Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Névjegyek

Mik a help desk névjegyek?

A Help Desk névjegyek alapvető információkat tárolnak az ügyfelekről, beleértve a nevüket, e-mail címüket, telefonszámukat és egyéb személyes adataikat. Ezenkívül a help desk szoftver, mint például a LiveAgent, lehetővé teszi egyedi kapcsolattartási mezők létrehozását, hogy egyedi információkat tárolhassanak a névjegyekről, például a cipő méretéről vagy az autó modelljéről.

Névjegyek

Milyen információkat tárolhat a névjegyeiben?

A LiveAgent névjegy funkciója a következő információkat tárolja az ügyfelekről:

  • Kereszt-és vezetéknév
  • Avatar (fotó/profilkép)
  • Több e-mail cím
  • Több telefonszám
  • Időzóna
  • Nem
  • Vállalat és munkakör
  • Nyelv
  • IP cím
  • Böngészőinformációk (például a Google Chrome)

  • Névjegy csoportok (A névjegy csoportok, amelyekhez hozzárendeli őket, például VIP ügyfelek vagy spanyolul beszélők)
  • Privát jegyzetek (belső jegyzetek, amelyek emlékeztetőként szolgálhatnak – például ne hívja 11:00-kor)
  • A névjegy jegyei (az összes jegy, amelyet különböző kommunikációs csatornákon küldtek be)
  • Egyéni információ
Névjegyek

Hol találom a névjegyeimet?

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe
  2. Kattintson a Névjegyek elemre
Névjegyek

Új névjegy létrehozásához egyszerűen kattintson a narancssárga Létrehozás gombra. A meglévő névjegy adatok megtekintéséhez/hozzáadásához/szerkesztéséhez kattintson a kívánt névjegyre, és töltse ki/módosítsa a szükséges információkat.

Névjegy-hozzáadása_LiveAgent

Hogyan hozhat létre egyedi névjegy mezőket?

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe
  2. Kattintson a Konfigurációra
  3. Kattintson a Rendszerre
  4. Kattintson a Névjegy mezőre
  5. Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra
Névjegyek

6. Állítson be egy kódnevet az egyéni névjegy mezőhöz. Ez lehet pl. „hajszín” vagy „ország”. Felhívjuk figyelmét, hogy a kód csak kisbetűket, számokat, kötőjeleket és aláhúzásokat tartalmazhat. Szóközt nem.

Névjegyek

7. Nevezze el az egyéni névjegy mezőt. Ezúttal formázási korlátozások nélkül „Hajszínnek” vagy „Országnak” is nevezheti.
8. Kattintson a Gépelés elemre, és válassza ki a legmegfelelőbb beviteli lehetőséget. Választhat egy szövegdoboz bevitelből, listából, jelölőnégyzetből, vagy postai címből.
9. Opcionális: Kattintson a leírásra, és állítson be egy leírást az egyéni névjegy mezőhöz. A leírás további információkat nyújthat az Ön és munkatársai névjegy mezőjéről.
10. Kattintson a Láthatóság elemre, és válassza ki, hogy az egyedi névjegy mező látható legyen-e minden partner létrehozásakor.
11. Kattintson a Létrehozás gombra

Alternatív megoldásként létrehozhat egy egyedi kapcsolattartó mezőt közvetlenül a névjegyekben is. Ehhez kérjük:

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe
  2. Kattintson a Névjegyek elemre
  3. Kattintson a kívánt névjegyre
  4. Kattintson a Mező hozzáadása gombra
  5. Kattintson a Mező létrehozása elemre
Névjegyek

6. Kövesse a fenti utasítások 6-11 Lépését.
7. Felhívjuk figyelmét, hogy ha a 10. lépésben nem a „Mindig látható” lehetőséget választja, akkor a „Mező hozzáadása” gombra kell kattintania a jövőben létrehozott nénvjegy mező megtekintéséhez/kiválasztásához.

Miért előnyös az ügyfélprofilok felépítése a help desk névjegy funkción keresztül?

Jobb tudású szolgáltatás

Alapos névjegykártyák készítése segíthet ügynökeinek abban, hogy jobb szolgáltatást nyújtsanak ügyfeleinek. Minél több információt gyűjt össze, annál könnyebb lesz hozzáértő és releváns válaszokat adni az ügyfelek kérdéseire.

Tegyük fel például, hogy az autóiparban dolgozik. Egy potenciális vásárló érdeklődött a Mercedes AMG iránt, de még mindig a vásárlás előtt áll. Ha ezeket az adatokat felveszi a névjegyükre, beleértve az esetleges extra specifikációkat a megjegyzések részben.

Legközelebb, amikor kapcsolatba lépnek Önnel, lenyűgözheti őket, ha emlékezik az érdeklődött autó típusára és márkájára. Nem kell megismételniük vágyaikat és igényeiket, amelyeket az ügyfelek többsége gyenge ügyfélszolgálatnak tart.

Create rich customer profiles for free

Save all the essential info about your customers directly inside your help desk for free. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Személyre szabottabb szolgáltatás

A névjegykártyák kitöltése az értékesítés, a marketing és a támogatási erőfeszítések személyre szabásában is segíthet. Tegyük fel például, hogy egy potenciális ügyfél e-mailben lép kapcsolatba Önnel. Kérdésük van egy adott cipőpárral kapcsolatban, nevezetesen az árukkal kapcsolatban.

A potenciális vevő tudni akarja, van-e kedvezmény, és lesz-e a jövőben. Ha ezeket az adatokat felveszi a névjegykártyájukra, akkor proaktív módon fel tudja venni velük a kapcsolatot, amint a termék értékesítésre kerül. Ezt úgy teheti meg, hogy elhalasztja a jegyet a jegyrendszeren belül, amíg az értékesítés el nem indul.

Névjegyek

Hogy még pontosabb legyn, még a cipő méretüket is ellenőrizheti a névjegyükön. Amikor eléri az ügyfelet, elmondhatja, hogy az a termék, amellyel néhány hete szemeztek, végre le van árazva, és van egy pár belőle a méretében. Ez a típusú ügyfélszolgálat az, amire az ügyfelek vágynak – túllépve az elvárásokat, ahogy Shep Hyken, az ügyfélszolgálat legendája kijelentette. Sőt, biztos lehet benne, hogy az ilyen típusú interakció után hűséges vásárlót és márkanevet szerez.

Javult az ügyfelek elégedettsége

Kivételes ügyfélélményeket teremtve a személyre szabott és hozzáértő szolgáltatással ügyfeleit elégedetté teszi vállalatával. Boldogságuk hosszú távú kapcsolatokhoz vezethet, és további előnyökkel járhat, mint például a kedvező értékelések, a márkavédelem és az ismételt vásárlások.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Több eladás

Minél elégedettebbek az ügyfelek a szolgáltatási és marketing erőfeszítéseivel, annál több vásárlást hajtanak végre. Új ügyfeleket is hoznak azáltal, hogy ajánlják vállalkozását, és pozitív tapasztalataikat megosztják barátaikkal és családtagjaikkal. Ha továbbra is kivételes ügyfélélményt nyújt, akkor a boldog, hűséges ügyfelek gyönyörű ciklusát hozza létre, új ügyfeleket hozva be, amelyek folyamatosan új bevételt generálnak.

Tudásbázis források

Szeretne többet megtudni a ügyfélszolgálat elérhetőségeiről? Nézze meg tudásbázisunkat, akadémiánkat és blogunkat, amelyek minden tudnivalót tartalmaznak.

LiveAgent Product Tour

Készen áll a névjegyek beállítására?

Fedezze fel, milyen egyszerű hozzáértő és személyre szabott szolgáltatást nyújtani a help desk névjegykártyáival. Próbálja ki még ma az ingyenes 14 napos próbaverziónkkal. Nincs szükség bankkártyára.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mik a help desk névjegyek?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A Help Desk névjegyek alapvető információkat tárolnak az ügyfelekről, beleértve a nevüket, e-mail címüket, telefonszámukat és egyéb személyes adataikat.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen információkat tárolhat a névjegyeiben?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A személyes adatok mellett az olyan ügyfélszolgálati szoftverek, mint a LiveAgent, lehetővé teszik, hogy egyéni névjegy mezőket hozzanak létre, hogy tárolja a névjegyekről szóló egyedi információkat, például a cipő méretét vagy az autó modelljét. ” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Miért előnyös az ügyfélprofilok felépítése a help desk névjegy funkción keresztül?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Mert lehetővé teszi, hogy hozzáértő és személyre szabott támogatást nyújtson. ” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót