Alternatívát keres a Freshdesk help desk szoftver helyett?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Freshdesk alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Hitelkártya megadása nem szükséges    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

Tekintse meg a LiveAgentet az ügyfélszolgálati csapat fő megoldásának, ha alternatív ügyfélszolgálati platformokat keres. A LiveAgent minden eszközt kínál az ügyfelek problémáinak megoldásához és az ügyfelekkel való jobb kapcsolatok kialakításához.

Több mint 125 robusztus funkciót, nagyszerű eszközöket, és számtalan integrációt kínálunk, amelyek segítségével gyorsan és egyszerűen megoldhatja az ügyfélszolgálati jegyeket. Használja ki az e-mail jegykezelés, élő chat, call center, közösségi média funkciókat vagy tudástárat, hogy simább élményt teremtsen szoftverünkkel, és a legtöbbet használja egyetlen platformon.

Eddig érdekli? Folytassa az olvasást, hogy megtudja a LiveAgent összes előnyét, vagy kezdje el a 14 napos ingyenes próbaidőszakot. Nincs szükség hitelkártya-adatokra, és nincsenek kötöttségek.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
Elege van a help desk szoftveréből?
USC logo

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Ticket fields in Help desk ticketing software - LiveAgent

Minden eszköz, amire szüksége van a világszínvonalú ügyfélszolgálat biztosításához

A LiveAgent egy teljes körű megoldás, amely készen áll az ügyféltámogatási folyamat leküzdésére, különféle termelékenységi eszközökkel. Funkcióink széles skálája segít gyorsabban megoldani az ügyfelek jegyeit, miközben kiküszöböli az ismétlődő feladatokat, és növeli ügynöke termelékenységét.

A jegykezelő rendszer az összes ügyfélbeszélgetést, például az e-maileket ügyfélszolgálati jegyekké alakítja, amelyeket az ügyfélszolgálati munkatársak meg tudnak oldani. Ha élő csevegési widgetet helyez el a webhelyén, az ügyfelekkel folytatott zökkenőmentes beszélgetésekkel kifizetődő lehet.

Mutasson meg a világnak egy nagyszerű ügyfélszolgálati élményt a közösségi médián, például a Facebook, Twitter, vagy Instagramon. Javítsa az ügyfélkapcsolatok kezelését a LiveAgent call center segítségével, vagy hozzon létre ügyfélportálokat, amelyeket tudásbázisnak is neveznek.

Kezelje az összes bejövő ügyfélkérést egy helyről

Funkciók Liveagent Versenytárs
Összesített értékelés
Általános szoftverértékelések a Capterra ellenőrzött felhasználóktól.
4.7
Összességében 4,7 pontot kapott az 5-ből a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.5
Összességében 4,5 pontot kapott az 5-ből a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
Egyszerű használat
Egyszerű használhatósági értékelések a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.6
Értékelés: 4,6/5 a Capterra ellenőrzött felhasználók általi egyszerű használatról.
4.5
Értékelés: 4,5/5 a Capterra ellenőrzött felhasználók általi egyszerű használatról.
Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálati értékelések a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.7
Értékelés: 4,7/5 a Capterra ellenőrzött felhasználók által az ügyfélszolgálatra.
4.6
Értékelés: 4,6/5 a Capterrán ellenőrzött felhasználók által az ügyfélszolgálatra.
Ár-érték arány
Ár-érték arány értékelések a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.7
Értékelés: 4,7/5 a termék értékének és árának viszonylatában a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.4
A Capterra ellenőrzött felhasználói a termékértékhez viszonyítva 5-ből 4,4-re értékelték.
Ár
A szoftver ára USD-ben, ügynökönként havonta.
$15/hó/ügynök Ár USD-ben, ügynökönként havonta.
$19/hó/ügynök Ár USD-ben, ügynökönként havonta.
Figyelmeztetések / eszkalációk
Riasztások és eszkalációk a jegyekhez és SLA-khoz prioritás és előre meghatározott feltételek alapján.
Riasztásokat és eszkalációkat kínál.
Riasztásokat és eszkalációkat kínál.
Automatizált továbbítás
Automatikus jegytovábbítás meghatározott részlegekhez és ügynökökhöz előre meghatározott feltételek alapján.
Automatikus továbbítást kínál.
Automatikus továbbítást kínál.
Call center kezelése
Központi irányítópult hívások kezdeményezéséhez, fogadásához és kezeléséhez.
Call center kezelést kínál.
Call center kezelést kínál.
Sorkezelés
A hívási sorok kezelésére szolgáló rendszer.
Sorkezelést kínál.
Sorkezelést kínál.
E-mail kezelés
Lehetőség a jegykezelő szoftver összekapcsolására több e-mail címmel, hogy közvetlenül a szoftverből fogadhasson, válaszoljon és írjon e-maileket.
E-mail kezelést kínál.
E-mail kezelést kínál.
Teljesítmény adatok
Kövesse nyomon webhelye látogatóinak viselkedését. Tekintse meg, mennyi ideig böngészik az Ön webhelyét, vagy melyik webhelyen tartózkodnak.
Teljesítménymutatókat kínál.
Teljesítménymutatókat kínál.
Tudástár menedzsment
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi a felhasználók számára átfogó tudástárak létrehozását és kezelését.
Tudástár kezelést kínál.
Tudástár kezelést kínál.
Többcsatornás kommunikáció
Számos kommunikációs vonallal csatlakozik (például e-mail, élő csevegés, telefonközpont vagy közösségi média), hogy racionalizálja az összes üzenetet, és lehetővé tegye a felhasználók számára, hogy válaszoljanak rájuk a jegykezelő szoftverből.
Többcsatornás kommunikációt kínál.
Többcsatornás kommunikációt kínál.
Valós idejű chat
Natív élő csevegő modul, amely telepíthető a webhelyére, és valós idejű kommunikációra használható a webhely látogatóival.
Valós idejű csevegést kínál.
Valós idejű csevegést kínál.
Jelentéskészítés/Elemzés
Analitikai irányítópult, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy teljesítményjelentéseket készítsenek.
Jelentést/elemzést kínál.
Nem kínál jelentéskészítést/elemzést.
Önkiszolgáló portál
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi egy ügyfélportál felépítését, amelyre ügyfelei regisztrálhatnak, hogy hozzáférhessenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis-tartalmaikhoz.
Önkiszolgáló portált kínál.
Önkiszolgáló portált kínál.
Szolgáltatási szint megállapodás (SLA) kezelése
Egy szolgáltatás, amely lehetővé teszi az SLA-naplók, az SLA-megfelelőség és egyebek kezelését és figyelését.
Szolgáltatási szint megállapodás (SLA) kezelést kínál.
Szolgáltatási szint megállapodás (SLA) kezelést kínál.
Közösségi média integráció
Integráció olyan népszerű közösségi hálózatokkal, mint a Facebook.
Közösségi média integrációt kínál.
Közösségi média integrációt kínál.
Jegykezelés
A jegyek kezelése jegyátadásokkal, jegyegyesítéssel, felosztással, spamként való megjelöléssel, szundival stb.
Jegykezelést kínál.
Jegykezelést kínál.
Munkafolyamat-kezelés
Az ügyfélszolgálati folyamatok felgyorsítása érdekében megvalósítható automatizálási szabályok.
Munkafolyamat-kezelést kínál.
Munkafolyamat-kezelést kínál.
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Növelje válaszidejét a leggyorsabb élő chattel

Az ügyfelektől érkező kéréseket nem csak e-mailben kell kezelnie. A LiveAgent a piacon elérhető leggyorsabb élő csevegési widget segítségével megőrizheti ügynöki teljesítményét, és elősegítheti az ügyfélutakat a webhelyen.

Készüljön fel a gyorsabb válaszokra, és gyorsan oldja meg az ügyfelek kérdéseit. Az élő csevegési modulok nemcsak hatékony ügyfélszolgálati eszközt jelentenek, hanem fizetős, elégedett ügyfelekké is alakíthatják a felhasználói közösséget.

A LiveAgent egyéb funkcióival, például a sablon válaszokkal, valós idejű gépelési nézettel, és a válaszok archívumával kombinálva elvégezheti a munkát a LiveAgent számos termelékenységi alkalmazásával és eszközével.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Csapatpostafiók élő csevegéssel és egyéni webes űrlapokkal

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

A megfelelő ügyfélszolgálati szolgáltatások a munkához

Funkcióink lehetővé teszik számos help desk tevékenység és feladatautomatizálás elvégzését, amelyek egyébként sokkal meghosszabbítanák a válaszadási időt. Szüntesse meg az ismétlődő feladatokat, és válaszoljon a gyakori kérdésekre a tárolt üzenetekkel.

Ha van szabad ideje, nyugodtan segítsen kollégáinak nehéz feladatokban a megosztott többcsatornás postafiókjában. Javítsa munkafolyamatát hatékony munkafolyamat-automatizálási szabályokkal, címkékkel, és belső megjegyzésekkel az ügyfélszolgálati jegyekben. Ügyeljen arra, hogy gyűjtse az ügyfelek visszajelzéseit, hogy továbbra is jó munkát végezzen.

Bővítse ügyfélkapcsolatait a közösségi média csatornáin, és csatlakoztasson más szoftvereket és harmadik féltől származó eszközöket a LiveAgent zökkenőmentes integrációjához. Fedezze fel a LiveAgent funkcióit és eszközkészletét, és derítse ki, miért népszerű választás a cégek számára szerte a világon.

Tegye a LiveAgentet egyedi szoftver platformmá, amely a minőségi ügyfélszolgálatra lett szabva

Csak ügyfélszolgálati jegyeket szeretne, vagy több csatornát szeretne az ügyfelekkel való kommunikációhoz?
A LiveAgent lehet ügyfélszolgálati szoftver vagy együttműködési szoftver, amely megfelel az ügyfélszolgálati csapat stílusának és céljának.

Gmail postaládájából dolgozik? Csatlakoztassa a meglévő e-mail címeket a LiveAgent csapat beérkezett üzeneteihez, és gondoskodjon az ügyfélszolgálati e-mailekről.

A LiveAgent megosztott postafiókja a végső e-mail kliensként szolgálhat. Használjon e-mail sablonokat, állítson be hozzárendelési szabályokat, és hagyjon feljegyzéseket az ügynököknek, hogy ügyfelek millióit szolgálja ki hatékonyan.

Hozzáférhet az élő csevegéshez, hogy leegyszerűsítse az ügynökök kommunikációs folyamatát. Az élő csevegés ideális választás azoknak az ügyfeleknek is, akik gyors választ szeretnének kapni kérdéseikre.

Helyezzen el egy gombot a webhelyén, és növelje az ügyfelek elégedettségét a chattel. Valós idejű értesítéseket kaphat, és nyomon követheti, hogy hányan böngészik az interneten.

Kiváló ügyfélszolgálati élményt nyújthat saját call centerével. A telefonhívások a jegykezelő rendszer részét képezik, így nyomon követheti az ügyfelek kérdéseit.

A LiveAgent rögzíti az összes ügyfélbeszélgetést, beleértve a telefonhívásokat is. Hozzon létre egyéni IVR-fákat, és irányítsa a hívásokat a megfelelő ügyfélszolgálati ügynökökhöz.

Az egyik új népszerű ügyfélkommunikációs csatorna a közösségi média. A Facebook, a Twitter és az Instagram azért van, hogy javítsa helpdeskjét.

A vállalkozások a közösségi média csatornáit használják fel jobb ügyfélélmény megjelenítésére, vásárlói hűség megszerzésére és egyéb ügyfélszolgálati tevékenységekre.

A help desk platformok önkiszolgáló portálokat használnak, amelyek tele vannak hasznos cikkekkel. A tudásbázis cikkek növelik az önkiszolgáló képességeket azok számára, akik választ akarnak találni.

A LiveAgent jól működik tudásbázis szoftverként. Adjon hozzá értékes tudásforrásokkal és válaszarchívumokkal teli tudásbáziscikkeket ügyfelei számára, hogy kihasználhassa az önkiszolgáló lehetőségek teljes előnyeit.

A LiveAgent felhasználói felülete tele van olyan funkciókkal, amelyek egyszerű folyamatokat és hatalmas feladatterheléseket kezelnek. A termelékenységet növelő alkalmazások egy szabványos helpdesk részét képezik.

Az ügyfélszolgálati jegykezelés könnyebbé válik a harmadik féltől származó eszközökkel való integrációval. A LiveAgent ezután többcsatornás együttműködési eszközzé válik különféle célokra.

LiveAgent - Mobile help desk application

Mobil alkalmazás

A LiveAgent egy többcsatornás ügyfélszolgálati eszköz. Annak érdekében, hogy ügyfeleinknek a lehető legjobb szolgáltatási eszközt biztosítsuk, egy mobilalkalmazást is kínálunk, amellyel 24 órás személyes ügyfélszolgálatot tud nyújtani.

Ha az ügyfél-sikercsapat nem fér hozzá az asztali számítógéphez, akkor az Android és iOS felhasználók számára elérhető mobilalkalmazás előnyeit is igénybe veheti.

Ennek eredményeként vállalkozása gyorsan képes kezelni az összes ügyfélkérést, ami jobb elégedettségi értékelést eredményez az ügyfelekkel kapcsolatban.

Az ügyfelek elégedettsége a legfontosabb számunkra

Peter Komornik

A LiveAgent egyesíti a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo
  • Az ügyfelek elégedettsége a legfontosabb számunkra

    “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Az ügyfelek elégedettsége a legfontosabb számunkra

    Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • Az ügyfelek elégedettsége a legfontosabb számunkra

    “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • Az ügyfelek elégedettsége a legfontosabb számunkra

    “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • Az ügyfelek elégedettsége a legfontosabb számunkra

    “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • Az ügyfelek elégedettsége a legfontosabb számunkra

    “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • Az ügyfelek elégedettsége a legfontosabb számunkra

    “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • Az ügyfelek elégedettsége a legfontosabb számunkra

    “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Készen áll a 14 napos ingyenes próbaidőszakra?

Ha további kérdése van, forduljon hozzánk bizalommal e-mailben, közösségi médiában vagy hívjon minket.

A hét minden napján, 24 órában készen állunk, hogy segítsünk az ügyfélszolgálattal és a LiveAgenttel kapcsolatos kérdésekben. Próbálja ki a LiveAgentet még ma ingyenesen hitelkártya-információk és kötöttségek nélkül.

Ha további információra van szüksége, tekintse meg bemutató videónkat az eszközhasználat és a hatékony munkafolyamat példáival, hogy megtudja, mi mindent kínál a LiveAgent.

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Hogyan teljesít a LiveAgent a Freshdeskhez képest?

A LiveAgent a következő extra funkciókat kínálja a Freshdeskhez képest: Instagram integráció, Viber integráció, videohívások, és sokkal olcsóbb.

Milyen extra előnyökkel jár a LiveAgent használata a Freshdeskkel szemben?

A LiveAgent használatának a Freshdeskhez képest további előnyei közé tartozik a megnövekedett ügyfél-elégedettség, az ügyfelek megtartása, az ügyfélszolgálati költségek csökkenése, az alacsonyabb lemorzsolódási arány és a jobb ügynöki munkafolyamat.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót