Mik a help desk névjegyek?
A Help Desk névjegyek alapvető információkat tárolnak az ügyfelekről, beleértve a nevüket, e-mail címüket, telefonszámukat és egyéb személyes adataikat. Ezenkívül a help desk szoftver, mint például a LiveAgent, lehetővé teszi egyedi kapcsolattartási mezők létrehozását, hogy egyedi információkat tárolhassanak a névjegyekről, például a cipő méretéről vagy az autó modelljéről.
Milyen információkat tárolhat a névjegyeiben?
A LiveAgent névjegy funkciója a következő információkat tárolja az ügyfelekről:
- Kereszt-és vezetéknév
- Avatar (fotó/profilkép)
- Több e-mail cím
- Több telefonszám
- Időzóna
- Nem
- Vállalat és munkakör
- Nyelv
- IP cím
- Böngészőinformációk (például a Google Chrome)
- Névjegy csoportok (A névjegy csoportok, amelyekhez hozzárendeli őket, például VIP ügyfelek vagy spanyolul beszélők)
- Privát jegyzetek (belső jegyzetek, amelyek emlékeztetőként szolgálhatnak – például ne hívja 11:00-kor)
- A névjegy jegyei (az összes jegy, amelyet különböző kommunikációs csatornákon küldtek be)
- Egyéni információ
Hol találom a névjegyeimet?
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe
- Kattintson a Névjegyek elemre
Új névjegy létrehozásához egyszerűen kattintson a narancssárga Létrehozás gombra. A meglévő névjegy adatok megtekintéséhez/hozzáadásához/szerkesztéséhez kattintson a kívánt névjegyre, és töltse ki/módosítsa a szükséges információkat.
Hogyan hozhat létre egyedi névjegy mezőket?
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe
- Kattintson a Konfigurációra
- Kattintson a Rendszerre
- Kattintson a Névjegy mezőre
- Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra
6. Állítson be egy kódnevet az egyéni névjegy mezőhöz. Ez lehet pl. „hajszín” vagy „ország”. Felhívjuk figyelmét, hogy a kód csak kisbetűket, számokat, kötőjeleket és aláhúzásokat tartalmazhat. Szóközt nem.
7. Nevezze el az egyéni névjegy mezőt. Ezúttal formázási korlátozások nélkül „Hajszínnek” vagy „Országnak” is nevezheti.
8. Kattintson a Gépelés elemre, és válassza ki a legmegfelelőbb beviteli lehetőséget. Választhat egy szövegdoboz bevitelből, listából, jelölőnégyzetből, vagy postai címből.
9. Opcionális: Kattintson a leírásra, és állítson be egy leírást az egyéni névjegy mezőhöz. A leírás további információkat nyújthat az Ön és munkatársai névjegy mezőjéről.
10. Kattintson a Láthatóság elemre, és válassza ki, hogy az egyedi névjegy mező látható legyen-e minden partner létrehozásakor.
11. Kattintson a Létrehozás gombra
Alternatív megoldásként létrehozhat egy egyedi kapcsolattartó mezőt közvetlenül a névjegyekben is. Ehhez kérjük:
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe
- Kattintson a Névjegyek elemre
- Kattintson a kívánt névjegyre
- Kattintson a Mező hozzáadása gombra
- Kattintson a Mező létrehozása elemre
6. Kövesse a fenti utasítások 6-11 Lépését.
7. Felhívjuk figyelmét, hogy ha a 10. lépésben nem a „Mindig látható” lehetőséget választja, akkor a „Mező hozzáadása” gombra kell kattintania a jövőben létrehozott nénvjegy mező megtekintéséhez/kiválasztásához.
Miért előnyös az ügyfélprofilok felépítése a help desk névjegy funkción keresztül?
Jobb tudású szolgáltatás
Alapos névjegykártyák készítése segíthet ügynökeinek abban, hogy jobb szolgáltatást nyújtsanak ügyfeleinek. Minél több információt gyűjt össze, annál könnyebb lesz hozzáértő és releváns válaszokat adni az ügyfelek kérdéseire.
Tegyük fel például, hogy az autóiparban dolgozik. Egy potenciális vásárló érdeklődött a Mercedes AMG iránt, de még mindig a vásárlás előtt áll. Ha ezeket az adatokat felveszi a névjegyükre, beleértve az esetleges extra specifikációkat a megjegyzések részben.
Legközelebb, amikor kapcsolatba lépnek Önnel, lenyűgözheti őket, ha emlékezik az érdeklődött autó típusára és márkájára. Nem kell megismételniük vágyaikat és igényeiket, amelyeket az ügyfelek többsége gyenge ügyfélszolgálatnak tart.
Create rich customer profiles for free
Save all the essential info about your customers directly inside your help desk for free. Try it today. No credit card required.
Személyre szabottabb szolgáltatás
A névjegykártyák kitöltése az értékesítés, a marketing és a támogatási erőfeszítések személyre szabásában is segíthet. Tegyük fel például, hogy egy potenciális ügyfél e-mailben lép kapcsolatba Önnel. Kérdésük van egy adott cipőpárral kapcsolatban, nevezetesen az árukkal kapcsolatban.
A potenciális vevő tudni akarja, van-e kedvezmény, és lesz-e a jövőben. Ha ezeket az adatokat felveszi a névjegykártyájukra, akkor proaktív módon fel tudja venni velük a kapcsolatot, amint a termék értékesítésre kerül. Ezt úgy teheti meg, hogy elhalasztja a jegyet a jegyrendszeren belül, amíg az értékesítés el nem indul.
Hogy még pontosabb legyn, még a cipő méretüket is ellenőrizheti a névjegyükön. Amikor eléri az ügyfelet, elmondhatja, hogy az a termék, amellyel néhány hete szemeztek, végre le van árazva, és van egy pár belőle a méretében. Ez a típusú ügyfélszolgálat az, amire az ügyfelek vágynak – túllépve az elvárásokat, ahogy Shep Hyken, az ügyfélszolgálat legendája kijelentette. Sőt, biztos lehet benne, hogy az ilyen típusú interakció után hűséges vásárlót és márkanevet szerez.
Javult az ügyfelek elégedettsége
Kivételes ügyfélélményeket teremtve a személyre szabott és hozzáértő szolgáltatással ügyfeleit elégedetté teszi vállalatával. Boldogságuk hosszú távú kapcsolatokhoz vezethet, és további előnyökkel járhat, mint például a kedvező értékelések, a márkavédelem és az ismételt vásárlások.
Több eladás
Minél elégedettebbek az ügyfelek a szolgáltatási és marketing erőfeszítéseivel, annál több vásárlást hajtanak végre. Új ügyfeleket is hoznak azáltal, hogy ajánlják vállalkozását, és pozitív tapasztalataikat megosztják barátaikkal és családtagjaikkal. Ha továbbra is kivételes ügyfélélményt nyújt, akkor a boldog, hűséges ügyfelek gyönyörű ciklusát hozza létre, új ügyfeleket hozva be, amelyek folyamatosan új bevételt generálnak.
Tudásbázis források
Szeretne többet megtudni a ügyfélszolgálat elérhetőségeiről? Nézze meg tudásbázisunkat, akadémiánkat és blogunkat, amelyek minden tudnivalót tartalmaznak.
Készen áll a névjegyek beállítására?
Fedezze fel, milyen egyszerű hozzáértő és személyre szabott szolgáltatást nyújtani a help desk névjegykártyáival. Próbálja ki még ma az ingyenes 14 napos próbaverziónkkal. Nincs szükség bankkártyára.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mik a help desk névjegyek?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A Help Desk névjegyek alapvető információkat tárolnak az ügyfelekről, beleértve a nevüket, e-mail címüket, telefonszámukat és egyéb személyes adataikat.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen információkat tárolhat a névjegyeiben?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A személyes adatok mellett az olyan ügyfélszolgálati szoftverek, mint a LiveAgent, lehetővé teszik, hogy egyéni névjegy mezőket hozzanak létre, hogy tárolja a névjegyekről szóló egyedi információkat, például a cipő méretét vagy az autó modelljét. ” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Miért előnyös az ügyfélprofilok felépítése a help desk névjegy funkción keresztül?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Mert lehetővé teszi, hogy hozzáértő és személyre szabott támogatást nyújtson. ” } }] }