Az Intercom egy nagyszerű szoftver, amelyet üzleti levelezésre használhat. Az Intercom egyesíti a chatbotokat, valamint az élő chat szolgáltatásokat és nem utolsósorban mérhető is. Így, ha a megfelelő Intercom alternatívát keresi, akkor fontolja meg a LiveAgent használatát.
Fedezze fel az univerzális postafiókunkat, amely több, mint 179 asztali funkciót és 40+ integrációt tartalmaz. A LiveAgent használata által felfedezheti azt, hogy a kiemelkedő ügyfélszolgálat az ügyfélszolgálati szoftveren múlik igazán.
Váltson az Intercomról, a LiveAgent használatára percek alatt. A segítségünkkel az összes adatot egyszerűen és gyorsan importálhatja az Intercom rendszeréből. Csupán 5 percet vesz igénybe!
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Tudja meg, hogy miben tér el a LiveAgent más alternatíváktól.
A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.
Az univerzális postafiókunknak köszönhetően csökkentheti az alkalmazottak munkaidejét és még több ügyfél kérését kezelheti.
A több, mint 175 funkciónak köszönhetően az ügyfélszolgálat gyerekjáték lesz.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára. | Intercom |
---|---|---|
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket. | A LiveAgent jegykezelést kínál. | Az Intercom jegykezelést kínál. |
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet. | A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál. | Az Intercom Élő Chat szolgáltatást kínál. |
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével. | A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál. | Az Intercom nem kínál Call Center szolgáltatást. |
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz. | A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál. | Az Intercom önkiszolgáló portált kínál. |
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére. | A LiveAgent Facebook integrációt kínál. | Az Intercom Facebook integrációt kínál. |
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre. | A LiveAgent Twitter-integrációt kínál. | Az Intercom Twitter integrációt kínál. |
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére. | A LiveAgent Instagram integrációt kínál. | Az Intercom nem kínál Instagram integrációt. |
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből. | A LiveAgent Viber integrációt kínál. | Az intercom nem kínál Viber integrációt. |
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket. | A LiveAgent tudásbázist kínál. | Az Intercom tudásbázist kínál. |
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található. | A LiveAgent ügyfélfórumot kínál. | Az Intercom ügyfélfórumot kínál. |
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére. | A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál. | Az Intercom automatizálást és szabályokat kínál. |
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést. | A LiveAgent API funkciókat kínál. | Az Intercom API funkciókat kínál. |
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének. | A LiveAgent IVR funkciókat kínál. | Az intercom nem kínál IVR funkciókat. |
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás. | A LiveAgent videohívásokat kínál. | Az intercom nem kínál videohívásokat. |
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket. | A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál. | Az intercom nem kínál korlátlan előzményeket. |
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja. | A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál. | Az Intercom korlátlan weboldalakat kínál. |
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein. | A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál. | Az intercom nem kínál korlátlan csevegő gombokat. |
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat. | A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál. | Az Intercom korlátlan számú jegyet / levelet kínál. |
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt. | A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál. | Az intercom nem kínál korlátlan hívásrögzítést. |
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát. | A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál. | Az Intercom korlátlan, 24/7 támogatást kínál. |
Az ár-érték arány rendkívül fontos, ha a legjobb ügyfélszolgálati szoftvert szeretné használni. Az Intercom 3 különböző alapcsomagot és kiegészítő funkciókat kínál. A LiveAgent 4 versenyképes árszabású alapcsomagot kínál, amely mellé olyan kiegészítő funkciókat is kap, mint a közösségi média integráció. Ha egy teljes körű Intercom alternatívát keres, akkor fontolja meg a LiveAgent használatát. Hibrid jegykezelő rendszer, egységes csatornákkal rendelkező postafiók, jelentésekre és elemzésekre vonatkozó funkciók, automatizáció, gamifikáció és megannyi extra funkció.
Tekintse meg a szoftver használatát, a statisztikáit, értékelje a teljesítményre vonatkozó jelentéseit és tanuljon az ügyfelei értékeléséből.
Ha egy nagyszerű Intercom alternatívát keres és fontosnak tartja a gyorsaságot és a mérőszámokat, akkor a LiveAgent az Ön számára megfelelő szoftver. A LiveAgent rendelkezik a piacon található leggyorsab chat alkalmazással — amely már 2,5 másodpercen belül megjelenik.
A gyors chat alkalmazásunkkal a weboldala látogatóit hatékonyan ügyfelekké változtathatja. Az eMarketer jelentése szerint az élő chat használata után a weboldal látogatóinak 35 %-a vásárolt online.
A szoftverünk több nyelven is elérhető. A LiveAgent 43 különböző nyelven elérhető (némelyiken még csak részlegesen) és támogatja a különböző nyelvekhez kapcsolódó alkalmazásokat. Ne engedje, hogy a nyelvi korlátok elhatárolják az ügyfeleitől! Mi segítünk!
A kis- és középvállalkozások számára létrehozott szolgáltatások között 2020-ban a LiveAgent nyerte meg a legjobb ügyfélszolgálati szoftvernek járó díjat. Éppen ezért tekinthető nagyszerű Intercom alternatívának. A LiveAgent időt és pénzt takarít meg az Ön számára, így Ön arra fókuszálhat, ami igazán fontos — jelentőségteljes kapcsolatokat alakíthat ki az ügyfeleivel.
Nézze meg az ügyfeleink étékelésén alapuló Intercom összehasonlításunkat a Capterra oldalán
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
Nézze meg, mit mondanak rólunk az ügyfeleink. A LiveAgent már több, mint 2800 véleményt szerzett olyan oldalakon, mint a Capterra, Trustpilot, GetApp, G2 és a Softer Advice.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
LiveHelpNow alternatívát keres?
Ász portál adatmigrációval, rendszerállapottal és változási naplóval foglalkozik. További információért látogassa meg a honlapot és olvassa a blogbejegyzéseket.
Collab alternatívára van szüksége?
A LiveAgent segítségével hatékonyabbá teheti kapcsolattartó központját, nyomon követheti a KPI-kat és javíthatja működését az analitikai áttekintéssel.
A LiveAgent egy népszerű ügyfélszolgálati szoftver, amely VoIP telefonrendszereket, önkiszolgáló szoftvereket, bejövő call center szoftvereket, panaszkezelési rendszereket, ügyfélportál szoftvereket és e-mail kezelő szoftvereket is tartalmaz. A vállalat díjakat és tanúsítványokat kapott, és partneri programot is kínál. A LiveAgent demója és árazása elérhető a weboldalon, valamint a támogatási portál is rendelkezésre áll. A Quality Unit, LLC tulajdonában áll, a felhasználási feltételek, a biztonsági politika és az adatvédelmi irányelvek részletei érhetők el a weboldalon.
SpiceWorks alternatívát keres?
Az ügyfelek pozitívan véleményezik a LiveAgentet, mert segít gyorsan válaszolni és tökéletesíteni a ügyfélkapcsolatot.
Alternatívát keres az OTRS-hez?
A LiveAgent segíti a vállalkozásokat az ügyfélszolgálati hatékonyság maximalizálásában, kínálva kommunikációs csatornákat, jegymezőket és proaktív chat sablonokat.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk