A call center tárcsázókat kimenő tárcsázóknak, automatizált tárcsázóknak vagy értékesítési tárcsázóknak is nevezik. Az elmúlt években a tárcsázók a kimenő… Tudjon meg többet!
Természetesen az e-mail marketing a leghatékonyabb marketing csatorna tanúsítványa, de a digitális marketingcsatornák gombamód szaporodó módja miatt elengedhetetlen, hogy omnichannel… Tudjon meg többet!
Mindannyian fogyasztók vagyunk, akik az ügyfélszolgálati csapatokhoz fordulnak, hogy hébe-hóba segítsenek. Ezért megválaszolva a kérdést: "mitől remek az ügyfélszolgálati élmény?"… Tudjon meg többet!
Kihívásokkal teli időket élünk. Az egész föld a COVID-19 koronavírus által van fenyegetve jelenleg, ami már egy globális járvány. Ez… Tudjon meg többet!
Az értékesítési vezetők 80%-a azt állítja hogy már a mesterséges intelligenciát használja az ügyfélélményben. A Juniper előrejelzése szerint a chatbotok… Tudjon meg többet!
A digitális marketing egyik legnépszerűbb módja az e-mail. Sokat fejlődtek az évek során, hogy segítsenek a vállalkozásoknak megszerezni a megfelelő… Tudjon meg többet!
Az érzelmi marketing működik, de sikere a helyes megközelítésen múlik. Olvassa el a cikk hasznos tippjeit, és tanulja meg, hogyan… Tudjon meg többet!
Az ügyfelek visszajelzésének összegyűjtése a konverziókutatás egyik kritikus eleme. Ne feledje, hogy az ügyfelekkel folytatott kommunikáció hangnemének beszélgető jellegűnek kell… Tudjon meg többet!
A kiváló ügyfélszolgálat nem csak a szavakról szól. A tettekről szól. Tartson be 15 szabályt és soha többé nem kell… Tudjon meg többet!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.