Legyen egyértelmű az ügyfél-interakciós szoftverrel

Biztosítson személyre szabott támogatási élményt minden érintési ponton.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
ticketing software animation
Ticketing software

Ügyfél-interakciós szoftver, amely a megfelelő irányba vezeti

A LiveAgent ügyfél-interakciós szoftverrel mindig csak egy kattintásra lesz. Engedje meg ügyfeleinek, hogy önállóan fedezzenek fel, de maradjon a közelben. Adjon nekik korlátlan kapcsolatfelvételi lehetőséget, és biztosítson számukra kiváló ügyfélszolgálatot.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
Ügyfél-interakciós szoftver, amely a megfelelő irányba vezeti
USC logo

Az ügyfél-interakciós szoftver lehetővé teszi minden érintkezési pont interakcióját

Könnyűvé tettük az ügyfelekkel való interakciót

Omnichannel ügyfél-interakciós szoftverünk az összes ügyféllekérdezést egy központosított műszerfalon tárolja.

Válaszoljon tweetekre, élő csevegőüzenetekre vagy telefonhívásokra egy felületről, miközben áttekinti a fontos ügyfél-információkat a beépített CRM-mel.

LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent helpdesk tour

Kevesebb találgatás, több betekintés

Ügyfél-interakciós szoftverünk lehetővé teszi, hogy kövesse ügyfele problémamegoldási útját különböző csatornákon keresztül, miközben ugyanazon a jegy menetben marad.

Ragadja meg az érdeklődőket és győzze meg őket

Használja ki a világ leggyorsabb élő csevegőmoduljának előnyeit, amely csevegés előtti űrlapokkal, proaktív csevegésindítókkal és valós idejű gépelési nézettel rendelkezik.

Könnyedén testre szabhatja az egyes csevegésgombok animációit, színét, stílusát vagy a csevegőablak hátterét.

Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations
Social customer service templates

Azonnali Instagram és Twitter támogatás

Instagram, Twitter, Facebook, Messenger vagy Viber? Mindannyian használjuk őket. Soha nem volt még ilyen egyszerű az ügyfelekkel való kapcsolattartás a közösségi médiában.

Rosszat beszélnek önről a Twitteren? Állítsa be a kulcsszófigyelést az ügyfélkapcsolatok megmentése érdekében, mielőtt túl késő lenne.

Virtuális telefonos központ? Pipa!

Automatikus híváselosztás, ingyenes belső hívások, összetett IVR-fák, visszahívási lehetőségek és korlátlan hívásrögzítés. A legjobb rész? Az ügynökök útközben és minden eszközön nyújthatnak ügyfélszolgálatot.

Tudjon meg többet az ügyfél-interakciós szoftver telefonos központunkról.

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Közösség & önkiszolgáló

Biztosítson ügyfeleinek kijelölt helyet a közösségi interakciókhoz és az önkiszolgáláshoz.

Hozzon létre többmárkás tudásbázisokat, közösségi fórumokat, és jegyelküldési űrlapokat, amelyek üzleti esztétikához igazodnak a WYSIWYG szerkesztőnkkel.

percentage graph

Jelentés, automatizálás, játékosítás!

A LiveAgent ügyfél-interakciós szoftver összegyűjti az összes ügyfél-interakció adatait, és azokat praktikus jelentésekké alakítja. Gyűjtsön betekintést, javítsa az ügynökök hatékonyságát az erőteljes automatizálással, és növelje az ügynökök termelékenységét a játékosítással.

Túl jól hangzik, hogy igaz legyen?

Ügyfeleink mondják a legjobban

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Megunta, hogy folyamatosan váltogatnia kell a telefon, chat, emailek és egyéb kommunikációs eszközök között?

Nem kell! A LiveAgent egy egyedi ügyfél-interakciós szoftver, amely több kommunikációs csatornát integrál egy fedél alatt megfizethető és átlátható árakkal. Ne fizessen további díjakat csak a telefonos központ vagy az élő chat használatáért.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration
Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

Fedezze fel mindazt, amit a LiveAgent ügyfél-interakciós szoftver kínál

Elégedett ügyfelek? Megfizethetetlen.

Észrevette, hogy a LiveAgent ügyfél-interakciós szoftver a legolcsóbb és egyben legfejlettebb lehetőség a piacon? Ez így van. Nézze meg mindazt, amit kínálunk az árképzési oldalon.

$15 hónap

Jegy

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • Korlátlan számú e-mail címek
  • Speciális jelentéskészítés
  • Ügyfélportál + fórum
$29 hónap

Ticket+chat

  • Minden a Jegyben, plusz:
  • Korlátlan számú chat gombok
  • Visszajelzés kezelése
  • Valós idejű látogatók figyelése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 chat gomb
  • 1 telefonszám
  • 1 email cím

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Mi az ügyfél-interakciós szoftver?

Az ügyfél-interakciós szoftver egy olyan szoftver, amely kezeli az ügyfelek interakcióit. Ezenkívül a bejövő hívások, e-mailek, csevegési munkamenetek és/vagy a közösségi médiában az ügyfelekkel folytatott interakciók kezelésére szolgál.

Miért létfontosságú az ügyfél-interakciós szoftver?

Az interakciós szoftver létfontosságú egy vállalkozás számára, mivel segíti az ügyfelek ellátását. Segít a vállalatnak abban, hogy időben reagáljon az ügyfelek panaszaira, kérdéseire és javaslataira. Ezenkívül lehetővé teszi az ügyfél-interakciókkal kapcsolatos összes adat elérését és nyomon követését.

Hogyan választhatja ki a vállalkozásához megfelelő ügyfél-interakciós szoftvert?

A megfelelő ügyfél-interakciós szoftver kiválasztásához először meg kell határoznia üzleti igényeit és preferenciáit. A második lépés a legjobb vállalatok kutatása ellenőrzött értékelési webhelyeken, például a Capterra vagy a G2 segítségével. A harmadik lépés az ár, a szolgáltatások és a testreszabási lehetőségek összehasonlítása. Ezt követően képesnek kell lennie az ügyfél-interakciós szoftver-szolgáltatók listájának szűkítésére. Az utolsó lépés, amelyet javasolunk, a vállalatok ingyenes próbaverzióinak kipróbálása a végső döntés meghozatalához. A vásárlás előtt mindig próbálja ki a terméket.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót