Nézze meg, hogy mi az ügyfelek legnépszerűbb módja a kapcsolatfelvételre A LiveAgent részletes betekintést nyújt minden kommunikációs csatornába: E-mail, Live Chat, Call Center, Kapcsolatfelvételi űrlapok, Visszajelzési űrlapok, Facebook-üzenetek, Tweetek … Felejtse el a külső nyomkövető alkalmazásokat. Minden beépített!
Az egyes bejegyzések osztály, ügynök, címkék, és dátum szerint rendezhetők. A csatornajelentések CSV-fájlba exportálhatók.
Csatornákkal kapcsolatos jelentések megjelenítési lehetőségei (oszlopok):
- Csatorna
- Válaszok
- Új válasz átlagos ideje
- Nyitott válasz átlagos ideje
- Hívások
- Nem fogadott hívások
- Hívási percek
- Chat üzenetek
- Chat-ek
- Nem fogadott chat-ek
- A chat felvevésének átlagos ideje
- Chat átlagos ideje
- Nincs rangsorolva
- Nincs rangsorolva %
- Jutalmak
- Jutalmak %
- Megdorgálás
- Megdorgálás %
- Bejövő üzenetek
- Bejövő hívások
- Befejezett hívások
- Bejövő chat-ek
- Befejezett chat-ek
- Létrehozott jegyek
- Megoldott jegyek
A csatornákkal kapcsolatos jelentés az alábbi típusú diagramokban jelenítheti meg adatait:
Csatornákkal kapcsolatos jelentések használata API-val
Használja a LiveAgent REST API-t értékek lehívására a csatornákkal kapcsolatos jelentésekből.
Identify the hardest working departments
Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.
A tudásbázis-cikkekhez könnyen csatolhatók fájlok. Lehetővé teszi az online közösségteremtést, hogy az ügyfelek segíthessenek egymásnak. A LiveAgent számos ügyfélszolgálati megoldást kínál, mint például a Help Desk, a Jegykezelő rendszer és az Élő Chat. Ingyenes csevegőszobát kínál weboldalak számára is.