Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Társaságok

Mik azok a help desk cégek?

A LiveAgent cégek funkció lehetővé teszi a vállalatokról és szervezetekről szóló információk összegyűjtését és tárolását a help desk szoftverben. Teljesen Önön múlik, hogy rögzíti-e az alapvető kapcsolattartási adatokat, vagy elmélyed az egyéni mezőkben.

Létrehozhat például egyéni kapcsolattartási mezőket, amelyek tartalmazzák a vállalat ügyfél-azonosítóját, a cég évfordulóját vagy egyéb információkat. A lehetőségek végtelenek, ezért fontolja meg, hogy milyen vállalati információk fontosak Önnek, és ne féljen kreatív lenni.

Vállalatok

Az információgyűjtés mellett a vállalati profilok nagyszerűek a kapcsolatok rendszerezéséhez. Például, ha egy cég több emberével dolgozik, hozzáadhatja névjegykártyáját a cégprofiljához, így könnyebben észreveheti a jegyeket.

Milyen információkat tárolhat a vállalati szolgáltatásban?

  • Cégnév
  • Vállalati logó
  • Email cím
  • Telefonszámok
  • Névjegy csoportok
  • Időzóna
  • Nyelv
  • Jegyzet
  • Egyéni kapcsolattartó mezők
Társaságok

Hol találom a help desk cégek funkcióit?

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson az Ügyfelek lehetőségre.
  3. Kattintson a Cégek lehetőségre.
hogyan találhat cégeket a LiveAgentben

Hogyan hozhatok létre vállalati profilt?

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson az Ügyfelek lehetőségre.
  3. Kattintson az Cégek lehetőségre.
  4. Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra.
  5. Töltse ki az összes szükséges mezőt, majd kattintson a Létrehozás gombra.

Opcionális: A Megjegyzés gombra kattintva privát jegyzetet adhat hozzá a céghez. Ez a megjegyzés tartalmazhatja a vállalat rövid leírását, tevékenységét, kik a C-szintű vezetők stb.

Hogyan hozhatok létre egyéni vállalati kapcsolattartási mezőt?

Az Ön helyzetétől függően kövesse az A vagy B utasítást.

A.) Vállalati profil létrehozása és egyéni mező hozzáadása

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson az Ügyfelek lehetőségre.
  3. Kattintson a Cégek lehetőségre.
  4. Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra.
  5. Töltse ki az összes szükséges mezőt.
  6. Kattintson a Hozzáadás mezőre.
egyéni mezők hozzáadása a vállalatokhoz

7. Kattintson a Létrehozás mezőre. 8. Állítsa be a kódnevet az egyéni kapcsolattartó mezőhöz. Például ez lehet „ügyfél_azonosító” vagy „munka- évforduló”. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a kódban csak kisbetűk, számok, kötőjelek vagy aláhúzások használhatók. Nem használhat szóközöket. 9. Nevezze el az egyéni kapcsolattartási mezőt. Ezúttal formázási korlátozások nélkül nevezheti el „Ügyfél azonosítónak” vagy „Munka évfordulójának”. 10. Kattintson a Típus elemre, és válassza ki a legmegfelelőbb beviteli lehetőséget. Például választhat a szövegmező bemenete, a listamező, a jelölőnégyzet, a jelölőnégyzetcsoport vagy a postacím közül.

Opcionális: Kattintson a leírásra, és írjon leírást az egyéni kapcsolattartó mezőhöz. A magyarázat további információkkal szolgálhat az Ön és munkatársai kapcsolattartási mezőjével kapcsolatban.

11. Válassza a Láthatóság opciót és válassza ki, hogy az egyéni mező megjelenjen-e a vállalati profil létrehozásakor. 12. Kattintson a Létrehozás gombra. 13. Töltse ki az egyéni kapcsolat mezőt. 14. Kattintson a Mentés gombra.

B.) Egyéni mező hozzáadása meglévő vállalati profilhoz

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson az Ügyfelek lehetőségre.
  3. Kattintson az Cégek lehetőségre.
  4. Kattintson arra a cégre, amelyhez egyéni kapcsolati mezőt szeretne hozzáadni.
  5. Kövesse az A utasítások 6-14 lépéseit.

Manage company contacts with ease

Working with a large enterprise? Add each contact to a company to make their tickets stand out in your inbox. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Hogyan adhatok hozzá névjegyeket egy céghez?

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson az Ügyfelek lehetőségre.
  3. Kattintson a Vállalatok elemre. Az Ön helyzetétől függően kövesse az A vagy B utasítást.

A.) Cég létrehozása és névjegyek hozzáadása

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson az Ügyfelek lehetőségre.
  3. Kattintson az Cégek lehetőségre.
  4. Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra.
  5. Töltse ki az összes szükséges mezőt, majd kattintson a Létrehozás gombra.

Opcionális: A Megjegyzés gombra kattintva privát jegyzetet adhat hozzá a céghez. A jegyzet tartalmazhat néhány részletet a cégről, arról, hogy mit csinál, kik a legfőbb vezetői stb.

6. Kattintson a Névjegyek elemre. 7. Kattintson a narancssárga Hozzáadás gombra. 8. Kattintson a névjegy melletti bal oldali jelölőnégyzetre a névjegy kiválasztásához. Annyi névjegyet választhat ki, amennyit csak akar. 9. Kattintson a fehér Hozzáadás a céghez gombra, amely a keresősáv mellett található.

B.) Névjegyek hozzáadása meglévő céghez

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson az Ügyfelek lehetőségre.
  3. Kattintson a Cégek lehetőségre.
  4. Kattintson arra a cégre, amelyhez névjegyeket szeretne hozzáadni.
  5. Kattintson a Névjegyek lehetőségre.
  6. Kattintson az egyes névjegyek melletti bal oldali jelölőnégyzetre a névjegy kiválasztásához. Annyi névjegyet választhat ki, amennyit csak akar.
  7. Kattintson a fehér Hozzáadás a vállalathoz gombra, amely a keresősáv mellett található.
Társaságok

Hozzá kell adnom névjegyeket a vállalatokhoz?

Névjegyek hozzáadása a vállalatokhoz nem kötelező. A funkció azonban hihetetlenül előnyös. Segítségével nyomon követheti egyetlen vállalkozás összes üzenetét, ami különösen akkor hasznos, ha több emberrel kommunikál ugyanazon a vállalaton belül.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Lehet-e egy névjegyet egyszerre több céghez kötni?

Sajnos nem lehet egynél több céget hozzáadni a névjegyhez. Ha azonban módosítani szeretné a névjegyhez társított vállalatot, törölheti a névjegyet a kezdeti cég névjegyzékéből, és hozzáadhatja egy újhoz.

Hogyan profitálhatok a névjegyek vállalatokba szervezéséből?

A névjegyek vállalatokba szervezése javíthatja a munkafolyamatot. Ez lehetővé teszi, hogy egyetlen kattintással megtekinthesse az összes jegyet a cég névjegyei közül, megkönnyítve a konkrét jegyek szűrését és megtalálását. Ha meg szeretné tekinteni egy adott társaság összes jegyét, kövesse az alábbi lépéseket.

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson az Ügyfelek lehetőségre.
  3. Kattintson az Cégek lehetőségre.
  4. Kattintson a Jegyek lehetőségre.

Opcionális: Ha tovább szeretné szűkíteni a keresést, kattintson az Egyéni szűrő elemre, és válassza ki a jegy állapotát, forrását, címkéit, vagy egyéb egyéni szűrőit.

Társaságok

Tudásbázis források                                                                       

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Készen áll a vállalati kapcsolatok egyszerű kezelésére?

Nagy szervezettel dolgozik? Adjon hozzá minden névjegyet egy céghez, hogy jegyeit kiemelje a beérkező levelek között. Próbálja ki még ma. Bankkártya megadása nem szükséges. Indítsa el az ingyenes 14 napos próbaverziót.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mik azok a cégek?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A LiveAgent cégek funkció lehetővé teszi a vállalatokról és szervezetekről szóló információk összegyűjtését és tárolását a help desk szoftverben. ” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen információkat tárolhat a vállalati funkcióban?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az alapvető információkon túlmenően a HelpAk szoftver, mint például a LiveAgent, lehetővé teszi egyéni kapcsolattartási mezők létrehozását a vállalatokról szóló egyedi információk, például vállalati azonosítójuk vagy előfizetési szintjük tárolásához. ” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hozzá kell adnom névjegyeket a vállalatokhoz?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Névjegyek hozzáadása a vállalatokhoz nem kötelező. A funkció azonban hihetetlenül előnyös. Segítségével nyomon követheti egyetlen vállalkozás összes üzenetét, ami különösen akkor hasznos, ha több emberrel kommunikál ugyanazon a vállalaton belül. ” } }] }

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót