A LiveAgent ügyfél-interakciós szoftverrel mindig csak egy kattintásra lesz. Engedje meg ügyfeleinek, hogy önállóan fedezzenek fel, de maradjon a közelben. Adjon nekik korlátlan kapcsolatfelvételi lehetőséget, és biztosítson számukra kiváló ügyfélszolgálatot.
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Omnichannel ügyfél-interakciós szoftverünk az összes ügyféllekérdezést egy központosított műszerfalon tárolja.
Válaszoljon tweetekre, élő csevegőüzenetekre vagy telefonhívásokra egy felületről, miközben áttekinti a fontos ügyfél-információkat a beépített CRM-mel.
Ügyfél-interakciós szoftverünk lehetővé teszi, hogy kövesse ügyfele problémamegoldási útját különböző csatornákon keresztül, miközben ugyanazon a jegy menetben marad.
Használja ki a világ leggyorsabb élő csevegőmoduljának előnyeit, amely csevegés előtti űrlapokkal, proaktív csevegésindítókkal és valós idejű gépelési nézettel rendelkezik.
Könnyedén testre szabhatja az egyes csevegésgombok animációit, színét, stílusát vagy a csevegőablak hátterét.
Instagram, Twitter, Facebook, Messenger vagy Viber? Mindannyian használjuk őket. Soha nem volt még ilyen egyszerű az ügyfelekkel való kapcsolattartás a közösségi médiában.
Rosszat beszélnek önről a Twitteren? Állítsa be a kulcsszófigyelést az ügyfélkapcsolatok megmentése érdekében, mielőtt túl késő lenne.
Automatikus híváselosztás, ingyenes belső hívások, összetett IVR-fák, visszahívási lehetőségek és korlátlan hívásrögzítés. A legjobb rész? Az ügynökök útközben és minden eszközön nyújthatnak ügyfélszolgálatot.
Tudjon meg többet az ügyfél-interakciós szoftver telefonos központunkról.
Biztosítson ügyfeleinek kijelölt helyet a közösségi interakciókhoz és az önkiszolgáláshoz.
Hozzon létre többmárkás tudásbázisokat, közösségi fórumokat, és jegyelküldési űrlapokat, amelyek üzleti esztétikához igazodnak a WYSIWYG szerkesztőnkkel.
A LiveAgent ügyfél-interakciós szoftver összegyűjti az összes ügyfél-interakció adatait, és azokat praktikus jelentésekké alakítja. Gyűjtsön betekintést, javítsa az ügynökök hatékonyságát az erőteljes automatizálással, és növelje az ügynökök termelékenységét a játékosítással.
Túl jól hangzik, hogy igaz legyen?
Roman Bosch
Partly
Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
Christine Preusler
HostingAdvice
A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
Karl Dieterich
Covomo
A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
Taras Baca
XperienceHR
Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
Matt Janaway
The Workplace Depot
A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
Viviane Carter
CSI Products
Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
Christian Lange
Lucky-Bike
A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
Jens Malmqvist
Projure
Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
Catana Alexandru
Websignal
Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
Jan Wienk
All British Casino
A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
Sissy Böttcher
Study Portals
Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
Peter Koning
TypoAssassin
Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
Aranzazu F
Factorchic
Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
Martin Drugaj
Atomer
2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
Ivan Golubović
AVMarket
Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
Rustem Gimaev
Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
Randy Bryan
tekRESCUE
A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
Alexandra Danišová
Nay
Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
Samuel Smahel
m:zone
A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
David Chandler
Volterman
Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
Nem kell! A LiveAgent egy egyedi ügyfél-interakciós szoftver, amely több kommunikációs csatornát integrál egy fedél alatt megfizethető és átlátható árakkal. Ne fizessen további díjakat csak a telefonos központ vagy az élő chat használatáért.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.
Peter Komornik, CEO
Észrevette, hogy a LiveAgent ügyfél-interakciós szoftver a legolcsóbb és egyben legfejlettebb lehetőség a piacon? Ez így van. Nézze meg mindazt, amit kínálunk az árképzési oldalon.
Most Popular
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Az ügyfél-interakciós szoftver egy olyan szoftver, amely kezeli az ügyfelek interakcióit. Ezenkívül a bejövő hívások, e-mailek, csevegési munkamenetek és/vagy a közösségi médiában az ügyfelekkel folytatott interakciók kezelésére szolgál.
Az interakciós szoftver létfontosságú egy vállalkozás számára, mivel segíti az ügyfelek ellátását. Segít a vállalatnak abban, hogy időben reagáljon az ügyfelek panaszaira, kérdéseire és javaslataira. Ezenkívül lehetővé teszi az ügyfél-interakciókkal kapcsolatos összes adat elérését és nyomon követését.
A megfelelő ügyfél-interakciós szoftver kiválasztásához először meg kell határoznia üzleti igényeit és preferenciáit. A második lépés a legjobb vállalatok kutatása ellenőrzött értékelési webhelyeken, például a Capterra vagy a G2 segítségével. A harmadik lépés az ár, a szolgáltatások és a testreszabási lehetőségek összehasonlítása. Ezt követően képesnek kell lennie az ügyfél-interakciós szoftver-szolgáltatók listájának szűkítésére. Az utolsó lépés, amelyet javasolunk, a vállalatok ingyenes próbaverzióinak kipróbálása a végső döntés meghozatalához. A vásárlás előtt mindig próbálja ki a terméket.
A banki iparág ügyfélszolgálati szoftvere
Az íráskivetítő funkció fontos lehetőség a vásárlói chat kommunikációban. A LiveAgent lehetővé teszi, hogy az árusító belenézzen a vásárlók üzeneteibe, és így időt takaríthat meg mindenkinek. A LiveAgent alternatívákat is kínál az ügyfélszolgálat számára, ami lehetővé teszi a hasonlítást és a kiválasztást a legmegfelelőbb áron.
A Quality Unit LLC weboldala használati feltételeket, biztonsági politikát és adatvédelmi irányelveket tartalmaz. A LiveAgent szolgáltatásra való feliratkozást követően e-mailben kapunk belépési adatokat. A weboldal sütiket használ, de elutasíthatjuk azokat. A LiveAgent előnyeiről telefonos demót is kérhetünk, illetve chaten és telefonon is elérhető a támogatás.
Jólét megteremtése az ügyfélsiker szoftverrel
A LiveAgent lehetőséget biztosít arra, hogy az ügyfelek anyanyelvükön kapjanak segítséget. Több, mint 40 alkalmazásnyelvet kínál, melyek személyre szabhatóak. Az intuitív jegyrendszer segítségével egyszerűen megtekinthetők az összes ügyfél-interakciók és számos ügyfélszolgálati feladat automatizálható. A LiveAgent további fejlesztésekkel bővül, több mint 179 help desk funkciót és 40 integrációt kínálva.
A LiveAgent nagyszerű választás az ügyfelekkel való kommunikációhoz, növeli a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. A felhasználók elégedettek az árakkal és a szolgáltatással, és azt mondják, hogy a szolgáltatás hatékonyabbá és rendezettebbé teszi az ügyfélszolgálatot. Az ügyfelek a LiveAgentet a legjobb támogatásnak tartják, amelyet valaha kaptak.
Egy ügyfélszolgálati megoldás különböző iparágakhoz
A szöveg tartalmaz különböző szektorokhoz kapcsolódó szolgáltatásokat, mint például a HR, a marketing és az egészségügy. Az ügyfelek viselkedésének figyelése és a testreszabott ajánlások a fő téma mind a divat, mind a Forex területén. A szöveg kiemeli a szükségességet a kivételes ügyfélszolgálatra és a toborzás automatizálására a HR és a toborzás területén. A szöveg hangsúlyozza ezen cégek fontosságát a mai piacon, és számos segítséget kínál a növekedés céljaira.
Növelnie kell a válaszok sebességét?
A LiveAgent help desk szoftver segíthet drámaian javítani az ügyfélszolgálat válaszsebességét, több funkcióval és lehetőséggel rendelkezik, mint az atomatizációs szabályok és az anyanyelvi élő chat widget. Az ingyenes próba pedig 7 vagy 30 napig elérhető, attól függően, hogy milyen e-mail címmel regisztrál.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk