A Twitter a közelmúltban frissítette bevételszerzési struktúráját az API v2-höz való hozzáférést, ami miatt az Enterprise variációk ára több mint… Tudjon meg többet!
Az elmúlt években egyre több ügyfél költözött az internetre, ami azt jelenti, hogy a vállalkozásoknak át kell alakítaniuk üzleti stratégiájukat,… Tudjon meg többet!
Az azonnali üzenetküldő alkalmazások nagyon népszerűek manapság. A WhatsApp különösen az ügyfélszolgálat és általában az ügyfélkommunikáció területén volt hihetetlenül népszerű.… Tudjon meg többet!
A LiveAgent 5.28 számos fontos javítást és frissítést tartalmaz a meglévő funkciókhoz. Tudjon meg többet!
A call center tárcsázókat kimenő tárcsázóknak, automatizált tárcsázóknak vagy értékesítési tárcsázóknak is nevezik. Az elmúlt években a tárcsázók a kimenő… Tudjon meg többet!
A közösségi média növekvő népszerűségének modern korszakában a vállalkozások nehezen tudnak relevánsak maradni a versenytársak között. Mivel minden nap új… Tudjon meg többet!
A VoIP telefonrendszerek olyan számítógépes távközlési szolgáltatások, amelyek lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy normál telefon helyett az interneten keresztül… Tudjon meg többet!
Ha a vásárlói elégedettség és az általános élmény fokozásának módját keresi, a CRM szoftver elengedhetetlen eszköze vállalkozása számára. Ami az… Tudjon meg többet!
A mai üzleti világban egy jó ügyfélszolgálati eszköz elengedhetetlen az ügyfelekkel folytatott interakciók kezeléséhez számos kommunikációs csatornán – közösségi médián,… Tudjon meg többet!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.