Ingyenes próba

Gmail alternatívát keres?

Nem kétséges, hogy a Gmail az egyik legnépszerűbb és legszélesebb körben használt e-mail szolgáltatás. Mindannyian hozzászoktunk az ingyenes tárhely szolgáltatáshoz, a küldés visszavonása gombhoz és olyan további hasznos funkciókhoz, mint például az elhalasztást, a címkézés vagy a levelek mappáka rendezése. Nem kétséges, hogy a Gmail tökéletes email megoldást kínál a magánszemélyek számára. Mindent rendezetten tart.

Ami azonban a Gmail üzleti célokra való használatát illeti – főleg, ha ügyfélszolgálatról van szó, akkor bizony korlátokba ütközhetünk. Sajnos a Gmail nem támogatja az univerzális többcsatornás integrációjú beérkező leveleket, és azt sem, hogy egyszerre többen hozzáférjenek a műszerfal áttekintéséhez. Ezek közül mindkettő alapvető funkcióját képezi az ügyfélszolgálatnak. Ha Gmail alternatívát kerese támogatási csapatához, akkor a LiveAgent lehet a megfelelő megoldás az Ön számára.

 
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Importálja e-mailjeit a LiveAgentbe és élvezze a többcsatornás ügyfélszolgálati megoldás előnyeit.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Ultimate omni-channel help desk software experience

Hatékony ügyfélszolgálati funkciók

Ha Gmail alternatívát keres a vállalata számára, fontolja meg a LiveAgent használatát. A LiveAgent több mint 179 ügyfélszolgálati funkciót és 40+ integrációt tartalmaz. Használja ki a hatékony elemzési és jelentési szolgáltatásainkat, gamifikációs szolgáltatásainkat vagy beépített tudásbázisunkat.

Hagyja, hogy a LiveAgent elvégezze Ön helyett a legnehezebb feladatokat, így még több ideje jut arra, hogy az ügyfeleivel foglalkozzon! 

4 ok, amiért a vállalatok a LiveAgent-re váltanak

Ismertesse meg a cégével az univerzális postafiókot és élvezze az alábbi előnyöket:

 
Increased customer satisfaction and loyalty

Kimagasló vásárlói elégedettség

A LiveAgent növeli az ügyfél-elégedettséget és a konverziós arányokat.

Growing trend of increased productivity

Megnövekedett hatékonyság

Csökkentse az alkalmazottai munkaidejét és kezelje még több ügyfél kérését az univerzális postafiók segítségével.

Connect favourite VoIP provider and contacts

Kapcsolattartás

Az ügyfélszolgálat egyszerre több csatornáról érkező ügyfelek kérését kezelheti egy helyen.

Stopwatch

Villámgyors válaszadás

A jegykezelő funkciók segítségével minimalizálhatja az ügyfélproblémák megoldására fordított időt.

 

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

A legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldások mellett migrációs szolgáltatásokat is kínálunk.

badges

Funkciók, amelyek egyszerűvé teszik az ügyfélszolgálatot.

Olvasson tovább és nézze meg, hogy milyen alapvető funkciók tesznek sikeressé egy ügyfélszolgálati szoftvert.

Universal inbox by LiveAgent

Élvezze az univerzális postafiók előnyeit

Az ideális ügyfélszolgálati szoftvernek csapatának minden tagja számára átláthatónak és könnyen elérhetőnek kell lennie. Fontos, hogy támogassa a többcsatornás integrációkat, és további ügyfélszolgálati szolgáltatásokat nyújtson, mint például az automatizálást. A LiveAgent univerzális postafiókja éppen ezt teszi.

A LiveAgent univerzális postafiókja a jelenleg elérhető e-mail rendszerektől sokkal intelligensebb. Lehetővé teszi, hogy több csatornáról küldjön és fogadjon üzeneteket, legyen szó e-mailről, élő csevegésről, közösségi médiáról vagy akár hang- és videohívásokról is. Nem kell többé megosztania a fiókját, vagy megosztania a képernyőjét. Minden új jegy automatikusan a LiveAgent irányítópultjára kerül, amiket minden ügynök megtekinthet és megválaszolhat.

Az univerzális postafiók lehetővé teszi címkék, emlékeztetők, vagy épp belső megjegyzések hozzáadását, és megannyi extra funkció mellett a jegyeket különböző osztályokhoz vagy meghatározott ügynökökhöz is automatizálhatja. Ha Gmail alternatívát keres a vállalata számára, fontolja meg a LiveAgent használatát.

Használja ki a hibrid jegyrendszer erősségeit

Ha Gmail alternatívát keres a vállalata számára, fontolja meg a LiveAgent használatát. A LiveAgent a hibrid jegykezelő rendszerének köszönhetően növeli az ügynökök aktivitását. Minden jegy egyformán néz ki, függetlenül a kommunikációs csatornától. Sőt, az ügyfelei útját a különböző csatornákon keresztül követheti, úgy, hogy közben ugyanaz a hirid jegy marad. Így ügyfeleivel kapcsolatos összes információ a kisujjában lesz!

Email ticketing
Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő chatszolgáltatást, a jegykezelést és az automatizálást. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes szolgáltatást nyújtsunk az ügyfeleinknek.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
Powerful automation and reporting

Automatizáljon, hogy időt spóroljon

Az automatizálás elengedhetetlen részét képezi az ügyfélszolgálatnak, mivel sok időt takaríthat meg általa. A LiveAgent lehetővé teszi a hétköznapi feladatok automatizálását, a munkafolyamatok vagy pedig az egyedi automatizálási szabályok  létrehozását az üzleti igényeinek megfelelően.

Lendítse fel az ügyfélszolgálatát

A kis- és középvállalatok számára létrehozott szolgáltatások között 2020-ban a LiveAgent nyerte meg a legjobb ügyfélszolgálati szoftvernek járó díjat. Épp ezért tekinthető nagyszerű Gmail alternatívának. Csatlakozzon olyan cégekhez, mint a Yamaha, BMW, Huawei és az Oxford Egyetem és nyújtson első osztályú ügyfélszolgálatot. A LiveAgent használatával pofon egyszerű lesz! Kezdje meg az  ingyenes 14 napos próbaidőszakot még ma! Bankkártya adatok megadása nélkül! 

 
Ready to switch to LiveAgent

A LiveAgent megszűnteti az ügyfélszolgálattal kapcsolatos gondjait

Az amerikaiak 12%-a szerint leginkább az ügyfélszolgálat “lassúsága” teszi őket frusztrálttá. Statista
 
Social medias integrated into the help desk software

A felhasználók 72 % szerint a rossz ügyfélszolgálat jellemzője az, ha több emernek kell elmagyaráznia a problémáját. Dimensional Research

Az ügyfelek egyharmada szerint egyetlen rossz ügyfélszolgálati élmény után megfontolná a cégváltást. American Express

Az ügyfélszolgálattal való kapcsolatfelvételkor a fogyasztók 72 %-a elvárja az ügynöktől azt, hogy „tudja, ki ő, mit vásárolt, és legyen tisztában a korábbi tevékenységeivel”. Microsoft

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent használatára

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót