Megérkezett a LiveAgent 5.25-ös frissítése, amely ismét számos fejlesztést, hasznos funkciót és hibajavítást tartalmaz a funkcionalitás javítása érdekében. Nézzük meg az 5.25-ös frissítés újdonságait.
Mik a LiveAgent 5.25 újdonságai?
Mindig arra törekszünk, hogy új funkciókat hozzunk létre a LiveAgentben, és segítsünk Önnek többet tenni az ügyfélszolgálati megoldással. Ezért olyan új funkciókkal álltunk elő, amelyek reményeink szerint a felhasználók javára válnak. Íme az új kiegészítések listája.
Előre megírt válaszok javítása
Miután frissít a LiveAgent 5.25-re, észre fogja venni, hogy az előre megírt válaszok sorrendje megváltozott. Javításra került, hogy csak azok jelenjenek meg, amelyek egy adott részlegre vonatkoznak. Így az ügynökök elküldésre készen állnak a releváns válaszokkal attól függően, hogy melyik osztályon dolgoznak.
Továbbfejlesztett online ügynöki rácsnézet
Mostantól minden ügynököt láthat a listán, nem csak azokat, akik online vannak. Ezzel egyszerűen megkeresheti azt az ügynököt, akivel kapcsolatba kell lépnie, anélkül, hogy le kellene görgetnie egészen a lista aljáig. Küldjön nekik üzenetet belső csevegésen keresztül, vagy hívja fel őket.
A rejtett számadatok törlése
Összezavarodik a rejtett számokról érkező hívások miatt? Amikor rejtett számról kapott hívást, a LiveAgent nem jelenített meg semmilyen információt. Mostantól a LiveAgent értesíti Önt a rejtett ügyfélszámokról érkező hívásokról. Az ügyféljegyben lévő információkat mindig láthatja, amikor ilyen számokról hívnak.
Mi a helyzet a fejlesztésekkel?
Természetesen van néhány új hasznos fejlesztésünk a LiveAgenthez. A legfontosabb az, hogy a LiveAgent e-mail funkcióit jelentősen átdolgozták. Számos kisebb javítás is létezik az e-mail mellékletek, a HTML-t tartalmazó e-mailek vagy az e-mail fejlécek küldésével kapcsolatos problémákra. Íme a többi hír lista.
Tudásbázis cikk-előzetesek
A frissített tudásbázis-lehetőségeknek köszönhetően a cikkleírások előnézeti szövegként is használhatók. Dönthet úgy is, hogy egy teljes cikket szeretne előnézetként használni. Ez lehetővé teszi, hogy jobban kézben tartsa tudásbázisának megjelenését és érzését, valamint jobb áttekinthetőséget biztosít.
Offline állapotinformációk egyértelműsége
A csatlakozási problémák vagy az internetkimaradások zavaróak lehetnek, különösen, ha nem tud róluk. Elveszíthet tartalmat, és leállíthatja az ügyféljegyekre adott válaszokat. Első lépésként mindig mentse el a tartalmat egy külön dokumentumba, hogy legyen biztonsági másolata. A LiveAgent új és továbbfejlesztett tervezési elemeivel gondoskodtunk arról, hogy Ön hamarabb észrevegye ezeket a problémákat, hogy segíthessünk Önnek.
Frissítsen még ma az 5.25-re
A fent felsorolt dolgokon kívül a LiveAgent 5.25 számos javítást és biztonsági frissítést tartalmaz különböző területeken. Frissítse LiveAgentjét még ma, és tapasztalja meg az összes további előnyt.
ANGOL A HÍVÓKÖZPONTOKNAK A szókincs, amire szüksége van ☎️
A szókincs és a kiejtés jelentősége az ügyfélszolgálatban. A megfelelő kiejtés segít a gördülékeny kommunikációban és az ügyfelek megértésében.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver erősíti az ügyfélkapcsolatokat. A rendszer különböző vállalkozások számára komplex megoldást nyújt, beleértve az inbound értékesítési kampányokat és a gamifikációt. Az ügynökök teljesítménye nyomon követhető, az ügyfelek értékelése alapján rangsorolás is lehetséges. Jelentést készíthet a jutalmazott és megrovott ügynökökről, és az adatok exportálhatók.
Legyen naprakész a LiveAgent 5.24-ről
A LiveAgent a vállalkozások hatékony kommunikációs eszköze, amely segít az ügyfélszolgálat és az értékesítés kezelésében. Számos funkciót és integrációt kínál, valamint proaktív chat és IVR technológiát biztosít.