Ingyenes próba
  • Funkciók
  • Csatornákkal kapcsolatos jelentések

Csatornákkal kapcsolatos jelentések

Nézze meg, hogy mi az ügyfelek legnépszerűbb módja a kapcsolatfelvételre A LiveAgent részletes betekintést nyújt minden kommunikációs csatornába: E-mail, Live Chat, Call Center, Kapcsolatfelvételi űrlapok, Visszajelzési űrlapok, Facebook-üzenetek, Tweetek … Felejtse el a külső nyomkövető alkalmazásokat. Minden beépített!

Az egyes bejegyzések Részlegek, Ügynökök, Címkék, és dátum szerint rendezhetőek. A csatornákkal kapcsolatos jelentések exportálhatóak CSV fájlba.


Csatorna-jelentés-LiveAgent
Csatornákkal kapcsolatos jelentések

Csatornákkal kapcsolatos jelentések megjelenítési lehetőségei (oszlopok):

  • Csatorna
  • Válaszok
  • Új válasz átlagos ideje
  • Nyitott válasz átlagos ideje
  • Hívások
  • Nem fogadott hívások
  • Hívási percek
  • Chat üzenetek
  • Chat-ek
  • Nem fogadott chat-ek
  • A chat felvevésének átlagos ideje
  • Chat átlagos ideje
  • Nincs rangsorolva
  • Nincs rangsorolva %
  • Jutalmak
  • Jutalmak %
  • Megdorgálás
  • Megdorgálás %
  • Bejövő üzenetek
  • Bejövő hívások
  • Befejezett hívások
  • Bejövő chat-ek
  • Befejezett chat-ek
  • Létrehozott jegyek
  • Megoldott jegyek

A csatornákkal kapcsolatos jelentés az alábbi típusú diagramokban jelenítheti meg adatait:

Csatornákkal kapcsolatos jelentések használata API-val

Használja a LiveAgent REST API-t értékek lehívására a csatornákkal kapcsolatos jelentésekből.

Identify the hardest working departments

Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót