Ingyenes próba
  • Akadémia
  • Vásárlói köszönet kártyák és jegyzetek

Vásárlói köszönet kártyák és jegyzetek

Miért kellene küldeni az ügyfeleknek üdvözlő kártyákat?

Míg az elismerő e-mailek szintén kiváló módszerek a hála kifejezésére az ügyfelek számára, az e-maileket általában elolvassák (ha egyáltalán olvassák) és törlik. A jól kidolgozott nyomtatott köszönőlap vagy a kézzel írott köszönőlap azonban valószínűleg legalább egy ideig megőrződik, és emlékeztet a márkájára. Ez egy hatékony marketingstratégia, amely valóban lenyűgözheti az ügyfeleket, javíthatja hűségüket, és több hivatkozást generálhat vállalkozására.

Kézzel írt vagy nyomtatott?

A vállalkozás típusától és méretétől függően fontolóra veheti nyomtatott üzleti köszönőlapok vagy kézzel írott köszönőlevelek küldését. Egy nagy szervezet számára, amely több mint 500 vásárlónak kíván köszönetet mondani, a nyomtatott kártyáknak természetesen több értelme lenne. A kézzel írt jegyzetek inkább a kisvállalkozásoknak, a solopreneuráknak, a személyes szolgáltatásoknak és a szerény ügyfélkörrel rendelkező B2B vállalatoknak felelnek meg.

Általánosságban elmondható, hogy ha az idő, a költségkeret és az erőforrások megengedik, akkor egy kézzel írott ügyfél köszönőlevél jobb választási lehetőséget jelent, mivel mindig nagyobb hatást fog gyakorolni. A kézzel írott jegyzetek valódi hitelessége az ügyfeleket igazán különlegesnek és érzelmileg befektetettnek érezheti. Az érzelmet pedig számos iparágban a hűség legnagyobb mozgatórugójának tartják. Valójában a CapGemini tanulmánya azt találta, hogy az érzelmileg elkötelezett fogyasztók 70%-a akár kétszer vagy annál többet költ márkákhoz, amelyekhez hűségesek. Sőt, 80%-uk népszerűsíti azokat a márkákat, amelyekhez családtagjai és barátainak hűségesek.

Mennyi ideig kell várni a köszönőlapok küldésére?

Ha üzleti tevékenységet irányít, és köszönőlevéllel/kártyával szeretné értékelni ügyfeleit, akkor az optimális idő lehetőleg közvetlenül az esemény bekövetkezte után következik be. Az általános szabály néhány nap az eseményen belül. Például; amikor az ügyfél terméket/szolgáltatást vásárol az Ön cégétől. Azonban még akkor is, ha nem sikerül elküldenie a köszönőlevelet az időkereten belül, csak azt kell tudnia, hogy nem küld el egyet.

Üzleti köszönőlapok – Sablonok

Mit ír egy köszönőlapra egy ügyfél számára? Az alábbiakban bemutatunk néhány üzleti köszönő kártyát – sablonokat, amelyek alapján saját elismerő kártyákat/jegyzeteket készíthet.

Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a Hogyan írjunk köszönőlevelet, amelyet ügyfelei értékelni fognak című cikket.

Köszönet az ügyfél hűségéért

Köszönet az ügyfélnek a vásárlásért

Köszönet az ügyfélnek az ajánlásért

A hála kifejezésének egyéb módjai az ügyfelekkel szemben

Van néhány módja annak, hogy kifejezhesse háláját az ügyfelekkel szemben. Az ügyfél köszönőlapjai és jegyzetei nagy részét képezik az ügyfelek megbecsülésének. Van azonban sok más módszer is. Például; kuponok, kedvezmények, ingyenes termékek/szolgáltatások és még sok más.

Ha többet szeretne tudni, olvassa el a Vásárlói értékelési ötletek cikket.

Fedezze fel saját maga

A tudás fontos, de csak akkor ha azt gyakorlatba ültetik. Teszteljen mindent akadémiánkon közvetlenül a LiveAgent-ben.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
Vissza az akadémiához

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..