Research archive illustration

Ügyfélszolgálati Viszonyítási alap jelentés

A termékek minősége és az ár versenyképessége ma már nem a legfontosabb tényezők, amelyeket a fogyasztók figyelembe vesznek vásárláskor. Valójában a jó ügyfélszolgálat és az emlékezetes élmények az ügyfelek megtartásának a legnagyobb hajtóerejei.

Ha a vállalkozások fenn akarnak maradni és kitűnni a mai túlzottan telített piacon, meg kell felelniük a fogyasztói elvárásoknak. A modern vásárlók zökkenőmentes vásárlási élményt és magas színvonalú, gyors kiszolgálást várnak el. Ha ezek az elvárások nem teljesülnek, a fogyasztók hajlandóak elhagyni azokat a márkákat, amelyekhez évek óta hűségesek.

Ahhoz, hogy megfeleljen a fogyasztói igényeknek és elvárásoknak, ügyfélközpontú megközelítést kell alkalmaznia vállalkozása minden területén. Ennek legjobb módja az ügyfélszolgálati mutatók mérése, az ügynökképzés biztosítása, a vállalat egyértelmű küldetése és az olyan új technológiák bevezetése, mint az ügyfélszolgálat és ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerek. Valójában számos tanulmány kimutatta, hogy egy szervezett és jól tájékozott ügyfélszolgálati csapat jelentősen befolyásolhatja a vállalkozás hírnevét, vásárlói lojalitását és bevételi forrását.


								
																
								Customer service statistics							Customer service statistics


								
																
								Call center statistics							Call center statistics


								
																
								Help desk statistics							Help desk statistics


								
																
								Live chat statistics							Live chat statistics


								
																
								Knowledge base statistics							Knowledge base statistics

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót