Jobb ügyfélszolgálati szoftvert keres?

A LiveAgent a leggyakrabban említett és legkiválóbb minősítésű ügyfélszolgálati szofver a kis- és középvállalkozások számára 2020-ban. Legyen közelebb ügyfeleihez, és segítse őket gyorsabban a LiveAgent-tel.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logó ügyfél lyreco
logó ügyfél usc

Rugalmas többcsatornás ügyfélszolgálati szoftver.
Próbálja ki a LiveAgent-et.

A LiveAgent leegyszerűsíti az összes ügyfélszolgálati csatornát egyetlen szoftverré

Négy ok, amiért a vállalatok átváltanak a Desk.com-ról

Ügyfelei és vállalkozása jobb ügyfélszolgálatot érdemelnek. Biztosítsa ezt a LiveAgent segítségével.

Ingyenes ügyfélszolgálati szoftver migráció

Ingyenes automatikus adatmigráció

Nem kell aggódnia amiatt, hogy meglévő adatait harmadik féltől származó alkalmazásokon keresztül költözteti, mert teljesen ingyenes és automatikus adatmigrációt kínálunk.

24/7 ügyfélszolgálat

Napi 24 órás, heti 7 napos ügyfélszolgá-lat

Mindig akadhatnak olyan problémák, amelyekre egyáltalán nem készült fel. Ne csökkentse ezek megoldásának esélyét. Vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal a nap 24 órájában, bármelyik nap.

Három különböző út

Többcsator-nás megközelítés

A LiveAgent a kezdetektől a többcsatornás megközelítést szem előtt tartva épült. Ne csak az e-mailekre fókuszáljon; nyújtson támogatást élő chaten vagy call center segítségével is.

Kézfogás

Ügyfélszolgá-lat 2011 óta

Történetünk egészen 2011-ig, a LiveAgent első verziójának megjelenéséig nyúlik vissza. Azóta átéltünk néhány hullámvölgyet, és megtanultunk hallgatni az ügyfelekre.

Ismerje meg a LiveAgent-et, a valódi többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert

Ügyfélszolgálatának a megfelelő típusú kommunikációs platformot kell használnia. Olyan platformot, amely erőteljes és funkciókban gazdag, ugyanakkor könnyen kezelhető és navigálható. Olyan platformot, amely igazodik a vállalkozásához, és nem kerül több ezer euróba. Ismerje meg a LiveAgent-tet, és érje el ügyfeleit bárhol. Nem számít, hogy a kommunikáció e-mailben, élő chaten vagy telefonhívással kezdődik-e, a LiveAgent-tel mindent megoldhat.

 

LiveAgent Tickets Overview inside the application

 

Ongoing real-time typing view chat

 

Call center overview LiveAgent

 

multi knowledge base portal

Az elégedett vásárlók a legjobb vásárlók

Személyesen támogatott adatmigrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldások legtöbbjéből.

jelvények
Adatátvitel egyik megoldásból a másikba

Fehér kesztyűs adatmigráció  

Hadd gondoskodjunk a Desk és a LiveAgent közötti váltásra, hogy Ön fontosabb dolgokra koncentrálhasson, például az ügyfélszolgálat működtetésére. A fehér kesztyűs adatmigrációs szolgáltatás teljesen ingyenes és automatizált – egyetlen jegy sem veszik el!

Az adatmigráció a háttérben fut, így egészen addig folytathatja a munkát a régi környezetben, amíg a migráció be nem fejeződik. A migráció ideje alatt ügyfélszolgálati munkatársai megtekinthetnek egy bemutatót, amelyben megismerkedhetnek a LiveAgent-tel.

Ha szeretné Desk.com-fiókját átköltöztetni a LiveAgent-re, vegye fel velünk a kapcsolatot.

Miért a LiveAgent?

A LiveAgent megfelelő mennyiségű funkciót ajánl, például erőteljes jegykezelő szoftvert, élő chatet a gépelés valós idejű figyelésével, illetve beépített felhőalapú call center szoftvert. A többcsatornás ügyfélszolgálat ezen három alapvető részét több mint 40 integráció és bővítmény, több mint 40 nyelven elérhető fordítás, valamint jelentések és betekintések tucatjai egészítik ki. Mindezt egy kétfős vacsora átlagos áráért kapja meg.

Készen áll arra, hogy a LiveAgentre váltson

A Desk és a LiveAgent összehasonlítása

mérsékelje a veszteségeket

Desk.com

A használatból kivont termékek műszaki támogatása és ügyfélszolgálata általában korlátozott. Sajnos problémák bármikor előfordulhatnak, Ön pedig nem kap információt a problémáról. A szolgáltatások szintén nem kapnak olyan fontos szoftverfrissítéseket, amelyek javítanák azok működését. Az ügyfélszolgálat hibátlan irányításának lehetőségei elavultak és jelentősen korlátozottak.

Megfelelő eszközök az eladások növelésére

LiveAgent

A LiveAgent stabil, többcsatornás ügyfélszolgálati megoldásként 2-3 hetente kap rendszeresen új termékfrissítéseket. Folyamatosan epülnek be új funkciók, egyaránt javítva a stabilitást és a funkcionalitást. Víziónk egyszerű: legyen az ügyfélszolgálati szoftver az első lépés a jobb ügyfélszolgálat felé. Felejtse el a korlátokat, növekedjen gyorsan velünk.

A legjobb ár-érték arány

A ügyfélszolgálati szoftvernek nem kell egy vagyonba kerülnie. A LiveAgent korrekt és átlátható árakat kínál Önnek. Modellünk, melyben csak addig fizet, amíg használja szolgáltatásunkat, megszabadítja a szerződések kötöttségeitől.

Package Name

Jegy

Kisvállalkozásoknak és szabadúszó marketingeseknek

15 /hó
Package Name

Jegy+Chat

Középvállalkozásoknak és profi ügynökségeknek

29 /hó

Okok, amik miatt vállalatok LiveAgent-re váltottak

“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, mi a közös a Huawei-ben, a BMW-ben, a Yamaha-ban és az O2-ban? Jól sejtette … a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyen Nincs szükség hitelkártyára

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..