Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Elege van a help desk szoftveréből?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Intercom alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
Help desk software comparison
Alternatives background

Intercom Alternatívára Van Szüksége?

Az Intercom egy nagyszerű szoftver, amelyet üzleti levelezésre használhat. Az Intercom egyesíti a chatbotokat, valamint az élő chat szolgáltatásokat és nem utolsósorban mérhető is. Így, ha a megfelelő Intercom alternatívát keresi, akkor fontolja meg a LiveAgent használatát.

Fedezze fel az univerzális postafiókunkat, amely több, mint 179 asztali funkciót és 40+ integrációt tartalmaz. A LiveAgent használata által felfedezheti azt, hogy a kiemelkedő ügyfélszolgálat az ügyfélszolgálati szoftveren múlik igazán.

Váltson az Intercomról, a LiveAgent használatára percek alatt. A segítségünkkel az összes adatot egyszerűen és gyorsan  importálhatja az Intercom rendszeréből. Csupán 5 percet vesz igénybe!

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Okok, Amiért a Cégek a LiveAgent Használatára Váltanak

Tudja meg, hogy miben tér el a LiveAgent más alternatíváktól.

Union icon

Kimagasló Elégedettség

A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.

Increase icon

Rendkívüli Hatékonyság

Az univerzális postafiókunknak köszönhetően csökkentheti az alkalmazottak munkaidejét és még több ügyfél kérését kezelheti.

Statistic icon

Funkciókban Gazdag

A több, mint 175 funkciónak köszönhetően az ügyfélszolgálat gyerekjáték lesz.

Intercom vs LiveAgent ránézésre

Funkciók Liveagent Intercom
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
Az Intercom jegykezelést kínál.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál.
Az Intercom Élő Chat szolgáltatást kínál.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
Az Intercom nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
Az Intercom önkiszolgáló portált kínál.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
Az Intercom Facebook integrációt kínál.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
Az Intercom Twitter integrációt kínál.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
Az Intercom nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
Az intercom nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
Az Intercom tudásbázist kínál.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
Az Intercom ügyfélfórumot kínál.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
Az Intercom automatizálást és szabályokat kínál.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál.
Az Intercom API funkciókat kínál.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
Az intercom nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
Az intercom nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
Az intercom nem kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
Az Intercom korlátlan weboldalakat kínál.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
Az intercom nem kínál korlátlan csevegő gombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
Az Intercom korlátlan számú jegyet / levelet kínál.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
Az intercom nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
Az Intercom korlátlan, 24/7 támogatást kínál.
undraw social notifications ro8o

Hatékony Intercom Alternatíva

Az ár-érték arány rendkívül fontos, ha a legjobb ügyfélszolgálati szoftvert szeretné használni. Az Intercom 3 különböző alapcsomagot és kiegészítő funkciókat kínál. A LiveAgent 4 versenyképes árszabású alapcsomagot kínál, amely mellé olyan kiegészítő funkciókat is kap, mint a közösségi média integráció. Ha egy teljes körű Intercom alternatívát keres, akkor fontolja meg a LiveAgent használatát. Hibrid jegykezelő rendszer, egységes csatornákkal rendelkező postafiók, jelentésekre és elemzésekre vonatkozó funkciók, automatizáció, gamifikáció és megannyi extra funkció.

Ismerje meg az ügyfélszolgálata működését

Tekintse meg a szoftver használatát, a statisztikáit, értékelje a teljesítményre vonatkozó jelentéseit és tanuljon az ügyfelei értékeléséből.

analytics reporting customer support tool

A Leggyorsabb Chat Alkalmazás

Ha egy nagyszerű Intercom alternatívát keres és fontosnak tartja a gyorsaságot és a mérőszámokat, akkor a LiveAgent az Ön számára megfelelő szoftver. A LiveAgent rendelkezik a piacon található leggyorsab chat alkalmazással  — amely már 2,5 másodpercen belül megjelenik.

A gyors chat alkalmazásunkkal a weboldala látogatóit hatékonyan ügyfelekké változtathatja. Az eMarketer jelentése szerint az élő chat használata után a weboldal látogatóinak 35 %-a vásárolt online.

Startup Job
undraw connected world wuay

Több nyelven is elérhetőek vagyunk

A szoftverünk több nyelven is elérhető. A LiveAgent 43 különböző nyelven elérhető (némelyiken még csak részlegesen) és támogatja a különböző nyelvekhez kapcsolódó alkalmazásokat. Ne engedje, hogy a nyelvi korlátok elhatárolják az ügyfeleitől! Mi segítünk!

Miért Érné Be Kevesebbel?

A kis- és középvállalkozások számára létrehozott szolgáltatások között 2020-ban a LiveAgent nyerte meg a legjobb ügyfélszolgálati szoftvernek járó díjat. Éppen ezért tekinthető nagyszerű Intercom alternatívának. A LiveAgent időt és pénzt takarít meg az Ön számára, így Ön arra fókuszálhat, ami igazán fontos — jelentőségteljes kapcsolatokat alakíthat ki az ügyfeleivel.

man and woman receiving awards

LiveAgent és az Intercom Összehasonlítása

Nézze meg az ügyfeleink étékelésén alapuló Intercom összehasonlításunkat a Capterra oldalán

intercom vs liveagent capterra
Érvényes: 2020/01/13-tól

Nézze Meg Miért Jelent az Ügyfeleink Számára a LiveAgent Megfelelő Intercom Alternatívát

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Nézze meg, mit mondanak rólunk az ügyfeleink. A LiveAgent már több, mint 2800 véleményt szerzett olyan oldalakon, mint a Capterra, Trustpilot, GetApp, G2 és a Softer Advice.

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Hogyan teljesít a LiveAgent az Intercomhoz képest?

A LiveAgent a következő extra szolgáltatásokat kínálja az Intercomhoz képest: call center, Instagram integráció, Viber integráció és korlátlan chat gombok.

Milyen extra előnyei vannak a LiveAgent használatának az Intercomhoz képest?

A LiveAgent Intercom helyetti használatának további előnyei közé tartozik a megnövekedett ügyfél-elégedettség, az ügyfelek megtartása, az alacsonyabb ügyfélszolgálati költségek, a csökkentett elhagyási arány és a jobb ügynöki munkafolyamat.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót