Névjegyek

Mik a help desk névjegyek?

A Help Desk névjegyek alapvető információkat tárolnak az ügyfelekről, beleértve a nevüket, e-mail címüket, telefonszámukat és egyéb személyes adataikat. Ezenkívül a help desk szoftver, mint például a LiveAgent, lehetővé teszi egyedi kapcsolattartási mezők létrehozását, hogy egyedi információkat tárolhassanak a névjegyekről, például a cipő méretéről vagy az autó modelljéről.

Névjegyek

Milyen információkat tárolhat a névjegyeiben?

A LiveAgent névjegy funkciója a következő információkat tárolja az ügyfelekről:

  • Kereszt-és vezetéknév
  • Avatar (fotó/profilkép)
  • Több e-mail cím
  • Több telefonszám
  • Időzóna
  • Nem
  • Vállalat és munkakör
  • Nyelv
  • IP cím
  • Böngészőinformációk (például a Google Chrome)

  • Névjegy csoportok (azok a névjegy csoportok, amelyekhez hozzárendeli őket, például VIP ügyfelek vagy spanyolul beszélők)

  • Privát jegyzetek (belső jegyzetek, amelyek emlékeztetőként szolgálhatnak – például ne hívja 11:00-kor)
  • A névjegy jegyei (az összes jegy, amelyet különböző kommunikációs csatornákon küldtek be)
  • Egyéni információ

Hol találom a névjegyeimet?

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe

  2. Kattintson a Névjegyek elemre

Hol találom a névjegyeimet? - App - Uploads - 2021 - 06 - Help Desk Contacts 1.png

Új névjegy létrehozásához egyszerűen kattintson a narancssárga Létrehozás gombra. A meglévő névjegy adatok megtekintéséhez/hozzáadásához/szerkesztéséhez kattintson a kívánt névjegyre, és töltse ki/módosítsa a szükséges információkat.

Névjegy-hozzáadása_LiveAgent

Hogyan hozhat létre egyedi névjegy mezőket?

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe

  2. Kattintson a Konfigurációra

  3. Kattintson a Rendszerre

  4. Kattintson a Névjegy mezőre

  5. Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra

Hogyan hozhat létre egyedi névjegy mezőket? - App - Uploads - 2021 - 06 - Create Unique Contact Field.png

6. Állítson be egy kódnevet az egyéni névjegy mezőhöz. Ez lehet pl. „hajszín” vagy „ország”. Felhívjuk figyelmét, hogy a kód csak kisbetűket, számokat, kötőjeleket és aláhúzásokat tartalmazhat. Szóközt nem.

Hogyan hozhat létre egyedi névjegy mezőket? - App - Uploads - 2021 - 06 - Unique Contact Field.png
  1. Nevezze el egyéni névjegy mezőjét. Ezúttal minden formázási korlátozás nélkül elnevezheti „Hajszín” vagy „Ország”.

  2. Kattintson a Típus lehetőségre, és válassza ki az Önnek legmegfelelőbb beviteli lehetőséget. Választhat szövegdoboz-bevitel, listamező, jelölőnégyzet, jelölőnégyzetcsoport vagy postai cím közül.

  3. Opcionális: Kattintson a leírásra, és állítson be leírást az egyéni kapcsolatfelvételi mezőhöz. A leírás további információkat nyújthat az Ön és munkatársai kapcsolattartásáról.

  4. Kattintson a Láthatóság elemre, és válassza ki, hogy az egyéni névjegymező látható legyen-e, amikor névjegyet hoz létre.

  5. Kattintson a Létrehozás gombra

Alternatív megoldásként létrehozhat egy egyedi kapcsolattartó mezőt közvetlenül a névjegyekben is. Ehhez kérjük:

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe

  2. Kattintson a Névjegyek elemre

  3. Kattintson a kívánt névjegyre
  4. Kattintson a Mező hozzáadása gombra

  5. Kattintson a Mező létrehozása elemre

Hogyan hozhat létre egyedi névjegy mezőket? - App - Uploads - 2021 - 06 - Create Field In Contact.png
  1. Kövesse a fenti utasítások 6-11. lépéseit.

  2. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ha nem választja a „Mindig látható” lehetőséget a 10. lépésben, akkor a „Mező hozzáadása” gombra kell kattintania a jövőben létrehozandó kapcsolati mező megtekintéséhez/kijelöléséhez.

Miért előnyös az ügyfélprofilok felépítése a help desk névjegy funkción keresztül?

Jobb tudású szolgáltatás

Alapos névjegykártyák készítése segíthet ügynökeinek abban, hogy jobb szolgáltatást nyújtsanak ügyfeleinek. Minél több információt gyűjt össze, annál könnyebb lesz hozzáértő és releváns válaszokat adni az ügyfelek kérdéseire.

Tegyük fel például, hogy az autóiparban dolgozik. Egy potenciális vásárló érdeklődött a Mercedes AMG iránt, de még mindig a vásárlás előtt áll. Ha ezeket az adatokat felveszi a névjegyükre, beleértve az esetleges extra specifikációkat a megjegyzések részben.

Legközelebb, amikor kapcsolatba lépnek Önnel, lenyűgözheti őket, ha emlékezik az érdeklődött autó típusára és márkájára. Nem kell megismételniük vágyaikat és igényeiket, amelyeket az ügyfelek többsége gyenge ügyfélszolgálatnak tart.

Create rich customer profiles for free

Save all the essential info about your customers directly inside your help desk for free. Try it today. No credit card required.

Személyre szabottabb szolgáltatás

A névjegykártyák kitöltése az értékesítés, a marketing és a támogatási erőfeszítések személyre szabásában is segíthet. Tegyük fel például, hogy egy potenciális ügyfél e-mailben lép kapcsolatba Önnel. Kérdésük van egy adott cipőpárral kapcsolatban, nevezetesen az árukkal kapcsolatban.

A potenciális vevő tudni akarja, van-e kedvezmény, és lesz-e a jövőben. Ha ezeket az adatokat felveszi a névjegykártyájukra, akkor proaktív módon fel tudja venni velük a kapcsolatot, amint a termék értékesítésre kerül. Ezt úgy teheti meg, hogy elhalasztja a jegyet a jegyrendszeren belül, amíg az értékesítés el nem indul.

Személyre szabottabb szolgáltatás - App - Uploads - 2021 - 06 - Postpone Ticket.png

Egy lépéssel tovább léphet, és akár a cipőméretüket is megnézheti a névjegykártyáján. Akkor felveheti a kapcsolatot az ügyféllel, és elmondhatja, hogy a termék, amelyre néhány hete figyelt, végre akciósan van, és van egy pár a méretükben. Az ilyen típusú ügyfélszolgálat az, amire a vásárlók vágynak – amint azt Shep Hyken, az ügyfélszolgálati legenda mondta. Sőt, biztos lehet benne, hogy az ilyen típusú interakciók után hűséges vásárlót és márkavédőt szerez.

Javult az ügyfelek elégedettsége

Azáltal, hogy személyre szabott és hozzáértő szolgáltatással kivételes ügyfélélményeket teremt, ügyfelei elégedettek maradnak cégével. Ha boldogok maradnak, az hosszú távú kapcsolatokhoz vezethet, és további előnyökkel járhat, például kedvező értékeléseket, márkaképviseletet és ismételt vásárlásokat.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Több eladás

Minél elégedettebbek az ügyfelek a szolgáltatási és marketing erőfeszítéseivel, annál több vásárlást hajtanak végre. Új ügyfeleket is hoznak azáltal, hogy ajánlják vállalkozását, és pozitív tapasztalataikat megosztják barátaikkal és családtagjaikkal. Ha továbbra is kivételes ügyfélélményt nyújt, akkor a boldog, hűséges ügyfelek gyönyörű ciklusát hozza létre, új ügyfeleket hozva be, amelyek folyamatosan új bevételt generálnak.

Tudásbázis források

Szeretne többet megtudni a ügyfélszolgálat elérhetőségeiről? Nézze meg tudásbázisunkat, akadémiánkat és blogunkat, amelyek minden tudnivalót tartalmaznak.

Készen áll a névjegyek beállítására?

Fedezze fel, milyen egyszerű hozzáértő és személyre szabott szolgáltatást nyújtani a help desk névjegykártyáival. Próbálja ki még ma az ingyenes 14 napos próbaverziónkkal. Nincs szükség bankkártyára.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Mik azok az ügyfélszolgálati névjegyek?

Az ügyfélszolgálati névjegyek alapvető információkat tárolnak az ügyfelekről, beleértve a nevüket, e-mail címüket, telefonszámukat és egyéb személyes adataikat.

Milyen információkat tárolhat a névjegyei között?

A személyes adatokon kívül az ügyfélszolgálati szoftverek, mint például a LiveAgent, lehetővé teszik egyéni kapcsolati mezők létrehozását, amelyekben egyedi információkat tárolhat a névjegyeiről, például cipőméretüket vagy autómodelljüket.

Miért előnyös ügyfélprofilokat készíteni az ügyfélszolgálati kapcsolatfelvételi funkción keresztül?

Lehetővé teszi, hogy nagyobb tudású és személyre szabott támogatást nyújtson.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót