Ingyenes próba
Research archive illustration

Ügyfélszolgálati Viszonyítási alap jelentés

A termékek minősége és az ár versenyképessége ma már nem a legfontosabb tényezők, amelyeket a fogyasztók figyelembe vesznek vásárláskor. Valójában a jó ügyfélszolgálat és az emlékezetes élmények az ügyfelek megtartásának a legnagyobb hajtóerejei.

Ha a vállalkozások fenn akarnak maradni és kitűnni a mai túlzottan telített piacon, meg kell felelniük a fogyasztói elvárásoknak. A modern vásárlók zökkenőmentes vásárlási élményt és magas színvonalú, gyors kiszolgálást várnak el. Ha ezek az elvárások nem teljesülnek, a fogyasztók hajlandóak elhagyni azokat a márkákat, amelyekhez évek óta hűségesek.

Ahhoz, hogy megfeleljen a fogyasztói igényeknek és elvárásoknak, ügyfélközpontú megközelítést kell alkalmaznia vállalkozása minden területén. Ennek legjobb módja az ügyfélszolgálati mutatók mérése, az ügynökképzés biztosítása, a vállalat egyértelmű küldetése és az olyan új technológiák bevezetése, mint az ügyfélszolgálat< /a> és ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerek. Valójában számos tanulmány kimutatta, hogy egy szervezett és jól tájékozott ügyfélszolgálati csapat jelentősen befolyásolhatja a vállalkozás hírnevét, vásárlói lojalitását és bevételi forrását.

Customer service statistics

Call center statistics

Help desk statistics

Live chat statistics

Knowledge base statistics

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót