Elege van a help desk szoftveréből?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Gmail alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Gmail alternatívát keres?

Nem kétséges, hogy a Gmail az egyik legnépszerűbb és legszélesebb körben használt e-mail szolgáltatás. Mindannyian hozzászoktunk az ingyenes tárhely szolgáltatáshoz, a küldés visszavonása gombhoz és olyan további hasznos funkciókhoz, mint például az elhalasztást, a címkézés vagy a levelek mappáka rendezése. Nem kétséges, hogy a Gmail tökéletes email megoldást kínál a magánszemélyek számára. Mindent rendezetten tart.

Ami azonban a Gmail üzleti célokra való használatát illeti – főleg, ha ügyfélszolgálatról van szó, akkor bizony korlátokba ütközhetünk. Sajnos a Gmail nem támogatja az univerzális többcsatornás integrációjú beérkező leveleket, és azt sem, hogy egyszerre többen hozzáférjenek a műszerfal áttekintéséhez. Ezek közül mindkettő alapvető funkcióját képezi az ügyfélszolgálatnak. Ha Gmail alternatívát kerese támogatási csapatához, akkor a LiveAgent lehet a megfelelő megoldás az Ön számára.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Importálja e-mailjeit a LiveAgentbe és élvezze a
többcsatornás ügyfélszolgálati megoldás előnyeit.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Ultimate omni-channel help desk software experience

Hatékony ügyfélszolgálati funkciók

Ha Gmail alternatívát keres a vállalata számára, fontolja meg a LiveAgent használatát. A LiveAgent több mint 179 ügyfélszolgálati funkciót és 40+ integrációt tartalmaz. Használja ki a hatékony elemzési és jelentési szolgáltatásainkat, gamifikációs szolgáltatásainkat vagy beépített tudásbázisunkat.

Hagyja, hogy a LiveAgent elvégezze Ön helyett a legnehezebb feladatokat, így még több ideje jut arra, hogy az ügyfeleivel foglalkozzon!

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgent-re váltanak

Ismertesse meg a cégével az univerzális postafiókot és élvezze az alábbi előnyöket:

Kimagasló vásárlói elégedettség

A LiveAgent növeli az ügyfél-elégedettséget és a konverziós arányokat.

Megnövekedett hatékonyság

Csökkentse az alkalmazottai munkaidejét és kezelje még több ügyfél kérését az univerzális postafiók segítségével.

Kapcsolattartás

Az ügyfélszolgálat egyszerre több csatornáról érkező ügyfelek kérését kezelheti egy helyen.

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

A legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldások mellett migrációs szolgáltatásokat is kínálunk.

Connect Mail accounts with Help desk software - LiveAgent

Élvezze az univerzális postafiók előnyeit

Az ideális ügyfélszolgálati szoftvernek csapatának minden tagja számára átláthatónak és könnyen elérhetőnek kell lennie. Fontos, hogy támogassa a többcsatornás integrációkat, és további ügyfélszolgálati szolgáltatásokat nyújtson, mint például az automatizálást. A LiveAgent univerzális postafiókja éppen ezt teszi.

A LiveAgent univerzális postafiókja a jelenleg elérhető e-mail rendszerektől sokkal intelligensebb. Lehetővé teszi, hogy több csatornáról küldjön és fogadjon üzeneteket, legyen szó e-mailről, élő csevegésről, közösségi médiáról vagy akár hang- és videohívásokról is. Nem kell többé megosztania a fiókját, vagy megosztania a képernyőjét. Minden új jegy automatikusan a LiveAgent irányítópultjára kerül, amiket minden ügynök megtekinthet és megválaszolhat.

Az univerzális postafiók lehetővé teszi címkék, emlékeztetők, vagy épp belső megjegyzések hozzáadását, és megannyi extra funkció mellett a jegyeket különböző osztályokhoz vagy meghatározott ügynökökhöz is automatizálhatja. Ha Gmail alternatívát keres a vállalata számára, fontolja meg a LiveAgent használatát.

Használja ki a hibrid jegyrendszer erősségeit

Ha Gmail alternatívát keres a vállalata számára, fontolja meg a LiveAgent használatát. A LiveAgent a hibrid jegykezelő rendszerének köszönhetően növeli az ügynökök aktivitását. Minden jegy egyformán néz ki, függetlenül a kommunikációs csatornától. Sőt, az ügyfelei útját a különböző csatornákon keresztül követheti, úgy, hogy közben ugyanaz a hirid jegy marad. Így ügyfeleivel kapcsolatos összes információ a kisujjában lesz!

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent
Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő chatszolgáltatást, a jegykezelést és az automatizálást. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes szolgáltatást nyújtsunk az ügyfeleinknek.

black Slido logo
Create-rule-in-LiveAgent

Automatizáljon, hogy időt spóroljon

Az automatizálás elengedhetetlen részét képezi az ügyfélszolgálatnak, mivel sok időt takaríthat meg általa. A LiveAgent lehetővé teszi a hétköznapi feladatok automatizálását, a munkafolyamatok vagy pedig az egyedi automatizálási szabályok  létrehozását az üzleti igényeinek megfelelően.

Lendítse fel az ügyfélszolgálatát

A kis- és középvállalatok számára létrehozott szolgáltatások között 2020-ban a LiveAgent nyerte meg a legjobb ügyfélszolgálati szoftvernek járó díjat. Épp ezért tekinthető nagyszerű Gmail alternatívának. Csatlakozzon olyan cégekhez, mint a Yamaha, BMW, Huawei és az Oxford Egyetem és nyújtson első osztályú ügyfélszolgálatot. A LiveAgent használatával pofon egyszerű lesz! Kezdje meg az  ingyenes 14 napos próbaidőszakot még ma! Bankkártya adatok megadása nélkül!

Ready to switch to LiveAgent

A LiveAgent megszűnteti az ügyfélszolgálattal kapcsolatos gondjait

Az amerikaiak 12%-a szerint leginkább az ügyfélszolgálat “lassúsága” teszi őket frusztrálttá. Statista
Social medias integrated into the help desk software

A felhasználók 72 % szerint a rossz ügyfélszolgálat jellemzője az, ha több emernek kell elmagyaráznia a problémáját. Dimensional Research

Az ügyfelek egyharmada szerint egyetlen rossz ügyfélszolgálati élmény után megfontolná a cégváltást. American Express

Az ügyfélszolgálattal való kapcsolatfelvételkor a fogyasztók 72 %-a elvárja az ügynöktől azt, hogy „tudja, ki ő, mit vásárolt, és legyen tisztában a korábbi tevékenységeivel”. Microsoft

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent használatára

Szeretne összehasonlítani minket különböző e-mail kliensekkel?

Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.

Kapcsolódó cikkek ehhezGmail alternatíva
A Gmail integráció lehetővé teszi, hogy vállalkozása nyomon követhesse a LiveAgent ügyfélkéréseit. Egyszerűen integrálja a Zapier-en keresztül, és élvezze előnyeit.

Gmail Integráció

Integrálja Gmail-fiókját a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverrel, hogy minden ügyfélkérdést egy helyről kezelhessen. Élvezze az egyszerű Zapier integráció előnyeit, és javítsa ügyfélszolgálatát az ingyenes e-mail integrációval. Kezdje el most!

A LiveAgent költséghatékonyabb a többi ügyfélszolgálati megoldáshoz képest és több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval és több, mint 40 integrációval rendelkezik. Tudjon meg többet.

LiveHelpNow alternatívát keres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb LiveHelpNow alternatíva! Nincs beállítási díj, ügyfélszolgálat 24/7 elérhető. Próbálja ki ingyen 14 napig! Kimagasló ügyfél elégedettség, teljesítménynövekedés és több mint 175 funkció várja. Váltson a hatékonyabb ügyfélszolgálatért!

A LiveAgent egy nagyszerű Outlook alternatíva az ügyfélszolgálati csapatoknak. Fedezze fel az univerzális postaláda, a hibrid jegykezelő folyam és még több minden erejét.

Outlook alternatívátkeres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Outlook alternatíva! Nincs beállítási díj, 24/7 ügyfélszolgálat, korlátlan tárhely, testreszabható e-mail sablonok, és számos integráció. Próbálja ki 14 napig ingyen, kötelezettségek nélkül!

A LiveAgent a tökéletes ügyfélszolgálati megoldás vállalkozása számára. Megbízható jegykezelő rendszer, számos kommunikációs csatorna és még sok minden más.

Jira alternatívát keres?

Fedezze fel a LiveAgentet, a legjobb Jira alternatívát ügyfélszolgálati megoldásokhoz! Élvezze a beállítási díj nélküli, 24/7 ügyfélszolgálatot, és próbálja ki 14 napig ingyenesen. A LiveAgent gazdag funkciókészlettel, beleértve a jegykezelést, élő chatet, call centert, és közösségi média integrációkat, növeli a vásárlói elégedettséget és hatékonyságot. Nincs szükség bankkártyára, kezdje el most!

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x