Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Elege van a help desk szoftveréből?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Hiver alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
Help desk software comparison
Alternatives background

Hiver alternatívát keres?

Vigye át megosztott beérkezett üzeneteit egy többcsatornás help desk jegyrendszerbe. A LiveAgent több ügyfélkommunikációt kezel egy több csatornát egyesítő jegyrendszerrel. Javítsa a help desk-jét több e-mail fiókkal, élő csevegéssel, közösségi médiával, call centerrel, vagy ügyfélportállal.

Nyújtson világszínvonalú ügyfélszolgálatot, és kezelje hatékonyabban az üzleti kommunikációt. Kezdje meg még ma az ingyenes 14 napos próbaverziónkat, és ismerje meg a LiveAgentet.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Hiver vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent Hiver
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A Hiver nem kínál jegykezelést.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chatet kínál.
Hiver nem kínál élő csevegést.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
A Hiver nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A Hiver nem kínál önkiszolgáló portált.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
A Hiver nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
A Hiver nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Hiver nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Hiver nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
A Hiver nem kínál tudásbázist.
Ügyfélfórum
Online fórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent vásárlói fórumot kínál.
A Hiver nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron.
A Hiver automatizálást és szabályokat kínál csomagban 29 USD/ügynök/hó áron.
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál.
A Hiver nem kínál API funkciókat.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR szolgáltatásokat kínál..
A Hiver nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Hiver nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Hiver korlátlan előzményeket kínál csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan webhelyeket kínál.
A Hiver nem kínál korlátlan webhelyeket.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan számú chat gombot kínál.
A Hiver nem kínál korlátlan csevegőgombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál.
A Hiver nem kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Hiver nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hónap áron.
A Hiver korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban havi 15 dollárért.
Forward emails to your LiveAgent

Könnyen kezelheti a beérkező e-maileket

Unja már a több e-mail bejelentkezés kezelését és a Windows közötti váltást? Kezdje el használni a megoldást, amely az összes ügyfél-e-mailt egyetlen postaládába egyesíti. A LiveAgent jegykezelő rendszere többet tud kezelni, mint a Gmail vagy az Outlook, emellett számos szolgáltató e-mail fiókjait is összekapcsolhatja.

Fejlett szűrés és egyéb nagyszerű funkciók támasztják alá, így összpontosíthat a legjobb ügyfélélmény biztosítására. Nézze meg a LiveAgent által kínált jegykezelő funkciók teljes listáját.

Egyetlen platform a csapat termelékenységéhez

Javítsa a szolgáltatás kiválóságát további csatornákkal

Biztosítson kifogástalan szolgáltatást az ügyfeleknek változatos eszközkészlettel, amely minden fontos ügyfélkommunikációs csatornát kezel. Végezze el a munkát egy ügyfélszolgálati platformon, amely e-mail jegykezelést, élő csevegést, hívásközpontot, ügyfélportált, Vibert és közösségi médiátFacebook, Instagram és Twitter tartalmazza. Hozzon létre egy hatékony munkafolyamatot az összes csatorna között, és mutasson meg ügyfeleinek személyre szabott szolgáltatási élményt.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Válaszoljon az ügyfeleknek a népszerű csatornákról a LiveAgent segítségével

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Szerezze be az elérhető leggyorsabb csevegő modult

Az élő csevegés egy csodálatos eszköz az ügyfélszolgálat gyors biztosításához a webhelyén elhelyezett widgetnek köszönhetően. A LiveAgent rendelkezik a piacon a leggyorsabb élő csevegő eszközzel, amely az ügyfelek üzenetküldését zökkenőmentessé és gyorsabbá teszi. Olyan funkciókkal is támogatják, mint a valós idejű gépelési nézet, a proaktív csevegési meghívók és még sok más, amelyek továbbfejlesztett funkcionalitást biztosítanak. Testreszabhatja márkáját, hogy illeszkedjen vállalkozásához, és személyes, emberközpontú szolgáltatást nyújtson mindenkinek.

Adja hozzá a modern szolgáltatásokkal ellátott élő csevegő modult a help deskhez

Legyen boldog ügyfél, hogy boldoggá tegye ügyfeleit

Gondoskodunk minden ügyfelünkről, és mindent megteszünk, hogy kiváló ügyfélszolgálatot biztosítsunk számukra. Ügyfélszolgálati csapatunk készen áll arra, hogy segítsen Önnek bármilyen problémában, vagy információt adjon Önnek, amikor szüksége van rá. Felveheti velünk a kapcsolatot a hét minden napján, éjjel-nappal e-mailben, élő csevegésben vagy egyszerűen felhívhat minket. Nyugodtan tekintse meg a LiveAgentről szóló hasznos cikkekkel teli ügyfélportálunkat is.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Készen áll egy másik megosztott postafiók-szoftverre való váltásra?

Javítsa az ügynöki termelékenységet többcsatornás jegyrendszerünkben. Egyszerűen indítsa el az ingyenes 14 napos próbaverziót, és próbálja ki a LiveAgent eszközkészletét. Ha mindent meg akar látni, amit tehet, nézze meg a bemutató videót, ahol a legtöbb funkcióval foglalkozunk, és hogyan használhatja őket. Váltson a LiveAgentre még ma, és minden fontos csatornán támogassa ügyfeleit.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

GYIK

Milyen alternatívák vannak a Hiverrel szemben?

A Hivernek számos alternatívája van, de csak néhány tud biztosítani többcsatornás jegyrendszert, rengeteg funkciót és integrációt korrekt áron. A LiveAgentnél mindez adott, és felhasználhatja e-mail beszélgetések, élő csevegés, telefonos központ, közösségi média és ügyfélportál kezelésére.

Mi teszi a LiveAgentet jó Hiver alternatívává?

A LiveAgent segítségével számos szolgáltató több e -mail fiókját egyesítheti. Nem számít, hogy a Gmailt, az Outlookot vagy bármely más szolgáltatást használja, mindegyiket egyetlen megoldásba csatlakoztathatja.

Milyen előnyei vannak a Hiver alternatívájának, a LiveAgentnek?

Barátságos árazási tervek és az ügyfélkommunikáció többféle választása. Válassza ki azokat a csatornákat, amelyekkel több ügyfelet szeretne elérni. Biztosítson nem csak e-mailes jegykezelő támogatást, és szerezzen nagyobb ellenőrzést és változatosságot a ügyfélszolgálat felett.

Miben különbözik a megosztott postaláda és az e-mail fiókok megosztása?

Több e-mail fiók kezelése állandó váltást igényel, és odafigyelést az új e-mailekre. A megosztott postaláda azt jelenti, hogy az összes e -mail fiókját egy helyre egyesítheti, így jobban kézben tarthatja a bejövő e -maileket, gyorsabban válaszolhat az ügyfeleknek, és több időt takaríthat meg.

Hogyan segíti a megosztott postaládám a csapatom termelékenységét?

Ha megosztott postaládával rendelkezik, akkor kevesebb időt fordít a beérkező levelek közötti váltásra és gyorsabban válaszolhat ezáltal az ügyfeleinek vagy csapattársainak. A LiveAgent megosztott postaládája intelligens lehetőségeket tartalmaz a jegyek kiosztására, egyenlően elosztva a felelősséget az ügynökök között.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót