A termékek minősége és az ár versenyképessége ma már nem a legfontosabb tényezők, amelyeket a fogyasztók figyelembe vesznek vásárláskor. Valójában a jó ügyfélszolgálat és az emlékezetes élmények az ügyfelek megtartásának a legnagyobb hajtóerejei.
Ha a vállalkozások fenn akarnak maradni és kitűnni a mai túlzottan telített piacon, meg kell felelniük a fogyasztói elvárásoknak. A modern vásárlók zökkenőmentes vásárlási élményt és magas színvonalú, gyors kiszolgálást várnak el. Ha ezek az elvárások nem teljesülnek, a fogyasztók hajlandóak elhagyni azokat a márkákat, amelyekhez évek óta hűségesek.
Ahhoz, hogy megfeleljen a fogyasztói igényeknek és elvárásoknak, ügyfélközpontú megközelítést kell alkalmaznia vállalkozása minden területén. Ennek legjobb módja az ügyfélszolgálati mutatók mérése, az ügynökképzés biztosítása, a vállalat egyértelmű küldetése és az olyan új technológiák bevezetése, mint az ügyfélszolgálat< /a> és ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerek. Valójában számos tanulmány kimutatta, hogy egy szervezett és jól tájékozott ügyfélszolgálati csapat jelentősen befolyásolhatja a vállalkozás hírnevét, vásárlói lojalitását és bevételi forrását.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk