Legyen egyértelmű az ügyfél-interakciós szoftverrel

Biztosítson személyre szabott támogatási élményt minden érintési ponton.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
ticketing software animation
Ticketing software

Ügyfél-interakciós szoftver, amely a megfelelő irányba vezeti

A LiveAgent ügyfél-interakciós szoftverrel mindig csak egy kattintásra lesz. Engedje meg ügyfeleinek, hogy önállóan fedezzenek fel, de maradjon a közelben. Adjon nekik korlátlan kapcsolatfelvételi lehetőséget, és biztosítson számukra kiváló ügyfélszolgálatot.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Az ügyfél-interakciós szoftver lehetővé teszi minden érintkezési pont interakcióját

Könnyűvé tettük az ügyfelekkel való interakciót

Omnichannel ügyfél-interakciós szoftverünk az összes ügyféllekérdezést egy központosított műszerfalon tárolja.

Válaszoljon tweetekre, élő csevegőüzenetekre vagy telefonhívásokra egy felületről, miközben áttekinti a fontos ügyfél-információkat a beépített CRM-mel.

LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent helpdesk tour

Kevesebb találgatás, több betekintés

Ügyfél-interakciós szoftverünk lehetővé teszi, hogy kövesse ügyfele problémamegoldási útját különböző csatornákon keresztül, miközben ugyanazon a jegy menetben marad.

Ragadja meg az érdeklődőket és győzze meg őket

Használja ki a világ leggyorsabb élő csevegőmoduljának előnyeit, amely csevegés előtti űrlapokkal, proaktív csevegésindítókkal és valós idejű gépelési nézettel rendelkezik.

Könnyedén testre szabhatja az egyes csevegésgombok animációit, színét, stílusát vagy a csevegőablak hátterét.

Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations
Social customer service templates

Azonnali Instagram és Twitter támogatás

Instagram, Twitter, Facebook, Messenger vagy Viber? Mindannyian használjuk őket. Soha nem volt még ilyen egyszerű az ügyfelekkel való kapcsolattartás a közösségi médiában.

Rosszat beszélnek önről a Twitteren? Állítsa be a kulcsszófigyelést az ügyfélkapcsolatok megmentése érdekében, mielőtt túl késő lenne.

Virtuális telefonos központ? Pipa!

Automatikus híváselosztás, ingyenes belső hívások, összetett IVR-fák, visszahívási lehetőségek és korlátlan hívásrögzítés. A legjobb rész? Az ügynökök útközben és minden eszközön nyújthatnak ügyfélszolgálatot.

Tudjon meg többet az ügyfél-interakciós szoftver telefonos központunkról.

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Közösség & önkiszolgáló

Biztosítson ügyfeleinek kijelölt helyet a közösségi interakciókhoz és az önkiszolgáláshoz.

Hozzon létre többmárkás tudásbázisokat, közösségi fórumokat, és jegyelküldési űrlapokat, amelyek üzleti esztétikához igazodnak a WYSIWYG szerkesztőnkkel.

percentage graph

Jelentés, automatizálás, játékosítás!

A LiveAgent ügyfél-interakciós szoftver összegyűjti az összes ügyfél-interakció adatait, és azokat praktikus jelentésekké alakítja. Gyűjtsön betekintést, javítsa az ügynökök hatékonyságát az erőteljes automatizálással, és növelje az ügynökök termelékenységét a játékosítással.

Túl jól hangzik, hogy igaz legyen?

Ügyfeleink mondják a legjobban

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Megunta, hogy folyamatosan váltogatnia kell a telefon, chat, emailek és egyéb kommunikációs eszközök között?

Nem kell! A LiveAgent egy egyedi ügyfél-interakciós szoftver, amely több kommunikációs csatornát integrál egy fedél alatt megfizethető és átlátható árakkal. Ne fizessen további díjakat csak a telefonos központ vagy az élő chat használatáért.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration
Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

black Slido logo

Fedezze fel mindazt, amit a LiveAgent ügyfél-interakciós szoftver kínál

Elégedett ügyfelek? Megfizethetetlen.

Észrevette, hogy a LiveAgent ügyfél-interakciós szoftver a legolcsóbb és egyben legfejlettebb lehetőség a piacon? Ez így van. Nézze meg mindazt, amit kínálunk az árképzési oldalon.

9 $ hónap

Small üzleti

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email cím
  • 3 kapcsolatfelvételi űrlap
  • 1 API kulcs
$29 hónap

Medium üzleti

  • Minden a Smallban, plusz
  • 10 email cím
  • 3 élő chat gomb
  • Osztályok vezetése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 kapcsolatfelvételi űrlap

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
Kapcsolódó cikkek ehhezÜgyfél-interakciós szoftver
A támogatási jegyrendszer segít a csapatoknak nagy mennyiségű kérések kezelésében több csatornán keresztül és lehetővé teszi számukra, hogy gyorsan és hozzáértően válaszoljanak a kérdésekre.

Támogatási Jegyrendszer

LiveAgent-ként a támogatási jegyrendszer egyszerű és hatékony kommunikációt biztosít ügyfelek és vállalkozások között, segítve a gyors és szakszerű válaszokat.

A magyar LiveAgent contact center szoftver lehetővé teszi az összes ügyfélkommunikációs csatorna egyszerűsítését egyetlen egységes postaládába.

Legyen elérhető a kapcsolattartói szoftverrel.

A LiveAgent csevegési és hívási funkciókkal teli megoldást nyújt a felhőalapú call center számára, ideális az azonnali támogatás eléréséhez.

A LiveAgent egy segédpult megoldás, amely többféle platformot kapcsol egyetlen interfészre. Migráljon a CallPage-ről a LiveAgent-re és kezdje el az üzleti előnyök szerzését.

Átváltana CallPage-ről LiveAgent-re?

A LiveAgent aldomainjén termékfrissítések és promóciós ajánlatok érhetőek el. A cég segítséget nyújt az adatok CallPage-ről történő áttelepítéséhez. Ingyenes próbaidő áll rendelkezésre, a regisztrációhoz csak a céges email szükséges. A LiveAgent-nek választható egy aldomain neve a cég vagy a csapat neve alapján.

A Jegyrendszer egy megosztott postaláda az ügyfelektől beérkező összes feladathoz. Minden üzenet automatikusan átalakul ugyanabba a jegybe.

Jegyrendszer

The text discusses the benefits of using LiveAgent as a time-saving tool for businesses. It mentions that LiveAgent offers various features to manage customer relationships, including email campaigns, ticket management, VoIP phone systems, and complaint handling. The text also highlights the ability to create custom ticket fields to gather additional information from customers. It promotes LiveAgent's popularity as a customer service and call center solution, as well as its integrations with different devices and systems. The text encourages readers to book a LiveAgent demo or subscribe to their newsletter for updates and discounts.

A magyar LiveAgent ingyenes élő chat szoftvere lehetőséget nyújt arra, hogy weboldala látogatóit vásárlókká alakítsa. Használja a leggyorsabb chat widgetet.

Szüksége van egy magyar, ingyenes élő chat szoftverre?

A LiveAgent szoftver egyszerű használatot és jó ár-érték arányt kínál ügyfélszolgálati és értékesítési folyamatok kezelésére. Kommunikáció és támogatás több csatornán.

Növelje a vásárlói kapcsolatot a testre szabott összcsatornás támogatással. Hagyjon vásárlóinak nagyszerű érzést minden alkalommal, amikor a vállalatával lépnek interakcióba.

Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel

Testre szabott tartalmak és levelezések nagyobb esélyt biztosítanak a fogyasztók vásárlására. A mobil honlapok útmutató videókkal is segíthetnek.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót