Elege van a help desk szoftveréből?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Gmail alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Gmail alternatívát keres?

Nem kétséges, hogy a Gmail az egyik legnépszerűbb és legszélesebb körben használt e-mail szolgáltatás. Mindannyian hozzászoktunk az ingyenes tárhely szolgáltatáshoz, a küldés visszavonása gombhoz és olyan további hasznos funkciókhoz, mint például az elhalasztást, a címkézés vagy a levelek mappáka rendezése. Nem kétséges, hogy a Gmail tökéletes email megoldást kínál a magánszemélyek számára. Mindent rendezetten tart.

Ami azonban a Gmail üzleti célokra való használatát illeti – főleg, ha ügyfélszolgálatról van szó, akkor bizony korlátokba ütközhetünk. Sajnos a Gmail nem támogatja az univerzális többcsatornás integrációjú beérkező leveleket, és azt sem, hogy egyszerre többen hozzáférjenek a műszerfal áttekintéséhez. Ezek közül mindkettő alapvető funkcióját képezi az ügyfélszolgálatnak. Ha Gmail alternatívát kerese támogatási csapatához, akkor a LiveAgent lehet a megfelelő megoldás az Ön számára.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Importálja e-mailjeit a LiveAgentbe és élvezze a
többcsatornás ügyfélszolgálati megoldás előnyeit.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Ultimate omni-channel help desk software experience

Hatékony ügyfélszolgálati funkciók

Ha Gmail alternatívát keres a vállalata számára, fontolja meg a LiveAgent használatát. A LiveAgent több mint 179 ügyfélszolgálati funkciót és 40+ integrációt tartalmaz. Használja ki a hatékony elemzési és jelentési szolgáltatásainkat, gamifikációs szolgáltatásainkat vagy beépített tudásbázisunkat.

Hagyja, hogy a LiveAgent elvégezze Ön helyett a legnehezebb feladatokat, így még több ideje jut arra, hogy az ügyfeleivel foglalkozzon!

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgent-re váltanak

Ismertesse meg a cégével az univerzális postafiókot és élvezze az alábbi előnyöket:

Kimagasló vásárlói elégedettség

A LiveAgent növeli az ügyfél-elégedettséget és a konverziós arányokat.

Megnövekedett hatékonyság

Csökkentse az alkalmazottai munkaidejét és kezelje még több ügyfél kérését az univerzális postafiók segítségével.

Kapcsolattartás

Az ügyfélszolgálat egyszerre több csatornáról érkező ügyfelek kérését kezelheti egy helyen.

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

A legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldások mellett migrációs szolgáltatásokat is kínálunk.

Connect Mail accounts with Help desk software - LiveAgent

Élvezze az univerzális postafiók előnyeit

Az ideális ügyfélszolgálati szoftvernek csapatának minden tagja számára átláthatónak és könnyen elérhetőnek kell lennie. Fontos, hogy támogassa a többcsatornás integrációkat, és további ügyfélszolgálati szolgáltatásokat nyújtson, mint például az automatizálást. A LiveAgent univerzális postafiókja éppen ezt teszi.

A LiveAgent univerzális postafiókja a jelenleg elérhető e-mail rendszerektől sokkal intelligensebb. Lehetővé teszi, hogy több csatornáról küldjön és fogadjon üzeneteket, legyen szó e-mailről, élő csevegésről, közösségi médiáról vagy akár hang- és videohívásokról is. Nem kell többé megosztania a fiókját, vagy megosztania a képernyőjét. Minden új jegy automatikusan a LiveAgent irányítópultjára kerül, amiket minden ügynök megtekinthet és megválaszolhat.

Az univerzális postafiók lehetővé teszi címkék, emlékeztetők, vagy épp belső megjegyzések hozzáadását, és megannyi extra funkció mellett a jegyeket különböző osztályokhoz vagy meghatározott ügynökökhöz is automatizálhatja. Ha Gmail alternatívát keres a vállalata számára, fontolja meg a LiveAgent használatát.

Használja ki a hibrid jegyrendszer erősségeit

Ha Gmail alternatívát keres a vállalata számára, fontolja meg a LiveAgent használatát. A LiveAgent a hibrid jegykezelő rendszerének köszönhetően növeli az ügynökök aktivitását. Minden jegy egyformán néz ki, függetlenül a kommunikációs csatornától. Sőt, az ügyfelei útját a különböző csatornákon keresztül követheti, úgy, hogy közben ugyanaz a hirid jegy marad. Így ügyfeleivel kapcsolatos összes információ a kisujjában lesz!

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent
Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő chatszolgáltatást, a jegykezelést és az automatizálást. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes szolgáltatást nyújtsunk az ügyfeleinknek.

black Slido logo
Create-rule-in-LiveAgent

Automatizáljon, hogy időt spóroljon

Az automatizálás elengedhetetlen részét képezi az ügyfélszolgálatnak, mivel sok időt takaríthat meg általa. A LiveAgent lehetővé teszi a hétköznapi feladatok automatizálását, a munkafolyamatok vagy pedig az egyedi automatizálási szabályok létrehozását az üzleti igényeinek megfelelően.

Lendítse fel az ügyfélszolgálatát

A kis- és középvállalatok számára létrehozott szolgáltatások között 2020-ban a LiveAgent nyerte meg a legjobb ügyfélszolgálati szoftvernek járó díjat. Épp ezért tekinthető nagyszerű Gmail alternatívának. Csatlakozzon olyan cégekhez, mint a Yamaha, BMW, Huawei és az Oxford Egyetem és nyújtson első osztályú ügyfélszolgálatot. A LiveAgent használatával pofon egyszerű lesz! Kezdje meg az ingyenes 14 napos próbaidőszakot még ma! Bankkártya adatok megadása nélkül!

Ready to switch to LiveAgent

A LiveAgent megszűnteti az ügyfélszolgálattal kapcsolatos gondjait

Slow customer support
Az amerikaiak 12%-a szerint leginkább az ügyfélszolgálat “lassúsága” teszi őket frusztrálttá. Statista
Social medias integrated into the help desk software

A felhasználók 72 % szerint a rossz ügyfélszolgálat jellemzője az, ha több emernek kell elmagyaráznia a problémáját. Dimensional Research

Simple and efficient customer service

Az ügyfelek egyharmada szerint egyetlen rossz ügyfélszolgálati élmény után megfontolná a cégváltást. American Express

Az átláthatóság hiánya

Az ügyfélszolgálattal való kapcsolatfelvételkor a fogyasztók 72 %-a elvárja az ügynöktől azt, hogy „tudja, ki ő, mit vásárolt, és legyen tisztában a korábbi tevékenységeivel”. Microsoft

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent használatára

Szeretne összehasonlítani minket különböző e-mail kliensekkel?

Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.

    Kapcsolódó cikkek ehhezGmail alternatíva
    Néhány vállalat kizárólag e-mailen keresztül nyújt ügyfélszolgálati támogatást. Az ügyfelek csak e-mailen keresztül vehetik fel velük a kapcsolatot, nem létezik más platform.

    Csak e-mailes ügyfélszolgálat

    Az e-mailek humanizálásának és személyre szabásának fontosságáról szól a szöveg, amely számos tippekkel és információkkal szolgál az információs és megerősítő e-mailek megírásáról. Az ügyfélszolgálatok számára az e-mail a legkedveltebb kapcsolattartási forma. LiveAgent demót és árazást, integrációkat és alternatívákat kínál az ügyfeleknek. A megerősítő e-mail fontos kommunikációs eszköz az ügyfélkapcsolat ápolásában és a vásárlói lojalitás javításában. Az e-mail sablonok előre elkészített üzenetkeretek, amelyek segítik a saját példány megírását.

    Próbálja ki a kész és teljesen testreszabható megrendelés visszaigazoló e-mail sablonjainkat, amelyek biztosan növelik konverzióit és bevételeit.

    Megrendelés visszaigazoló e-mail sablonok

    Az e-kereskedelmi vállalkozások gyakran küldenek megrendelés visszaigazoló e-maileket, amelyek fontosak a vásárlók tájékoztatásában. A cikk bemutat néhány hatékony sablont és fontos információkat a visszaigazoló e-mailek erejéről.

    Az ügyfélkapcsolatok olyan kapcsolatok, amelyeket minden vállalat az ügyfelekkel ápol. Nem számít mekkora a vállalat, az ügyfélkapcsolatok jelentősége óriási.

    Vevőkapcsolatok

    Az ügyfélkapcsolatok fontosak a vállalatok számára, ezért az ügyfelek motivációit és követelményeit meg kell érteni. A CRM stratégiája segíthet ebben, melynek során kiváló szolgáltatást kell nyújtani és gondoskodni kell az ügyfelekről. A LiveAgent ügyfélszolgálati támogatás szoftvere segít az ügyfél elégedettségének javításában és hasznos tippeket találhatunk a cég blogjában. Elérhető ingyenes próba és bocsánatkérési sablonok állnak rendelkezésre. Az ügyfélszolgálati jelentések áttekintik az összes igényt, a kapcsolódó tevékenységeket és az SLA megfelelőségét. A készség alapú továbbítás segítségével jobb kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat kínálhatunk. A hívásmegoldás szakértői segítséget nyújtanak az ügyfélszolgáltatással kapcsolatos fogalmak megértésében.

    Kezelje az értékesítési és a marketing célú automatizálásait

    ClickFunnels

    A ClickFunnels segítségével értékesítési tölcsért hozhat létre és automatizálhatja az értékesítési folyamatokat online promóció és értékesítés céljából. A LiveAgent hatékony vállalati szoftver, amely segít az ügyfélszolgálatban és az értékesítési folyamatban.

    A LiveAgent fejlett beépített funkciókat kínál, amelyek segítségével gyorsan és hatékonyan kezelheti az ügyfélkéréseket egy megosztott postafiókból.

    A legjobb megosztott postafiók a városban

    "A LiveAgent szolgáltatás segít kezelni az ügyfél-kérelmeket egy irányítópultról gyors és hatékony módon. A megosztott postaláda javíthatja a vásárlói elégedettséget és a konverziót."

    Az ügyfélszolgálati sablonok sok vállalkozás számára kiválóak. Mindazonáltal figyelembe kell venni az ügyfél személyes megközelítését.

    Ügyfélszolgálati sablonok

    A MailChimp a kommunikáció egységes hangzásának példája. Fontos a személyre szabott üzenetek küldése és a tudásbázis frissítése. Ügyfélkérési és értékesítési sablonok hasznosak, de figyelni kell a formális és informális kommunikációra. Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a LiveAgent – Sablonokat.

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

    Start Free Trial x