Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Elege van a help desk szoftveréből?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb HubSpot alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
Help desk software comparison
Alternatives background

Service Hub alternatívát keres?

A HubSpot Service Hub egy nagyszerű szoftver, amely jegykezelő rendszerrel, élő chattel és chatbot-tal rendelkezik. A Service Hub ideális magas költségvetésű vállalatok számára, amelyek már használják a HubSpot marketing és értékesítési központját. Azonban ha olcsóbb alternatívát keres a Service Hub-nál, fontolja meg a LiveAgent-et.

A LiveAgent egy teljes funkcionalitású help-desk szoftver, amely egyszerre növeli az ügyfélszolgálat teljesítményét, növeli az ügyfelek elégedettségét és pénzt takarít meg Önnek. A LiveAgent több, mint 15 000 vállalkozást és 150 millió végfelhasználót szolgált ki világszerte. Csatlakozzon hozzájuk és biztosítsa a világszínvonalú ügyfélszolgálot. Megkönnyítjük a dolgát!

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Spóroljon többet a LiveAgenttel

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Tudja meg, hogy a LiveAgent mivel tűnik ki más alternatívák közül

Union icon

Kimagasló Elégedettségi Ráta

A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.

Increase icon

Rendkívüli Hatékonyság

Csökkentse alkalmazottai munkaidejét és oldjon meg több ügyfélkérdést az univerzális postaládánknak köszönhetően.

Group 370 icon

Tele van hasznos funkciókkal

Több, mint 179 help desk funkcióval gyerekjáték az ügyfélszolgálat.

HubSpot Service Hub vs LiveAgent
összehasonlítás

Funkciók Liveagent HubSpot Service Hub
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A HubSpot Service Hub csomagban jegykezelést kínál körülbelül 28 dollár/ügynök/hónap áron.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron.
A HubSpot Service Hub körülbelül 28 dollár/ügynök/hónap áron kínál csomagban Élő Chat-et.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent a Call Center-t az All-inclusive csomagban kínálja 39 dollár/ügynök/hó áron.
A HubSpot Service Hub a Call Center szolgáltatást csomagban, körülbelül 46 dollár/ügynök/hó áron kínálja.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló szolgáltatást kínál Jegy csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
A HubSpot Service Hub körülbelül 28 dollár/ügynök/hó áron kínál önkiszolgáló portált.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
A HubSpot Service Hub nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
A HubSpot Service Hub nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A HubSpot Service Hub nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A HubSpot Service Hub nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hónap áron.
A HubSpot Service Hub csomagban 90 dollár/ügynök/hó áron tudásbázist kínál.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A HubSpot Service Hub körülbelül 28 dollár/ügynök/hónap áron kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A HubSpot Service Hub automatizálást és szabályokat kínál csomagban, körülbelül 28 dollár/ügynök/hónap áron.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A HubSpot Service Hub csomagban kínál API-funkciókat, körülbelül 28 dollár/ügynök/hónap áron.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A HubSpot Service Hub nem kínál IVR szolgáltatásokat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A HubSpot Service Hub nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A HubSpot Service Hub korlátlan előzményeket kínál csomagban, körülbelül 28 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A HubSpot Service Hub korlátlan webhelyeket kínál csomagban, körülbelül 28 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy+Chat csomagban, 29 dollár/ügynök/hó áron.
A HubSpot Service Hub korlátlan csevegő gombokat kínál csomagban, körülbelül 28 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A HubSpot Service Hub korlátlan számú jegyet / levelet kínál csomagban, körülbelül 28 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A HubSpot Service Hub nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A HubSpot Service Hub korlátlan, napi 24 órás támogatást nyújt a hét minden napján, napi 28 dollár/ügynök/hónap áron.
undraw features overview jg7a

Erőteljes Service Hub Alternatíva

A legjobb ár-érték arány elérése kulcsfontosságú, mikor a legjobb ügyfélszolgálati szoftvert keresi. Ezért a LiveAgent-nél 4-féle verenyképes csomag közül választhat. Az alapcsomagok egy kevert jegyrendszert tartalmaznak, egységes omni-channel postaládát, riportokat, automatikus szabályokat, játékosítást és sok mást! A LiveAgent használatával többet kap kevesebbért — tehát ha egy teljes funkcionalitású Sevice Hub alternatívát keres, próbálja ki a LiveAgent-et. Próbája ki még ma az ingyenes 14 napos próbaverziót. Nincs szükség hitelkártyára.

Gamifikáció funkciók

Engedje meg munkatársainak, hogy jelvényeket gyűjtsenek és szintet lépjenek, mikor olyan teljesítményt nyújtanak, mely hozzájárul cégének általános sikeréhez. Kövesse nyomon az egyéni és a csapat ranglistáját és készítsen jelentéseket az egészséges verseny elősegítése érdekében az ügyfélszolgálati munkatársak között.

Agent report dashboard liveagent

A leggyorsabb csevegő widget

Ha olyan Service Hub alternatívát keres, ahol a sebesség fontos tényező, akkor a LiveAgent a tökéletes választás az Ön számára. A LiveAgent a leggyorsabb chat alkalmazással rendelkezik a piacon  — mindössze 2,5 másodperc alatt megjelenik.

business startups3
undraw connected world wuay

Többnyelvűek vagyunk

Szoftverünk többnyelvű. A LiveAgent elérhető 43 különböző nyelven (néhány részleges fordítás) és támogatja a nyelvhez tartozó alkalmazásokat is. Ne hagyja, hogy az idegen nyelv akadályt képezzen Ön és vásárlói között. Nálunk jó kezekben van!

A legjobbat érdemli

A LiveAgent a legkelendőbb és #1-nak minősített help desk szoftver SMB számára 2020-ban, így remek alternatívája a Service Hub-nak. A LiveAgent időt és pénzt takarít meg Önnek, így összpontosíthat a fontosabb dolgokra – jelentőségteljes kapcsolatok kiépítésére ügyfeleivel.

winners ao2o

LiveAgent vs HubSpot Service Hub összehasonlítás

Tekintse meg az összehasonlítást a LiveAgent és a Service Hub között a felhasználói vélemények alapján a Capterra-n.

Feature comparison chart for liveagent and hubspot service hub
Aktuális 2020/03/02-től

Nézze meg, miért választották ügyfeleink a LiveAgent-et a HubSpot Service Hub alternatívájaként

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Hogyan teljesít a LiveAgent a HubSpot Service Hub-hoz képest?

A LiveAgent a következő extra szolgáltatásokat kínálja a HubSpot Service Hub-hoz képest: közösségi média integrációk, videohívások, IVR és korlátlan hívásfelvétel.

Milyen előnyei vannak a LiveAgent használatának a HubSpot Service Hub-hoz képest?

A LiveAgent használatának további előnyei a HubSpot Service Hub-hoz képest a megnövekedett ügyfél-elégedettség, az ügyfelek megtartása, az alacsonyabb ügyfélszolgálati költségek, a csökkentett elhagyási arány és a jobb ügynöki munkafolyamat.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót