Nézze meg, hogy mi az ügyfelek legnépszerűbb módja a kapcsolatfelvételre A LiveAgent részletes betekintést nyújt minden kommunikációs csatornába: E-mail, Live Chat, Call Center, Kapcsolatfelvételi űrlapok, Visszajelzési űrlapok, Facebook-üzenetek, Tweetek … Felejtse el a külső nyomkövető alkalmazásokat. Minden beépített!
Az egyes bejegyzések osztály, ügynök, címkék, és dátum szerint rendezhetők. A csatornajelentések CSV-fájlba exportálhatók.

Csatornákkal kapcsolatos jelentések megjelenítési lehetőségei (oszlopok):
- Csatorna
- Válaszok
- Új válasz átlagos ideje
- Nyitott válasz átlagos ideje
- Hívások
- Nem fogadott hívások
- Hívási percek
- Chat üzenetek
- Chat-ek
- Nem fogadott chat-ek
- A chat felvevésének átlagos ideje
- Chat átlagos ideje
- Nincs rangsorolva
- Nincs rangsorolva %
- Jutalmak
- Jutalmak %
- Megdorgálás
- Megdorgálás %
- Bejövő üzenetek
- Bejövő hívások
- Befejezett hívások
- Bejövő chat-ek
- Befejezett chat-ek
- Létrehozott jegyek
- Megoldott jegyek
A csatornákkal kapcsolatos jelentés az alábbi típusú diagramokban jelenítheti meg adatait:




Csatornákkal kapcsolatos jelentések használata API-val
Használja a LiveAgent REST API-t értékek lehívására a csatornákkal kapcsolatos jelentésekből.
Identify the hardest working departments
Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.
LiveAgent egy népszerű ügyfélszolgálati szoftver, amely számos különböző megoldást kínál, mint például VoIP telefonrendszerek, önkiszolgáló szoftverek és panaszkezelési rendszerek. A vállalat sok díjat és tanúsítványt nyert, és számos vevői véleményt kapott pozitív értékelésekkel. A LiveAgent partnerekkel is együttműködik, és van egy partnerprogramja. A weboldal tartalmaz blogokat, szójegyzéket, webináriumokat és egy költségkalkulátort. A felhasználási feltételek, a biztonsági politika és az adatvédelmi irányelvek a weboldalon megtalálhatóak.© 2004-2023 Quality Unit, LLC. Minden jog fenntartva.
Ügyfélszolgálati szoftver nagyvállalatoknak
A LiveAgent komplex megoldást kínál vállalkozásoknak inbound értékesítési kampányokhoz, figyelembe véve a gamifikációt is. Az ügyfélszolgálat nyomon követése és jelentések készítése segíti a biztonságot. A hatékony kommunikáció és az ügyfélszolgálat kiemelkedő fontosságú az ügyfelek elérésében és megtartásában. Válassza ki az ideális help desk szoftvert és helyezze ügyfeleit a középpontba. Regisztráljon a LiveAgentre és használja az összes kommunikációs csatornát.