GMX integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az a GMX?
A GMX (Global Mail eXchange) egy ingyenes, hirdetésekkel támogatott e-mail szolgáltatás. A céget 1997-ben alapították, és a United Internet AG – egy német tőzsdén jegyzett társaság – leányvállalata. Ez egyben az 1&1 és a Fasthosts Internet testvérvállalata is. Támogatja a POP3, IMAP4 vagy webmail protokollokat, míg a levelek SMTP-vel kerülnek elküldésre. Minden GMX-nél regisztrált fiók támogatja a további szolgáltatásokat, mint például a Mail Collector, a Organizer, a File Storage és a Address Book. Minden GMX-felhasználó számára 10 egyedi GMX e-mail cím van korlátozva. Ezt a levelezőszolgáltatást főként hirdetéseken keresztül támogatják, hogy továbbra is működjön, valamint a felhasználók számára ingyenes szolgáltatást nyújtson.
Hogyan használhatja a GMX-et?
Ha megbízható és ingyenes e-mail szolgáltatást keres, a GMX a megfelelő választás. A szolgáltatás nem tartalmaz rejtett kifizetéseket, kivéve, ha a felhasználók szeretnének prémium fiókra frissíteni. A GMX három fizetős csomagot kínál, amelyek jelentős frissítéseket biztosítanak az e-mail-szolgáltatásokhoz. A felhasználók fizethetnek további e-mail-, felhő- vagy melléklettárhelyért, valamint eltávolíthatják az alapverzióban szereplő hirdetéseket.
A LiveAgent help desk szoftverrel való integrációnak köszönhetően a GMX ideális elsődleges e-mail szerverként szolgálhat az ügyfélszolgálathoz. A LiveAgent tartalmaz egy jegykezelő rendszert, amely zökkenőmentesen kapcsolódhat a GMX-hez, az összes e-mailt átviszi a rendszerbe, és jegyekké alakítja át az egyszerű ügyfélszolgálat érdekében. Az egyéb ügyfélszolgálati csatornákkal való integráció hozzáadásával a LiveAgent segíthet egy helyre gyűjteni a kommunikációt, és gyorsabban, megbízhatóbban és jobb eredménnyel válaszolhat.
Kérjen segítséget jegykezelő rendszerünktől – kezelje az élő csevegést, és a közösségi média kommunikációt a Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp vagy a Viberen. Hozzon létre saját virtuális telefonközpontot bejövő és kimenő lehetőségekkel, állítsa be ügyfélportálját fórumokkal, vagy írjon tájékoztató útmutatót a mellékelt tudásbázishoz. A LiveAgent mindent meg tud kezelni, ami fontos, és egy kényelmes helyen eljuttatja Önhöz.
Milyen előnyei vannak a GMX-nek?
- Ingyenes alap e-mail minden felhasználó számára
- További fizetős tárolási lehetőségek
- Biztonságos és megbízható
- Egyszerű regisztráció és beállítás
Let your clients reach you faster with live chat
Provide better support via email thanks to LiveAgent. Start ticketing and improve overall customer satisfaction.
A GMX integrálása a LiveAgenttel
A GMX és a LiveAgent integrációs folyamata nagyon egyszerű, és néhány perc alatt elvégezhető. Vessen egy pillantást az alábbi rövid útmutatóra, hogy megtudja, hogyan teheti meg rövid időn belül egyedül.
- Ha nincs készen GMX e-mail fiókja, látogasson el a webhelyükre, és regisztráljon egy ingyenes fiókot (vagy hozzon létre egy fizetős fiókot, ízlése szerint). A webhely intuitív, és végigvezeti Önt a regisztrációs folyamaton. Ha már van fiókja, nyugodtan hagyja ki ezt a lépést.
- Most, hogy fiókja készen áll, lépjen a LiveAgent-fiókjába (vagy kezdjen el egy ingyenes próbaverziót). Nyissa meg a Konfiguráció > E-mail > Levelezési fiókok lehetőséget, és válassza a Kimenő e-mail fiókok vagy a Bejövő e-mail fiókok lehetőséget. Válassza a kimenőt, ha azt szeretné, hogy ez legyen az elsődleges e-mail címe az e-mailek küldéséhez, vagy válassza a Bejövő lehetőséget, ha erről a fiókról szeretne e-mailt kapni a jegykezelő rendszerében. Akárhogy is, az integrációs folyamat hasonló marad. Folytassa bármelyik opcióval, majd kattintson a Narancssárga létrehozás gombra, és folytassa a következő lépéssel.
- Megnyílik egy új ablak. Megjelenik az e-mail szolgáltatók választéka. Görgessen le, és kattintson az Egyéni postafiók lehetőségre alul. A következő szakaszba kerül ezután.
- Mindössze annyit kell tennie, hogy megadja GMX adatait a rendszerben, hogy a LiveAgent megkezdhesse az összes e-mailjének lekérését. Adja meg e-mail címét, gazdagépnevét, portját, valamint felhasználónevét és jelszavát a GMX-nek. Ha mindent beírt, kattintson alul az Integráció befejezése gombra, és kész.
Sikeresen befejezte a GMX-integrációt a LiveAgenttel. A rendszer elkezdi beolvasni az e-maileket a jegykezelő rendszerébe. Nyugodtan tekintse meg egyéb integrációs lehetőségeinket, böngésszen a LiveAgent Akadémián, hogy tanuljon valami újat, vagy tekintse meg az alábbi videót, hogy betekintést nyerjen a LiveAgent help desk rendszerébe.
Looking for an easy and efficient way to manage your GMX email?
With LiveAgent, you can easily manage all of your GMX emails and customer communication in one place.
Frequently Asked Questions
What is GMX?
GMX (Global Mail eXchange) is a free email service that is supported by advertising. POP3, IMAP4, and webmail protocols are supported, and SMTP is used for sending mail. Mail Collector, Organizer, File Storage, and Address Book are all included with every GMX account. It is possible for each GMX user to have a maximum of 10 GMX addresses.
How can you use GMX?
You should use GMX if you need a reliable and free email service. Users do not have to pay any hidden fees unless they upgrade to the premium account. Three paid subscription plans are available that provide significant improvements.
Fedezze fel a Scalix integrációt a LiveAgent-tel, amely Linux alapú e-mail és csoportos naptár szoftvert kínál a vállalati kommunikáció költséghatékony és egyszerű kezeléséhez. Tökéletes választás azoknak a cégeknek, akik csökkenteni szeretnék az üzenetküldési költségeiket, és egy megbízható, több termék kiadásban elérhető eszközt keresnek. Kezdje el ingyenes fiókját még ma, és javítsa ügyfélszolgálati képességeit a LiveAgent modern jegyrendszerével!