Ingyenes próba

Intercom Alternatívára Van Szüksége?

Az Intercom egy nagyszerű szoftver, amelyet üzleti levelezésre használhat. Az Intercom egyesíti a chatbotokat, valamint az élő chat szolgáltatásokat és nem utolsósorban mérhető is. Így, ha a megfelelő Intercom alternatívát keresi, akkor fontolja meg a LiveAgent használatát.

Fedezze fel az univerzális postafiókunkat, amely több, mint 179 asztali funkciót és 40+ integrációt tartalmaz. A LiveAgent használata által felfedezheti azt, hogy a kiemelkedő ügyfélszolgálat az ügyfélszolgálati szoftveren múlik igazán.

Váltson az Intercomról, a LiveAgent használatára percek alatt. A segítségünkkel az összes adatot egyszerűen és gyorsan  importálhatja az Intercom rendszeréből. Csupán 5 percet vesz igénybe!

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

4 Ok, Amiért a Cégek a LiveAgent Használatára Váltanak

Tudja meg, hogy miben tér el a LiveAgent más alternatíváktól.

Increased customer satisfaction and loyalty

Kimagasló Elégedettség

A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.

live chat increase sales

Rendkívüli Hatékonyság

Az univerzális postafiókunknak köszönhetően csökkentheti az alkalmazottak munkaidejét és még több ügyfél kérését kezelheti.

signup bonus

Megfizethető

Spóroljon a LiveAgent használatával! A LiveAgent költséghatékonyabb más ügyfélszolgálati megoldásokkal szemben.

Integrations pricing

Funkciókban Gazdag

A több, mint 175 funkciónak köszönhetően az ügyfélszolgálat gyerekjáték lesz.

undraw social notifications ro8o

Hatékony Intercom Alternatíva

Az ár-érték arány rendkívül fontos, ha a legjobb ügyfélszolgálati szoftvert szeretné használni. Az Intercom 3 különböző alapcsomagot és kiegészítő funkciókat kínál. A LiveAgent 4 versenyképes árszabású alapcsomagot kínál, amely mellé olyan kiegészítő funkciókat is kap, mint a közösségi média integráció. Ha egy teljes körű Intercom alternatívát keres, akkor fontolja meg a LiveAgent használatát. Hibrid jegykezelő rendszer, egységes csatornákkal rendelkező postafiók, jelentésekre és elemzésekre vonatkozó funkciók, automatizáció, gamifikáció és megannyi extra funkció.

Ismerje meg az ügyfélszolgálata működését

Tekintse meg a szoftver használatát, a statisztikáit, értékelje a teljesítményre vonatkozó jelentéseit és tanuljon az ügyfelei értékeléséből.

analytics reporting customer support tool

A Leggyorsabb Chat Alkalmazás

Ha egy nagyszerű Intercom alternatívát keres és fontosnak tartja a gyorsaságot és a mérőszámokat, akkor a LiveAgent az Ön számára megfelelő szoftver. A LiveAgent rendelkezik a piacon található leggyorsab chat alkalmazással  — amely már 2,5 másodpercen belül megjelenik.

A gyors chat alkalmazásunkkal a weboldala látogatóit hatékonyan ügyfelekké változtathatja. Az eMarketer jelentése szerint az élő chat használata után a weboldal látogatóinak 35 %-a vásárolt online.

Startup Job
undraw connected world wuay

Több nyelven is elérhetőek vagyunk

A szoftverünk több nyelven is elérhető. A LiveAgent 43 különböző nyelven elérhető (némelyiken még csak részlegesen) és támogatja a különböző nyelvekhez kapcsolódó alkalmazásokat. Ne engedje, hogy a nyelvi korlátok elhatárolják az ügyfeleitől! Mi segítünk!

Miért Érné Be Kevesebbel?

A kis- és középvállalkozások számára létrehozott szolgáltatások között 2020-ban a LiveAgent nyerte meg a legjobb ügyfélszolgálati szoftvernek járó díjat. Éppen ezért tekinthető nagyszerű Intercom alternatívának. A LiveAgent időt és pénzt takarít meg az Ön számára, így Ön arra fókuszálhat, ami igazán fontos — jelentőségteljes kapcsolatokat alakíthat ki az ügyfeleivel.

man and woman receiving awards

LiveAgent és az Intercom Összehasonlítása

Nézze meg az ügyfeleink étékelésén alapuló Intercom összehasonlításunkat a Capterra oldalán

intercom vs liveagent capterra
Érvényes: 2020/01/13-tól

Nézze Meg Miért Jelent az Ügyfeleink Számára a LiveAgent Megfelelő Intercom Alternatívát

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Nézze meg, mit mondanak rólunk az ügyfeleink. A LiveAgent már több, mint 2800 véleményt szerzett olyan oldalakon, mint a Capterra, Trustpilot, GetApp, G2 és a Softer Advice.

Jó Kezekben Lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót