Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zoho Desk alternatívát keres?

A Zoho Desk egy nagyszerű, többcsatornás help desk szoftver, versenyképes áron. Kihasználja a beépített tudásbázist, a mesterséges intelligencia képességeit és a multi-stakeholder folyamatmenedzsmentet. Ha azonban egy Zoho Desk alternatívát keres, fontolja meg a LiveAgent-et.

A LiveAgent egy teljes funkcionalitású help desk szoftver, amely egyszerre növeli az ügyfélszolgálati csapat teljesítményét, növeli az ügyfelek elégedettségét és pénzt takarít meg Önnek. A LiveAgent több, mint 15 000 vállalkozást és 150 millió végfelhasználót szolgált már ki világszerte. Csatlakozzon hozzájuk a világszínvonalú ügyfélszolgálat biztosításához. Megkönnyítjük az életét!

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

4 Ok, Amiért a Cégek a LiveAgent Használatára Váltanak

Tudja meg, mitől tűnik ki a LiveAgent más alternatívák közül

 
why liveagent 2

Kimagasló Elégedettségi Ráta

A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.

live chat increase sales

Rendkívüli Hatékonyság

Csökkentse ügynökei munkaidejét és oldjon meg több ügyfélkérdést az univerzális postaládánknak köszönhetően.

Money bag and a coin

Jobban megfizethető

Takarítson meg pénzt! A LiveAgent költséghatékonyabb a többi ügyfélszolgálati megoldáshoz képest.

 
Integrations pricing

Tele van hasznos funkciókkal

A több, mint 179 help desk funkcióval az ügyféltámogatás gyerekjáték lesz.

 
undraw report mx0a

Erőteljes Zoho Desk Alternatíva

A legjobb ár-érték arány elérése kulcsfontosságú, mikor a legjobb ügyfélszolgálati szoftvert keresi. Ezért a LiveAgent-nél 4-féle verenyképes csomag közül választhat. Az alapcsomagok egy kevert jegyrendszert tartalmaznak, egységes omni-channel postaládát, riportokat, automatikus szabályokat, játékosítást és sok mást! A LiveAgent használatával többet kap kevesebbért — tehát ha egy teljes funkcionalitású Zoho Desk alternatívát keres, próbálja ki a LiveAgent-et. Próbája ki még ma az ingyenes 14 napos próbaverziót. Nincs szükség hitelkártyára.

Ismerje meg az ügyfélszolgálata működését

Tekintse meg a kihasználtságot, a statisztikákat, értékelje a teljesítményjelentéseket és tanuljon az ügyfelek elégedettségeinek visszajelzéséből.

 

A Leggyorsabb Chat Alkalmazás

Ha olyan Zoho Desk alternatívát keres, ahol a sebesség fontos tényező, akkor a LiveAgent a tökéletes választás az Ön számára. A LiveAgent a leggyorsabb chat alkalmazással rendelkezik a piacon — mindössze 2,5 másodperc alatt megjelenik.

A gyors csevegő alkalmazás a titka annak, ha hatékonyan szeretné a webhely látogatóit ügyfelekké változtatni. Egy eMarket report szerint egy webhely látogatói közül 35% online vásárol, miután használatba veszi az élő csevegő alkalmazást. 

 
quick quality customer service through live chat
undraw connected world wuay

Több nyelven is elérhetőek vagyunk

Szoftverünk többnyelvű. A LiveAgent elérhető 43 különböző nyelven (néhány részleges fordítás) és támogatja a nyelvhez tartozó alkalmazásokat is. Ne hagyja, hogy az idegen nyelv akadályt képezzen Ön és vásárlói között. Nálunk jó kezekben van!

 

A legjobbat érdemli

A LiveAgent a legkelendőbb és #1-nak minősített help desk szoftver SMB számára 2020-ban, így remek alternatívája a Zoho Desk-nek. A LiveAgent időt és pénzt takarít meg Önnek, így összpontosíthat a fontosabb dolgokra – jelentőségteljes kapcsolatok kiépítésére ügyfeleivel.

man and woman receiving awards

LiveAgent vs Zoho Desk Összehasonlítás

Tekintse meg az összehasonlítást a LiveAgent és a Zoho Desk között a felhasználói vélemények alapján a Capterra-n.

 
ZohoDesk LiveAgent comparison capterra
Aktuális 2020/03/02-től

Nézze meg, miért választották ügyfeleink a LiveAgent-et

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség hitelkártyára

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót