Mik azok a help desk cégek?
A LiveAgent cégek funkció lehetővé teszi a vállalatokról és szervezetekről szóló információk összegyűjtését és tárolását a help desk szoftverben. Teljesen Önön múlik, hogy rögzíti-e az alapvető kapcsolattartási adatokat, vagy elmélyed az egyéni mezőkben.
Létrehozhat például egyéni kapcsolattartási mezőket, amelyek tartalmazzák a vállalat ügyfél-azonosítóját, a cég évfordulóját vagy egyéb információkat. A lehetőségek végtelenek, ezért fontolja meg, hogy milyen vállalati információk fontosak Önnek, és ne féljen kreatív lenni.
Az információgyűjtés mellett a vállalati profilok nagyszerűek a kapcsolatok rendszerezéséhez. Például, ha egy cég több emberével dolgozik, hozzáadhatja névjegykártyáját a cégprofiljához, így könnyebben észreveheti a jegyeket.
Milyen információkat tárolhat a vállalati szolgáltatásban?
- Cégnév
- Vállalati logó
- Email cím
- Telefonszámok
- Névjegy csoportok
- Időzóna
- Nyelv
- Jegyzet
- Egyéni kapcsolattartó mezők
Hol találom a help desk cégek funkcióit?
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
- Kattintson az Ügyfelek lehetőségre.
- Kattintson a Cégek lehetőségre.
Hogyan hozhatok létre vállalati profilt?
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
- Kattintson az Ügyfelek lehetőségre.
- Kattintson az Cégek lehetőségre.
- Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra.
- Töltse ki az összes szükséges mezőt, majd kattintson a Létrehozás gombra.
Opcionális: A Megjegyzés gombra kattintva privát jegyzetet adhat hozzá a céghez. Ez a megjegyzés tartalmazhatja a vállalat rövid leírását, tevékenységét, kik a C-szintű vezetők stb.
Hogyan hozhatok létre egyéni vállalati kapcsolattartási mezőt?
Az Ön helyzetétől függően kövesse az A vagy B utasítást.
A.) Vállalati profil létrehozása és egyéni mező hozzáadása
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
- Kattintson az Ügyfelek lehetőségre.
- Kattintson a Cégek lehetőségre.
- Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra.
- Töltse ki az összes szükséges mezőt.
- Kattintson a Hozzáadás mezőre.
- Kattintson a mező létrehozása gombra.
- Állítson be kódnevet az egyéni kapcsolatfelvételi mezőhöz. Ez lehet például valami, mint a „customer_id” vagy a „work-year-year”. Felhívjuk figyelmét, hogy a kódban csak kisbetűk, számok, kötőjelek vagy aláhúzásjelek használhatók. Nem használhat szóközt.
- Nevezze el egyéni kapcsolatfelvételi mezőjét. Ezúttal minden formázási korlátozás nélkül elnevezheti „Ügyfélazonosító” vagy „Munkaévforduló” elnevezéssel.
- Kattintson a Típus lehetőségre, és válassza ki az Önnek legmegfelelőbb beviteli lehetőséget. Választhat például egy szövegdoboz-bevitel, listamező, jelölőnégyzet, jelölőnégyzetcsoport vagy postai cím közül.
Opcionális: Kattintson a leírásra, és írjon leírást az egyéni kapcsolattartó mezőhöz. A magyarázat további információkkal szolgálhat az Ön és munkatársai kapcsolattartási mezőjével kapcsolatban.
- Válassza a Láthatóság lehetőséget, és válassza ki, hogy az egyéni mező megjelenjen-e a vállalati profil létrehozásakor.
- Kattintson a Létrehozás gombra.
- Töltse ki az egyéni kapcsolatfelvételi mezőt.
- Kattintson a Mentés gombra.
B.) Egyéni mező hozzáadása meglévő vállalati profilhoz
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
- Kattintson az Ügyfelek lehetőségre.
- Kattintson az Cégek lehetőségre.
- Kattintson arra a cégre, amelyhez egyéni kapcsolati mezőt szeretne hozzáadni.
- Kövesse az A utasítások 6-14 lépéseit.
Manage company contacts with ease
Working with a large enterprise? Add each contact to a company to make their tickets stand out in your inbox. Try it today. No credit card required.
Hogyan adhatok hozzá névjegyeket egy céghez?
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
- Kattintson az Ügyfelek lehetőségre.
- Kattintson a Vállalatok elemre. Az Ön helyzetétől függően kövesse az A vagy B utasítást.
A.) Cég létrehozása és névjegyek hozzáadása
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
- Kattintson az Ügyfelek lehetőségre.
- Kattintson az Cégek lehetőségre.
- Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra.
- Töltse ki az összes szükséges mezőt, majd kattintson a Létrehozás gombra.
Opcionális: A Megjegyzés gombra kattintva privát jegyzetet adhat hozzá a céghez. A jegyzet tartalmazhat néhány részletet a cégről, arról, hogy mit csinál, kik a legfőbb vezetői stb.
- Kattintson a Kapcsolatok elemre.
- Kattintson a narancssárga Hozzáadás gombra.
- A kapcsolat kiválasztásához kattintson az egyes kapcsolattartók neve melletti bal oldali jelölőnégyzetre. Kiválaszthat annyi névjegyet, amennyit csak akar.
- Kattintson a fehér Hozzáadás a vállalathoz gombra, amely a keresősáv mellett található.
B.) Névjegyek hozzáadása meglévő céghez
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
- Kattintson az Ügyfelek lehetőségre.
- Kattintson a Cégek lehetőségre.
- Kattintson arra a cégre, amelyhez névjegyeket szeretne hozzáadni.
- Kattintson a Névjegyek lehetőségre.
- Kattintson az egyes névjegyek melletti bal oldali jelölőnégyzetre a névjegy kiválasztásához. Annyi névjegyet választhat ki, amennyit csak akar.
- Kattintson a fehér Hozzáadás a vállalathoz gombra, amely a keresősáv mellett található.
Hozzá kell adnom névjegyeket a vállalatokhoz?
Névjegyek hozzáadása a vállalatokhoz nem kötelező. A funkció azonban hihetetlenül előnyös. Segítségével nyomon követheti egyetlen vállalkozás összes üzenetét, ami különösen akkor hasznos, ha több emberrel kommunikál ugyanazon a vállalaton belül.
Lehet-e egy névjegyet egyszerre több céghez kötni?
Sajnos nem lehet egynél több céget hozzáadni a névjegyhez. Ha azonban módosítani szeretné a névjegyhez társított vállalatot, törölheti a névjegyet a kezdeti cég névjegyzékéből, és hozzáadhatja egy újhoz.
Hogyan profitálhatok a névjegyek vállalatokba szervezéséből?
A névjegyek vállalatokba szervezése javíthatja a munkafolyamatot. Ez lehetővé teszi, hogy egyetlen kattintással megtekinthesse az összes jegyet a cég névjegyei közül, megkönnyítve a konkrét jegyek szűrését és megtalálását. Ha meg szeretné tekinteni egy adott társaság összes jegyét, kövesse az alábbi lépéseket.
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
- Kattintson az Ügyfelek lehetőségre.
- Kattintson az Cégek lehetőségre.
- Kattintson a Jegyek lehetőségre.
Opcionális: Ha tovább szeretné szűkíteni a keresést, kattintson az Egyéni szűrő elemre, és válassza ki a jegy állapotát, forrását, címkéit, vagy egyéb egyéni szűrőit.
Tudásbázis források
- Vállalatok és szervezetek
- Kapcsolat mezők
- Kapcsolat Mezők
- Névjegyek
- Cég [Elmagyarázva]
- Szervezet (Elmagyarázva)
- Névjegy [Elmagyarázva]
- Névjegy csoportok
Készen áll a vállalati kapcsolatok egyszerű kezelésére?
Nagy szervezettel dolgozik? Adjon hozzá minden névjegyet egy céghez, hogy jegyeit kiemelje a beérkező levelek között. Próbálja ki még ma. Bankkártya megadása nem szükséges. Indítsa el az ingyenes 14 napos próbaverziót.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mik azok a cégek?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A LiveAgent cégek funkció lehetővé teszi a vállalatokról és szervezetekről szóló információk összegyűjtését és tárolását a help desk szoftverben. ” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen információkat tárolhat a vállalati funkcióban?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az alapvető információkon túlmenően a HelpAk szoftver, mint például a LiveAgent, lehetővé teszi egyéni kapcsolattartási mezők létrehozását a vállalatokról szóló egyedi információk, például vállalati azonosítójuk vagy előfizetési szintjük tárolásához. ” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hozzá kell adnom névjegyeket a vállalatokhoz?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Névjegyek hozzáadása a vállalatokhoz nem kötelező. A funkció azonban hihetetlenül előnyös. Segítségével nyomon követheti egyetlen vállalkozás összes üzenetét, ami különösen akkor hasznos, ha több emberrel kommunikál ugyanazon a vállalaton belül. ” } }] }