Váltson többcsatornás ügyfélkommunikációs szoftverünkre, és hagyja, hogy ügyfelei kényelmesen elérhessék Önt kedvenc csatornáikon keresztül. Javítsa az ügyfél-interakcióit az e-mail jegykezeléssel, élő csevegéssel, közösségi médiával, call centerrel, vagy a tudásbázissal.
Minden elérhető egyetlen rendszerben a kényelmes használat érdekében. Kezdje meg még ma az ingyenes próbaverziót, és javítsa az ügyfelek elégedettségét a LiveAgent segítségével.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb call center szoftvert ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára. | Tidio |
---|---|---|
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket. | A LiveAgent jegykezelést kínál. | A Tidio nem kínál jegykezelést. |
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet. | A LiveAgent Élő Chatet kínál a Jegy+Chat csomagban 29 USD/felhasználó/hó áron. | A Tidio élő csevegést kínál csomagban havi 46 dollárért. |
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével. | A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál. | A Tidio nem kínál Call Center szolgáltatást. |
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz. | A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál. | A Tidio nem kínál önkiszolgáló portált. |
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére. | A LiveAgent a Facebook integrációt a Jegy csomagban 39 USD/hó/fiók áron kínálja, vagy az all-inclusive csomagban további díjak nélkül. | A Tidio Facebook integrációt kínál csomagban havi 46 dollárért. |
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre. | A LiveAgent Twitter-integrációt kínál. | A Tidio nem kínál Twitter integrációt. |
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére. | A LiveAgent Instagram integrációt kínál. | A Tidio nem kínál Instagram integrációt. |
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből. | A LiveAgent Viber integrációt kínál. | A Tidio nem kínál Viber integrációt. |
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket. | A LiveAgent tudásbázist kínál. | A Tidio nem kínál tudásbázist. |
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található. | A LiveAgent vásárlói fórumot kínál. | A Tidio nem kínál ügyfélfórumot. |
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére. | A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál. | A Tidio nem kínál automatizálást és szabályokat. |
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését. | A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron. | A Tidio API funkciókat kínál csomagban havi 46 dollárért. |
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének. | A LiveAgent IVR funkciókat kínál. | A Tidio nem kínál IVR funkciókat. |
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás. | A LiveAgent videohívásokat kínál. | A Tidio nem kínál videohívásokat. |
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket. | A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A Tidio korlátlan előzményeket kínál csomagban havi 46 dollárért. |
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja. | A LiveAgent korlátlan webhelyeket kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron. | A Tidio korlátlan webhelyeket kínál csomagban havi 46 dollárért. |
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein. | A LiveAgent korlátlan csevegőgombokat kínál a Jegy+Chat csomagban 29 USD/ügynök/hónap áron. | A Tidio korlátlan csevegőgombokat kínál csomagban havi 46 dollárért. |
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat. | A LiveAgent korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál. | A Tidio nem kínál korlátlan számú jegyet/e-mailt. |
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt. | A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál. | A Tidio nem kínál korlátlan hívásrögzítést. |
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát. | A LiveAgent korlátlan, napi 24 órás támogatást kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron. | A Tidio korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban havi 46 dollárért. |
A csevegő szolgáltatás gyors és megbízható lehetőség az ügyfélkommunikációhoz. A LiveAgent élő csevegése a leggyorsabb a piacon, a csevegési sebesség 2,5 másodperc. Remek funkciók is támogatják, amelyek javíthatják az ügyfelek elkötelezettségét és az ügynökök termelékenységét.
A valós idejű gépelési nézet lehetővé teszi, hogy megnézze, mit írnak az ügyfelek, mielőtt azt elküldenék, míg a proaktív csevegési meghívások arra ösztönzik az ügyfeleket, hogy lépjenek kapcsolatba Önnel. Tekintse meg a funkciók teljes listáját, vagy próbálja ki őket.
A Tidio chat egy csodálatos eszköz az ügyfélszolgálat biztosításához. Azonban nem minden ügyfélszolgálat támaszkodhat csupán csevegésre, hogy elképesztő ügyfélszolgálatot nyújtson. Éppen ezért a LiveAgent e-mail jegykezelést, élő csevegést, telefonos központot, ügyfélportált, Vibert és közösségi médiát kínál – Facebook, Twitter és Instagram.
Jobb kapcsolatokat építhet ki, és hagyja, hogy ügyfelei minden fontos online helyről elérjék Önt. Próbálja ki még ma, és megtudhatja, hogyan javíthatja az ügyfélszolgálatot a többcsatornás jegykezeléssel..
A LiveAgent fejlett funkciókkal rendelkezik minden csomagban elérhető eszköz és kommunikációs csatorna számára. Kezelje névjegyeit és speciális szűréssel rendezze az ügyfelek bejövő üzeneteit. Hozzon létre egyedi IVR fákat a telefonos központjához.
Készítsen egyéni csevegés és hívás gombokat, vagy állítsa be a márkajelzést és a cikkstílust az ügyfélportálon. Tekintse meg a funkciók teljes listáját, hogy megtudja, mit tehet a LiveAgent segítségével.
Úttörő szoftver
A 2006 -ban alapított LiveAgent volt az első olyan megoldás a piacon, amely élő csevegést és help desk funkciókat kínál. 2021-től a LiveAgent a piacon a legjobbra értékelt és leginkább áttekintett ügyfélszolgálati megoldás, amely világszerte több, mint 150 millió felhasználót és 40 000 vállalkozást szolgál ki.
Hozzon létre emlékezetes ügyfélélményeket, amelyek növelik a bevételt.
Örvendeztesse ügyfeleit villámgyors válaszokkal.
Növelje az eladásokat azzal, hogy ügyfeleit hűségesen tartja márkájához.
Megértjük, hogy az ügyfélszolgálat nyújtása nehéz feladat lehet, ha senki sem segít Önnek. Éppen ezért ügyfélszolgálatunk a nap 24 órájában rendelkezésre áll mindenki számára, aki valami újat akar tanulni, vagy segítségre van szüksége egy probléma megoldásában.
A LiveAgentnek sok elégedett ügyfele van, és Ön is azzá válhat. Kezdje el ingyenes próbaverzióját még ma, és nézze meg, hogyan csináljuk, vagy tekintse meg véleményeinket, és olvassa el, miért váltottak ügyfelek a LiveAgentre.
Roman Bosch
Partly
Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
Christine Preusler
HostingAdvice
A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
Karl Dieterich
Covomo
A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
Taras Baca
XperienceHR
Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
Matt Janaway
The Workplace Depot
A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
Viviane Carter
CSI Products
Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
Christian Lange
Lucky-Bike
A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
Jens Malmqvist
Projure
Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
Catana Alexandru
Websignal
Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
Jan Wienk
All British Casino
A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
Sissy Böttcher
Study Portals
Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
Peter Koning
TypoAssassin
Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
Aranzazu F
Factorchic
Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
Martin Drugaj
Atomer
2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
Ivan Golubović
AVMarket
Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
Rustem Gimaev
Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
Randy Bryan
tekRESCUE
A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
Alexandra Danišová
Nay
Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
Samuel Smahel
m:zone
A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
David Chandler
Volterman
Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.
Peter Komornik, CEO
Javítsa már ma az ügyfelekkel folytatott beszélgetéseit, és kezdje meg az ingyenes 14 napos próbaverziót. Ehhez nincsenek kötelezettségek és hitelkártyaadatok megadása. Szeretne többet megtudni? Vessen egy pillantást weboldalunkra és böngéssze át, hogy további információkat kapjon a LiveAgentről. Feltétlenül nézze meg bemutató videónkat, hogy lássa a LiveAgent működését.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
A LiveAgent egy népszerű ügyfélszolgálati szoftver, amely VoIP telefonrendszereket, önkiszolgáló szoftvereket, bejövő call center szoftvereket, panaszkezelési rendszereket, ügyfélportál szoftvereket és e-mail kezelő szoftvereket is tartalmaz. A vállalat díjakat és tanúsítványokat kapott, és partneri programot is kínál. A LiveAgent demója és árazása elérhető a weboldalon, valamint a támogatási portál is rendelkezésre áll. A Quality Unit, LLC tulajdonában áll, a felhasználási feltételek, a biztonsági politika és az adatvédelmi irányelvek részletei érhetők el a weboldalon.
SpiceWorks alternatívát keres?
Az ügyfelek pozitívan véleményezik a LiveAgentet, mert segít gyorsan válaszolni és tökéletesíteni a ügyfélkapcsolatot.
Alternatívát keres az OTRS-hez?
A LiveAgent segíti a vállalkozásokat az ügyfélszolgálati hatékonyság maximalizálásában, kínálva kommunikációs csatornákat, jegymezőket és proaktív chat sablonokat.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk