A LiveAgent 5.24 új javításokat, frissítéseket, ügyfélszolgálati funkciókat és új Salesforce-integrációt kínál ügyfeleink számára. Vessen egy pillantást néhány újdonságra.
Salesforce integráció
Mostantól a Salesforce integráció elérhető a LiveAgent jegykezelő rendszerében. Tekintse meg a beépülő modulok listáját a konfigurációs részben, és kezdje el a Salesforce használatát.
Használhatja ügyfelek hozzáadására vagy kezelésére, valamint ügyek létrehozására vagy frissítésére egyetlen megoldásból. Tekintse meg Salesforce integrációs oldalunkat, ahol részletesebb információkat kaphat a beépülő modulok képességeiről és azok aktiválásáról.
Új hívógomb dizájnok
A LiveAgent 5.24 friss és modern megjelenést hozott az elérhető hívás gombok számára. Elég sok közül lehet választani, ezért nézze meg, és válassza ki a webhelyének megfelelőt. Ezeket a hívógomb konfigurációs beállításai között találja meg.
Továbbfejlesztett címke rendezés
A jegy a felső pozícióba kerül, ha címkét ad hozzá egy jegyhez, amikor a listák „változtatása” szerint vannak rendezve. Ez jobb jegykezelést tesz lehetővé, és javítja a címkézési képességeket, hogy elkerülje a jegyrendszer rendetlenségét.
Egyéb frissítések és javítások
A call centeres felvételeket a jegyekről külön nem lehetett törölni, erre hoztunk egy javítást, és a jegy megőrzése mellett is törölhető a felvétel. Számos apró fejlesztés és új funkció is található a felhasználói felületen.
Ezek közé tartozik a kinagyított rendezési nyilak a Tudásbázisban, egyértelmű „Válasz” információkat adtunk a jegyekhez, és frissítettük a biztonságot az API V3 kulcsok alapértelmezett lejárati dátumaival.
Néhányan észrevették, hogy a Tudásbázis lassú volt, amikor hosszú szövegeket tartalmazó cikkeket készített. Kijavítottuk ezt, és javítottuk a sebességet, ezért folytassa, és hozzon létre hosszú cikkeket, ha szükséges anélkül, hogy lelassulna.
Van ötlete a jövőbeli frissítésekre?
Ha bármilyen javaslata, ötlete van a jövőbeli frissítésekkel kapcsolatban, vagy egyszerűen csak szeretne kérdezni valamit, forduljon hozzánk bizalommal, és tudassa velünk, mit szeretne látni a jövőbeni LiveAgent frissítésekben.
Ossza meg ezt a cikket
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.
A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tudásbázis cikkek, jegyek és e-mail sablonok formázását, valamint számos szerkesztési lehetőséget kínál, mint például betűtípusok változtatása és képek hozzáadása. Azok, akik értenek a dizájnhoz, egyéni tudásbázis cikkeket is készíthetnek a HTML és CSS szerkesztő segítségével.