Tidio alternatívát keres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Tidio alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

Váltson többcsatornás ügyfélkommunikációs szoftverünkre, és hagyja, hogy ügyfelei kényelmesen elérhessék Önt kedvenc csatornáikon keresztül. Javítsa az ügyfél-interakcióit az e-mail jegykezeléssel, élő csevegéssel, közösségi médiával, call centerrel, vagy a tudásbázissal.

Minden elérhető egyetlen rendszerben a kényelmes használat érdekében. Kezdje meg még ma az ingyenes próbaverziót, és javítsa az ügyfelek elégedettségét a LiveAgent segítségével.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Tidio vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent Tidio
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A Tidio nem kínál jegykezelést.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chatet kínál a Jegy+Chat csomagban 29 USD/felhasználó/hó áron.
A Tidio élő csevegést kínál csomagban havi 46 dollárért.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
A Tidio nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A Tidio nem kínál önkiszolgáló portált.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent a Facebook integrációt a Jegy csomagban 39 USD/hó/fiók áron kínálja, vagy az all-inclusive csomagban további díjak nélkül.
A Tidio Facebook integrációt kínál csomagban havi 46 dollárért.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
A Tidio nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Tidio nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Tidio nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
A Tidio nem kínál tudásbázist.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent vásárlói fórumot kínál.
A Tidio nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A Tidio nem kínál automatizálást és szabályokat.
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron.
A Tidio API funkciókat kínál csomagban havi 46 dollárért.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Tidio nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Tidio nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Tidio korlátlan előzményeket kínál csomagban havi 46 dollárért.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan webhelyeket kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Tidio korlátlan webhelyeket kínál csomagban havi 46 dollárért.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegőgombokat kínál a Jegy+Chat csomagban 29 USD/ügynök/hónap áron.
A Tidio korlátlan csevegőgombokat kínál csomagban havi 46 dollárért.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál.
A Tidio nem kínál korlátlan számú jegyet/e-mailt.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Tidio nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan, napi 24 órás támogatást kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Tidio korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban havi 46 dollárért.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

A leggyorsabb csevegő eszköz a piacon

A csevegő szolgáltatás gyors és megbízható lehetőség az ügyfélkommunikációhoz. A LiveAgent élő csevegése a leggyorsabb a piacon, a csevegési sebesség 2,5 másodperc. Remek funkciók is támogatják, amelyek javíthatják az ügyfelek elkötelezettségét és az ügynökök termelékenységét.

A valós idejű gépelési nézet lehetővé teszi, hogy megnézze, mit írnak az ügyfelek, mielőtt azt elküldenék, míg a proaktív csevegési meghívások arra ösztönzik az ügyfeleket, hogy lépjenek kapcsolatba Önnel. Tekintse meg a funkciók teljes listáját, vagy próbálja ki őket.

Kezelje a chat-beszélgetéseket mint egy profi, a chat platformunk segítségével

Oldja meg az ügyfelek kérdéseit több csatornán keresztül

A Tidio chat egy csodálatos eszköz az ügyfélszolgálat biztosításához. Azonban nem minden ügyfélszolgálat támaszkodhat csupán csevegésre, hogy elképesztő ügyfélszolgálatot nyújtson. Éppen ezért a LiveAgent e-mail jegykezelést, élő csevegést, telefonos központot, ügyfélportált, Vibert és közösségi médiát kínál – Facebook, Twitter és Instagram.

Jobb kapcsolatokat építhet ki, és hagyja, hogy ügyfelei minden fontos online helyről elérjék Önt. Próbálja ki még ma, és megtudhatja, hogyan javíthatja az ügyfélszolgálatot a többcsatornás jegykezeléssel..

Reports in Help desk software - LiveAgent

Help desk platform intelligens üzenetirányítással

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Az ügyfélélmény kezelése egyszerűbb

A LiveAgent fejlett funkciókkal rendelkezik minden csomagban elérhető eszköz és kommunikációs csatorna számára. Kezelje névjegyeit és speciális szűréssel rendezze az ügyfelek bejövő üzeneteit. Hozzon létre egyedi IVR fákat a telefonos központjához.

Készítsen egyéni csevegés és hívás gombokat, vagy állítsa be a márkajelzést és a cikkstílust az ügyfélportálon. Tekintse meg a funkciók teljes listáját, hogy megtudja, mit tehet a LiveAgent segítségével.

Úttörő szoftver

Tudta?

A 2006 -ban alapított LiveAgent volt az első olyan megoldás a piacon, amely élő csevegést és help desk funkciókat kínál. 2021-től a LiveAgent a piacon a legjobbra értékelt és leginkább áttekintett ügyfélszolgálati megoldás, amely világszerte több, mint 150 millió felhasználót és 40 000 vállalkozást szolgál ki.

30%

Több bevételt generál

Hozzon létre emlékezetes ügyfélélményeket, amelyek növelik a bevételt.

97%

Javítsa az elégedettséget

Örvendeztesse ügyfeleit villámgyors válaszokkal.

16×

Növelje az ügyfél értékét

Növelje az eladásokat azzal, hogy ügyfeleit hűségesen tartja márkájához.

Lenyűgöző felhasználói élményt tudunk mutatni

Megértjük, hogy az ügyfélszolgálat nyújtása nehéz feladat lehet, ha senki sem segít Önnek. Éppen ezért ügyfélszolgálatunk a nap 24 órájában rendelkezésre áll mindenki számára, aki valami újat akar tanulni, vagy segítségre van szüksége egy probléma megoldásában.

A LiveAgentnek sok elégedett ügyfele van, és Ön is azzá válhat. Kezdje el ingyenes próbaverzióját még ma, és nézze meg, hogyan csináljuk, vagy tekintse meg véleményeinket, és olvassa el, miért váltottak ügyfelek a LiveAgentre.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Készen áll az ügyfélszolgálati platform kipróbálására?

Javítsa már ma az ügyfelekkel folytatott beszélgetéseit, és kezdje meg az ingyenes 14 napos próbaverziót. Ehhez nincsenek kötelezettségek és hitelkártyaadatok megadása. Szeretne többet megtudni? Vessen egy pillantást weboldalunkra és böngéssze át, hogy további információkat kapjon a LiveAgentről. Feltétlenül nézze meg bemutató videónkat, hogy lássa a LiveAgent működését.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Kapcsolódó cikkek ehhezTidio alternatíva
Ha egy hathatós alternatívát keres a Kayako helyett, fontolja meg a LiveAgent rendszert. A piac leggyorsabb chat alkalmazásával és több, mint 179 hasznos help-desk funkcióval rendelkezik.

Kayako alternatívát keres?

A LiveAgent különböző szolgáltatásokat kínál a megfelelő ügyfélszolgálat és márkaimázs fenntartásához. 2023-ban a vásárlói élmény trendek fontosak lesznek. Az optimális ügyfélszolgálatban elkerüljük a szakzsargont és használjuk a párbeszédet.

Szeretne áttérni a Helpshiftről egy másik ügyfélszolgálati szoftverre? Nézze meg a LiveAgent programot és derítse ki, hogy megfelelő-e az Ön számára.

Helpshift alternatívát keres?

A LiveAgent hatékony és kedvező árú választás online vállalkozások számára, segítve növelni a vásárlói elégedettséget és támogatást nyújtani ügyfeleknek.

Szeretné megnövelni az ügyfélszolgálata kapacitását? Kezdje el most az ingyenes próaidőszakot és nézze meg a LiveAgent kulcsfontosságú funkcióit és előnyeit!

Extend alternatívát keres?

A LiveAgent egy népszerű ügyfélszolgálati szoftver, amely VoIP telefonrendszereket, önkiszolgáló szoftvereket, bejövő call center szoftvereket, panaszkezelési rendszereket, ügyfélportál szoftvereket és e-mail kezelő szoftvereket is tartalmaz. A vállalat díjakat és tanúsítványokat kapott, és partneri programot is kínál. A LiveAgent demója és árazása elérhető a weboldalon, valamint a támogatási portál is rendelkezésre áll. A Quality Unit, LLC tulajdonában áll, a felhasználási feltételek, a biztonsági politika és az adatvédelmi irányelvek részletei érhetők el a weboldalon.

Tudja meg, hogy mi teszi a LiveAgentet egy remek SpiceWorks alternatívává. Indítsa el az ingyenes próbaverziót, és tudjon meg többet a jegyrendszerről.

SpiceWorks alternatívát keres?

Az ügyfelek pozitívan véleményezik a LiveAgentet, mert segít gyorsan válaszolni és tökéletesíteni a ügyfélkapcsolatot.

A Liveagent több opciót kínál, ha a vásárlói támogatás biztosításáról van szó. Ez a végő megoldás vállalatának. Válasszon egyet három fizetős terveink közül vagy válasszon külön funkcióinkból.

Vision alternatívát keres?

A LiveAgent egy hatékony vállalati szoftver, amely ügyféltámogatás szolgáltatásokat kínál, beleértve a VoIP telefonrendszert és az e-mail kezelő szoftvert. Innováció és ügyféltámogatás kulcsfontosságú a magyar piaci lokalizációban.

A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely több csatornát kapcsol össze egy felületen. Tudjon meg többet az OTRS alternatíváról, és azonnal fejlődjön vele.

Alternatívát keres az OTRS-hez?

A LiveAgent segíti a vállalkozásokat az ügyfélszolgálati hatékonyság maximalizálásában, kínálva kommunikációs csatornákat, jegymezőket és proaktív chat sablonokat.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót