Tidio alternatívát keres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Tidio alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

Váltson többcsatornás ügyfélkommunikációs szoftverünkre, és hagyja, hogy ügyfelei kényelmesen elérhessék Önt kedvenc csatornáikon keresztül. Javítsa az ügyfél-interakcióit az e-mail jegykezeléssel, élő csevegéssel, közösségi médiával, call centerrel, vagy a tudásbázissal.

Minden elérhető egyetlen rendszerben a kényelmes használat érdekében. Kezdje meg még ma az ingyenes próbaverziót, és javítsa az ügyfelek elégedettségét a LiveAgent segítségével.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Tidio vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb call center szoftvert ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
Tidio
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A Tidio nem kínál jegykezelést.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chatet kínál a Jegy+Chat csomagban 29 USD/felhasználó/hó áron.
A Tidio élő csevegést kínál csomagban havi 46 dollárért.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
A Tidio nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A Tidio nem kínál önkiszolgáló portált.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent a Facebook integrációt a Jegy csomagban 39 USD/hó/fiók áron kínálja, vagy az all-inclusive csomagban további díjak nélkül.
A Tidio Facebook integrációt kínál csomagban havi 46 dollárért.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
A Tidio nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Tidio nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Tidio nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
A Tidio nem kínál tudásbázist.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent vásárlói fórumot kínál.
A Tidio nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A Tidio nem kínál automatizálást és szabályokat.
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron.
A Tidio API funkciókat kínál csomagban havi 46 dollárért.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Tidio nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Tidio nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Tidio korlátlan előzményeket kínál csomagban havi 46 dollárért.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan webhelyeket kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Tidio korlátlan webhelyeket kínál csomagban havi 46 dollárért.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegőgombokat kínál a Jegy+Chat csomagban 29 USD/ügynök/hónap áron.
A Tidio korlátlan csevegőgombokat kínál csomagban havi 46 dollárért.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál.
A Tidio nem kínál korlátlan számú jegyet/e-mailt.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Tidio nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan, napi 24 órás támogatást kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Tidio korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban havi 46 dollárért.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

A leggyorsabb csevegő eszköz a piacon

A csevegő szolgáltatás gyors és megbízható lehetőség az ügyfélkommunikációhoz. A LiveAgent élő csevegése a leggyorsabb a piacon, a csevegési sebesség 2,5 másodperc. Remek funkciók is támogatják, amelyek javíthatják az ügyfelek elkötelezettségét és az ügynökök termelékenységét.

A valós idejű gépelési nézet lehetővé teszi, hogy megnézze, mit írnak az ügyfelek, mielőtt azt elküldenék, míg a proaktív csevegési meghívások arra ösztönzik az ügyfeleket, hogy lépjenek kapcsolatba Önnel. Tekintse meg a funkciók teljes listáját, vagy próbálja ki őket.

Kezelje a chat-beszélgetéseket mint egy profi, a chat platformunk segítségével

Oldja meg az ügyfelek kérdéseit több csatornán keresztül

A Tidio chat egy csodálatos eszköz az ügyfélszolgálat biztosításához. Azonban nem minden ügyfélszolgálat támaszkodhat csupán csevegésre, hogy elképesztő ügyfélszolgálatot nyújtson. Éppen ezért a LiveAgent e-mail jegykezelést, élő csevegést, telefonos központot, ügyfélportált, Vibert és közösségi médiát kínál – Facebook, Twitter és Instagram.

Jobb kapcsolatokat építhet ki, és hagyja, hogy ügyfelei minden fontos online helyről elérjék Önt. Próbálja ki még ma, és megtudhatja, hogyan javíthatja az ügyfélszolgálatot a többcsatornás jegykezeléssel..

Reports in Help desk software - LiveAgent

Help desk platform intelligens üzenetirányítással

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Az ügyfélélmény kezelése egyszerűbb

A LiveAgent fejlett funkciókkal rendelkezik minden csomagban elérhető eszköz és kommunikációs csatorna számára. Kezelje névjegyeit és speciális szűréssel rendezze az ügyfelek bejövő üzeneteit. Hozzon létre egyedi IVR fákat a telefonos központjához.

Készítsen egyéni csevegésés hívás gombokat, vagy állítsa be a márkajelzést és a cikkstílust az ügyfélportálon. Tekintse meg a funkciók teljes listáját, hogy megtudja, mit tehet a LiveAgent segítségével.

Úttörő szoftver

Tudta?

A 2006 -ban alapított LiveAgent volt az első olyan megoldás a piacon, amely élő csevegést és help desk funkciókat kínál. 2021-től a LiveAgent a piacon a legjobbra értékelt és leginkább áttekintett ügyfélszolgálati megoldás, amely világszerte több, mint 150 millió felhasználót és 40 000 vállalkozást szolgál ki.

30%

Több bevételt generál

Hozzon létre emlékezetes ügyfélélményeket, amelyek növelik a bevételt.

97%

Javítsa az elégedettséget

Örvendeztesse ügyfeleit villámgyors válaszokkal.

16×

Növelje az ügyfél értékét

Növelje az eladásokat azzal, hogy ügyfeleit hűségesen tartja márkájához.

Lenyűgöző felhasználói élményt tudunk mutatni

Megértjük, hogy az ügyfélszolgálat nyújtása nehéz feladat lehet, ha senki sem segít Önnek. Éppen ezért ügyfélszolgálatunk a nap 24 órájában rendelkezésre áll mindenki számára, aki valami újat akar tanulni, vagy segítségre van szüksége egy probléma megoldásában.

A LiveAgentnek sok elégedett ügyfele van, és Ön is azzá válhat. Kezdje el ingyenes próbaverzióját még ma, és nézze meg, hogyan csináljuk, vagy tekintse meg véleményeinket, és olvassa el, miért váltottak ügyfelek a LiveAgentre.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Készen áll az ügyfélszolgálati platform kipróbálására?

Javítsa már ma az ügyfelekkel folytatott beszélgetéseit, és kezdje meg az ingyenes 14 napos próbaverziót. Ehhez nincsenek kötelezettségek és hitelkártyaadatok megadása. Szeretne többet megtudni? Vessen egy pillantást weboldalunkra és böngéssze át, hogy további információkat kapjon a LiveAgentről. Feltétlenül nézze meg bemutató videónkat, hogy lássa a LiveAgent működését.

Hasonlítson össze minket más chat megoldásokkal és

    Kapcsolódó cikkek ehhezTidio alternatíva
    Szeretne jobb hívástámogatást? Próbálja ki a LiveAgent alkalmazást, amely sokkal többre képes, mint a telefonhívások. Tudjon meg többet a LiveAgent ügyfélszolgálat előnyeiről és főbb jellemzőiről.

    Alternatívát keres a LiveCall helyett?

    Ajánlatkérés, díjak és tanúsítványok, vásárlói vélemények: LiveAgent kínál népszerű ügyfélszolgálati, VoIP és e-mail kezelő szoftvereket.

    Váltson a Heskről a LiveAgentre, és szerezzen be egy többcsatornás jegyrendszert, amely kezeli a közösségi médiát, és egy szupergyors élő chat-modult.

    Hesk alternatívát keres?

    Hozzon létre saját hasznos önkiszolgáló portált, amely megfelel a vállalati stílusnak. Ügyfelek visszajelzéseinek összegyűjtése és vállalkozás fejlesztése lehetséges.

    Szeretné megnövelni az ügyfélszolgálata kapacitását? Kezdje el most az ingyenes próaidőszakot és nézze meg a LiveAgent kulcsfontosságú funkcióit és előnyeit!

    Extend alternatívát keres?

    A LiveAgent egy népszerű ügyfélszolgálati szoftver, amely VoIP telefonrendszereket, önkiszolgáló szoftvereket, bejövő call center szoftvereket, panaszkezelési rendszereket, ügyfélportál szoftvereket és e-mail kezelő szoftvereket is tartalmaz. A vállalat díjakat és tanúsítványokat kapott, és partneri programot is kínál. A LiveAgent demója és árazása elérhető a weboldalon, valamint a támogatási portál is rendelkezésre áll. A Quality Unit, LLC tulajdonában áll, a felhasználási feltételek, a biztonsági politika és az adatvédelmi irányelvek részletei érhetők el a weboldalon.

    Jobb alternatívát keres, mint a LivePerson? Fontolja meg a LiveAgentet, a díjnyertes többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert.

    Jobb LivePerson alternatívát keres?

    A LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz a vállalkozásoknak a Szórakoztatóipar terén. Különféle funkciók és integrációk állnak rendelkezésre, a proaktív chat és IVR technológia pedig javítja az ügyfélmegértést és csökkenti a költségeket. Mellékletek és ingyenes csevegőszoba is rendelkezésre állnak. Az IT támogatásban pedig a LiveAgent többféle szolgáltatást nyújt, mint VoIP telefon, e-mail kezelés és ügyfélportál.

    A Liveagent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely biztosítja az összes releváns csatornát, megbízható jegykezelő rendszert és kedvező áron elérhető. A hatékony élő chat mellett a Liveagent más nagyszerű eszközöket is kínál, több, mint 175 funkciót és több, mint 40 integrációt a lehető legjobb ügyfélszolgálat biztosításához. A Liveagent-nél három csomag közül választhat, melyeknek egyike sem fogja meghaladni költségvetési keretét.

    Zopim alternatívát keres?

    Az ügyfelek dicsérik a LiveAgent-et a ZenDesk-hez képest, amely könnyen használható, jó ár-érték arányú és stabilan működik a mobil platformon is.

    ConnectWise alternatívát keres? Fedezze fel a LiveAgent nagyszerű jegyrendszerét, amelyet csodálatos funkciók és integrációk támogatnak.

    ConnectWise alternatívát keres?

    A LiveAgent segíti az ügyfélszolgálatot, növeli a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Könnyen használható, és hatékony kommunikációt biztosít.

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

    Start Free Trial x