A Zoho Desk egy nagyszerű, többcsatornás help desk szoftver, versenyképes áron. Kihasználja a beépített tudásbázist, a mesterséges intelligencia képességeit és a multi-stakeholder folyamatmenedzsmentet. Ha azonban egy Zoho Desk alternatívát keres, fontolja meg a LiveAgent-et.
A LiveAgent egy teljes funkcionalitású help desk szoftver, amely egyszerre növeli az ügyfélszolgálati csapat teljesítményét, növeli az ügyfelek elégedettségét és pénzt takarít meg Önnek. A LiveAgent több, mint 15 000 vállalkozást és 150 millió végfelhasználót szolgált már ki világszerte. Csatlakozzon hozzájuk a világszínvonalú ügyfélszolgálat biztosításához. Megkönnyítjük az életét!
Tudja meg, mitől tűnik ki a LiveAgent más alternatívák közül
A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.
Csökkentse ügynökei munkaidejét és oldjon meg több ügyfélkérdést az univerzális postaládánknak köszönhetően.
Takarítson meg pénzt! A LiveAgent költséghatékonyabb a többi ügyfélszolgálati megoldáshoz képest.
A több, mint 179 help desk funkcióval az ügyféltámogatás gyerekjáték lesz.
A legjobb ár-érték arány elérése kulcsfontosságú, mikor a legjobb ügyfélszolgálati szoftvert keresi. Ezért a LiveAgent-nél 4-féle verenyképes csomag közül választhat. Az alapcsomagok egy kevert jegyrendszert tartalmaznak, egységes omni-channel postaládát, riportokat, automatikus szabályokat, játékosítást és sok mást! A LiveAgent használatával többet kap kevesebbért — tehát ha egy teljes funkcionalitású Zoho Desk alternatívát keres, próbálja ki a LiveAgent-et. Próbája ki még ma az ingyenes 14 napos próbaverziót. Nincs szükség hitelkártyára.
Ha olyan Zoho Desk alternatívát keres, ahol a sebesség fontos tényező, akkor a LiveAgent a tökéletes választás az Ön számára. A LiveAgent a leggyorsabb chat alkalmazással rendelkezik a piacon — mindössze 2,5 másodperc alatt megjelenik.
A gyors csevegő alkalmazás a titka annak, ha hatékonyan szeretné a webhely látogatóit ügyfelekké változtatni. Egy eMarket report szerint egy webhely látogatói közül 35% online vásárol, miután használatba veszi az élő csevegő alkalmazást.
Szoftverünk többnyelvű. A LiveAgent elérhető 43 különböző nyelven (néhány részleges fordítás) és támogatja a nyelvhez tartozó alkalmazásokat is. Ne hagyja, hogy az idegen nyelv akadályt képezzen Ön és vásárlói között. Nálunk jó kezekben van!
A LiveAgent a legkelendőbb és #1-nak minősített help desk szoftver SMB számára 2020-ban, így remek alternatívája a Zoho Desk-nek. A LiveAgent időt és pénzt takarít meg Önnek, így összpontosíthat a fontosabb dolgokra – jelentőségteljes kapcsolatok kiépítésére ügyfeleivel.
Tekintse meg az összehasonlítást a LiveAgent és a Zoho Desk között a felhasználói vélemények alapján a Capterra-n.
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetemben? Jól sejtette … a LiveAgent!
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..