Outlook alternatívátkeres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Outlook alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

A LiveAgent egy nagyszerű választás. Bár az Outlook számos hasznos funkcióval rendelkezik az egyéni e-mailek kezeléséhez, amikor több e-mail címet kell kezelni és a kollégákkal együttműködni, akkor azért vannak korlátozások.
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software

Fontolja meg a LiveAgentet

Social customer service templates

130+ integráció

Sales email templates

Korlátlan tárhely

Ticketing templates

Számos funkció

Help desk templates

Többfelhasználós hozzáférés

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Outlook vs LiveAgent ránézésre

Funkciók Liveagent Outlook
Korlátlan tárhely
Korlátlan e-mail tárhely.
Korlátlan tárhelye van.
Korlátozott tárhelye van.
E-mail titkosítás
Az e-mail titkosítás biztosítja, hogy az üzenet címzettjén kívüli embetek, vagy hackerek ne olvashassák el annak tartalmát.
Beépített e-mail titkosítással rendelkezik.
Beépített e-mail titkosítással rendelkezik.
Testreszabási lehetőségek
Hang, riasztás, szín és téma testreszabása.
Testreszabási lehetőségeket kínál.
Testreszabási lehetőségeket kínál.
Többfelhasználós hozzáférés
Lehetővé teszi több felhasználó számára, hogy egyszerre dolgozzanak a kérdéseken.
Többfelhasználós hozzáférést kínál.
Többfelhasználós hozzáférést kínál.
Külön e-mail fül nézet
Lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy több e-mail fület nyissanak meg, és szükség szerint váltsanak köztük.
Külön e-mail fül nézettel rendelkezik.
Külön e-mail fül nézettel rendelkezik.
Hirdetésmentes élmény
Nincsenek szponzorált hirdetések a beérkező levelek között.
Hirdetések nélküli élményt kínál.
Nem kínál hirdetésmentes élményt.
Automatizálási szabályok
Automatizálási szabályok, amelyek megvalósíthatók az ügyféltámogatási folyamatok felgyorsítása érdekében.
Automatizálási szabályokkal rendelkezik.
Automatizálási szabályokkal rendelkezik.
Testreszabható e-mail sablonok
Lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy teljesen testreszabható e-mail sablonokat hozzanak létre.
Testreszabható e-mail sablonokat kínál.
Testreszabható e-mail sablonokat kínál.
Ingyenes verzió
Ingyenes verziót kínál.
Ingyenes verziót kínál.
Ingyenes verziót kínál.
Címkék
Címkéket adhat bármely jegyhez, hogy egy pillanat alatt megtekinthesse annak tartalmát, vagy megkönnyítse a megkeresését.
Címkékkel rendelkezik.
Címkékkel nem rendelkezik.
E-mailek felosztása / összevonása
Az e-maileket ossza ketté a gyorsabb problémamegoldás érdekében, vagy egyesítsen több e-mailt egy ügyféltől egy jegybe.
E-mail felosztás / összevonás funkcióval rendelkezik.
Nincsen e-mail felosztás / összevonás funkciója.
Privát jegyzetek
Ossza meg privát jegyzeteit kollégáival. Használja őket emlékeztetőként vagy további információk tárolására.
Saját jegyzetek funkciót kínál.
Nem kínál privát jegyzetek funkciót.
CRM
Beépített ügyfélkapcsolat-kezelő eszköz.
Beépített CRM-mel rendelkezik.
Nincs beépített CRM-je.
Integrációk
Integráció népszerű szoftverekkel, eszközökkel és hálózatokkal, például közösségi médiával, CRM-ekkel vagy fizetési processzorokkal.
Harmadik fél integrációit kínálja.
Nem kapcsolódik harmadik fél integrációihoz.

30 000+ vállalat és 150 millió végfelhasználó bízik bennünk

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo
Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Bemutatjuk az univerzális postaládát

Az Outlook intelligensebb változata, amely támogatja a többfelhasználós hozzáférést, és egyszerűsíti a több e-mail címről és kommunikációs csatornáról érkező e-maileket egyetlen postaládába.

További fontos információkért keresse fel a github.com weboldalat.

Több e-mail fülhöz szokott?

Outlook alternatívánk több jegyfület kínál a gyorsabb problémamegoldás és az egyszerű be- és kikattintás érdekében.

Multiple ticket tabs by LiveAgent
Help desk templates

Testreszabható e-mail sablonok

Az Outlook alternatívái, mint például a LiveAgent, számtalan testreszabási lehetőséget kínálnak, beleértve az e-mail sablonokat is.  Készítse el a sablonokat egy egyszerű WYSIWYG szerkesztővel vagy írjon egyedi HTML kódot.

A munka gyorsabb elvégzése

Több kérést tartalmazó jegyet kapott? Válassza ketté a jegyet a probléma gyorsabb megoldása érdekében.  Alternatív megoldásként két vagy több jegyet egyesíthet annak biztosítása érdekében, hogy ne pazaroljon időt ugyanazon kérelem többszöri megoldására.
Split tickets feature by LiveAgent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Elakadt?

Outlook alternatívánk ingyenes belső alkalmazáson belüli csevegéseket és hívásokat kínál. A még nagyobb kényelem érdekében ossza meg kollégáival az email azonosítót, hogy ne kelljen megkeresniük az Ön által hivatkozott e-mailt.

Kényelmesebb, mint valaha

Spóroljon ügynökeinek minden héten több, mint 15 órát az előre megírt válaszokkal a gyakran feltett kérdésekre sablon üzenetek formájában.

Canned-messages-Macros
LiveAgent helpdesk tour

Gazdag omnichannel integrációk

Outlook alternatívánk gazdag integrációkat kínál több, mint 130 harmadik féltől származó rendszerrel. A LiveAgent-fiók összekapcsolásával egyszerűsítheti munkafolyamat-hatékonyságát a TwitterFacebook, vagy Instagram, számtalan VoIP szolgáltató, fizetési processzor vagy ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) szoftver, például a PipeDrive összekapcsolásával.

Folyamatos fejlesztés

Az Outlook alternatívái, például a LiveAgent, mély betekintést nyújtanak a támogatási erőfeszítésekbe. Tudja meg, hogy hány e-mailt kap havonta, hányra válaszoltak időben, mely SLA-kat nem teljesítették, és ki volt felelős ezekért.
Performance report by LiveAgent

Még néhány ok, amiért mi vagyunk a legjobb Outlook alternatíva

Ticketing templates

Adjon esélyt az Outlook alternatíváinak az időkövetési funkciókkal történő támogatásának javítására. Fedezze fel, hogy melyik feladat a legösszetettebb, vagy mely ügynököknek van szükségük további képzésre.

Knowledge base templates

Outlook alternatívánk praktikus hibrid jegyáramokat kínál, amelyek biztosítják, hogy ne tévedjen el az ügyfélkommunikáció zűrzavarában, amikor különböző csatornákról érkeznek a megkeresések.

Marketing email templates

A LiveAgent, a tökéletes Outlook-alternatíva, biztosítja, hogy több támogatási ügynök is együttműködhessen egymás munkájának törlése nélkül. Az ügynököket riasztják, amikor azokat a jegyeket nézik, amelyeken már más dolgozik.

Customer service templates

A LiveAgent a leggazdagabb automatizálási szabályokkal büszkélkedhet, így tökéletes Outlook alternatívát jelent. Racionalizálja a folyamatokat a hétköznapi feladatok automatizálásával, például címkék és felelősségek kijelölésével vagy az e-mailek nyomon követésével.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Az Outlook alternatívái automatikusan hozzárendelnek címkéket minden bejövő e-mailhez annak biztosítása érdekében, hogy annak tartalmát egy pillanat alatt megtekinthesse anélkül, hogy meg kellene nyitnia. Ez gyorsabbá és kényelmesebbé teszi az e-mailek keresését.

Call center templates

Hozzon létre mappákat és almappákat osztályok formájában. Győződjön meg arról, hogy minden e-mailt automatikusan a megfelelő részlegre irányítanak az automatizálási szabályok vagy manuális átruházások segítségével.

Live chat templates

Rendeljen hozzá egyértelmű felelősségeket több részleghez és ügynökhöz. Győződjön meg arról, hogy egyetlen e-mail sem marad megválaszolatlan az új Outlook alternatívájának köszönhetően.

Social customer service templates

Megtekintheti, szerkesztheti és hozzáadhat információkat a beépített CRM-hez, miközben egy felületről válaszol az e-mailekre. Adjon hozzá egyedi mezőket, például cipőméretet vagy időzónát, hogy személyre szabottabbá tegye az ügyfélszolgálatot.

Business Email Templates

További információk közzététele egy adott e-mailről, ügyfélről vagy megoldási folyamatról. Kollégái bármikor megtekinthetik ezeket a jegyzeteket, amikor megoldják az adott e-mailt/lekérdezést.

Íme, mit mondanak ügyfeleink

  • Az Outlook segítségével figyeltük és válaszoltunk az ügyfelek, valamint új és potenciális ügyfelek e-mailjeire / közösségi média figyelmeztetéseire. Napi szinten számos problémával szembesültünk, például az e-mailek véletlen törlése vagy elmaradt megválaszolása, nem sikerült megtalálni az e-maileket, mivel nem voltak hivatkozási számuk, elmaradtak, és ugyanazokra az e-mailekre válaszoltak a személyzet különböző tagjai. A LiveAgent megoldotta ezeket a problémákat.

    Mike S. – Igazgató – 5/5

  • Az Outlook segítségével az ügyfélkérdések kezelése nagyon nehéz volt egy olyan csapattal, akik megosztották a beérkező leveleket, a LiveAgent használata pedig biztosítja a hatékonyságot.

    Felhasználó az Informatikában és Szolgáltatásokban – 4.5/5

  • A megosztott Outlook beérkező levelek mappához képest e-maileket kioszthatunk címkékkel, amelyek nemcsak azt emelik ki, hogy kinek szól az e-mail, mi a téma, hanem olyan kulcsszavakat is, amelyeken kereshetünk. Ez segített abban, hogy több postaládát hozzunk létre vállalkozásunk kisebb területeihez, és ezzel növeljük az ügyfelek segítésének hatékonyságát.

    Michael B – 4.5/5

  • Tetszik, hogy a LiveAgent lehetővé teszi a kérelmek kategorizálását, az átfutási idők hozzárendelését és sok olyan dolog automatizálását, amelyek nagyon időigényesek az Outlook programban.

    Névtelen értékelő – Logisztika és Ellátási lánc – 5/5

  • Könnyen használható és beállítható, valamint rengeteg hasznos funkcióval rendelkezik – személy szerint nekem különösen a címkék automatizálása (szabályok és időszabályok) tetszik, amelyek segítenek a jegyek kezelésében. Ezelőtt az Outlook + ZOHO + Zoiper-t (telefonhívásokhoz) használtam, most csak a LiveAgentet használom mindháromhoz, emellett jegyzeteket fűzhetek hozzá, és a telefonos felvételt a jegyben megtalálom.

    Névtelen értékelő – Az emberi erőforrások adminisztrátora – 5/5

  • Egy Outlook alapú rendszerrel kezdtem, és még az egy hetes e-mailek megkeresése is megpróbáltatás volt. A LiveAgent segítségével az e-mailek automatikus rendezése címkékkel, személyekkel, mappákkal, egyéni szűrőkkel, időzített színezéssel stb. sokkal könnyebbé tette az e-mailek kezelését. Ritkán kell keresnem egy percnél tovább, hogy megtaláljam, amit keresek.

    Robert S. – Ügyfélszolgálati felügyelő asszisztens – 4.5/5

Hagyja hátra csalódottságát, és mondjon búcsút örökre az Outlooktól

A LiveAgent, a piac legjobb Outlook-alternatívája, a legtöbbet értékelt és első számú ügyfélszolgálati szoftver a KKV számára 2021-ben.  Csatlakozzon olyan vállalatokhoz, mint a Yamaha, a BMW, és a Huawei a világszínvonalú ügyfélszolgálat biztosításához. A LiveAgent segítségével ez egyszerű. 

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Hogyan teljesít a LiveAgent az Outlookhoz képest?

A LiveAgent a következő extra szolgáltatásokat kínálja az Outlookkal szemben: jegyrendszer-szolgáltatások, 24/7 támogatás, élő csevegés, hívásközpont és közösségi média integrációk.

Milyen extra előnyei vannak a LiveAgent használatának az Outlookkal szemben?

A LiveAgent Outlookkal szembeni használatának további előnyei az ügyfél-elégedettség, az ügyfelek megtartásának, az alacsonyabb ügyfélszolgálati költségek, a csökkentett megtorpanási arány és a jobb ügynöki munkafolyamat.

Related Articles to Outlook Alternatíva
Jobb alternatívát keres, mint a LivePerson? Fontolja meg a LiveAgentet, a díjnyertes többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert.

Jobb LivePerson alternatívát keres?

A cikk kérdéses, hogy melyik élő chat widget a leggyorsabb és hatékonyabb a piacon. Az olvasókat egy videóra hivatkozva arra ösztönzi, hogy vizsgálják meg az élő chat funkciókat mind a vásárlói, mind az ügynök szemszögéből, és készítsenek saját összehasonlítást a LivePersonnel. Azt állítja, hogy az ő chat widgetjük lehet a jobb választás.

Szeretne jobb hívástámogatást? Próbálja ki a LiveAgent alkalmazást, amely sokkal többre képes, mint a telefonhívások. Tudjon meg többet a LiveAgent ügyfélszolgálat előnyeiről és főbb jellemzőiről.

Alternatívát keres a LiveCall helyett?

A LiveAgent szolgáltatás minden modulja jól átgondolt és stabilan működik még mobil platformon is. A támogatás csapata mindig segítőkész és nagy számú integrációval rendelkezik. Az ár-érték arány nagyszerű és könnyen használható az eszköz. Sokan a LiveAgent-et választották a ZenDesk helyett, mivel funkciói gazdagabbak és egyszerűbben tudják kezelni az emaileket és chatelni.

A LiveAgent több, mint 175 hasznos funkciót kínál és a piacon elérhető leggyorsabb élő chat alkalmazást. Call center-t és olyan csatornák lefedését is, mint például az Instagram.

LiveChat alternatívát keres?

A LiveAgent egy könnyen használható és megbízható ügyfélszolgálati megoldást kínál, élő csevegéssel, emaillel, telefonnal, közösségi média integrációval és tudásbázissal, amely növeli a konverziós arányokat és az ügyfelek elégedettségét. Ez az ideális alternatíva a LiveChat-hez. A LiveAgent több nyelven is használható és testreszabható.

A LiveAgent költséghatékonyabb a többi ügyfélszolgálati megoldáshoz képest és több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval és több, mint 40 integrációval rendelkezik. Tudjon meg többet.

LiveHelpNow alternatívát keres?

A LiveAgent szoftver egy sokoldalú ügyféltámogatási megoldást kínál, például élő chatszobákat, e-maileket, közösségi médiát, call center lehetőségeket és tudásbázisokat. Az ingyenes próbaidőszak 14 napig tart, és nincs szükség bankkártyára. A LiveAgent személyre szabott aldomainnevet is kínál a vállalkozásoknak, és 175+ funkció és 40+ integráció közül lehet választani. A regisztráció egyszerű és gyors, és 24/7 ügyfélszolgálat is elérhető. Az éppen használt help desk szoftverekkel is szembe megy új és jobb ügyfélszolgálati megoldásokkal.

Tudja meg, hogy mely jegykezelő alternatívák a legjobbak, és hasonlítsa össze őket ár, értékelés és jellemzők szerint. Az új jegykezelő szoftvere Önre vár!

Jegykezelő alternatívákat keres?

A LiveAgent egyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz, amit számos elégedett ügyfél ajánl. A LiveAgent lehetővé teszi az ügyfélszolgálatok számára a jobb, gyorsabb, és pontosabb támogatást nyújtást, növelve a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. A LiveAgent képes integrálni az email, közösségi média és telefon kommunikációs csatornákat, és kiváló riport és szolgáltatásokat kínál, melyek segítik, hogy az ügyfelek elégedettek legyenek.

A legjobb élő chat alternatívák meghatározott funkciókat tartalmaznak, amelyek elősegítik a sikert. Tudja meg, mik ők még ma!

Alternatívákat keres élő csevegésre?

Az önsegítő eszközök integrálása a chat-widgetbe növeli az értékesítést és csökkenti a jegyterhelést az élő csevegéssel. Az ügyfélszolgálat javítása érdekében érdemes figyelni a csapat teljesítményére, és az ügynöki műszakokat a csevegés mennyiségéhez és csúcsidőkhöz igazítani, valamint figyelni az ügynökök beszélgetéseit és értékeléseit.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót