Megérkezett a LiveAgent 5.25-ös frissítése, amely ismét számos fejlesztést, hasznos funkciót és hibajavítást tartalmaz a funkcionalitás javítása érdekében. Nézzük meg az 5.25-ös frissítés újdonságait.
Mik a LiveAgent 5.25 újdonságai?
Mindig arra törekszünk, hogy új funkciókat hozzunk létre a LiveAgentben, és segítsünk Önnek többet tenni az ügyfélszolgálati megoldással. Ezért olyan új funkciókkal álltunk elő, amelyek reményeink szerint a felhasználók javára válnak. Íme az új kiegészítések listája.
Előre megírt válaszok javítása
Miután frissít a LiveAgent 5.25-re, észre fogja venni, hogy az előre megírt válaszok sorrendje megváltozott. Javításra került, hogy csak azok jelenjenek meg, amelyek egy adott részlegre vonatkoznak. Így az ügynökök elküldésre készen állnak a releváns válaszokkal attól függően, hogy melyik osztályon dolgoznak.
Továbbfejlesztett online ügynöki rácsnézet
Mostantól minden ügynököt láthat a listán, nem csak azokat, akik online vannak. Ezzel egyszerűen megkeresheti azt az ügynököt, akivel kapcsolatba kell lépnie, anélkül, hogy le kellene görgetnie egészen a lista aljáig. Küldjön nekik üzenetet belső csevegésen keresztül, vagy hívja fel őket.
A rejtett számadatok törlése
Összezavarodik a rejtett számokról érkező hívások miatt? Amikor rejtett számról kapott hívást, a LiveAgent nem jelenített meg semmilyen információt. Mostantól a LiveAgent értesíti Önt a rejtett ügyfélszámokról érkező hívásokról. Az ügyféljegyben lévő információkat mindig láthatja, amikor ilyen számokról hívnak.
Mi a helyzet a fejlesztésekkel?
Természetesen van néhány új hasznos fejlesztésünk a LiveAgenthez. A legfontosabb az, hogy a LiveAgent e-mail funkcióit jelentősen átdolgozták. Számos kisebb javítás is létezik az e-mail mellékletek, a HTML-t tartalmazó e-mailek vagy az e-mail fejlécek küldésével kapcsolatos problémákra. Íme a többi hír lista.
Tudásbázis cikk-előzetesek
A frissített tudásbázis-lehetőségeknek köszönhetően a cikkleírások előnézeti szövegként is használhatók. Dönthet úgy is, hogy egy teljes cikket szeretne előnézetként használni. Ez lehetővé teszi, hogy jobban kézben tartsa tudásbázisának megjelenését és érzését, valamint jobb áttekinthetőséget biztosít.
Offline állapotinformációk egyértelműsége
A csatlakozási problémák vagy az internetkimaradások zavaróak lehetnek, különösen, ha nem tud róluk. Elveszíthet tartalmat, és leállíthatja az ügyféljegyekre adott válaszokat. Első lépésként mindig mentse el a tartalmat egy külön dokumentumba, hogy legyen biztonsági másolata. A LiveAgent új és továbbfejlesztett tervezési elemeivel gondoskodtunk arról, hogy Ön hamarabb észrevegye ezeket a problémákat, hogy segíthessünk Önnek.
Frissítsen még ma az 5.25-re
A fent felsorolt dolgokon kívül a LiveAgent 5.25 számos javítást és biztonsági frissítést tartalmaz különböző területeken. Frissítse LiveAgentjét még ma, és tapasztalja meg az összes további előnyt.
Ossza meg ezt a cikket
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely gyors és egyszerű implementációval rendelkezik. Az elérhető legjobb ügyfélszolgálatot nyújtja a hét minden napján, a nap 24 órájában. A Post Affiliate Pro pedig egy vezető tagfelvevő nyomon követési szoftver, amely több mint 30 ezer vállalat által használt.
Hogyan hozzunk létre osztályokat a LiveAgentben
A marketing summary is not possible without the actual text. Please provide the text that needs to be summarized.
LiveAgent is a customer support software with a variety of features, including ticketing, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. The software is accessible from anywhere and has SSL safety. Users can access technical support, video tutorials, customizations, billing, and payments support, and awards and certificates. The platform offers most popular articles and integrates with Rest and Microsoft 365, among others. Helpdesk software is provided by LiveAgent and all rights are reserved to Quality Unit, LLC.