapjait a LiveAgentből - értesítéseket kaphat az új válaszokról a LiveAgentben
Hogyan integrálhatja a Google űrlapokat a LiveAgentbe?
1. Jelentkezzen be Zapier-fiókjába 2. Irány a Zapier - LiveAgent + Google Űrlapok 3. Válassza ki a preferenciáit 4. Kattintson a Csatlakoztatás gombra
A LiveAgent platform bemutatása mellett a weboldal sütiket használ, lehetőség van a kapcsolatfelvételre a cégvezetőkkel és a Free Trial-hez nem szükséges bankkártya. A LiveAgent ajánlott kiskereskedőknek, beépített csevegőszoba és ingyenes migrációval rendelkezik. Az oldalon lehetőség van fiók létrehozására és a sütik elfogadására vagy elutasítására. Az ügyfélszolgálati szoftver növelheti az élő csevegés használatát az ügyfélszolgálatban és időpontos válaszokat ad a kérdésekre. Az oldaltérkép tartalmazza a felhasználási feltételeket, a biztonsági politikát és az adatvédelmi irányelveket.
Az automatizált megoldás jelentős előnyöket kínál WordPress webhelyek számára, mint jobb felhasználói élmény, hosszabb időtöltés és személyre szabott link-equity elosztás. A LiveAgent chat eszköz segítséget nyújt a vásárlóknak és a látogatói viselkedés nyomon követésére is lehetőséget ad. A LiveAgent célja az ügyfélszolgálat játékosítása és az ügynökök motiválása, növelése a hatékonyság és elősegítése a csapatmunka. A LiveAgent feliratkozást kínál és küld egy üzenetet az e-mail címére, a belépési adatokkal.
LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely különböző funkciókkal rendelkezik, mint például telefonrendszerek, bejövő híváskezelés, panaszkezelési rendszer és ügyfélportál szoftver. A cégről és partnereiről, valamint az árakról és támogatási lehetőségekről is található információ. Sales kontaktok is megjelennek a szövegben, valamint a lehetőség arra, hogy feliratkozzanak a hírlevelekre és demót kérjenek.