Elege van a help desk szoftveréből?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Gmail alternatíva a piacon.


Vágjon bele | 14 nap ingyenesen


Tekintse meg működés közben

Általuk használt

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo

Help desk software comparison
Alternatives background

Gmail alternatívát keres?

Nem kétséges, hogy a Gmail az egyik legnépszerűbb és legszélesebb körben használt e-mail szolgáltatás. Mindannyian hozzászoktunk az ingyenes tárhely szolgáltatáshoz, a küldés visszavonása gombhoz és olyan további hasznos funkciókhoz, mint például az elhalasztást, a címkézés vagy a levelek mappáka rendezése. Nem kétséges, hogy a Gmail tökéletes email megoldást kínál a magánszemélyek számára. Mindent rendezetten tart.

Ami azonban a Gmail üzleti célokra való használatát illeti – főleg, ha ügyfélszolgálatról van szó, akkor bizony korlátokba ütközhetünk. Sajnos a Gmail nem támogatja az univerzális többcsatornás integrációjú beérkező leveleket, és azt sem, hogy egyszerre többen hozzáférjenek a műszerfal áttekintéséhez. Ezek közül mindkettő alapvető funkcióját képezi az ügyfélszolgálatnak. Ha Gmail alternatívát kerese támogatási csapatához, akkor a LiveAgent lehet a megfelelő megoldás az Ön számára.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Importálja e-mailjeit a LiveAgentbe és élvezze a
többcsatornás ügyfélszolgálati megoldás előnyeit.


LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Ultimate omni-channel help desk software experience

Hatékony ügyfélszolgálati funkciók

Ha Gmail alternatívát keres a vállalata számára, fontolja meg a LiveAgent használatát. A LiveAgent több mint 179 ügyfélszolgálati funkciót és 40+ integrációt tartalmaz. Használja ki a hatékony elemzési és jelentési szolgáltatásainkat, gamifikációs szolgáltatásainkat vagy beépített tudásbázisunkat.

Hagyja, hogy a LiveAgent elvégezze Ön helyett a legnehezebb feladatokat, így még több ideje jut arra, hogy az ügyfeleivel foglalkozzon!

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgent-re váltanak

Ismertesse meg a cégével az univerzális postafiókot és élvezze az alábbi előnyöket:

Union icon

Kimagasló vásárlói elégedettség

A LiveAgent növeli az ügyfél-elégedettséget és a konverziós arányokat.

Increase icon

Megnövekedett hatékonyság

Csökkentse az alkalmazottai munkaidejét és kezelje még több ügyfél kérését az univerzális postafiók segítségével.

Phone icon

Kapcsolattartás

Az ügyfélszolgálat egyszerre több csatornáról érkező ügyfelek kérését kezelheti egy helyen.

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

A legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldások mellett migrációs szolgáltatásokat is kínálunk.

badges
Connect Mail accounts with Help desk software - LiveAgent

Élvezze az univerzális postafiók előnyeit

Az ideális ügyfélszolgálati szoftvernek csapatának minden tagja számára átláthatónak és könnyen elérhetőnek kell lennie. Fontos, hogy támogassa a többcsatornás integrációkat, és további ügyfélszolgálati szolgáltatásokat nyújtson, mint például az automatizálást. A LiveAgent univerzális postafiókja éppen ezt teszi.

A LiveAgent univerzális postafiókja a jelenleg elérhető e-mail rendszerektől sokkal intelligensebb. Lehetővé teszi, hogy több csatornáról küldjön és fogadjon üzeneteket, legyen szó e-mailről, élő csevegésről, közösségi médiáról vagy akár hang- és videohívásokról is. Nem kell többé megosztania a fiókját, vagy megosztania a képernyőjét. Minden új jegy automatikusan a LiveAgent irányítópultjára kerül, amiket minden ügynök megtekinthet és megválaszolhat.

Az univerzális postafiók lehetővé teszi címkék, emlékeztetők, vagy épp belső megjegyzések hozzáadását, és megannyi extra funkció mellett a jegyeket különböző osztályokhoz vagy meghatározott ügynökökhöz is automatizálhatja. Ha Gmail alternatívát keres a vállalata számára, fontolja meg a LiveAgent használatát.

Kezdje el az ingyenes próbaidőszakot

Használja ki a hibrid jegyrendszer erősségeit

Ha Gmail alternatívát keres a vállalata számára, fontolja meg a LiveAgent használatát. A LiveAgent a hibrid jegykezelő rendszerének köszönhetően növeli az ügynökök aktivitását. Minden jegy egyformán néz ki, függetlenül a kommunikációs csatornától. Sőt, az ügyfelei útját a különböző csatornákon keresztül követheti, úgy, hogy közben ugyanaz a hirid jegy marad. Így ügyfeleivel kapcsolatos összes információ a kisujjában lesz!

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent
Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő chatszolgáltatást, a jegykezelést és az automatizálást. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes szolgáltatást nyújtsunk az ügyfeleinknek.

Peter Komornik, CEO

logo slido black
Create-rule-in-LiveAgent

Automatizáljon, hogy időt spóroljon

Az automatizálás elengedhetetlen részét képezi az ügyfélszolgálatnak, mivel sok időt takaríthat meg általa. A LiveAgent lehetővé teszi a hétköznapi feladatok automatizálását, a munkafolyamatok vagy pedig az egyedi automatizálási szabályok létrehozását az üzleti igényeinek megfelelően.

Lendítse fel az ügyfélszolgálatát

A kis- és középvállalatok számára létrehozott szolgáltatások között 2020-ban a LiveAgent nyerte meg a legjobb ügyfélszolgálati szoftvernek járó díjat. Épp ezért tekinthető nagyszerű Gmail alternatívának. Csatlakozzon olyan cégekhez, mint a Yamaha, BMW, Huawei és az Oxford Egyetem és nyújtson első osztályú ügyfélszolgálatot. A LiveAgent használatával pofon egyszerű lesz! Kezdje meg az  ingyenes 14 napos próbaidőszakot még ma! Bankkártya adatok megadása nélkül!

Ready to switch to LiveAgent

A LiveAgent megszűnteti az ügyfélszolgálattal kapcsolatos gondjait


Slow customer support

Lassú válaszidő

Az amerikaiak 12%-a szerint leginkább az ügyfélszolgálat “lassúsága” teszi őket frusztrálttá. Statista
Social medias integrated into the help desk software

Az átláthatóság hiánya a médiában

A felhasználók 72 % szerint a rossz ügyfélszolgálat jellemzője az, ha több emernek kell elmagyaráznia a problémáját. Dimensional Research


Simple and efficient customer service

Az ügyfelek lemorzsolódása

Az ügyfelek egyharmada szerint egyetlen rossz ügyfélszolgálati élmény után megfontolná a cégváltást. American Express

Az átláthatóság hiánya

Az ügyfélszolgálattal való kapcsolatfelvételkor a fogyasztók 72 %-a elvárja az ügynöktől azt, hogy „tudja, ki ő, mit vásárolt, és legyen tisztában a korábbi tevékenységeivel”. Microsoft

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent használatára

Szeretne összehasonlítani minket különböző e-mail kliensekkel?

Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.

Kapcsolódó cikkek ehhezGmail alternatíva
Néhány vállalat kizárólag e-mailen keresztül nyújt ügyfélszolgálati támogatást. Az ügyfelek csak e-mailen keresztül vehetik fel velük a kapcsolatot, nem létezik más platform.

Csak e-mailes ügyfélszolgálat

Az e-mailek humanizálásának és személyre szabásának fontosságáról szól a szöveg, amely számos tippekkel és információkkal szolgál az információs és megerősítő e-mailek megírásáról. Az ügyfélszolgálatok számára az e-mail a legkedveltebb kapcsolattartási forma. LiveAgent demót és árazást, integrációkat és alternatívákat kínál az ügyfeleknek. A megerősítő e-mail fontos kommunikációs eszköz az ügyfélkapcsolat ápolásában és a vásárlói lojalitás javításában. Az e-mail sablonok előre elkészített üzenetkeretek, amelyek segítik a saját példány megírását.

Próbálja ki a kész és teljesen testreszabható megrendelés visszaigazoló e-mail sablonjainkat, amelyek biztosan növelik konverzióit és bevételeit.

Megrendelés visszaigazoló e-mail sablonok

Az e-kereskedelmi vállalkozások gyakran küldenek megrendelés visszaigazoló e-maileket, amelyek fontosak a vásárlók tájékoztatásában. A cikk bemutat néhány hatékony sablont és fontos információkat a visszaigazoló e-mailek erejéről.

Az ügyfélkapcsolatok olyan kapcsolatok, amelyeket minden vállalat az ügyfelekkel ápol. Nem számít mekkora a vállalat, az ügyfélkapcsolatok jelentősége óriási.

Vevőkapcsolatok

Az ügyfélkapcsolatok fontosak a vállalatok számára, ezért az ügyfelek motivációit és követelményeit meg kell érteni. A CRM stratégiája segíthet ebben, melynek során kiváló szolgáltatást kell nyújtani és gondoskodni kell az ügyfelekről. A LiveAgent ügyfélszolgálati támogatás szoftvere segít az ügyfél elégedettségének javításában és hasznos tippeket találhatunk a cég blogjában. Elérhető ingyenes próba és bocsánatkérési sablonok állnak rendelkezésre. Az ügyfélszolgálati jelentések áttekintik az összes igényt, a kapcsolódó tevékenységeket és az SLA megfelelőségét. A készség alapú továbbítás segítségével jobb kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat kínálhatunk. A hívásmegoldás szakértői segítséget nyújtanak az ügyfélszolgáltatással kapcsolatos fogalmak megértésében.

Kezelje az értékesítési és a marketing célú automatizálásait

ClickFunnels

A ClickFunnels segítségével értékesítési tölcsért hozhat létre és automatizálhatja az értékesítési folyamatokat online promóció és értékesítés céljából. A LiveAgent hatékony vállalati szoftver, amely segít az ügyfélszolgálatban és az értékesítési folyamatban.

A LiveAgent fejlett beépített funkciókat kínál, amelyek segítségével gyorsan és hatékonyan kezelheti az ügyfélkéréseket egy megosztott postafiókból.

A legjobb megosztott postafiók a városban

"A LiveAgent szolgáltatás segít kezelni az ügyfél-kérelmeket egy irányítópultról gyors és hatékony módon. A megosztott postaláda javíthatja a vásárlói elégedettséget és a konverziót."

Az ügyfélszolgálati sablonok sok vállalkozás számára kiválóak. Mindazonáltal figyelembe kell venni az ügyfél személyes megközelítését.

Ügyfélszolgálati sablonok

A MailChimp a kommunikáció egységes hangzásának példája. Fontos a személyre szabott üzenetek küldése és a tudásbázis frissítése. Ügyfélkérési és értékesítési sablonok hasznosak, de figyelni kell a formális és informális kommunikációra. Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a LiveAgent – Sablonokat.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x