Partner
Mi a Google Űrlapok?
A Google Űrlapok egy felmérés adminisztrációs szoftver. A Google Dokumentum Szerkesztő csomag része. Adatok, információk, gyűjtésére és kutatásokra használják felmérések útján. A Google Űrlapok mindenki számára ingyenesen használható.
Hogyan használhatja?
Amikor integrálja a LiveAgenttel, megtalálja és létrehozhatja a válaszokat, követheti az értesítéseket és kezelheti az űrlapokat. Ezen funkciók közül sok közvetlenül elvégezhető az irányítópultról, így nem kell váltania az alkalmazások között.
Előnyök
- Kezeli űrlapjait egyetlen szoftveren belül
- Válaszok hozzáadása vagy módosítása
- Nincs több váltogatás szoftverek között
Hogyan integrálható a Google Űrlapok a LiveAgenttel a Zapieren keresztül?
A Google Űrlapokat a Zapier szolgáltatáson keresztül integrálhatja. A Zapier lehetővé teszi két alkalmazás zökkenőmentes összekapcsolását és integrációk létrehozását közöttük. Ezen a linken létre kell hoznia egy Zapier-fiókot. Ha kész, menjen a Google Űrlapok + LiveAgent integrációs oldalára a Zapieren.

Görgessen lefelé az oldalon, amíg meg nem jelenik az eseményindító és a művelet kiválasztása. A LiveAgent és más alkalmazások integrálásának első lépése az, hogy kiválassza, mit szeretne tenni az integrációval. Ez a megfelelő eseménykiváltó okok és műveletek kiválasztásával történhet.
Az integrációs beállításoktól függően az eseménykiváltót és a műveletet beállító lehetőség a kombinációtól függően változhat. Az integrációs folyamat azonban általában könnyű marad, és perceken belül elvégezhető.
Elég sok kombináció közül lehet választani. Példaként bemutatunk egy útmutatót az Űrlapok új vagy frissített válasz kiváltására a táblázatokban és a LiveAgent beszélgetés létrehozása műveletben. A választás után egyszerűen kattintson az alábbi kék Csatlakozás gombra a folytatáshoz.

Ehhez a lépéshez meg kell adnunk bejelentkezési adatainkat és hozzáférést kell biztosítanunk a Zapierhez. Azt is kiválaszthatjuk, hogy melyik táblázat, munkalap vagy oszlop és annak tartalma kerüljön az integráció részévé.

Miután megadta ezeket az adatokat, a Zapier aktiválási tesztet kér. Dönthet úgy, hogy kihagyja, de javasoljuk, hogy folytassa vele, hogy ellenőrizze, helyesen működik-e.

Most a LiveAgent műveletről. Mivel azt akarjuk, hogy integrációnk beszélgetést hozzon létre a jegyrendszerünkben, konfigurálnunk kell annak feladóját, címzettjét és üzenetét. Van még egy részleg szakasz is, amely meghatározza, hogy melyik osztálynak küldik a jegyet.
A telepítés ezen része tartalmazza a nem kötelező mezőket is, például a címzett nevét, a CC e-mail címét, az üzenet azonosítóját és egyebeket. Választhatja ezeknek a mezőknek a kitöltését, ha azt szeretné, hogy üzenete pontosabb legyen.

Az integrációs folyamat utolsó része a teszt.

Siker! Az integráció készen áll. Kattintson a Zap bekapcsolására az aktiválásához és a használat megkezdéséhez. Minden alkalommal kap egy üzenetet a jegyrendszerben, ha új vagy frissített válasz érkezik a táblázataiba.

Ha több különböző integrációt szeretne létrehozni, térjen vissza a cikk elején található Zapier oldalra, és kövesse ugyanezt a folyamatot.
Frequently asked questions
Milyen előnyökkel jár a Google űrlapok a LiveAgent használatával?
- kezelheti Google űrlapjait a LiveAgentből - értesítéseket kaphat az új válaszokról a LiveAgentben
Hogyan integrálhatja a Google űrlapokat a LiveAgentbe?
1. Jelentkezzen be Zapier-fiókjába 2. Irány a Zapier - LiveAgent + Google Űrlapok 3. Válassza ki a preferenciáit 4. Kattintson a Csatlakoztatás gombra
Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára
A LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára az ügyfélszolgálat és az értékesítés hatékonyabb kezelését. Az alkalmazás számos funkciót és integrációs lehetőséget kínál, valamint biztonságos és gyors működést biztosít. A proaktív chat lehetőségek a stratégiai ügyfélfogalom elérését segítik. Az IVR technológia könnyebb elérhetőséget és költségcsökkentést biztosít az ügyfeleknek és a vállalkozásoknak.
A LiveAgent rendszere inbound értékesítési kampányokhoz használható kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat kínál. Az ügyfélszolgálati jelentések az ügyfélszolgálati igényekről és az ügynökök teljesítményéről adnak áttekintést. Integrációs kérelem sablonok segítségével a digitális termékek és szolgáltatások könnyen integrálhatók a LiveAgent rendszerébe. A gamifikáció pedig növeli az ügyfélszolgálatban dolgozók motivációját.
A tudásbázis-cikkekhez könnyen csatolhatók fájlok. Lehetővé teszi az online közösségteremtést, hogy az ügyfelek segíthessenek egymásnak. A LiveAgent számos ügyfélszolgálati megoldást kínál, mint például a Help Desk, a Jegykezelő rendszer és az Élő Chat. Ingyenes csevegőszobát kínál weboldalak számára is.
A kimenő értékesítési folyamat magában foglalja a lead azonosítást, generálást, minősítést, pitch adást és az ügyletek lezárását. A legfontosabb kimenő értékesítési mutatók a csatornamutatók és az elköteleződési mutatók. A kimenő értékesítési csapat létrehozása egy hatékony munkafolyamat kidolgozásán alapul, amely személyre szabott ajánlatokat kínál, ezzel növelve az ügyfélhűséget és a bevételt. LiveAgent egy olyan szoftver, amely támogatja a vállalkozásokat ebben a területen, és több más ügyfélszolgálati szolgáltatást is kínál, mint például a VoIP telefonrendszer, az e-mail kezelő szoftver és az ügyfélportál szoftver.