A Zoho Desk egy nagyszerű, többcsatornás help desk szoftver, versenyképes áron. Kihasználja a beépített tudásbázist, a mesterséges intelligencia képességeit és a multi-stakeholder folyamatmenedzsmentet. Ha azonban egy Zoho Desk alternatívát keres, fontolja meg a LiveAgent-et.
A LiveAgent egy teljes funkcionalitású help desk szoftver, amely egyszerre növeli az ügyfélszolgálati csapat teljesítményét, növeli az ügyfelek elégedettségét és pénzt takarít meg Önnek. A LiveAgent több, mint 15 000 vállalkozást és 150 millió végfelhasználót szolgált már ki világszerte. Csatlakozzon hozzájuk a világszínvonalú ügyfélszolgálat biztosításához. Megkönnyítjük az életét!
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Tudja meg, mitől tűnik ki a LiveAgent más alternatívák közül
A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.
Csökkentse ügynökei munkaidejét és oldjon meg több ügyfélkérdést az univerzális postaládánknak köszönhetően.
A több, mint 179 help desk funkcióval az ügyféltámogatás gyerekjáték lesz.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfél támogató alternatívát ingyenesen! Nem szükséges bankkártya.
|
Zoho Desk
|
---|---|---|
Jegykezelés
Tartalmaz egy menedzsment eszközt, amely feldolgozza és jegyzékbe veszi az ügyfélszolgálati kérelmeket.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál jegykezelést $15/ügynök/hó áron.
|
A Zoho Desk tervben kínál jegykezelést $24/ügynök/hó áron.
|
Élő Chat
Egy valós idejű chat widget, amelyet bármilyen weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent Jegy+Chat tervben kínál Élő Chatet $29/ügynök/hó áron.
|
A Zoho Desk tervben kínál Élő Chatet $61/ügynök/hó áron.
|
Hívásközpont
Egy hívásközpont, amelyet bejövő és kimenő hívásra lehet használni az automatikus híváskibocsájtással.
|
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál Hívásközpontot $39/ügynök/hó áron.
|
A Zoho Desk tervben kínál Hívásközpontot $49/ügynök/hó áron.
|
Önkiszolgálás
Egy funkció, amely lehetővé teszi, hogy építsen egy ügyfélportált, amire regisztrálhatnak ügyfelei a múltbeli jegyeik és a tudásbázishoz való hozzáférésért.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál Önkiszolgálót $15/ügynök/hó áron.
|
A Zoho Desk tervben kínál Önkiszolgálót $24/ügynök/hó áron.
|
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál Facebook integrációt további $39/hó/fiók áron vagy az All-inclusive tervben további költségek nélkül.
|
A Zoho Desk tervben kínál Facebook integrációt $24/ügynök/hó áron.
|
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyenesen a szoftverből válaszolják meg a Tweeteket.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál Twitter integrációt további $39/hó/fiók áron vagy az All-inclusive tervben további költségek nélkül.
|
A Zoho Desk tervben kínál Twitter integrációt $24/ügynök/hó áron.
|
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál Instagram integrációt további $39/hó/fiók áron vagy az All-inclusive tervben további költségek nélkül.
|
A Zoho Desk tervben kínál Instagram integrációt $24/ügynök/hó áron.
|
Viber
Egy Viber integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Viber üzeneteket egyenesen a közösségia média segédpult szoftverből válaszolják meg és közvetítsék őket.
|
A LiveAgent kínál Viber integrációt.
|
A Zoho Desk nem kínál Viber integrációt.
|
Tudásbázis
Egy tudás tároló, amely kulcsfontosságú információkat tartalmaz, beleértve a problémamegoldó útmutatókat, GYIK-eket, és a hogyan cikkeket.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál tudásbázist $15/ügynök/hó áron.
|
A Zoho Desk tervben kínál tudásbázist $24/ügynök/hó áron.
|
Ügyfél Fórum
Egy online vitató tábla az ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázisában helyezkedik el.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál ügyfél fórumot $15/ügynök/hó áron.
|
A Zoho Desk tervben kínál ügyfél fórumot $24/ügynök/hó áron.
|
Automatizáció és Szabályok
Munkafolyamatok, amelyekkel automatizálhat, hogy kiiktassa a repetitív feladatokat.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál automatizációt és szabályokat $15/ügynök/hó áron.
|
A Zoho Desk tervben kínál automatizációt és szabályokat $24/ügynök/hó áron.
|
API
Funkció készlet, amely lehetővé teszi, hogy különböző applikációk együtt működjenek.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál API funkciókat $15/ügynök/hó áron.
|
A Zoho Desk tervben kínál API funkciókat $24/ügynök/hó áron.
|
Interaktív Hang Válasz (IVR)
Egy technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívóknak, hogy egy telefon rendszert navigáljanak, mielőtt egy emberi operátorral beszélnének.
|
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál IVR funkciókat $39/ügynök/hó áron.
|
A Zoho Desk tervben kínál IVR funkciókat $61/ügynök/hó áron.
|
Videóhívások
Egy hívás, amely tartalmaz videó, Skype-hoz hasonló, Zoom vagy Facetime hívásokat.
|
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál videóhívásokat $39/ügynök/hó áron.
|
A Zoho Desk tervben kínál videóhívásokat $24/ügynök/hó áron.
|
Korlátlan Előzmény
A jegyek nem járnak le vagy törlődnek ki-- bármikor megtekintheti őket.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan előzményeket $15/ügynök/hó áron.
|
A Zoho Desk tervben kínál korlátlan előzményeket $24/ügynök/hó áron.
|
Korlátlan Weboldalak
Korlátlan számú weboldallal használhatja a szoftvert.
|
A LiveAgent kínál korlátlan weboldalakat.
|
A Zoho Desk nem kínál korlátlan weboldalakat.
|
Korlátlan Chat Gombok
Korlátlan számú chat gombot helyezhet el a weboldalain.
|
A LiveAgent kínál korlátlan chat gombokat.
|
A Zoho Desk nem kínál korlátlan chat gombokat.
|
Korlátlan Jegyek/Levelek
Korlátlan számú emailt és jegyeket kaphat.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan jegyeket/leveleket $15/ügynök/hó áron.
|
A Zoho Desk tervben kínál korlátlan jegyeket/leveleket $24/ügynök/hó áron.
|
Korlátlan Hívásrögzítés
Vegyen fel minden hívást, amelyet kezdeményezett vagy kapott és játssza vissza a felvétel bármikor.
|
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál korlátlan hívásrögzítést $39/ügynök/hó áron.
|
A Zoho Desk tervben kínál korlátlan hívásrögzítést $35/ügynök/hó áron.
|
Korlátlan 24/7 Támogatás
Az ügyfél támogatás 24/7-ben van kínálva a beküldhető kérelmek számának korlátozása nélkül.
|
A LiveAgent kínál korlátlan 24/7 támogatást.
|
A Zoho Desk nem kínál korlátlan 24/7 támogatást.
|
A legjobb ár-érték arány elérése kulcsfontosságú, mikor a legjobb ügyfélszolgálati szoftvert keresi. Ezért a LiveAgent-nél 4-féle verenyképes csomag közül választhat. Az alapcsomagok egy kevert jegyrendszert tartalmaznak, egységes omni-channel postaládát, riportokat, automatikus szabályokat, játékosítást és sok mást! A LiveAgent használatával többet kap kevesebbért — tehát ha egy teljes funkcionalitású Zoho Desk alternatívát keres, próbálja ki a LiveAgent-et. Próbája ki még ma az ingyenes 14 napos próbaverziót. Nincs szükség hitelkártyára.
Tekintse meg a kihasználtságot, a statisztikákat, értékelje a teljesítményjelentéseket és tanuljon az ügyfelek elégedettségeinek visszajelzéséből.
Ha olyan Zoho Desk alternatívát keres, ahol a sebesség fontos tényező, akkor a LiveAgent a tökéletes választás az Ön számára. A LiveAgent a leggyorsabb chat alkalmazással rendelkezik a piacon — mindössze 2,5 másodperc alatt megjelenik.
A gyors csevegő alkalmazás a titka annak, ha hatékonyan szeretné a webhely látogatóit ügyfelekké változtatni. Egy eMarket report szerint egy webhely látogatói közül 35% online vásárol, miután használatba veszi az élő csevegő alkalmazást.
Szoftverünk többnyelvű. A LiveAgent elérhető 43 különböző nyelven (néhány részleges fordítás) és támogatja a nyelvhez tartozó alkalmazásokat is. Ne hagyja, hogy az idegen nyelv akadályt képezzen Ön és vásárlói között. Nálunk jó kezekben van!
Tekintse meg az összehasonlítást a LiveAgent és a Zoho Desk között a felhasználói vélemények alapján a Capterra-n.
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Kíváncsi, hogyan mérjük fel a többi híres megoldást? Nézze meg az összehasonlító oldalainkat és fedezzen fel mindent, amit kínálunk.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk