Alternatívákat keres élő csevegésre?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb élő chat alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Fedezze fel a legjobb élő chat alternatívát

Az élő csevegése nem felel meg az elvárásoknak? Készen áll egy élő chat alternatívára?

Alapos összehasonlításunk fényt derít a legnépszerűbb élő chat megoldásokra, azok jellemzőire és az ügyfelek értékelésére!

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo
Funkciók LiveAgent LiveChat Inc.
Hasonlítsa össze a LiveChat Inc.-et a LiveAgenttel.
Intercom
Hasonlítsa össze az Intercom-ot a LiveAgenttel.
Zendesk
Hasonlítsa össze a Zendesk-et a LiveAgenttel.
Olark
Hasonlítsa össze az Olark-ot a LiveAgenttel.
Értékelés
A Capterra ellenőrzött felhasználóinak átfogó szoftver értékelése.
4.7
A LiveAgent az összesített értékelés alapján 5/4,7-et kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.6
A LiveChat az összesített értékelés alapján 5/4,6-ot kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.5
Az Intercom az összesített értékelés alapján 5/4,5-öt kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.3
A Zendesk az összesített értékelés alapján 5/4,3-at kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.5
Az Olark az összesített értékelés alapján 5/4.5-öt kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
Egyszerű használat
Egyszerű használat értékelése ellenőrzött felhasználóktól a Capterrán.
4.6
A LiveAgent 5/4,6-ot kapott egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.7
A LiveChat Inc. 5/4,7-et kapott egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.4
Az Intercom 5/4,4-et kapott egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.3
A Zendesk 5/4,3-at kapott egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.7
Az Olark 5/4,7-et kapott egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálati értékelések a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.7
A LiveAgent értékelése 4,7 az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.6
A LiveChat Inc. értékelése 4,6 az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.3
Az Intercom értékelése 4,3 az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.2
A Zendesk értékelése 4,2 az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.6
Az Olark értékelése 4,6 az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
Ár-érték arány
Ár-érték arány a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.7
A LiveAgent ár-érték arány értékelése az 5-ből 4,7 a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.5
A LiveChat Inc. ár-érték arány értékelése az 5-ből 4,5 a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.0
Az Intercom ár-érték arány értékelése az 5-ből 4,7 a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.1
A Zendesk ár-érték arány értékelése az 5-ből 4,1 a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.5
Az Olark ár-érték arány értékelése az 5-ből 4,5 a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
Ár
A szoftver ára USD/ügynök/hónap.
$29-$39/hó/ügynök A rendelkezésre álló előfizetések árkategóriája. Minden előfizetés havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
$19-$59/hó/ügynök A rendelkezésre álló előfizetések árkategóriája. Minden előfizetés havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
$39-$49/hó/ügynök A rendelkezésre álló előfizetések árkategóriája. Minden előfizetés havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
$49-$99/hó/ügynök A rendelkezésre álló előfizetések árkategóriája. Minden előfizetés havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
$19/hó/ügynök A rendelkezésre álló előfizetések árkategóriája. Minden előfizetés havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
Sablon üzenetek
Készítsen előre definiált válaszokat a gyakran feltett kérdésekre, amelyek egyetlen kattintással telepíthetők.
A LiveAgent kínál sablon válaszokat.
A LiveChat Inc. kínál sablon válaszokat.
Az Intercom kínál sablon válaszokat.
A Zendesk kínál sablon válaszokat.
Az Olark kínál sablon válaszokat.
Testreszabható márkajelzés
Lehetőség fehér címke használatára (márka nélküli).
A LiveAgent testreszabható márkanevet kínál.
A LiveChat Inc. testreszabható márkanevet kínál.
Az Intercom testreszabható márkanevet kínál.
A Zendesk testreszabható márkanevet kínál.
Az Olark testreszabható márkanevet kínál.
Földrajzi célzás
Küldjön el webhelye látogatóinak személyre szabott csevegési meghívókat, vagy jelenítsen meg egyéni, többnyelvű csevegőgombokat földrajzi helyük alapján.
A LiveAgent földrajzi célzást kínál.
A LiveChat Inc. földrajzi célzást kínál.
Az Intercom földrajzi célzást kínál.
A Zendesk földrajzi célzást kínál.
Az Olark földrajzi célzást kínál.
Offline űrlap
Lehetővé teszi a webhely látogatóinak, hogy munkaidőn kívül kapcsolatba lépjenek offline csevegő űrlapokon keresztül, amelyeket azonnal jegyekké alakítanak át, és amelyekre munkaidőben válaszolhatnak.
A LiveAgent offline űrlapokat kínál.
A LiveChat Inc. offline űrlapokat kínál.
Az Intercom nem kínál offline űrlapokat.
A Zendesk offline űrlapokat kínál.
Az Olark offline űrlapokat kínál.
Proaktív csevegés
Automatikusan meghívja webhelye látogatóit csevegésre előre meghatározott szabályok alapján.
A LiveAgent proaktív csevegési meghívókat kínál.
A LiveChat Inc. proaktív csevegési meghívókat kínál.
Az Intercom proaktív csevegési meghívókat kínál.
A Zendesk proaktív csevegési meghívókat kínál.
Az Olark proaktív csevegési meghívókat kínál.
Képernyő megosztása
Képernyőmegosztás az ügyfelek és az ügynökök között a gyorsabb probléma megoldása érdekében.
A LiveAgent képernyőmegosztást kínál.
A LiveChat Inc. képernyőmegosztást kínál.
Az Intercom nem kínál képernyőmegosztást.
A Zendesk nem kínál képernyőmegosztást.
Az Olark nem kínál képernyőmegosztást.
Transzferek/Továbbítás
Automatikusan továbbítja vagy manuálisan továbbítja a csevegéseket olyan ügynököknek, amelyek a legjobban képesek megválaszolni az ügyfelek kérdéseit.
A LiveAgent csevegéstovábbítást / csevegésirányítást kínál.
A LiveChat Inc. csevegéstovábbítást / csevegésirányítást kínál.
Az Intercom csevegéstovábbítást / csevegésirányítást kínál.
A Zendesk csevegéstovábbítást / csevegésirányítást kínál.
Olark csevegéstovábbítást / csevegésirányítást kínál.
Harmadik fél integrációja
Integráció népszerű szoftverekkel, eszközökkel és hálózatokkal, például közösségi médiával, CRM-ekkel vagy fizetési processzorokkal.
A LiveAgent harmadik féltől származó integrációkat kínál.
A LiveChat Inc. harmadik féltől származó integrációkat kínál.
Az Intercom harmadik féltől származó integrációkat kínál.
A Zendesk harmadik féltől származó integrációkat kínál.
Az Olark harmadik féltől származó integrációkat kínál.
Üzenet bepillantás
Valós idejű nézet arról, hogy az ügyfél mit ír be a csevegőmezőbe.
A LiveAgent üzenetek bepillantását kínálja.
A LiveChat Inc. üzenetek bepillantását kínálja.
Az intercom nem kínál üzenetekbe bepillantását.
A Zendesk nem kínál üzenetekbe bepillantását.
Az Olark nem kínál üzenetekbe bepillantását.
Korlátlan csevegési előzmények
A mentett és bármikor visszakereshető csevegési előzmények száma nincs korlátozva.
A LiveAgent korlátlan csevegési előzményeket kínál.
Csak $39+ / havi előfizetésben A LiveChat Inc. esetében a korlátlan csevegési előzmények nem érhetők el havonta az ügynökenként 19 USD előfizetésben.
Az Intercom korlátlan csevegési előzményeket kínál.
A Zendesk korlátlan csevegési előzményeket kínál.
Az Olark korlátlan csevegési előzményeket kínál.
Korlátlan látogató-figyelés
A megfigyelhető webhelylátogatók száma nincs korlátozva.
A LiveAgent korlátlan látogatófigyelést kínál.
A LiveChat Inc. korlátlan látogatófigyelést kínál.
Az Intercom korlátlan látogatófigyelést kínál.
A Zendesk korlátlan látogatófigyelést kínál.
Az Olark korlátlan látogatófigyelést kínál.
Chat címkék
Címkéket adhat bármely beszélgetéshez, hogy egy pillanat alatt megtekinthesse annak tartalmát vagy megkönnyítse a megkeresését.
A LiveAgent kínál csevegési címkéket.
Csak $39+ / havi előfizetésben A LiveChat Inc.-ben a csevegőcímkék nem érhetők el a havonta ügynökenként 19 USD előfizetésben.
Az Intercom csevegőcímkéket kínál.
A Zendesk csevegőcímkéket kínál.
Az Olark csevegőcímkéket kínál.

30 000+ vállalat és 150 millió végfelhasználó bízik bennünk

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Figyelje a viselkedést és kapcsolódjon be, amikor megfelelő az idő

Alakítsa a webhelye látogatóit fizető ügyfelekké személyre szabott csevegési meghívókkal, CRM-betekintés és viselkedés-követés alapján.

Tudja meg, melyik oldalt böngészi az ügyfél, mennyi ideig, és ki irányította őket az Ön webhelyére.

Az ügynök hatékonyságának növelése sablon üzenetekkel

Takarítson meg hetente akár 15 órányi munkát azzal, hogy sablon üzenetekkel válaszol a gyakran feltett kérdésekre.

Hozzon létre korlátlan számú válaszokat, és telepítse őket egyetlen kattintással.

Canned messages (Macros) in LiveAgent

Állítsa be az élő chatet másodpercek alatt

Másolja és illessze be a kódrészletet a webhelyére, hogy valós időben elkezdhesse nyomon követni és csevegni webhelye látogatóival.

Testreszabható néhány kattintással

Válassza ki a chat gombjait, a csevegőablakokat, valamint a csevegés előtti és offline űrlapokat a galériánkból, vagy saját CSS-jével hozza létre sajátjait.

Customize your chat window in LiveAgent

Legyen felkészült

Előre láthatja az egyes ügyfelek igényeit azáltal, hogy bepillantást nyerhet a chat ablakba és láthatja, hogy mit gépel az ügyfél, mielőtt azt elküldené.

Töltse fel a pozitív élményt a beépített CRM-mel, amely lehetővé teszi az összes ügyfélinformáció, a korábbi vásárlások és a korábbi lekérdezések megtekintését.

Könnyű támogatás, amely javítja az értékesítést

Engedélyezze ügyfeleinek az önsegítő eszközöket, amelyek közvetlenül integrálódnak a chat-widgetbe. Csökkentse a jegyterhelést és növelje az értékesítést az élő csevegési alternatívánkkal a mai naptól kezdve!

Állítsa le a rossz ügyfélszolgálatot

Figyelje csapata teljesítményét.

Állítsa be az ügynöki műszakokat a csevegés mennyisége és a csúcsidők szerint, figyelje meg, ki kivel beszélget, nézze meg, mit mondanak, és tanuljon az ügynök értékeléseiből.

Reports feature by LiveAgent

Kösse össze a pontokat

Nincs több találgatás vagy feltételezés.

Kövesse ügyfelei jegymegoldási útját az elejétől a végéig különböző csatornákon keresztül, egyetlen jegy menetében.

Biztosítson éjjel-nappal támogatást

A LiveAgent offline chat funkciót kínál, amely lehetővé teszi a webhely látogatóinak, hogy még munkaidőn kívül is felvegyék Önnel a kapcsolatot.

Tudjon meg többet az élő chat alternatívánkról

LiveAgent side contact form
Real-time chat examples in LiveAgent

100% -ban alkalmazkodó és méretezhető

Élő chat alternatívánk 100% -ban méretezhető és testreszabható.

Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

black Slido logo

Miért a LiveAgent a legjobb élő chat alternatíva?

Mert a legjobb élő chat alternatívák további szolgáltatásokat kínálnak, külön költségek nélkül!

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Hasonlítsa össze a LiveAgent élő csevegését a versenytársak chat widgetjével, és megtudhatja, melyik nyújt jobb ár-érték arányt a helpdesk-je számára.

Ügyfeleink mondják a legjobban

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Miért érdemes a LiveAgentet választania élő chat alternatívaként?

A LiveAgent segítségével Ön irányíthatja az élő csevegés támogatását. Felhőalapú megoldásunk könnyen kezelhető ügyfélszolgálatot biztosít. Az árképzés egyszerű, és csak azért fizet, amit használ. Hozzáadhat, módosíthat vagy törölhet ügynököket és szolgáltatásokat.

Milyen élő chat funkciókat kínál a LiveAgent?

A LiveAgent rengeteg élő chat funkciót kínál, mint például a csevegési előzmények, a csevegés áttekintése, az online látogatók, a belső csevegés, a csevegés terjesztése és egyebek.

Related Articles to Élő chat alternatívák
A LiveAgent költséghatékonyabb a többi ügyfélszolgálati megoldáshoz képest és több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval és több, mint 40 integrációval rendelkezik. Tudjon meg többet.

LiveHelpNow alternatívát keres?

A LiveAgent szoftver egy sokoldalú ügyféltámogatási megoldást kínál, például élő chatszobákat, e-maileket, közösségi médiát, call center lehetőségeket és tudásbázisokat. Az ingyenes próbaidőszak 14 napig tart, és nincs szükség bankkártyára. A LiveAgent személyre szabott aldomainnevet is kínál a vállalkozásoknak, és 175+ funkció és 40+ integráció közül lehet választani. A regisztráció egyszerű és gyors, és 24/7 ügyfélszolgálat is elérhető. Az éppen használt help desk szoftverekkel is szembe megy új és jobb ügyfélszolgálati megoldásokkal.

A LiveAgent egy nagyszerű Outlook alternatíva az ügyfélszolgálati csapatoknak. Fedezze fel az univerzális postaláda, a hibrid jegykezelő folyam és még több minden erejét.

Outlook alternatívátkeres?

Az ingyenes verziót kínáló Liveagent nyújt automatizálási szabályokat, testreszabható e-mail sablonokat, címkéket és e-mail felosztást/összevonást. A szoftverben található továbbá privát jegyzetek, beépített ügyfélkapcsolat-kezelő eszköz (CRM) és többfelhasználós hozzáférés. Az e-mail titkosítás és a hirdetésmentes élmény is rendelkezésre áll.

Szeretne áttérni a Helpshiftről egy másik ügyfélszolgálati szoftverre? Nézze meg a LiveAgent programot és derítse ki, hogy megfelelő-e az Ön számára.

Helpshift alternatívát keres?

A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert különböző vállalkozások ajánlják, köztük az eFortuna és a TrustPay. Az ügyfélszolgálati csapat gyors és segítőkész megoldásokat kínál. A LiveAgent segít növelni a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Az eszköz könnyen használható és javítja a hatékonyságot. A LiveAgent megkönnyíti az ügyfelekkel való kommunikációt és statisztikailag nyomon követheti, hogy mire van leginkább szükségük.

Jobb alternatívát keres, mint a LivePerson? Fontolja meg a LiveAgentet, a díjnyertes többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert.

Jobb LivePerson alternatívát keres?

A cikk kérdéses, hogy melyik élő chat widget a leggyorsabb és hatékonyabb a piacon. Az olvasókat egy videóra hivatkozva arra ösztönzi, hogy vizsgálják meg az élő chat funkciókat mind a vásárlói, mind az ügynök szemszögéből, és készítsenek saját összehasonlítást a LivePersonnel. Azt állítja, hogy az ő chat widgetjük lehet a jobb választás.

A LiveAgent több, mint 175 hasznos funkciót kínál és a piacon elérhető leggyorsabb élő chat alkalmazást. Call center-t és olyan csatornák lefedését is, mint például az Instagram.

LiveChat alternatívát keres?

A LiveAgent egy könnyen használható és megbízható ügyfélszolgálati megoldást kínál, élő csevegéssel, emaillel, telefonnal, közösségi média integrációval és tudásbázissal, amely növeli a konverziós arányokat és az ügyfelek elégedettségét. Ez az ideális alternatíva a LiveChat-hez. A LiveAgent több nyelven is használható és testreszabható.

Lépjen szintet ügyfélszolgálatával az e-mail, az élő chat, a közösségi média, a call center és a tudásbázis segítségével, egy szoftveren belül.

Lucep alternatívát keres?

A LiveAgent számos integrációt kínál a közösségi média szolgáltatásokkal, beleértve a Facebookot, a Twittert, az Instagramot és a Vibert. Emellett a szoftver automatikus munkafolyamatokat és szabályokat kínál, valamint API funkciókat és IVR-t. A LiveAgent korlátlan előzményeket, webhelyeket, chat gombokat, jegyeket és e-maileket, valamint hívásrögzítést és 24/7 támogatást kínál. A Lucep jegykezelést kínál, de nem kínál integrációt a közösségi média szolgáltatásokkal és más szolgáltatásokat, amelyeket a LiveAgent kínál.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót