Mi az a GMX?
A GMX (Global Mail eXchange) egy ingyenes, hirdetésekkel támogatott e-mail szolgáltatás. A céget 1997-ben alapították, és a United Internet AG – egy német tőzsdén jegyzett társaság – leányvállalata. Ez egyben az 1&1 és a Fasthosts Internet testvérvállalata is. Támogatja a POP3, IMAP4 vagy webmail protokollokat, míg a levelek SMTP-vel kerülnek elküldésre. Minden GMX-nél regisztrált fiók támogatja a további szolgáltatásokat, mint például a Mail Collector, a Organizer, a File Storage és a Address Book. Minden GMX-felhasználó számára 10 egyedi GMX e-mail cím van korlátozva. Ezt a levelezőszolgáltatást főként hirdetéseken keresztül támogatják, hogy továbbra is működjön, valamint a felhasználók számára ingyenes szolgáltatást nyújtson.
Hogyan használhatja a GMX-et?
Ha megbízható és ingyenes e-mail szolgáltatást keres, a GMX a megfelelő választás. A szolgáltatás nem tartalmaz rejtett kifizetéseket, kivéve, ha a felhasználók szeretnének prémium fiókra frissíteni. A GMX három fizetős csomagot kínál, amelyek jelentős frissítéseket biztosítanak az e-mail-szolgáltatásokhoz. A felhasználók fizethetnek további e-mail-, felhő- vagy melléklettárhelyért, valamint eltávolíthatják az alapverzióban szereplő hirdetéseket.
A LiveAgent help desk szoftverrel való integrációnak köszönhetően a GMX ideális elsődleges e-mail szerverként szolgálhat az ügyfélszolgálathoz. A LiveAgent tartalmaz egy jegykezelő rendszert, amely zökkenőmentesen kapcsolódhat a GMX-hez, az összes e-mailt átviszi a rendszerbe, és jegyekké alakítja át az egyszerű ügyfélszolgálat érdekében. Az egyéb ügyfélszolgálati csatornákkal való integráció hozzáadásával a LiveAgent segíthet egy helyre gyűjteni a kommunikációt, és gyorsabban, megbízhatóbban és jobb eredménnyel válaszolhat.
Kérjen segítséget jegykezelő rendszerünktől – kezelje az élő csevegést, és a közösségi média kommunikációt a Facebook, Twitter, Instagram, vagy a Viberen. Hozzon létre saját virtuális telefonközpontot bejövő és kimenő lehetőségekkel, állítsa be ügyfélportálját fórumokkal, vagy írjon tájékoztató útmutatót a mellékelt tudásbázishoz. A LiveAgent mindent meg tud kezelni, ami fontos, és egy kényelmes helyen eljuttatja Önhöz.
Milyen előnyei vannak a GMX-nek?
- Ingyenes alap e-mail minden felhasználó számára
- További fizetős tárolási lehetőségek
- Biztonságos és megbízható
- Egyszerű regisztráció és beállítás
Let your clients reach you faster with live chat
Provide better support via email thanks to LiveAgent. Start ticketing and improve overall customer satisfaction.
A GMX integrálása a LiveAgenttel
A GMX és a LiveAgent integrációs folyamata nagyon egyszerű, és néhány perc alatt elvégezhető. Vessen egy pillantást az alábbi rövid útmutatóra, hogy megtudja, hogyan teheti meg rövid időn belül egyedül.
- Ha nincs készen GMX e-mail fiókja, látogasson el a webhelyükre, és regisztráljon egy ingyenes fiókot (vagy hozzon létre egy fizetős fiókot, ízlése szerint). A webhely intuitív, és végigvezeti Önt a regisztrációs folyamaton. Ha már van fiókja, nyugodtan hagyja ki ezt a lépést.

Most, hogy fiókja készen áll, lépjen a LiveAgent-fiókjába (vagy kezdjen el egy ingyenes próbaverziót). Nyissa meg a Konfiguráció > E-mail > Levelezési fiókok lehetőséget, és válassza a Kimenő e-mail fiókok vagy a Bejövő e-mail fiókok lehetőséget. Válassza a kimenőt, ha azt szeretné, hogy ez legyen az elsődleges e-mail címe az e-mailek küldéséhez, vagy válassza a Bejövő lehetőséget, ha erről a fiókról szeretne e-mailt kapni a jegykezelő rendszerében. Akárhogy is, az integrációs folyamat hasonló marad. Folytassa bármelyik opcióval, majd kattintson a Narancssárga létrehozás gombra, és folytassa a következő lépéssel.
Megnyílik egy új ablak. Megjelenik az e-mail szolgáltatók választéka. Görgessen le, és kattintson az Egyéni postafiók lehetőségre alul. A következő szakaszba kerül ezután.
- Mindössze annyit kell tennie, hogy megadja GMX adatait a rendszerben, hogy a LiveAgent megkezdhesse az összes e-mailjének lekérését. Adja meg e-mail címét, gazdagépnevét, portját, valamint felhasználónevét és jelszavát a GMX-nek. Ha mindent beírt, kattintson alul az Integráció befejezése gombra, és kész.
Sikeresen befejezte a GMX-integrációt a LiveAgenttel. A rendszer elkezdi beolvasni az e-maileket a jegykezelő rendszerébe. Nyugodtan tekintse meg egyéb integrációs lehetőségeinket, böngésszen a LiveAgent Akadémián, hogy tanuljon valami újat, vagy tekintse meg az alábbi videót, hogy betekintést nyerjen a LiveAgent help desk rendszerébe.
Frequently asked questions
Mi az a GMX?
A GMX (Global Mail eXchange) egy ingyenes e-mail szolgáltatás, amelyet hirdetések támogatnak. A POP3, IMAP4 és webmail protokollok támogatottak, az SMTP pedig levélküldésre szolgál. A Mail Collector, a Organizer, a File Storage és a Address Book minden GMX-fiókhoz tartozik. Minden GMX felhasználónak maximum 10 GMX címe lehet.
Hogyan használhatja a GMX-et?
Használja a GMX-et, ha megbízható és ingyenes e-mail szolgáltatásra van szüksége. A felhasználóknak nem kell rejtett díjat fizetniük, hacsak nem frissítenek prémium fiókra. Három fizetős előfizetési csomag érhető el, amelyek jelentős fejlesztéseket biztosítanak.