Figyelembe véve a működtetett vállalkozás méretét és típusát, valamint az ügyfelek számát, akiknek hálát szeretne kifejezni, elküldheti e-mailben vagy nyomtatott köszönőleveleket (normál postai úton). Néhány tényező, amelyet figyelembe kell venni a kettő közötti választáskor:
Minden ügyfél-értékelő levelet általában formálisabb stílusban kell felépíteni, mint az e-mailt, és mindig tartalmaznia kell bizonyos alapvető köszönőlevél-összetevőket. Az alábbiakban néhány hasznos tipp található a tökéletes köszönőlevél elkészítéséhez ügyfeleinek:
Az elismerő levelek megfelelő üdvözletének kiválasztása az ügyféllel fennálló kapcsolatától függ. Még mindig jobb formálisabb üdvözleteket használni, mint például; -“Kedves András”. Informális köszöntések, mint; kerülni kell a “Szia”, a “Üdv” vagy a “Szervusz” szavakat. Ne felejtse el ellenőrizni a címzett nevének helyesírását is, különben azt kockáztatja, hogy már a kezdetektől rossz benyomást kelthet.
A köszönetlevél egyetlen célja a hűséges ügyfelek iránti elismerés és hála kifejezése. Ne említsen közelgő akciókat, különleges ajánlatokat, új termékeket vagy bármi mást, ami reklámnak tekinthető. Mert ez elvonhatja a vásárló figyelmét a kezdeti pontról.
Miután megköszönte az ügyfelek vállalkozását, fontolja meg néhány további nyilatkozat hozzáadását, amely megmutatja, hogy figyelmes az ügyfelek igényeire. Vagy megemlítheti, hogy mindig rendelkezésre áll, ha bármilyen kérdése vagy aggálya van a termékeivel vagy szolgáltatásaival kapcsolatban. Vagy egyszerűen kérdezze meg, tehet-e valamit az elégedettségük növelése érdekében.
Annak érdekében, hogy a levél professzionális megjelenésű legyen, mindenképpen használjon olyan fejlécet, amely tartalmazza a cég nevét, logóját vagy más márkainformációt. A jól megtervezett levélpapír egyedivé varázsolja a levelet, biztosítja a márka láthatóságát, segít ellenőrizni annak hitelességét a címzett számára, és általános szakmai benyomást kelt.
A köszönetlevél zárásakor fontos, hogy megfelelően tiszteletteljes és szakszerű szót vagy kifejezést használjon. Kiválaszthatja a leggyakrabban használt “Tisztelettel” vagy “Üdv”, vagy valamivel személyesebb “Legjobbakat”, “Köszönettel” vagy “Hálásan” elemeket. Az olyan lezárásokat, mint “Mindig”, “Szeretettel” vagy “Vigyázzon magára”, túl informálisnak tartják az üzleti levelek számára, és kerülni kell őket.
Bár a köszönőlevelek személyesnek tűnhetnek, nagy kihívást jelenthet a nagyvállalkozások számára, az aláírás hozzáadása a levél aljára azonban hozzájárulhat legalább a személyre szabás bizonyos szintjéhez. Bár nem mindig lehetséges kézzel írt aláírást hozzáadni, még a nyomtatott is mindig jobban fog kinézni, mint egy egyszerűen begépelt név.
A tudás fontos, de csak akkor ha azt gyakorlatba ültetik. Teszteljen mindent akadémiánkon közvetlenül a LiveAgent-ben.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
FREE TRIALLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..