Elege van a help desk szoftveréből?
Vágjon bele | 14 nap ingyenesen
Tekintse meg működés közben
A LiveAgent egy nagyszerű választás. Bár az Outlook számos hasznos funkcióval rendelkezik az egyéni e-mailek kezeléséhez, amikor több e-mail címet kell kezelni és a kollégákkal együttműködni, akkor azért vannak korlátozások.
Funkciók | Liveagent Próbálja ki a legjobb önkiszolgáló támogatási alternatívát ingyen! Nincs szükség bankkártyára. | Outlook |
---|---|---|
Korlátlan tárhely Korlátlan e-mail tárhely. | Korlátlan tárhelye van. | Korlátozott tárhelye van. |
E-mail titkosítás Az e-mail titkosítás biztosítja, hogy az üzenet címzettjén kívüli embetek, vagy hackerek ne olvashassák el annak tartalmát. | Beépített e-mail titkosítással rendelkezik. | Beépített e-mail titkosítással rendelkezik. |
Testreszabási lehetőségek Hang, riasztás, szín és téma testreszabása. | Testreszabási lehetőségeket kínál. | Testreszabási lehetőségeket kínál. |
Többfelhasználós hozzáférés Lehetővé teszi több felhasználó számára, hogy egyszerre dolgozzanak a kérdéseken. | Többfelhasználós hozzáférést kínál. | Többfelhasználós hozzáférést kínál. |
Külön e-mail fül nézet Lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy több e-mail fület nyissanak meg, és szükség szerint váltsanak köztük. | Külön e-mail fül nézettel rendelkezik. | Külön e-mail fül nézettel rendelkezik. |
Hirdetésmentes élmény Nincsenek szponzorált hirdetések a beérkező levelek között. | Hirdetések nélküli élményt kínál. | Nem kínál hirdetésmentes élményt. |
Automatizálási szabályok Automatizálási szabályok, amelyek megvalósíthatók az ügyféltámogatási folyamatok felgyorsítása érdekében. | Automatizálási szabályokkal rendelkezik. | Automatizálási szabályokkal rendelkezik. |
Testreszabható e-mail sablonok Lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy teljesen testreszabható e-mail sablonokat hozzanak létre. | Testreszabható e-mail sablonokat kínál. | Testreszabható e-mail sablonokat kínál. |
Ingyenes verzió Ingyenes verziót kínál. | Ingyenes verziót kínál. | Ingyenes verziót kínál. |
Címkék Címkéket adhat bármely jegyhez, hogy egy pillanat alatt megtekinthesse annak tartalmát, vagy megkönnyítse a megkeresését. | Címkékkel rendelkezik. | Címkékkel nem rendelkezik. |
E-mailek felosztása / összevonása Az e-maileket ossza ketté a gyorsabb problémamegoldás érdekében, vagy egyesítsen több e-mailt egy ügyféltől egy jegybe. | E-mail felosztás / összevonás funkcióval rendelkezik. | Nincsen e-mail felosztás / összevonás funkciója. |
Privát jegyzetek Ossza meg privát jegyzeteit kollégáival. Használja őket emlékeztetőként vagy további információk tárolására. | Saját jegyzetek funkciót kínál. | Nem kínál privát jegyzetek funkciót. |
CRM Beépített ügyfélkapcsolat-kezelő eszköz. | Beépített CRM-mel rendelkezik. | Nincs beépített CRM-je. |
Integrációk Integráció népszerű szoftverekkel, eszközökkel és hálózatokkal, például közösségi médiával, CRM-ekkel vagy fizetési processzorokkal. | Harmadik fél integrációit kínálja. | Nem kapcsolódik harmadik fél integrációihoz. |
Az Outlook intelligensebb változata, amely támogatja a többfelhasználós hozzáférést, és egyszerűsíti a több e-mail címről és kommunikációs csatornáról érkező e-maileket egyetlen postaládába.
További fontos információkért keresse fel a github.com weboldalat.
Outlook alternatívánk több jegyfület kínál a gyorsabb problémamegoldás és az egyszerű be- és kikattintás érdekében.
Az Outlook alternatívái, mint például a LiveAgent, számtalan testreszabási lehetőséget kínálnak, beleértve az e-mail sablonokat is.
Készítse el a sablonokat egy egyszerű WYSIWYG szerkesztővel vagy írjon egyedi HTML kódot.
Több kérést tartalmazó jegyet kapott? Válassza ketté a jegyet a probléma gyorsabb megoldása érdekében.
Alternatív megoldásként két vagy több jegyet egyesíthet annak biztosítása érdekében, hogy ne pazaroljon időt ugyanazon kérelem többszöri megoldására.
Outlook alternatívánk ingyenes belső alkalmazáson belüli csevegéseket és hívásokat kínál.
A még nagyobb kényelem érdekében ossza meg kollégáival az email azonosítót, hogy ne kelljen megkeresniük az Ön által hivatkozott e-mailt.
Spóroljon ügynökeinek minden héten több, mint 15 órát az előre megírt válaszokkal a gyakran feltett kérdésekre sablon üzenetek formájában.
Outlook alternatívánk gazdag integrációkat kínál több, mint 130 harmadik féltől származó rendszerrel.
A LiveAgent-fiók összekapcsolásával egyszerűsítheti munkafolyamat-hatékonyságát a Twitter, Facebook, vagy Instagram, számtalan VoIP szolgáltató, fizetési processzor vagy ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) szoftver, például a PipeDrive összekapcsolásával.
Az Outlook alternatívái, például a LiveAgent, mély betekintést nyújtanak a támogatási erőfeszítésekbe.
Tudja meg, hogy hány e-mailt kap havonta, hányra válaszoltak időben, mely SLA-kat nem teljesítették, és ki volt felelős ezekért.
Adjon esélyt az Outlook alternatíváinak az időkövetési funkciókkal történő támogatásának javítására. Fedezze fel, hogy melyik feladat a legösszetettebb, vagy mely ügynököknek van szükségük további képzésre.
Outlook alternatívánk praktikus hibrid jegyáramokat kínál, amelyek biztosítják, hogy ne tévedjen el az ügyfélkommunikáció zűrzavarában, amikor különböző csatornákról érkeznek a megkeresések.
A LiveAgent, a tökéletes Outlook-alternatíva, biztosítja, hogy több támogatási ügynök is együttműködhessen egymás munkájának törlése nélkül. Az ügynököket riasztják, amikor azokat a jegyeket nézik, amelyeken már más dolgozik.
A LiveAgent a leggazdagabb automatizálási szabályokkal büszkélkedhet, így tökéletes Outlook alternatívát jelent. Racionalizálja a folyamatokat a hétköznapi feladatok automatizálásával, például címkék és felelősségek kijelölésével vagy az e-mailek nyomon követésével.
Az Outlook alternatívái automatikusan hozzárendelnek címkéket minden bejövő e-mailhez annak biztosítása érdekében, hogy annak tartalmát egy pillanat alatt megtekinthesse anélkül, hogy meg kellene nyitnia. Ez gyorsabbá és kényelmesebbé teszi az e-mailek keresését.
Hozzon létre mappákat és almappákat osztályok formájában. Győződjön meg arról, hogy minden e-mailt automatikusan a megfelelő részlegre irányítanak az automatizálási szabályok vagy manuális átruházások segítségével.
Rendeljen hozzá egyértelmű felelősségeket több részleghez és ügynökhöz. Győződjön meg arról, hogy egyetlen e-mail sem marad megválaszolatlan az új Outlook alternatívájának köszönhetően.
Megtekintheti, szerkesztheti és hozzáadhat információkat a beépített CRM-hez, miközben egy felületről válaszol az e-mailekre. Adjon hozzá egyedi mezőket, például cipőméretet vagy időzónát, hogy személyre szabottabbá tegye az ügyfélszolgálatot.
További információk közzététele egy adott e-mailről, ügyfélről vagy megoldási folyamatról. Kollégái bármikor megtekinthetik ezeket a jegyzeteket, amikor megoldják az adott e-mailt/lekérdezést.
A LiveAgent, a piac legjobb Outlook-alternatívája, a legtöbbet értékelt és első számú ügyfélszolgálati szoftver a KKV számára 2021-ben.
Csatlakozzon olyan vállalatokhoz, mint a Yamaha, a BMW, és a Huawei a világszínvonalú ügyfélszolgálat biztosításához. A LiveAgent segítségével ez egyszerű.
Hasonlítsa össze az alternatívákat
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Jobb LivePerson alternatívát keres?
A LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz a vállalkozásoknak a Szórakoztatóipar terén. Különféle funkciók és integrációk állnak rendelkezésre, a proaktív chat és IVR technológia pedig javítja az ügyfélmegértést és csökkenti a költségeket. Mellékletek és ingyenes csevegőszoba is rendelkezésre állnak. Az IT támogatásban pedig a LiveAgent többféle szolgáltatást nyújt, mint VoIP telefon, e-mail kezelés és ügyfélportál.
Alternatívát keres a LiveCall helyett?
Ajánlatkérés, díjak és tanúsítványok, vásárlói vélemények: LiveAgent kínál népszerű ügyfélszolgálati, VoIP és e-mail kezelő szoftvereket.
A LiveAgent egy népszerű ügyfélszolgálati szoftver, amely VoIP telefonrendszereket, önkiszolgáló szoftvereket, bejövő call center szoftvereket, panaszkezelési rendszereket, ügyfélportál szoftvereket és e-mail kezelő szoftvereket is tartalmaz. A vállalat díjakat és tanúsítványokat kapott, és partneri programot is kínál. A LiveAgent demója és árazása elérhető a weboldalon, valamint a támogatási portál is rendelkezésre áll. A Quality Unit, LLC tulajdonában áll, a felhasználási feltételek, a biztonsági politika és az adatvédelmi irányelvek részletei érhetők el a weboldalon.
ConnectWise alternatívát keres?
A LiveAgent segíti az ügyfélszolgálatot, növeli a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Könnyen használható, és hatékony kommunikációt biztosít.
A call center szoftverek összehasonlítását keresi?
A Capterra segít megtalálni a legjobb áron elérhető közösségi média helpdesk alternatívákat, beleértve az élő chat és az önálló jegykezelő modulokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.