Ha egy erőteljes Help Scout alternatívát keres, akkor a LiveAgent egy jó választás. Korlátlat számú postafiók és több, mint 175 ügyfélszolgálati lehetőség, hogy a lehető legjobb tapasztalatot szerezze az ügyfélszolgálatban.
Pár perc alatt áttérhet a Help Scout-ról a LiveAgentre. Help Scout migrációt kínálunk, amely minden adatot importál a Help Scout-ból a LiveAgentbe. Ingyenes, és csak 5 percet vesz igénybe.
Segítsen ügyfeleinek email, élő chat, telefon, közösségi hálózat, ügyfélkapu által és az összes lekérdezést egy helyen kezelheti. Korlátlan számú postafiók, automatizációk, szabályok, chat gombok, és további több, mint 175 jegykezelő lehetőség vár Önre a LiveAgent-ben.
Szoftverünk többnyelvű. A LiveAgent elérhető 43 különböző nyelvű fordítással (néhány részleges) és támogatja a nyelvhez alkalmazkodó widgeteket. Ne hagyja, hogy az idegen nyelvek akadályt teremtsenek Ön és vásárlói között. Segítünk Önnek.
Tudja meg, hogy a LiveAgent hogyan tűnik ki más alternatívák közül
A LiveAgent segít növelni az ügyfelek elégedettségét és javítani a konverziós arányokat.
Csökkentse ügynökei munkaidejét és oldjon meg további ügyfélmegkereséseket.
Spóroljon pénzt! A LiveAgent költséghatékonyabb más ügyfélszolgálati lehetőségekhez képest.
A több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval a támogatás nyújtása nagyon egyszerű lesz.
Ha egy Help Scout alternatívát keres, és a sebesség olyan mutató, amely fontos Önnek, akkor a LiveAgent lehet az, amit keres. A LiveAgent a piac leggyorsabb chat widgettel büszkélkedhet — mindössze 2,5 másodperc alatt megjelenő ablak.
A gyors chat widget az út, ha hatékonyan szeretné a webhely látogatóját ügyféllé alakítani. Az eMarketer jelentése szerint 35% -kal többen vásároltak online az élő chat használata után. Ennek oka, hogy az ügyfelek a vásárlás előtt azonnal feltehetik kérdéseiket és meg is válaszolják nekik azokat.
A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 besorolású ügyfélszolgálati szoftver, ezért remek alternatíva a Help Scout helyett.
A 24/7 ügyfélszolgálatunkkal és az ingyenes fehér kesztyűbeállításunkkal az új ügyfélszolgálat néhány perc alatt készen áll. Kezdje csökkenteni az átlagos ügyfél-válaszidőt. Kezdje el az ingyenes 14 napos próbaverziót, és hasonlítsa össze a LiveAgent és a Help Scout alkalmazást.
Nézze meg és hasonlítsa össze az értékeléseinket vásárlóink visszajelzései alapján a G2-n.
Érvényes 2019/12/18-tól
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..