Mik a help desk névjegyek?
A Help Desk névjegyek alapvető információkat tárolnak az ügyfelekről, beleértve a nevüket, e-mail címüket, telefonszámukat és egyéb személyes adataikat. Ezenkívül a help desk szoftver, mint például a LiveAgent, lehetővé teszi egyedi kapcsolattartási mezők létrehozását, hogy egyedi információkat tárolhassanak a névjegyekről, például a cipő méretéről vagy az autó modelljéről.
Milyen információkat tárolhat a névjegyeiben?
A LiveAgent névjegy funkciója a következő információkat tárolja az ügyfelekről:
- Kereszt-és vezetéknév
- Avatar (fotó/profilkép)
- Több e-mail cím
- Több telefonszám
- Időzóna
- Nem
- Vállalat és munkakör
- Nyelv
- IP cím
- Böngészőinformációk (például a Google Chrome)
Névjegy csoportok (azok a névjegy csoportok, amelyekhez hozzárendeli őket, például VIP ügyfelek vagy spanyolul beszélők)
- Privát jegyzetek (belső jegyzetek, amelyek emlékeztetőként szolgálhatnak – például ne hívja 11:00-kor)
- A névjegy jegyei (az összes jegy, amelyet különböző kommunikációs csatornákon küldtek be)
- Egyéni információ
Hol találom a névjegyeimet?
Jelentkezzen be a LiveAgentbe
Kattintson a Névjegyek elemre
Új névjegy létrehozásához egyszerűen kattintson a narancssárga Létrehozás gombra. A meglévő névjegy adatok megtekintéséhez/hozzáadásához/szerkesztéséhez kattintson a kívánt névjegyre, és töltse ki/módosítsa a szükséges információkat.
Hogyan hozhat létre egyedi névjegy mezőket?
Jelentkezzen be a LiveAgentbe
Kattintson a Konfigurációra
Kattintson a Rendszerre
Kattintson a Névjegy mezőre
Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra
6. Állítson be egy kódnevet az egyéni névjegy mezőhöz. Ez lehet pl. „hajszín” vagy „ország”. Felhívjuk figyelmét, hogy a kód csak kisbetűket, számokat, kötőjeleket és aláhúzásokat tartalmazhat. Szóközt nem.
Nevezze el egyéni névjegy mezőjét. Ezúttal minden formázási korlátozás nélkül elnevezheti „Hajszín” vagy „Ország”.
Kattintson a Típus lehetőségre, és válassza ki az Önnek legmegfelelőbb beviteli lehetőséget. Választhat szövegdoboz-bevitel, listamező, jelölőnégyzet, jelölőnégyzetcsoport vagy postai cím közül.
Opcionális: Kattintson a leírásra, és állítson be leírást az egyéni kapcsolatfelvételi mezőhöz. A leírás további információkat nyújthat az Ön és munkatársai kapcsolattartásáról.
Kattintson a Láthatóság elemre, és válassza ki, hogy az egyéni névjegymező látható legyen-e, amikor névjegyet hoz létre.
Kattintson a Létrehozás gombra
Alternatív megoldásként létrehozhat egy egyedi kapcsolattartó mezőt közvetlenül a névjegyekben is. Ehhez kérjük:
Jelentkezzen be a LiveAgentbe
Kattintson a Névjegyek elemre
- Kattintson a kívánt névjegyre
Kattintson a Mező hozzáadása gombra
Kattintson a Mező létrehozása elemre
Kövesse a fenti utasítások 6-11. lépéseit.
- Kérjük, vegye figyelembe, hogy ha nem választja a „Mindig látható” lehetőséget a 10. lépésben, akkor a „Mező hozzáadása” gombra kell kattintania a jövőben létrehozandó kapcsolati mező megtekintéséhez/kijelöléséhez.
Miért előnyös az ügyfélprofilok felépítése a help desk névjegy funkción keresztül?
Jobb tudású szolgáltatás
Alapos névjegykártyák készítése segíthet ügynökeinek abban, hogy jobb szolgáltatást nyújtsanak ügyfeleinek. Minél több információt gyűjt össze, annál könnyebb lesz hozzáértő és releváns válaszokat adni az ügyfelek kérdéseire.
Tegyük fel például, hogy az autóiparban dolgozik. Egy potenciális vásárló érdeklődött a Mercedes AMG iránt, de még mindig a vásárlás előtt áll. Ha ezeket az adatokat felveszi a névjegyükre, beleértve az esetleges extra specifikációkat a megjegyzések részben.
Legközelebb, amikor kapcsolatba lépnek Önnel, lenyűgözheti őket, ha emlékezik az érdeklődött autó típusára és márkájára. Nem kell megismételniük vágyaikat és igényeiket, amelyeket az ügyfelek többsége gyenge ügyfélszolgálatnak tart.
Create rich customer profiles for free
Save all the essential info about your customers directly inside your help desk for free. Try it today. No credit card required.
Személyre szabottabb szolgáltatás
A névjegykártyák kitöltése az értékesítés, a marketing és a támogatási erőfeszítések személyre szabásában is segíthet. Tegyük fel például, hogy egy potenciális ügyfél e-mailben lép kapcsolatba Önnel. Kérdésük van egy adott cipőpárral kapcsolatban, nevezetesen az árukkal kapcsolatban.
A potenciális vevő tudni akarja, van-e kedvezmény, és lesz-e a jövőben. Ha ezeket az adatokat felveszi a névjegykártyájukra, akkor proaktív módon fel tudja venni velük a kapcsolatot, amint a termék értékesítésre kerül. Ezt úgy teheti meg, hogy elhalasztja a jegyet a jegyrendszeren belül, amíg az értékesítés el nem indul.
Egy lépéssel tovább léphet, és akár a cipőméretüket is megnézheti a névjegykártyáján. Akkor felveheti a kapcsolatot az ügyféllel, és elmondhatja, hogy a termék, amelyre néhány hete figyelt, végre akciósan van, és van egy pár a méretükben. Az ilyen típusú ügyfélszolgálat az, amire a vásárlók vágynak – amint azt Shep Hyken, az ügyfélszolgálati legenda mondta. Sőt, biztos lehet benne, hogy az ilyen típusú interakciók után hűséges vásárlót és márkavédőt szerez.
Javult az ügyfelek elégedettsége
Azáltal, hogy személyre szabott és hozzáértő szolgáltatással kivételes ügyfélélményeket teremt, ügyfelei elégedettek maradnak cégével. Ha boldogok maradnak, az hosszú távú kapcsolatokhoz vezethet, és további előnyökkel járhat, például kedvező értékeléseket, márkaképviseletet és ismételt vásárlásokat.
Több eladás
Minél elégedettebbek az ügyfelek a szolgáltatási és marketing erőfeszítéseivel, annál több vásárlást hajtanak végre. Új ügyfeleket is hoznak azáltal, hogy ajánlják vállalkozását, és pozitív tapasztalataikat megosztják barátaikkal és családtagjaikkal. Ha továbbra is kivételes ügyfélélményt nyújt, akkor a boldog, hűséges ügyfelek gyönyörű ciklusát hozza létre, új ügyfeleket hozva be, amelyek folyamatosan új bevételt generálnak.
Tudásbázis források
Szeretne többet megtudni a ügyfélszolgálat elérhetőségeiről? Nézze meg tudásbázisunkat, akadémiánkat és blogunkat, amelyek minden tudnivalót tartalmaznak.
Készen áll a névjegyek beállítására?
Fedezze fel, milyen egyszerű hozzáértő és személyre szabott szolgáltatást nyújtani a help desk névjegykártyáival. Próbálja ki még ma az ingyenes 14 napos próbaverziónkkal. Nincs szükség bankkártyára.
Frequently Asked Questions
Mik azok az ügyfélszolgálati névjegyek?
Az ügyfélszolgálati névjegyek alapvető információkat tárolnak az ügyfelekről, beleértve a nevüket, e-mail címüket, telefonszámukat és egyéb személyes adataikat.
Milyen információkat tárolhat a névjegyei között?
A személyes adatokon kívül az ügyfélszolgálati szoftverek, mint például a LiveAgent, lehetővé teszik egyéni kapcsolati mezők létrehozását, amelyekben egyedi információkat tárolhat a névjegyeiről, például cipőméretüket vagy autómodelljüket.
Miért előnyös ügyfélprofilokat készíteni az ügyfélszolgálati kapcsolatfelvételi funkción keresztül?
Lehetővé teszi, hogy nagyobb tudású és személyre szabott támogatást nyújtson.
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.