A LiveAgent mindenki számára biztonságossá szeretné tenni a szolgáltatását és az adatvédelem ennek egyik fontos részét képezi. A mi biztonsági rés-feltárási programunk szeretné minimalizálni az adatok sérülésének esélyét a felhasználók részére és az eszközeinken is.
Ha ön a biztonsággal kapcsolatos kutatást végzett és hiányosságot fedezett fel a szolgáltatásunkban, kérjük közölje ezt velünk bizalmasan! Megköszönjük a segítségét, hogy kijavíthassuk a hibát, mielőtt még a technikai részletek felszínre kerülnének.
A LiveAgent együtt fog működni a biztonságkutatókkal, ha valami hibáról tesznek bejelentést, a következő módon: válaszolunk, elismerjük a hibát és kijavítjuk azt, a biztonság és titoktartás betartása mellett. Nem tereljük a dolgot jogi útra azok ellen, akik bejelentést tesznek vagy felfedeznek hiányosságot. Nem szüneteltetjük meg a hozzáférésüket a szolgáltatáshoz átmenetileg vagy véglegesen. A LiveAgent fenntartja a jogait minden nem megfelelő felhasználás esetén.
Ossza meg észrevételeit bármilyen gyanús biztonsági résről a LiveAgent fejlesztői csapatával, a support@liveagent.com-on! Kérjük, ne adja ki a nyilvánosságnak ezeket az információkat, csak ha erre kifejezetten engedélyt kapott! Ha bejelentést tesz bármilyen biztonsági hiányosságról, kérem közöljön minél több információt! Ha több bejelentést is szeretne tenni, akkor először csak egyet jelentsen be, (ami a legfontosabb) és várjon a válaszra!
A biztonsági résről szóló információért jutalmat ajánlunk. Köszönet a biztonsági kutatóknak, akik részt vesznek a bug bounty programunkban, ami által segítjük megvédeni a vevőink biztonságát. Az átlagos jutalom 50 € minden bejelentés után, aminek létjogosultságát a fejlesztőcsapatunk ellenőrzi.
Mi csak a hiányosság legelső bejelentőjét jutalmazzuk. Ismétlődő jelentések ugyanarróla hibáról nem lesznek jutalmazva.
Csak olyan LiveAgent-fiókkal tesztelhet, amelynek Ön a tulajdonosa vagy a tulajdonos által ilyen tesztelésre felhatalmazott ügynök. Például:
A következő hiányosságok bejelentéséért jutalmazzuk Önt:
A bejelentések olyan támadásról, amelyekkel az admin csak a saját fiókját veszélyezteti, nem kapnak jutalmat. Ha az admin okoz XSS-t, szintén nem kaphat jutalmat.
Jutalom kiérdemlésének feltétele, hogy a biztonsági rés létezik a szoftver legfrissebb nyilvános kiadásában, és a nyilvánosan kiadott bétában. Csak a biztonsági hiányosságokért jár jutalom. Örülünk, ha más hibákról is tudomást szerzünk ügyfeleinktől a megfelelő csatornákon keresztül, de mivel ennek a programnak a célja a biztonsági hiányosságok feltérképezése, csak azok a hibabejelentések lesznek jutalmazva, amik a biztonsággal kapcsolatosak. Más hibákat saját belátásunk szerint fogadunk el.
Kérem vegye figyelembe az alábbi útmutatót, hogy jutalmat kaphasson ebben a leleplező programban!
Továbbá megkérjük önt, hogy adjon nekünk 90 napot a biztonsági probléma megoldására, mielőtt nyilvánosságra hozná a dolgot vagy blogbejegyzésbe tenné. Mi csapatként abban hiszünk, hogy a kutatóknak joguk van ahhoz, hogy bejentést tegyenek a hibáról és annak felszínre kerülése kiemelten hasznos, valamint megértjük, hogy nagyon szubjektív kérdés, hogy hogyan kezeljük a részleteket a biztonsági résről szóló információ helytelen használatának kockázatának csökkentése érdekében. Ha ön úgy gondolja, hogy hamarabbi nyilvánosságrahozatal szükséges, kérem tudassa velünk, hogy ezzel kapcsolatban eszmecserét folytathassunk!
Mi nyilvánosan értesítjük önt minden kijavított biztonsági hibáról a változtatási naplónkon keresztül. A biztonsághoz kapcsolódó témákat a {Biztonság} címke alatt találja.
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.
A marketing agency's new study shows an increase in online shopping and the importance of mobile optimization for businesses. The study also highlights the impact of social media on consumer behavior. Summary: A new marketing study reveals the rise of online shopping and the need for mobile optimization. It also emphasizes the influence of social media on consumer behavior.
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.
LiveAgent egy többcsatornás ügyfélszolgálati megoldás, amely gyors beállítással és kiváló ügyfélszolgálattal rendelkezik. A cég számos ügyfélszolgálati szoftvert kínál, valamint VoIP telefonrendszereket és e-mail kezelő szoftvert is. Az ügyfeleknek lehetősége van feliratkozni a hírlevélre és szerezni frissítéseket és kedvezményeket. Az elérhető legjobb ügyfélszolgálatot nyújtják, és a help desk szoftverük gyors és egyszerű implementációval rendelkezik. A LiveAgent a legjobb vásárlói élményt nyújtja ügyfeleinek.
Búcsúzzon el a lassú, másodlagos szoftverektől és üdvözölje a LiveAgentet
Embereket és címkeátvitelt, valamint jegyeket és feladatokat hozhat át a jelenlegi ügyfélszolgálatáról. A LiveAgent kiváló ügyfélszolgálati megoldást nyújt, megtakarítások és több nyelven történő szolgáltatásokkal.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.