Társaságok

Mik azok a help desk cégek?

A LiveAgent cégek szolgáltatása lehetővé teszi a vállalatokról és szervezetekről szóló információk összegyűjtését és tárolását az ügyfélszolgálati szoftverben. Az, hogy rögzíti-e az alapvető kapcsolattartási adatokat, vagy mélyrehatóan ássa el az egyéni mezőket, kizárólag Önön múlik.

Létrehozhat például egyéni kapcsolatfelvételi mezőket, amelyek tartalmazzák a vállalat ügyfél-azonosítóját, a cég évfordulóját vagy egyéb információkat. A lehetőségek végtelenek, ezért fontolja meg, hogy mely céginformációk fontosak az Ön számára, és ne féljen kreatívkodni.

Vállalatok

Az információgyűjtés mellett a cégprofilok kiválóan alkalmasak a kapcsolatok rendszerezésére. Például, ha több emberrel dolgozik egyetlen cégnél, akkor a névjegykártyájukat hozzáadhatja a cégprofiljukhoz, így könnyebben megtalálhatja a jegyeiket.

Milyen információkat tárolhat a vállalati szolgáltatásban?

Milyen információkat tárolhat a vállalati szolgáltatásban? - App - Uploads - 2021 - 08 - Company Information.png

Hol találom a help desk cégek funkcióit?

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson az Ügyfelek lehetőségre.

  3. Kattintson a Cégek lehetőségre.

hogyan találhat cégeket a LiveAgentben

Hogyan hozhatok létre vállalati profilt?

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson az Ügyfelek lehetőségre.

  3. Kattintson az Cégek lehetőségre.

  4. Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra.

  5. Töltse ki az összes szükséges mezőt, majd kattintson a Létrehozás gombra.

Opcionális: Kattintson a Megjegyzés elemre, ha privát megjegyzést szeretne hozzáadni a vállalatról. Ez a megjegyzés rövid leírást tartalmazhat a cégről, arról, hogy mit csinálnak, kik a C-szintű vezetők és így tovább.

Hogyan hozhatok létre egyéni vállalati kapcsolattartási mezőt?

Az Ön helyzetétől függően kövesse az A vagy B utasítást.

A.) Vállalati profil létrehozása és egyéni mező hozzáadása

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson az Ügyfelek lehetőségre.

  3. Kattintson a Cégek lehetőségre.

  4. Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra.

  5. Töltse ki az összes szükséges mezőt.

  6. Kattintson a Hozzáadás mezőre.

egyéni mezők hozzáadása a vállalatokhoz
  1. Kattintson a mező létrehozása gombra.

  2. Állítson be kódnevet az egyéni kapcsolatfelvételi mezőhöz. Ez lehet például valami, mint a „customer_id” vagy a „work-year-year”. Felhívjuk figyelmét, hogy a kódban csak kisbetűk, számok, kötőjelek vagy aláhúzásjelek használhatók. Nem használhat szóközt.

  3. Nevezze el egyéni kapcsolatfelvételi mezőjét. Ezúttal minden formázási korlátozás nélkül elnevezheti „Ügyfélazonosító” vagy „Munkaévforduló” elnevezéssel.

  4. Kattintson a Típus lehetőségre, és válassza ki az Önnek legmegfelelőbb beviteli lehetőséget. Választhat például egy szövegdoboz-bevitel, listamező, jelölőnégyzet, jelölőnégyzetcsoport vagy postai cím közül.

Opcionális: Kattintson a leírásra, és írjon leírást az egyéni kapcsolattartó mezőhöz. A magyarázat további információkkal szolgálhat az Ön és munkatársai kapcsolattartási mezőjével kapcsolatban.

  1. Válassza a Láthatóság lehetőséget, és válassza ki, hogy az egyéni mező megjelenjen-e a vállalati profil létrehozásakor.

  2. Kattintson a Létrehozás gombra.

  3. Töltse ki az egyéni kapcsolatfelvételi mezőt.

  4. Kattintson a Mentés gombra.

B.) Egyéni mező hozzáadása meglévő vállalati profilhoz

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson az Ügyfelek lehetőségre.

  3. Kattintson az Cégek lehetőségre.

  4. Kattintson arra a cégre, amelyhez egyéni kapcsolati mezőt szeretne hozzáadni.

  5. Kövesse az A utasítások 6-14 lépéseit.

Manage company contacts with ease

Working with a large enterprise? Add each contact to a company to make their tickets stand out in your inbox. Try it today. No credit card required.

Hogyan adhatok hozzá névjegyeket egy céghez?

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson az Ügyfelek lehetőségre.

  3. Kattintson a Vállalatok elemre. Az Ön helyzetétől függően kövesse az A vagy B utasítást.

A.) Cég létrehozása és névjegyek hozzáadása

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson az Ügyfelek lehetőségre.

  3. Kattintson az Cégek lehetőségre.

  4. Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra.

  5. Töltse ki az összes szükséges mezőt, majd kattintson a Létrehozás gombra.

Opcionális: A Megjegyzés gombra kattintva privát jegyzetet adhat hozzá a céghez. A jegyzet tartalmazhat néhány részletet a cégről, arról, hogy mit csinál, kik a legfőbb vezetői stb.

  1. Kattintson a Kapcsolatok elemre.

  2. Kattintson a narancssárga Hozzáadás gombra.

  3. A kapcsolat kiválasztásához kattintson az egyes kapcsolattartók neve melletti bal oldali jelölőnégyzetre. Kiválaszthat annyi névjegyet, amennyit csak akar.

  4. Kattintson a fehér Hozzáadás a vállalathoz gombra, amely a keresősáv mellett található.

B.) Névjegyek hozzáadása meglévő céghez

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson az Ügyfelek lehetőségre.

  3. Kattintson a Cégek lehetőségre.

  4. Kattintson arra a cégre, amelyhez névjegyeket szeretne hozzáadni.

  5. Kattintson a Névjegyek lehetőségre.

  6. Kattintson az egyes névjegyek melletti bal oldali jelölőnégyzetre a névjegy kiválasztásához. Annyi névjegyet választhat ki, amennyit csak akar.

  7. Kattintson a fehér Hozzáadás a vállalathoz gombra, amely a keresősáv mellett található.

B.) Névjegyek hozzáadása meglévő céghez - App - Uploads - 2021 - 08 - Add Contacts To Companies.png

Hozzá kell adnom névjegyeket a vállalatokhoz?

Névjegyek hozzáadása a vállalatokhoz nem kötelező. A funkció azonban hihetetlenül előnyös. Segítségével nyomon követheti egyetlen vállalkozás összes üzenetét, ami különösen akkor hasznos, ha több emberrel kommunikál ugyanazon a vállalaton belül.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Lehet-e egy névjegyet egyszerre több céghez kötni?

Sajnos nem lehet egynél több céget hozzáadni a névjegyhez. Ha azonban módosítani szeretné a névjegyhez társított vállalatot, törölheti a névjegyet a kezdeti cég névjegyzékéből, és hozzáadhatja egy újhoz.

Hogyan profitálhatok a névjegyek vállalatokba szervezéséből?

A névjegyek vállalatokba szervezése javíthatja a munkafolyamatot. Ez lehetővé teszi, hogy egyetlen kattintással megtekinthesse az összes jegyet a cég névjegyei közül, megkönnyítve a konkrét jegyek szűrését és megtalálását. Ha meg szeretné tekinteni egy adott társaság összes jegyét, kövesse az alábbi lépéseket.

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson az Ügyfelek lehetőségre.

  3. Kattintson az Cégek lehetőségre.

  4. Kattintson a Jegyek lehetőségre.

Opcionális: keresés további szűkítéséhez kattintson az Egyéni szűrőre, és válassza ki a jegy állapotát, forrását, címkéit, vagy egyéb egyéni szűrőket.

Hogyan profitálhatok a névjegyek vállalatokba szervezéséből? - App - Uploads - 2021 - 08 - Company Tickets.png

Tudásbázis források                                                                       

Készen áll a vállalati kapcsolatok egyszerű kezelésére?

Nagy szervezettel dolgozik? Adjon hozzá minden névjegyet egy céghez, hogy jegyei kiemelkedjenek a postaládájából. Próbáld ki még ma. Hitelkártya nem szükséges. Kezdjen el egy 14 napos ingyenes próbaverziót.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Mik azok a cégek?

A LiveAgent cégek szolgáltatása lehetővé teszi a vállalatokról és szervezetekről szóló információk összegyűjtését és tárolását az ügyfélszolgálati szoftverben.

Milyen információkat tárolhat a vállalati szolgáltatásban?

Az alapvető információk mellett az ügyfélszolgálati szoftverek, mint például a LiveAgent, lehetővé teszik egyéni kapcsolatfelvételi mezők létrehozását, amelyekben egyedi információkat tárolhat a vállalatokról, például cégazonosítójukat vagy előfizetési szintjüket.

Hozzá kell adnom névjegyeket a cégekhez?

A névjegyek hozzáadása a cégekhez nem kötelező. A funkció azonban hihetetlenül előnyös. Segítségével nyomon követheti az egyetlen vállalkozástól érkező összes üzenetet, ami különösen hasznos, ha több emberrel kommunikál ugyanazon a cégen belül.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót