• Funkciók
  • Csatornákkal kapcsolatos jelentések

Csatornákkal kapcsolatos jelentések

Nézze meg, hogy mi az ügyfelek legnépszerűbb módja a kapcsolatfelvételre A LiveAgent részletes betekintést nyújt minden kommunikációs csatornába: E-mail, Live Chat, Call Center, Kapcsolatfelvételi űrlapok, Visszajelzési űrlapok, Facebook-üzenetek, Tweetek … Felejtse el a külső nyomkövető alkalmazásokat. Minden beépített!

Az egyes bejegyzések Részlegek, Ügynökök, Címkék, és dátum szerint rendezhetőek. A csatornákkal kapcsolatos jelentések exportálhatóak CSV fájlba.


Csatorna-jelentés-LiveAgent
Csatornákkal kapcsolatos jelentések

Csatornákkal kapcsolatos jelentések megjelenítési lehetőségei (oszlopok):

  • Csatorna
  • Válaszok
  • Új válasz átlagos ideje
  • Nyitott válasz átlagos ideje
  • Hívások
  • Nem fogadott hívások
  • Hívási percek
  • Chat üzenetek
  • Chat-ek
  • Nem fogadott chat-ek
  • A chat felvevésének átlagos ideje
  • Chat átlagos ideje
  • Nincs rangsorolva
  • Nincs rangsorolva %
  • Jutalmak
  • Jutalmak %
  • Megdorgálás
  • Megdorgálás %
  • Bejövő üzenetek
  • Bejövő hívások
  • Befejezett hívások
  • Bejövő chat-ek
  • Befejezett chat-ek
  • Létrehozott jegyek
  • Megoldott jegyek

A csatornákkal kapcsolatos jelentés az alábbi típusú diagramokban jelenítheti meg adatait:

Csatornákkal kapcsolatos jelentések használata API-val

Használja a LiveAgent REST API-t értékek lehívására a csatornákkal kapcsolatos jelentésekből.

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..