Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Hiver alternatíva a piacon.
Vigye át megosztott beérkezett üzeneteit egy többcsatornás help desk jegyrendszerbe. A LiveAgent több ügyfélkommunikációt kezel egy több csatornát egyesítő jegyrendszerrel. Javítsa a help desk-jét több e-mail fiókkal, élő csevegéssel, közösségi médiával, call centerrel, vagy ügyfélportállal.
Nyújtson világszínvonalú ügyfélszolgálatot, és kezelje hatékonyabban az üzleti kommunikációt. Kezdje meg még ma az ingyenes 14 napos próbaverziónkat, és ismerje meg a LiveAgentet.
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb call center szoftvert ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
Hiver
|
---|---|---|
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál.
|
A Hiver nem kínál jegykezelést.
|
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent Élő Chatet kínál.
|
Hiver nem kínál élő csevegést.
|
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
|
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
|
A Hiver nem kínál Call Center szolgáltatást.
|
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
|
A Hiver nem kínál önkiszolgáló portált.
|
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
|
A Hiver nem kínál Facebook integrációt.
|
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
|
A Hiver nem kínál Twitter integrációt.
|
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
A Hiver nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
A Hiver nem kínál Viber integrációt.
|
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
|
A LiveAgent tudásbázist kínál.
|
A Hiver nem kínál tudásbázist.
|
Ügyfélfórum
Online fórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
|
A LiveAgent vásárlói fórumot kínál.
|
A Hiver nem kínál ügyfélfórumot.
|
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron.
|
A Hiver automatizálást és szabályokat kínál csomagban 29 USD/ügynök/hó áron.
|
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál.
|
A Hiver nem kínál API funkciókat.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
|
A LiveAgent IVR szolgáltatásokat kínál..
|
A Hiver nem kínál IVR funkciókat.
|
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
|
A LiveAgent videohívásokat kínál.
|
A Hiver nem kínál videohívásokat.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Hiver korlátlan előzményeket kínál csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
|
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan webhelyeket kínál.
|
A Hiver nem kínál korlátlan webhelyeket.
|
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan számú chat gombot kínál.
|
A Hiver nem kínál korlátlan csevegőgombokat.
|
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál.
|
A Hiver nem kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
A Hiver nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
|
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hónap áron.
|
A Hiver korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban havi 15 dollárért.
|
Unja már a több e-mail bejelentkezés kezelését és a Windows közötti váltást? Kezdje el használni a megoldást, amely az összes ügyfél-e-mailt egyetlen postaládába egyesíti. A LiveAgent jegykezelő rendszere többet tud kezelni, mint a Gmail vagy az Outlook, emellett számos szolgáltató e-mail fiókjait is összekapcsolhatja.
Fejlett szűrés és egyéb nagyszerű funkciók támasztják alá, így összpontosíthat a legjobb ügyfélélmény biztosítására. Nézze meg a LiveAgent által kínált jegykezelő funkciók teljes listáját.
Biztosítson kifogástalan szolgáltatást az ügyfeleknek változatos eszközkészlettel, amely minden fontos ügyfélkommunikációs csatornát kezel. Végezze el a munkát egy ügyfélszolgálati platformon, amely e-mail jegykezelést, élő csevegést, hívásközpontot, ügyfélportált, Vibert és közösségi médiát – Facebook, Instagram és Twitter tartalmazza. Hozzon létre egy hatékony munkafolyamatot az összes csatorna között, és mutasson meg ügyfeleinek személyre szabott szolgáltatási élményt.
Az élő csevegés egy csodálatos eszköz az ügyfélszolgálat gyors biztosításához a webhelyén elhelyezett widgetnek köszönhetően. A LiveAgent rendelkezik a piacon a leggyorsabb élő csevegő eszközzel, amely az ügyfelek üzenetküldését zökkenőmentessé és gyorsabbá teszi. Olyan funkciókkal is támogatják, mint a valós idejű gépelési nézet, a proaktív csevegési meghívók és még sok más, amelyek továbbfejlesztett funkcionalitást biztosítanak. Testreszabhatja márkáját, hogy illeszkedjen vállalkozásához, és személyes, emberközpontú szolgáltatást nyújtson mindenkinek.
Gondoskodunk minden ügyfelünkről, és mindent megteszünk, hogy kiváló ügyfélszolgálatot biztosítsunk számukra. Ügyfélszolgálati csapatunk készen áll arra, hogy segítsen Önnek bármilyen problémában, vagy információt adjon Önnek, amikor szüksége van rá. Felveheti velünk a kapcsolatot a hét minden napján, éjjel-nappal e-mailben, élő csevegésben vagy egyszerűen felhívhat minket. Nyugodtan tekintse meg a LiveAgentről szóló hasznos cikkekkel teli ügyfélportálunkat is.
Roman Bosch
Partly
Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
Christine Preusler
HostingAdvice
A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
Karl Dieterich
Covomo
A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
Taras Baca
XperienceHR
Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
Matt Janaway
The Workplace Depot
A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
Viviane Carter
CSI Products
Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
Christian Lange
Lucky-Bike
A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
Jens Malmqvist
Projure
Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
Catana Alexandru
Websignal
Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
Jan Wienk
All British Casino
A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
Sissy Böttcher
Study Portals
Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
Peter Koning
TypoAssassin
Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
Aranzazu F
Factorchic
Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
Martin Drugaj
Atomer
2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
Ivan Golubović
AVMarket
Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
Rustem Gimaev
Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
Randy Bryan
tekRESCUE
A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
Alexandra Danišová
Nay
Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
Samuel Smahel
m:zone
A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
David Chandler
Volterman
Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.
Peter Komornik, CEO
Javítsa az ügynöki termelékenységet többcsatornás jegyrendszerünkben. Egyszerűen indítsa el az ingyenes 14 napos próbaverziót, és próbálja ki a LiveAgent eszközkészletét. Ha mindent meg akar látni, amit tehet, nézze meg a bemutató videót, ahol a legtöbb funkcióval foglalkozunk, és hogyan használhatja őket. Váltson a LiveAgentre még ma, és minden fontos csatornán támogassa ügyfeleit.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
A Hivernek számos alternatívája van, de csak néhány tud biztosítani többcsatornás jegyrendszert, rengeteg funkciót és integrációt korrekt áron. A LiveAgentnél mindez adott, és felhasználhatja e-mail beszélgetések, élő csevegés, telefonos központ, közösségi média és ügyfélportál kezelésére.
A LiveAgent segítségével számos szolgáltató több e -mail fiókját egyesítheti. Nem számít, hogy a Gmailt, az Outlookot vagy bármely más szolgáltatást használja, mindegyiket egyetlen megoldásba csatlakoztathatja.
Barátságos árazási tervek és az ügyfélkommunikáció többféle választása. Válassza ki azokat a csatornákat, amelyekkel több ügyfelet szeretne elérni. Biztosítson nem csak e-mailes jegykezelő támogatást, és szerezzen nagyobb ellenőrzést és változatosságot a ügyfélszolgálat felett.
Több e-mail fiók kezelése állandó váltást igényel, és odafigyelést az új e-mailekre. A megosztott postaláda azt jelenti, hogy az összes e -mail fiókját egy helyre egyesítheti, így jobban kézben tarthatja a bejövő e -maileket, gyorsabban válaszolhat az ügyfeleknek, és több időt takaríthat meg.
Ha megosztott postaládával rendelkezik, akkor kevesebb időt fordít a beérkező levelek közötti váltásra és gyorsabban válaszolhat ezáltal az ügyfeleinek vagy csapattársainak. A LiveAgent megosztott postaládája intelligens lehetőségeket tartalmaz a jegyek kiosztására, egyenlően elosztva a felelősséget az ügynökök között.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk