A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Vágjon bele | 14 nap ingyenesen
Tekintse meg működés közben
Ha egy erőteljes Help Scout alternatívát keres, akkor a LiveAgent egy jó választás. Korlátlat számú postafiók és több, mint 175 ügyfélszolgálati lehetőség, hogy a lehető legjobb tapasztalatot szerezze az ügyfélszolgálatban.
Pár perc alatt áttérhet a Help Scout-ról a LiveAgentre. Help Scout migrációt kínálunk, amely minden adatot importál a Help Scout-ból a LiveAgentbe. Ingyenes, és csak 5 percet vesz igénybe.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Funkciók | Liveagent Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára. |
Help Scout |
---|---|---|
Jegykezelés Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket. |
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A Help Scout csomagban jegykezelést kínál 25 USD/hó/áron. |
Élő Chat Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet. |
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron. | A Help Scout csomagban kínál Élő Chat-et 25 dollár/ügynök/hó áron. |
Call Center Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével. |
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál. | A Help Scout nem kínál Call Center szolgáltatást. |
Önkiszolgáló Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz. |
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál Jegy csomagjában, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A Help Scout csomagban önkiszolgáló portált kínál 25 USD/ügynök/hó áron. |
Facebook Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére. |
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál a Jegy-csomagban, további 39 USD/hó/fiók, vagy All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül. | A Help Scout csomagban Facebook integrációt kínál, amelynek összege $25/ügynök/hó. |
Twitter A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre. |
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál. | A Help Scout nem kínál Twitter integrációt. |
Instagram Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére. |
A LiveAgent Instagram integrációt kínál. | A Help Scout nem kínál Instagram integrációt. |
Viber A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből. |
A LiveAgent Viber integrációt kínál. | A Help Scout nem kínál Viber integrációt. |
Tudásbázis Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket. |
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hónap áron. | A Help Scout tudásbázist kínál csomagban $25/ügynök/hó áron. |
Ügyfélfórum Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található. |
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál. | A Help Scout nem kínál ügyfélfórumot. |
Automatizálás és szabályok Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére. |
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A Help Scout automatizálást és szabályokat kínál csomagban 25 dollár/ügynök/hónap áron. |
API Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést. |
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A Help Scout csomagban kínál API funkciókat, 25 dollár/ügynök/hó áron. |
Interaktív hang válasz (IVR) Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének. |
A LiveAgent IVR funkciókat kínál. | A Help Scout nem kínál IVR funkciókat. |
Videohívások A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás. |
A LiveAgent videohívásokat kínál. | A Help Scout nem kínál videohívásokat. |
Korlátlan előzmények A jegyek nem járnak le és nem törlődnek – bármikor megtekinthetik őket. |
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A Help Scout korlátlan előzményeket kínál csomagban 25 dollár/ügynök/hónap áron. |
Korlátlan weboldalak A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja. |
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron. | A Help Scout korlátlan webhelyeket kínál csomagban 25 dollár/ügynök/hónap áron. |
Korlátlan Chat gombok Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein. |
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy+Chat csomagban, 29 dollár/ügynök/hó áron. | A Help Scout korlátlan csevegő gombokat kínál csomagban 25 dollár/ügynök/hónap áron. |
Korlátlan jegyek / levelek Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat. |
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál. | A Help Scout nem kínál korlátlan jegyet / levelet. |
Korlátlan hívásrögzítés Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt. |
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál. | A Help Scout nem kínál korlátlan hívásrögzítést. |
Korlátlan 24/7 támogatás Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát. |
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál. | A Help Scout nem kínál korlátlan, 24/7 támogatást. |
Segítsen ügyfeleinek email, élő chat, telefon, közösségi hálózat, ügyfélkapu által és az összes lekérdezést egy helyen kezelheti. Korlátlan számú postafiók, automatizációk, szabályok, chat gombok, és további több, mint 175 jegykezelő lehetőség vár Önre a LiveAgent-ben.
Szoftverünk többnyelvű. A LiveAgent elérhető 43 különböző nyelvű fordítással (néhány részleges) és támogatja a nyelvhez alkalmazkodó widgeteket. Ne hagyja, hogy az idegen nyelvek akadályt teremtsenek Ön és vásárlói között. Segítünk Önnek.
Tudja meg, hogy a LiveAgent hogyan tűnik ki más alternatívák közül
A LiveAgent segít növelni az ügyfelek elégedettségét és javítani a konverziós arányokat.
Csökkentse ügynökei munkaidejét és oldjon meg további ügyfélmegkereséseket.
A több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval a támogatás nyújtása nagyon egyszerű lesz.
Ha egy Help Scout alternatívát keres, és a sebesség olyan mutató, amely fontos Önnek, akkor a LiveAgent lehet az, amit keres. A LiveAgent a piac leggyorsabb chat widgettel büszkélkedhet — mindössze 2,5 másodperc alatt megjelenő ablak.
A gyors chat widget az út, ha hatékonyan szeretné a webhely látogatóját ügyféllé alakítani. Az eMarketer jelentése szerint 35% -kal többen vásároltak online az élő chat használata után. Ennek oka, hogy az ügyfelek a vásárlás előtt azonnal feltehetik kérdéseiket és meg is válaszolják nekik azokat.
A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 besorolású ügyfélszolgálati szoftver, ezért remek alternatíva a Help Scout helyett.
A 24/7 ügyfélszolgálatunkkal és az ingyenes fehér kesztyűbeállításunkkal az új ügyfélszolgálat néhány perc alatt készen áll. Kezdje csökkenteni az átlagos ügyfél-válaszidőt. Kezdje el az ingyenes 14 napos próbaverziót, és hasonlítsa össze a LiveAgent és a Help Scout alkalmazást.
Nézze meg és hasonlítsa össze az értékeléseinket vásárlóink visszajelzései alapján a G2-n.
Érvényes 2019/12/18-tól
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
Freshcaller alternatívát keres?
Smartsupp és Hesk alternatívákat kínál a vállalkozásoknak, amelyek könnyen elérhetők több nyelven és támogatják a widgeteket. A LiveAgent pedig hatékony ügyfélszolgálati szoftvert nyújt, amely többnyelvű és sok integrációs lehetőséggel rendelkezik.
A LiveAgent szoftver a vállalkozásoknak időt takarít meg az ügyfélszolgálat és értékesítés hatékony kezelésében. Az integrációk széles választéka mellett rengeteg funkciót kínál, mint az e-mail kampányok, jegykezelés és VoIP telefonrendszerek. A szöveg arra buzdít, hogy foglaljanak LiveAgent demót vagy iratkozzanak fel hírlevelükre.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk