Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Elege van a help desk szoftveréből?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Desk.com alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
Help desk software comparison
Alternatives background

Jobb ügyfélszolgálati szoftvert keres?

A LiveAgent a leggyakrabban említett és legkiválóbb minősítésű ügyfélszolgálati szofver a kis- és középvállalkozások számára 2020-ban. Legyen közelebb ügyfeleihez, és segítse őket gyorsabban a LiveAgenttel.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Rugalmas többcsatornás ügyfélszolgálati szoftver.
Próbálja ki a LiveAgentet.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Spóroljon többet a LiveAgenttel

3 ok, amiért a vállalatok átváltanak a Desk.com-ról

Ügyfelei és vállalkozása jobb ügyfélszolgálatot érdemelnek. Biztosítsa ezt a LiveAgent segítségével.

Feather icon

Ingyenes automatikus adatmigráció

Nem kell aggódnia amiatt, hogy meglévő adatait harmadik féltől származó alkalmazásokon keresztül költözteti, mert teljesen ingyenes és automatikus adatmigrációt kínálunk.

27/7

Napi 24 órás, heti 7 napos ügyfélszolgá-lat

Mindig akadhatnak olyan problémák, amelyekre egyáltalán nem készült fel. Ne csökkentse ezek megoldásának esélyét. Vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal a nap 24 órájában, bármelyik nap.

Cloud icon

Többcsator-nás megközelítés

A LiveAgent a kezdetektől a többcsatornás megközelítést szem előtt tartva épült. Ne csak az e-mailekre fókuszáljon; nyújtson támogatást élő chaten vagy call center segítségével is.

Desk.com vs LiveAgent ránézésre

Funkciók Liveagent Desk.com
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Desk.com jegykezelést kínál csomagban $25/ügynök/hó áron.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron.
A Desk.com Élő Chat szolgáltatást kínál csomagban, $25/ügynök/hó áron.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent hívásközpontot tartalmaz az all-inclusive csomagban 39 dollár/ügynök/hó áron.
A Desk.com hívásközpontot tartalmaz csomagban 25 dollár/ügynök/hó áron.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Desk.com csomagban önkiszolgáló portált kínál, 25 dollár/ügynök/hó áron.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál a Jegy csomagban, további 39 USD/hó/fiók ellenében, vagy All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
A Desk.com a Facebook integrációját csomagban 25 dollár/ügynök/hó áron kínálja.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál a Jegy-csomagban, $39/hó/fiók ellenében, vagy az All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
A Desk.com Twitter-integrációt kínál csomagban 25 dollár/ügynök/hó áron.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Desk.com nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Desk.com nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hónap áron.
A Desk.com csomagban tudásbázist kínál $ 25/ügynök/hó áron.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Desk.com csomagban ügyfélfórumot kínál $25/ügynök/hó áron.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Desk.com automatizálást és szabályokat kínál csomagban 25 dollár/ügynök/hó áron.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Desk.com csomagban kínál API funkciókat 150 dollár/ügynök/hó áron.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Desk.com nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Desk.com nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A Desk.com nem kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Desk.com korlátlan webhelyeket kínál csomagban 25 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy + Chat csomagban, 29 dollár/ügynök/hó áron.
A Desk.com korlátlan csevegő gombot kínál csomagban 25 dollár/ügynök/hó áron.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet/levelet kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Desk.com korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál 25 USD/ügynök/hónap áron.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Desk.com nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Desk.com korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban 300 dollár/ügynök/hó áron.

Ismerje meg a LiveAgentet, a valódi többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert

Ügyfélszolgálatának a megfelelő típusú kommunikációs platformot kell használnia. Olyan platformot, amely erőteljes és funkciókban gazdag, ugyanakkor könnyen kezelhető és navigálható. Olyan platformot, amely igazodik a vállalkozásához, és nem kerül több ezer euróba. Ismerje meg a LiveAgentet, és érje el ügyfeleit bárhol. Nem számít, hogy a kommunikáció e-mailben, élő chaten vagy telefonhívással kezdődik-e, a LiveAgenttel mindent megoldhat.

Az elégedett vásárlók a legjobb vásárlók

Személyesen támogatott adatmigrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldások legtöbbjéből.

badges
Data migration from one solution to another

Fehér kesztyűs adatmigráció  

Hadd gondoskodjunk a Desk és a LiveAgent közötti váltásról, hogy Ön fontosabb dolgokra koncentrálhasson, például az ügyfélszolgálat működtetésére. A fehér kesztyűs adatmigrációs szolgáltatás teljesen ingyenes és automatizált – egyetlen jegy sem veszik el!

Az adatmigráció a háttérben fut, így egészen addig folytathatja a munkát a régi környezetben, amíg a migráció be nem fejeződik. A migráció ideje alatt ügyfélszolgálati munkatársai megtekinthetnek egy bemutatót, amelyben megismerkedhetnek a LiveAgenttel.

Ha szeretné Desk.com-fiókját átköltöztetni a LiveAgentre, vegye fel velünk a kapcsolatot.

Miért a LiveAgent?

A LiveAgent megfelelő mennyiségű funkciót ajánl, például erőteljes jegykezelő szoftvert, élő chatet a gépelés valós idejű figyelésével, illetve beépített felhőalapú call center szoftvert. A többcsatornás ügyfélszolgálat ezen három alapvető részét több mint 40 integráció és bővítmény, több mint 40 nyelven elérhető fordítás, valamint jelentések és betekintések tucatjai egészítik ki. Mindezt egy kétfős vacsora átlagos áráért kapja meg.

Ready to switch to LiveAgent

A Desk és a LiveAgent összehasonlítása

mitigate losses

Desk.com

A használatból kivont termékek műszaki támogatása és ügyfélszolgálata általában korlátozott. Sajnos problémák bármikor előfordulhatnak, Ön pedig nem kap információt a problémáról. A szolgáltatások szintén nem kapnak olyan fontos szoftverfrissítéseket, amelyek javítanák azok működését. Az ügyfélszolgálat hibátlan irányításának lehetőségei elavultak és jelentősen korlátozottak.

Right tools to increase sales

LiveAgent

A LiveAgent stabil, többcsatornás ügyfélszolgálati megoldásként 2-3 hetente kap rendszeresen új termékfrissítéseket. Folyamatosan epülnek be új funkciók, egyaránt javítva a stabilitást és a funkcionalitást. Víziónk egyszerű: legyen az ügyfélszolgálati szoftver az első lépés a jobb ügyfélszolgálat felé. Felejtse el a korlátokat, növekedjen gyorsan velünk.

A legjobb ár-érték arány

A help desk szoftvernek nem kell egy vagyonba kerülnie. A LiveAgent tisztességes és átlátható árakat kínál. A fizetés menet közben modell nem köti szerződésekhez.

Jegy

Jegy

Kisvállalkozásoknak és szabadúszó marketingeseknek

$15/hó
Jegy

Jegy+Chat

Közepes vállalkozásoknak és szakmai ügynökségeknek

$29/hó

Okok, amik miatt vállalatok a LiveAgentre váltottak

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Hogyan teljesít a LiveAgent a Desk.com-hoz képest?

A LiveAgent az alábbi extra szolgáltatásokat kínálja, melyeket a Desk.com nem: Instagram-integráció, Viber-integráció, IVR, videohívások és korlátlan hívásfelvétel.

Milyen extra előnyei vannak a LiveAgent használatának a Desk.com-hoz képest?

A LiveAgent használatának a Desk.com helyett további előnyei közé tartozik a megnövekedett vásárlói elégedettség, az ügyfelek megtartása, az alacsonyabb ügyfélszolgálati költségek, a csökkentett megtorpanási arány és az ügynökök jobb munkafolyamata.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót