Alternatívákat keres élő csevegésre?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb élő chat alternatíva a piacon.
  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Fedezze fel a legjobb élő chat alternatívát

Az élő csevegése nem felel meg az elvárásoknak? Készen áll egy élő chat alternatívára?

Alapos összehasonlításunk fényt derít a legnépszerűbb élő chat megoldásokra, azok jellemzőire és az ügyfelek értékelésére!

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Funkciók LiveAgent
Próbálja ki a leggyorsabb élő chat modult ingyen! Nincs szükség bankkártyára.
LiveChat Inc.
Hasonlítsa össze a LiveChat Inc.-et a LiveAgenttel.
Intercom
Hasonlítsa össze az Intercom-ot a LiveAgenttel.
Zendesk
Hasonlítsa össze a Zendesk-et a LiveAgenttel.
Olark
Hasonlítsa össze az Olark-ot a LiveAgenttel.
Értékelés
A Capterra ellenőrzött felhasználóinak átfogó szoftver értékelése.
4.7
A LiveAgent az összesített értékelés alapján 5/4,7-et kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.6
A LiveChat az összesített értékelés alapján 5/4,6-ot kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.5
Az Intercom az összesített értékelés alapján 5/4,5-öt kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.3
A Zendesk az összesített értékelés alapján 5/4,3-at kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.5
Az Olark az összesített értékelés alapján 5/4.5-öt kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
Egyszerű használat
Egyszerű használat értékelése ellenőrzött felhasználóktól a Capterrán.
4.6
A LiveAgent 5/4,6-ot kapott egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.7
A LiveChat Inc. 5/4,7-et kapott egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.4
Az Intercom 5/4,4-et kapott egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.3
A Zendesk 5/4,3-at kapott egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.7
Az Olark 5/4,7-et kapott egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálati értékelések a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.7
A LiveAgent értékelése 4,7 az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.6
A LiveChat Inc. értékelése 4,6 az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.3
Az Intercom értékelése 4,3 az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.2
A Zendesk értékelése 4,2 az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.6
Az Olark értékelése 4,6 az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
Ár-érték arány
Ár-érték arány a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.7
A LiveAgent ár-érték arány értékelése az 5-ből 4,7 a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.5
A LiveChat Inc. ár-érték arány értékelése az 5-ből 4,5 a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.0
Az Intercom ár-érték arány értékelése az 5-ből 4,7 a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.1
A Zendesk ár-érték arány értékelése az 5-ből 4,1 a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.5
Az Olark ár-érték arány értékelése az 5-ből 4,5 a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
Ár
A szoftver ára USD/ügynök/hónap.
$29-$39/hó/ügynök A rendelkezésre álló előfizetések árkategóriája. Minden előfizetés havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
$19-$59/hó/ügynök A rendelkezésre álló előfizetések árkategóriája. Minden előfizetés havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
$39-$49/hó/ügynök A rendelkezésre álló előfizetések árkategóriája. Minden előfizetés havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
$49-$99/hó/ügynök A rendelkezésre álló előfizetések árkategóriája. Minden előfizetés havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
$19/hó/ügynök A rendelkezésre álló előfizetések árkategóriája. Minden előfizetés havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
Sablon üzenetek
Készítsen előre definiált válaszokat a gyakran feltett kérdésekre, amelyek egyetlen kattintással telepíthetők.
A LiveAgent kínál sablon válaszokat.
A LiveChat Inc. kínál sablon válaszokat.
Az Intercom kínál sablon válaszokat.
A Zendesk kínál sablon válaszokat.
Az Olark kínál sablon válaszokat.
Testreszabható márkajelzés
Lehetőség fehér címke használatára (márka nélküli).
A LiveAgent testreszabható márkanevet kínál.
A LiveChat Inc. testreszabható márkanevet kínál.
Az Intercom testreszabható márkanevet kínál.
A Zendesk testreszabható márkanevet kínál.
Az Olark testreszabható márkanevet kínál.
Földrajzi célzás
Küldjön el webhelye látogatóinak személyre szabott csevegési meghívókat, vagy jelenítsen meg egyéni, többnyelvű csevegőgombokat földrajzi helyük alapján.
A LiveAgent földrajzi célzást kínál.
A LiveChat Inc. földrajzi célzást kínál.
Az Intercom földrajzi célzást kínál.
A Zendesk földrajzi célzást kínál.
Az Olark földrajzi célzást kínál.
Offline űrlap
Lehetővé teszi a webhely látogatóinak, hogy munkaidőn kívül kapcsolatba lépjenek offline csevegő űrlapokon keresztül, amelyeket azonnal jegyekké alakítanak át, és amelyekre munkaidőben válaszolhatnak.
A LiveAgent offline űrlapokat kínál.
A LiveChat Inc. offline űrlapokat kínál.
Az Intercom nem kínál offline űrlapokat.
A Zendesk offline űrlapokat kínál.
Az Olark offline űrlapokat kínál.
Proaktív csevegés
Automatikusan meghívja webhelye látogatóit csevegésre előre meghatározott szabályok alapján.
A LiveAgent proaktív csevegési meghívókat kínál.
A LiveChat Inc. proaktív csevegési meghívókat kínál.
Az Intercom proaktív csevegési meghívókat kínál.
A Zendesk proaktív csevegési meghívókat kínál.
Az Olark proaktív csevegési meghívókat kínál.
Képernyő megosztása
Képernyőmegosztás az ügyfelek és az ügynökök között a gyorsabb probléma megoldása érdekében.
A LiveAgent képernyőmegosztást kínál.
A LiveChat Inc. képernyőmegosztást kínál.
Az Intercom nem kínál képernyőmegosztást.
A Zendesk nem kínál képernyőmegosztást.
Az Olark nem kínál képernyőmegosztást.
Transzferek/Továbbítás
Automatikusan továbbítja vagy manuálisan továbbítja a csevegéseket olyan ügynököknek, amelyek a legjobban képesek megválaszolni az ügyfelek kérdéseit.
A LiveAgent csevegéstovábbítást / csevegésirányítást kínál.
A LiveChat Inc. csevegéstovábbítást / csevegésirányítást kínál.
Az Intercom csevegéstovábbítást / csevegésirányítást kínál.
A Zendesk csevegéstovábbítást / csevegésirányítást kínál.
Olark csevegéstovábbítást / csevegésirányítást kínál.
Harmadik fél integrációja
Integráció népszerű szoftverekkel, eszközökkel és hálózatokkal, például közösségi médiával, CRM-ekkel vagy fizetési processzorokkal.
A LiveAgent harmadik féltől származó integrációkat kínál.
A LiveChat Inc. harmadik féltől származó integrációkat kínál.
Az Intercom harmadik féltől származó integrációkat kínál.
A Zendesk harmadik féltől származó integrációkat kínál.
Az Olark harmadik féltől származó integrációkat kínál.
Üzenet bepillantás
Valós idejű nézet arról, hogy az ügyfél mit ír be a csevegőmezőbe.
A LiveAgent üzenetek bepillantását kínálja.
A LiveChat Inc. üzenetek bepillantását kínálja.
Az intercom nem kínál üzenetekbe bepillantását.
A Zendesk nem kínál üzenetekbe bepillantását.
Az Olark nem kínál üzenetekbe bepillantását.
Korlátlan csevegési előzmények
A mentett és bármikor visszakereshető csevegési előzmények száma nincs korlátozva.
A LiveAgent korlátlan csevegési előzményeket kínál.
Csak $39+ / havi előfizetésben A LiveChat Inc. esetében a korlátlan csevegési előzmények nem érhetők el havonta az ügynökenként 19 USD előfizetésben.
Az Intercom korlátlan csevegési előzményeket kínál.
A Zendesk korlátlan csevegési előzményeket kínál.
Az Olark korlátlan csevegési előzményeket kínál.
Korlátlan látogató-figyelés
A megfigyelhető webhelylátogatók száma nincs korlátozva.
A LiveAgent korlátlan látogatófigyelést kínál.
A LiveChat Inc. korlátlan látogatófigyelést kínál.
Az Intercom korlátlan látogatófigyelést kínál.
A Zendesk korlátlan látogatófigyelést kínál.
Az Olark korlátlan látogatófigyelést kínál.
Chat címkék
Címkéket adhat bármely beszélgetéshez, hogy egy pillanat alatt megtekinthesse annak tartalmát vagy megkönnyítse a megkeresését.
A LiveAgent kínál csevegési címkéket.
Csak $39+ / havi előfizetésben A LiveChat Inc.-ben a csevegőcímkék nem érhetők el a havonta ügynökenként 19 USD előfizetésben.
Az Intercom csevegőcímkéket kínál.
A Zendesk csevegőcímkéket kínál.
Az Olark csevegőcímkéket kínál.

30 000+ vállalat és 150 millió végfelhasználó bízik bennünk

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Figyelje a viselkedést és kapcsolódjon be, amikor megfelelő az idő

Alakítsa a webhelye látogatóit fizető ügyfelekké személyre szabott csevegési meghívókkal, CRM-betekintés és viselkedés-követés alapján.

Tudja meg, melyik oldalt böngészi az ügyfél, mennyi ideig, és ki irányította őket az Ön webhelyére.

Az ügynök hatékonyságának növelése sablon üzenetekkel

Takarítson meg hetente akár 15 órányi munkát azzal, hogy sablon üzenetekkel válaszol a gyakran feltett kérdésekre. Hozzon létre korlátlan számú válaszokat, és telepítse őket egyetlen kattintással.
Canned messages (Macros) in LiveAgent

Állítsa be az élő chatet másodpercek alatt

Másolja és illessze be a kódrészletet a webhelyére, hogy valós időben elkezdhesse nyomon követni és csevegni webhelye látogatóival.

Testreszabható néhány kattintással

Válassza ki a chat gombjait, a csevegőablakokat, valamint a csevegés előtti és offline űrlapokat a galériánkból, vagy saját CSS-jével hozza létre sajátjait.

Customize your chat window in LiveAgent

Legyen felkészült

Előre láthatja az egyes ügyfelek igényeit azáltal, hogy bepillantást nyerhet a chat ablakba és láthatja, hogy mit gépel az ügyfél, mielőtt azt elküldené. Töltse fel a pozitív élményt a beépített CRM-mel, amely lehetővé teszi az összes ügyfélinformáció, a korábbi vásárlások és a korábbi lekérdezések megtekintését.

Könnyű támogatás, amely javítja az értékesítést

Engedélyezze ügyfeleinek az önsegítő eszközöket, amelyek közvetlenül integrálódnak a chat-widgetbe. Csökkentse a jegyterhelést és növelje az értékesítést az élő csevegési alternatívánkkal a mai naptól kezdve!

Állítsa le a rossz ügyfélszolgálatot

Figyelje csapata teljesítményét.

Állítsa be az ügynöki műszakokat a csevegés mennyisége és a csúcsidők szerint, figyelje meg, ki kivel beszélget, nézze meg, mit mondanak, és tanuljon az ügynök értékeléseiből.

Reports feature by LiveAgent

Kösse össze a pontokat

Nincs több találgatás vagy feltételezés.

Kövesse ügyfelei jegymegoldási útját az elejétől a végéig különböző csatornákon keresztül, egyetlen jegy menetében.

Biztosítson éjjel-nappal támogatást

A LiveAgent offline chat funkciót kínál, amely lehetővé teszi a webhely látogatóinak, hogy még munkaidőn kívül is felvegyék Önnel a kapcsolatot.

Tudjon meg többet az élő chat alternatívánkról

LiveAgent side contact form
Real-time chat examples in LiveAgent

100% -ban alkalmazkodó és méretezhető

Élő chat alternatívánk 100% -ban méretezhető és testreszabható.

Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

black Slido logo

Miért a LiveAgent a legjobb élő chat alternatíva?

Mert a legjobb élő chat alternatívák további szolgáltatásokat kínálnak, külön költségek nélkül!

Call center

Tudásbázis

Közösségi média támogatás

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Hasonlítsa össze a LiveAgent élő csevegését a versenytársak chat widgetjével, és megtudhatja, melyik nyújt jobb ár-érték arányt a helpdesk-je számára.

Ügyfeleink mondják a legjobban

Kapcsolódó cikkek ehhezÉlő chat alternatívák
A LiveAgent egy olyan help desk megoldást kínáló rendszer, amellyel fejlesztheti ügyfélszolgálatát. E-mail, élő chat, közösségi média (Facebook, Instagram és még sok más).

Front alternatívát keres?

A LiveAgent szoftver a vállalkozásoknak időt takarít meg az ügyfélszolgálat és értékesítés hatékony kezelésében. Az integrációk széles választéka mellett rengeteg funkciót kínál, mint az e-mail kampányok, jegykezelés és VoIP telefonrendszerek. A szöveg arra buzdít, hogy foglaljanak LiveAgent demót vagy iratkozzanak fel hírlevelükre.

Jobb alternatívát keres, mint a LivePerson? Fontolja meg a LiveAgentet, a díjnyertes többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert.

Jobb LivePerson alternatívát keres?

A LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz a vállalkozásoknak a Szórakoztatóipar terén. Különféle funkciók és integrációk állnak rendelkezésre, a proaktív chat és IVR technológia pedig javítja az ügyfélmegértést és csökkenti a költségeket. Mellékletek és ingyenes csevegőszoba is rendelkezésre állnak. Az IT támogatásban pedig a LiveAgent többféle szolgáltatást nyújt, mint VoIP telefon, e-mail kezelés és ügyfélportál.

Szeretné megnövelni az ügyfélszolgálata kapacitását? Kezdje el most az ingyenes próaidőszakot és nézze meg a LiveAgent kulcsfontosságú funkcióit és előnyeit!

Extend alternatívát keres?

A LiveAgent egy népszerű ügyfélszolgálati szoftver, amely VoIP telefonrendszereket, önkiszolgáló szoftvereket, bejövő call center szoftvereket, panaszkezelési rendszereket, ügyfélportál szoftvereket és e-mail kezelő szoftvereket is tartalmaz. A vállalat díjakat és tanúsítványokat kapott, és partneri programot is kínál. A LiveAgent demója és árazása elérhető a weboldalon, valamint a támogatási portál is rendelkezésre áll. A Quality Unit, LLC tulajdonában áll, a felhasználási feltételek, a biztonsági politika és az adatvédelmi irányelvek részletei érhetők el a weboldalon.

A LiveAgent email, élő chat, közösségi média, call center és tudásbázis szolgáltatást kínál. A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabb élő chat alkalmazással a piacon, amely csupán 2.5 másodperc alatt megjelenik.

Pure Chat alternatívát keres?

Rólunk, partnerprogram, és ügyfélszolgálati szoftver ajánlatok részletesen bemutatva a LiveAgent weboldalán. A vállalat további információkat is nyújt blogján.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x